inderdaad, en ik had zelfs ergens gelezen (weet niet of het 100% waar is) maar men kan spellen puzzelen om op lagere systeemeisen te spelen. Maar dat wordt dan tegenwoordig heel weinig gedaan, omdat het een lage prioriteit heeft. En daardoor hebben sommige spellen hogere systeemeisen dan dat het hoeft.quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef koffiegast het volgende:
spellen worden steeds zwaarder (ook al blijft de gameplay soms wel dik achter/zelfde nivo)
Ik zie idd in multiplayer vaak mensen 2/3 refinerys bij 1 tib field plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef Crazykill het volgende:
Gewoon over 2/3 refinerys plaatsen en je hebt nergens last van
Ik speel nog skirmishenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:29 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ik zie idd in multiplayer vaak mensen 2/3 refinerys bij 1 tib field plaatsen.
Kun je niet het hele schip door de wormhole sturen?quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
check dit filmpje btw... erg vet
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
Volgens mij kan dat niet maar zelfs dan zou dat niet zo goed werken.quote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je niet het hele schip door de wormhole sturen?
Geinig, maar als die rooie gewoon aanviel en doordrukte ipv in turtle mode te schieten hadden ze makkelijk kunnen winnen. Raar, hij had zelfs een best grote army.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:57 schreef outcast_within het volgende:
http://rapidshare.com/files/27064135/rare_noob.CNC3Replay.html
Ze namen ons ook niet serieusquote:Op zondag 22 april 2007 14:30 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Geinig, maar als die rooie gewoon aanviel en doordrukte ipv in turtle mode te schieten hadden ze makkelijk kunnen winnen. Raar, hij had zelfs een best grote army.
brrr een rts op een console ...quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef Heintje het volgende:
De PC demo heeft me niet kunnen overtuigen. De 360 demo wel. Die speeld erg lekker.
Dus als die uit is toch de 360 versie maar kopen.
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.quote:
Kan me er echt niets bij voorstellen. Heb vroeger wel eens een rts op eenconsole gespeeld, maar dat speelde echt brak...quote:Op maandag 23 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.
Ik heb eerst ook altijd gedacht wat jij nou zegt. Maar je zou eens een keer bij iemand op bezoek moeten gaan die een 360 heeft en daar de demo eens spelen.
Ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
Ik heb em op Normal helemaal uitgespeeld. Sommige missies moest ik 2x doen, maar over het algemeen is het vrij makkelijk te doen allemaal hoorquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs op easy heb ik al enorm veel moeite met dit spel![]()
Ik kan het niet echt uitleggen hoe het speeld. Als je het wil weten moet je het echt een keer proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Kan me er echt niets bij voorstellen. Heb vroeger wel eens een rts op eenconsole gespeeld, maar dat speelde echt brak...
ik heb wel eens een controller in handen gehad (van Xbox en PS2 en Xbox 360) en daaruit kan ik echt concluderen dat er niet mee te spelen valt...quote:Op maandag 23 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.
Ik heb eerst ook altijd gedacht wat jij nou zegt. Maar je zou eens een keer bij iemand op bezoek moeten gaan die een 360 heeft en daar de demo eens spelen.
Ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.quote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel eens een controller in handen gehad (van Xbox en PS2 en Xbox 360) en daaruit kan ik echt concluderen dat er niet mee te spelen valt...
muis+tb ftw (alleen al omdat je 10x sneller bent dan zo'm analoge stick)
nu nog de keybinds die je op keyboard hebt, f1-f10 en de andere knopjes, jaja dan ben je wel sneller uit de voeten met pcquote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.
Dus op de PC ben je alleen sneller als je op de minimap klikt, met scrollen is de analoge stick sneller.
Ik denk dat dat niet zo heel veel uitmaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
En het scrollen is misschien wel sneller, maar het eenvoudige 'point and click' kan volgens mij ook nooit sneller dan je met een muis kunt.
Zet je oogkleppen eens even af.quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef mschol het volgende:
brrr een rts op een console ...
ligt maar net aan de gevoeligheid van je muis..quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.
Dus op de PC ben je alleen sneller als je op de minimap klikt, met scrollen is de analoge stick sneller.
yep het werkt, maar like hell...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet je oogkleppen eens even af.
Het werkt.
Het werkt goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |