Ik heb ook 1 Gb gebeugen (2x 512 dual channel), Geforce 660GT, alleen dan Amd X2 3800+ proc. Maar hier draait hij wel lekker.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
Je moet em ook niet gelijk op 1280 x 1024 zetten met dingen op high!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat ik em ga kopen, de demo draait bij mij niet echt geweldig en ik heb er ook geen vertrouwen in dat dat nog veranderd tijdens de Retail-versie. Dus helaas, blijkbaar is een GT6600 en een Athlon XP 2000+ met 1 Gig geheugen niet genoeg, om het spel een beetje lekker te draaien..
wtfquote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef kletskop het volgende:
wat is de definitie van brutal eigenlijk? Volgens mij heeft de computer dan gewoon ongelimiteerd geld en bouwt ie als een malle. Kheb net ff paar potjes gedaan en na 6 minuten weet ie het volgende op t scherm te toveren: [afbeelding]
als ik kijk naar de tiberium velden dan zijn ze niet eens leeg terwijl mijn veldje dat al wel was..
De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen,quote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef kletskop het volgende:
wat is de definitie van brutal eigenlijk? Volgens mij heeft de computer dan gewoon ongelimiteerd geld en bouwt ie als een malle. Kheb net ff paar potjes gedaan en na 6 minuten weet ie het volgende op t scherm te toveren: [afbeelding]
als ik kijk naar de tiberium velden dan zijn ze niet eens leeg terwijl mijn veldje dat al wel was..
Gewoon de usenet of de torrentlink pakken, die gaan snellerquote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik download t spel vanacht wel even, die TUdelft link geeft me nu 32 kb/s
deze link is snel:quote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik download t spel vanacht wel even, die TUdelft link geeft me nu 32 kb/s
Daar heb je geen mod voor nodig hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef the_jasper het volgende:
mmh gaaf spel
zijn er al mods voor dat je met de nod kan spelen ofzo?
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef the_jasper het volgende:
mmh gaaf spel
Geen mod voor nodig, gewoon nod aanklikken en dan 'n' indrukken en voila.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef the_jasper het volgende:
mmh gaaf spel
Is het niet gewoon handiger om dat stukje voortaan in de OP te zetten?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb je geen mod voor nodig hoor.
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
sterker nog, zojuist alle settings op highest gezet en het draait nog steeds. Alleen toen ik genuked werd moest ie ff denken maar goed dat moest ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef kletskop het volgende:
[..]
vreemd.. ik heb een Athlon XP 2100+ met een geforce 4 ti 4200 en 1 gig geheugen.
Draait als een tiet op medium settings
it's not a bug, its a feature..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar de harvesters zijn nog even brak als altijd. is het tiberium veldje leeg, rijden ze doodleuk door een strijdzone naar een ander veldje. is er even geen plek in de refinery rijden ze toch even naar die andere refinery aan de andere kant van de map. dat het sneller is om even te wachten op een plekje schijnen ze niet te begrijpen. ongelooflijk dat dit nog steeds niet gefixt is.
op me athlon 2600+ met geforce 6800 draait het ook nog als ik alles omhoog schoef (met max resolutie van 1280x1024) maar dan doe ik wel 1,5 uur over een potje van een half uurquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef kletskop het volgende:
[..]
sterker nog, zojuist alle settings op highest gezet en het draait nog steeds. Alleen toen ik genuked werd moest ie ff denken maar goed dat moest ik ook
dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen,
Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfdequote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De brutal krijgt 200% inkomsten. Dus vandaar dat ze veel sneller kunnen bouwen,
Eigenlijk wel. Hij heeft iets wat jij nooit krijgt. Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een hard enemy is met meer geld.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)
Stelde inderdaad niet veel voor. Als je een beetje leuke verdedigingslinie had, had je er geen omkijken meer naar.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfde![]()
In Generals however, stelt brutal geen mallemoer voor, maar daar was de AI ook om te janken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |