Ah, dank je, dat moest ik wel even weten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. het is een zwaar programma, en met zwaar bedoel ik, je pc is (afhankelijk van hoe oud hij is) wel een tijdje niet erg optimaal reagerend (lees half vast). Dit doet hij ongeveer totdat hij je ram of pfgeval tot 1.5gig heeft opgepompt, vervolgens blijft hij nog een minuut hangen en krijg je eindelijk de world builder tot je beschiking.
2. Dan zie je een toolscherm die je niet weg kunt klikken en gruwelijk in de weg zit, dus eigenlijk is de worldbuilder alleen geschikt voor erg grote schermen of dualscreen opstellingen.
3. Simpel een mapje maken net als vroeger zit er niet in. Er gaat volgens mij echt echt echt veel tijd inzitten. Maar dat zal ik niet weten aangezien ik na punt 1 en 2 te hebben doorgelopen het na 10 minuten punt 3 de world builder er weer af heb gegooid
honderden was een schatting van mijn kant, geen idee hoeveel er daadwerkelijk zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Honderen mappen noem ik weinig.
Maar het moet niet zo worden dat als je een keer online wil spelen dat je eerst een map moet downloaden.
Gelukkig zal dat op de 360 ook niet het geval worden...
Jawel maar met moeite op mn MacBook en daarbij moet ik dan eerst Windows installeren en dan is mn schijf al vol.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
Kan 't niet op een Mac?
Over twee weken op de 360,quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
PC kapoet. Ik wil C&C spelen maar heb pas over twee maanden weer geld voor nieuwe pc.
Daar draait Supreme Commander niet op.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Over twee weken op de 360,
Die is goedkoper dan een nieuwe PC
Wil je nou C&C3 spelen of niet?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:04 schreef Seal_force het volgende:
Ik kan de map waar ik de nieuwe cc3 maps in moet stoppen niet vinden waar zit hij verstopt op C?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef Mirel het volgende:
C:Documents and SettingsxxxxxxxApplication DataCommand & Conquer 3 Tiberium WarsMaps
Application Data is een verborgen map. Dus dat heeft EA weer lekker handig gedaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:18 schreef Seal_force het volgende:
[..]
ja dat snap ik alleen die kan ik dus niet vinden.
Yup en ik word daar elke keer flink geowned, dus als jij ( of iemand anders) wat goeie tips hebben dan houd ik mij aanbevolen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Is dat die met die basis in het midden?
ik heb problemen met de poorten te forwarden dus niemand kan naar me connectenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
het bloed een beetje dood dit topic.
Niet zo'n succes dit spel toch?
Of spelen jullie allemaal zoveel online dat je geen tijd hebt om te forummen?
Volgens mij ben ik de die-hardste van het online gaming en dat terwijl ik alleen maar in het weekend speel. Ik vind het echt een toffe game
10 mei jongens, dan kom ik ook mee praten over missies die ik niet haal en zo.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij ben ik de die-hardste van het online gaming en dat terwijl ik alleen maar in het weekend speel. Ik vind het echt een toffe game
Ik speel via Hamachi.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb het nog geen één keer online gespeeld. Om de één of andere reden trekt het me niet zo om het online te gaan doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
nouja wat is die-hard? de laatste tijd niet veel tijd gehad om te spelen.. sta nu ongeveer 30-4 ofzo.. Speelt het regelmatigquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
Van elk deel uit de serie is minstens 1 uitbreiding geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef koffiegast het volgende:
EA kennende melken ze het eventueel uit (the sims anyone).
Precies, ik speel het liever met vrienden dan "echt" online.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen één keer online gespeeld. Om de één of andere reden trekt het me niet zo om het online te gaan doen.
Zelfs als de aliens helemaal verslagen waren en iedereen gedood was krijg je nog een expansion.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb denet de Scrin campagne volbracht, maar ik dacht daarbij echt van: "Oh, is dit het?" NOD en Scrin hebben, vind ik, een vrij erg open einde. Dus het zal mij niets verbazen als hier nog minimaal één uitbreiding op komt.
Waar staat die worldbuilder dan? Ik kan hem niet vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Daarmee is het ook makkelijk om met World Builder te spelen.
Die is gewoon te downloaden.quote:Op maandag 30 april 2007 19:14 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Waar staat die worldbuilder dan? Ik kan hem niet vinden.![]()
Jep, heb ik ook al een aantal keer gezien. Ik wist alleen niet waardoor het kwam.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef pomtiedom het volgende:
De Nulbug is nogsteeds niet opgelost overiens:
[afbeelding]
Weet niet of andere mensen hem al zijn tegen gekomen.
Komt voor als de PC (en soms jezelf) een gebouw verkoopt
misschien dat dit een instelling is van de videokaart/monitor...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef Mirel het volgende:
Hoi, als ik 800x600 doe, dan heb ik zwarte randen links en rechts in beeld, had hetzelfde bij Stalker. Ik dacht dat dat misschien aan mijn breedbeeld laptop scherm lag, maar ik herinner me ineens dat ik het bij Generals niet had. Waar kan ik dat veranderen? Eventueel in .ini bestanden kloten oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |