abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:46:25 #1
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_47872574

Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones.

Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War.

Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen...

Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
  • P4 1.8GHz
  • 512MB RAM
  • 8GB HD space
  • 64MB DX9.0c Graphics card

Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is:

Via TUDelft
    Via EALink
    Via Gamershell
    Via Usenet
    Via Torrent

Het is in de demo versie ook mogelijk om met NOD te spelen, of de speelwijze van de AI te veranderen. Hiervoor moet je bij je army NOD selecteren door er één keer op te klikken met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op je toetsenbord op de \'N\' drukken.

Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de \'R\'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.

Et voila. Je speelt met de NOD.

PlanetCNC
    Wiki
    C&C Muziek
    Officiele website

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |

De openingspost kun je hier vinden
  • '
    Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
    '
    '
      Lieve Belg zaterdag 31 maart 2007 @ 21:47:21 #2
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_47872616
    Ik heb hem ook, zo even spelen
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      zaterdag 31 maart 2007 @ 21:47:27 #3
    8164 azaroth
    Ajax wordt weer kampioen!
    pi_47872621
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    '
    Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
    '
    '
    pi_47872665
    vraagje:
    de missie cologne:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_47872708
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef azaroth het volgende:
    SPOILER
    DAT had je ook gewoon in het boekje kunnen vinden...

daar geven ze ook toe dat brutal cheat en een dubbele hoeveelheid inkomsten heeft...
    pi_47874506
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
    vraagje:
    de missie cologne:
    SPOILER
    Kan niet meer helemaal voor de geest halen welke map dat is...hoe begint ie/wat is het verhaal?
    pi_47874807
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef DooD het volgende:
    Ik hoorde dat eral twee patches zijn en een derde onderweg. Typisch EA weer. Ik kijk de kat nog wele ven uit de boom voordat ik hem haal. Ik zie dat hij op gamerankings aardig aan het dalen is in het gemiddelde. De game schijnt dus bij een hoop mensen niet het gewenste effect/plezier te hebben, zoals het hoort bij een echte C&C game.
    Beter veel Patches dan helemaal geen
    FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
      zaterdag 31 maart 2007 @ 22:47:17 #8
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_47874820
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
    vraagje:
    de missie cologne:
    SPOILER
    Heb die missie nog niet gedaan, ik mag nu kiezen uit Stuttgart of Köln. Maar ik ga morgen denk ik eerst maar Stuttgart doen.
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 22:48:04 #9
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_47874844
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 22:47 schreef Lampje_NL het volgende:

[..]

Beter veel Patches dan helemaal geen
    dat klopt. Ik zag vandaag dat de tweede patch al uit was, terwijl ik niet eens wist dat er al een eerste was
    Fuck the EBU.
    pi_47874870
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 22:38 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Kan niet meer helemaal voor de geest halen welke map dat is...hoe begint ie/wat is het verhaal?
    als volgt:
    SPOILER
    pi_47874891
    oeps andere missie
    Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
    pi_47874903
    Waarom zitten jullie alle vragen (dus niet oplossingen) in spoilers
    pi_47874954
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 22:49 schreef MasterDisaster het volgende:
    oeps andere missie
    die missie was juist leuk met power switchen tussen de gebouwen (ook me mcv unharmed naar binnen geloodsd
    pi_47874992
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 22:49 schreef Lampje_NL het volgende:
    Waarom zitten jullie alle vragen (dus niet oplossingen) in spoilers
    omdat de vragen worden omschreven met de missie beschrijven wat resulteert in het feit dat de vraag ook een spoiler is?
    pi_47875116
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]

als volgt:
    SPOILER
    SPOILER
    Ik hoop dat ik het nu over dezelfde missie heb als jij
    pi_47875261
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 22:55 schreef MaxMark het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ik hoop dat ik het nu over dezelfde missie heb als jij
    ja denk et wel..
    SPOILER
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 maart 2007 @ 23:02:27 #17
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_47875352
    Hij is wel erg prettig om te spelen!
    pi_47875415
    De mensen die vroegen of CNC3 online anders is dan Generals: ja dat is het.
    Het is leuk, ladder is leuk etc. Atm is het nog vrij veel mass tank spam maar dat gaat vanzelf (is al aan het) afnemen doordat er andere, betere strats komen. Gameplay is goed imo, EA moet alleen de nodige bugs online zoals die constante crashes eens fixen.

Het schijnt trouwens dat mensen die houden van lekker basisje bouwen het een kutgame vinden omdat het zo gericht is op "tank rushes". Huilie, ga dan Sim City spelen.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 23:06:41 #19
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_47875512
    Wat ik mij trouwens af vroeg. Weet iemand in welke zone Nederland ligt? Rode, gele of blauwe? Ik heb geprobeerd om Nederland te vinden tijdens dat filmpje erover, maar het is mij niet gelukt Dus misschien dat iemand hier het wel heeft gezien.
    Fuck the EBU.
    pi_47875594
    Zo moeilijk kan toch niet om NL te vinden ?
    (ik heb filmpje nog niet gezien dus weet niet hoe het filmpje is:P)
    pi_47875647
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Wat ik mij trouwens af vroeg. Weet iemand in welke zone Nederland ligt? Rode, gele of blauwe? Ik heb geprobeerd om Nederland te vinden tijdens dat filmpje erover, maar het is mij niet gelukt Dus misschien dat iemand hier het wel heeft gezien.
    want ?

je wilt weten of je kinderen misschien wel mutanten zijn in 2047?
    pi_47875672
    Damn gaat snel met de Cheats en downloads tegenwoordig

Ik zocht op screenshots van C&C en kom al een cheat programma tegen
    pi_47875724
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Lampje_NL het volgende:
    Damn gaat snel met de Cheats en downloads tegenwoordig

Ik zocht op screenshots van C&C en kom al een cheat programma tegen
    spel is al bijna een week te krijgen al he
    is redelijk gebruikelijk dat er binnen een week al een cheat tevoor schijn komt..
      zaterdag 31 maart 2007 @ 23:13:23 #24
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_47875776
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef mschol het volgende:

[..]

want ?

je wilt weten of je kinderen misschien wel mutanten zijn in 2047?
    Ik ben gewoon nieuwsgierig

Weet ik of ik überhaupot kinderen moet krijgen Of dat ik beter gelijk mutanten kan krijgen
    Fuck the EBU.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 23:15:08 #25
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_47875841
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Lampje_NL het volgende:
    Zo moeilijk kan toch niet om NL te vinden ?
    (ik heb filmpje nog niet gezien dus weet niet hoe het filmpje is:P)
    Ze laten een ronddraaiende wereldbol zien en daar laten ze dan alleen eerst de rode zones zien, dan de gele en als laatste de blauwe. Maar Amerika is wel altijd op de voorgrond, dus je moet door Amerika naar de andere kant van de wereld proberen te kijken terwijl het ronddraait en het gaat best snel Of ik ben gewoon te traag.
    Fuck the EBU.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')