SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aangevallen... oh wat voelde het goed dat de obeliskjes helemaal niks konden maken tegen mijn overwhelming force!
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
Heb een gloednieuwe te koop.. 50¤ nooit gebruikt.quote:
Zat er dan een verhaallijn in Generalsquote:Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef mindflick07 het volgende:
Ik vind C&C3 100x beter dan Generals. De verhaallijn is echt tof en er zitten mooie filmpjes in zoals ik gewend was van C&C.
uhu te grappig om te zien wat die juggernaut idd doetquote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Ik lach me trouwens dood tijdens 't spel. Hebben jullie wel eens op een Juggernaut ("I'm the juggernaut!") gelet als ie effe niks staat te doen?
En de NOD Avatar dan als ie de order krijgt om iets van een ander voertuig te pakken: "I want that." *Krak* *Boem* *Monteer*
gelijk in het begin: APC + Engineer & APC + infanterie/rocketeers/zonetroopersquote:Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Mad-Matt het volgende:
Damn, Italy Red Zone is fucking moeilijk, zodra die rift-generator start is het over voor me, ding sloopt heel m'n basis en ze blijven maar aanvallen...
hoe o hoe doe ik dit?
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef hardstylesage het volgende:
Gister met 60 mammoth tanks een basisobeliskjes vielen ten prooi aan het leger van mijn firehawks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aangevallen... oh wat voelde het goed dat de obeliskjes helemaal niks konden maken tegen mijn overwhelming force!![]()
Het verhaal van Generals was ook zo logisch: die GLA ventjes waren alleen maar bezig over "the cause", maar wat dat precies was kwam nergens, maar dan ook nergens naar voren.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zat er dan een verhaallijn in Generals... In Zero Hour wel.. Ik miste wel de filmpjes in Generals. Vandaag weer even een missie kunnen doen, van het weekend heb ik meer tijd om C&C3 te spelen
Nee. Elke campaign heeft zijn eigen maps ook al zijn de missies in hetzelfde geografische gebied.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef mschol het volgende:
nogmaals vraag ik het maar: worden de missies die je speelt van nod en gdi op dezelfde mappen gezet waardoor je op een gegeven moment op een map bijvoorbeeld 3 nod en 4 gdi missies hebt waar je uit kan kiezen?
hmm oke, maar wat is dan het nut van die medals?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Nee. Elke campaign heeft zijn eigen maps ook al zijn de missies in hetzelfde geografische gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |