abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 maart 2007 @ 17:59:49 #1
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_46912110

Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones.

Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War.

Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen...

Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
  • P4 1.8GHz
  • 512MB RAM
  • 8GB HD space
  • 64MB DX9.0c Graphics card

Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is:

Via TUDelft
    Via EALink
    Via Gamershell
    Via Usenet
    Via Torrent

PlanetCNC
    Wiki
    C&C Muziek
    Officiele website

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07|08

De openingspost kun je hier vinden
  • [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      zondag 4 maart 2007 @ 18:01:12 #2
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_46912159
    ziet er mooi uit, ben niet zo'n fan van dit soort spellen maar de specs vallen mee dus ik ga m even downloaden
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
    pi_46912216
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
    Ik heb ook 1 Gb gebeugen (2x 512 dual channel), Geforce 660GT, alleen dan Amd X2 3800+ proc. Maar hier draait hij wel lekker.
    pi_46912373
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
    Je moet em ook niet gelijk op 1280 x 1024 zetten met dingen op high!

Verwende kinderen tegenwoordig Neem genoegen met 1024x768 met alles op medium en hij zal perfect lopen (neem ik aan)
    pi_46912415
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef kletskop het volgende:
    wat is de definitie van brutal eigenlijk? Volgens mij heeft de computer dan gewoon ongelimiteerd geld en bouwt ie als een malle. Kheb net ff paar potjes gedaan en na 6 minuten weet ie het volgende op t scherm te toveren: [afbeelding]
    als ik kijk naar de tiberium velden dan zijn ze niet eens leeg terwijl mijn veldje dat al wel was..
    wtf
    pi_46912447
    Heeft iemand trouwens een snelle mirror naar dat filmpje van die kerel op brutal?
    pi_46912490
    tvp
    pi_46912536
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef kletskop het volgende:
    wat is de definitie van brutal eigenlijk? Volgens mij heeft de computer dan gewoon ongelimiteerd geld en bouwt ie als een malle. Kheb net ff paar potjes gedaan en na 6 minuten weet ie het volgende op t scherm te toveren: [afbeelding]
    als ik kijk naar de tiberium velden dan zijn ze niet eens leeg terwijl mijn veldje dat al wel was..
    De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen,
      zondag 4 maart 2007 @ 18:12:57 #9
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_46912588
    Ik download t spel vanacht wel even, die TUdelft link geeft me nu 32 kb/s
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
    pi_46912648
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
    Gewoon de usenet of de torrentlink pakken, die gaan sneller
    pi_46912695
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
    deze link is snel:
    ftp://ukftp.multiplay.co.(...)/demos/CnC3_Demo.exe
      zondag 4 maart 2007 @ 18:20:28 #12
    120967 the_jasper
    Karnemelk, shaken not stirred
    pi_46912847
    mmh gaaf spel
    zijn er al mods voor dat je met de nod kan spelen ofzo?
    Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
    pi_46912884
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef the_jasper het volgende:
    mmh gaaf spel
    Daar heb je geen mod voor nodig hoor.

Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.

Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.

Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.

Et voila. Je speelt met de NOD.
    pi_46912908
    quote:
    mmh gaaf spel
    .
    Gewoon in skirmish N drukken in het dropdown menu en tegelijkertijd op NOD klikken.
    Scrill ofzo kan niet want die zit niet in het spel en als je die kiest ben je gelijk dood, of de tegenstander
      zondag 4 maart 2007 @ 18:22:40 #15
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_46912918
    quote:
    mmh gaaf spel
    Geen mod voor nodig, gewoon nod aanklikken en dan 'n' indrukken en voila.
    For great justice!
    pi_46912943
    Tegen Medium is het leuk spelen. Je wordt niet overrompelt, maar je houdt elkaar goed in evenwicht.
    Ik laat de NOD lekker klooien met die gebouwen in het midden, ga daar maar lekker spelen dan stuur ik m'n I'm the Juggenaut naar linksboven met zonetroopers erbij en daarachter wat Buggy's.

Zodra het op afstand klaar is, de Mammoths eroverheen. Ondertussen wat dingen verzamelen in mn basis rechtsonder en dan de pincet-manoeuvre.
    Ion Cannon erover heen en binnenvallen.

Ook wel goed van de AI ze weten welke units ze het beste kunnen aanvallen als je niks doet.
    De Tanks pakken de tanks aan en de zonetroopers pakken de infantry. Heerlijk.
    pi_46912962
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Daar heb je geen mod voor nodig hoor.

Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.

Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
    [[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
    [[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Et voila. Je speelt met de NOD.
    [[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
    Is het niet gewoon handiger om dat stukje voortaan in de OP te zetten?
    pi_46913522
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef kletskop het volgende:

[..]

vreemd.. ik heb een Athlon XP 2100+ met een geforce 4 ti 4200 en 1 gig geheugen.
    Draait als een tiet op medium settings
    sterker nog, zojuist alle settings op highest gezet en het draait nog steeds. Alleen toen ik genuked werd moest ie ff denken maar goed dat moest ik ook
    pi_46913607
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

maar de harvesters zijn nog even brak als altijd. is het tiberium veldje leeg, rijden ze doodleuk door een strijdzone naar een ander veldje. is er even geen plek in de refinery rijden ze toch even naar die andere refinery aan de andere kant van de map. dat het sneller is om even te wachten op een plekje schijnen ze niet te begrijpen. ongelooflijk dat dit nog steeds niet gefixt is.
    it's not a bug, its a feature..
    pi_46913658
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef kletskop het volgende:

[..]

sterker nog, zojuist alle settings op highest gezet en het draait nog steeds. Alleen toen ik genuked werd moest ie ff denken maar goed dat moest ik ook
    op me athlon 2600+ met geforce 6800 draait het ook nog als ik alles omhoog schoef (met max resolutie van 1280x1024) maar dan doe ik wel 1,5 uur over een potje van een half uur
    pi_46913720
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)
    pi_46913862
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:

[..]

dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)
    Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfde

In Generals however, stelt brutal geen mallemoer voor, maar daar was de AI ook om te janken..
    pi_46913973
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
    pi_46914029
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Hij heeft iets wat jij nooit krijgt. Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een hard enemy is met meer geld.
    quote:
    Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef _JBX_ het volgende:

[..]

Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfde

In Generals however, stelt brutal geen mallemoer voor, maar daar was de AI ook om te janken..
    Stelde inderdaad niet veel voor. Als je een beetje leuke verdedigingslinie had, had je er geen omkijken meer naar.
      zondag 4 maart 2007 @ 18:53:53 #25
    61387 ne0n
    Geile Beer.
    pi_46914104
    * ne0n zoekt een moneytrainer
    Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')