SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:47 schreef azaroth het volgende:DAT had je ook gewoon in het boekje kunnen vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar geven ze ook toe dat brutal cheat en een dubbele hoeveelheid inkomsten heeft...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
vraagje:
de missie cologne:Kan niet meer helemaal voor de geest halen welke map dat is...hoe begint ie/wat is het verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter veel Patches dan helemaal geenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:35 schreef DooD het volgende:
Ik hoorde dat eral twee patches zijn en een derde onderweg. Typisch EA weer. Ik kijk de kat nog wele ven uit de boom voordat ik hem haal. Ik zie dat hij op gamerankings aardig aan het dalen is in het gemiddelde. De game schijnt dus bij een hoop mensen niet het gewenste effect/plezier te hebben, zoals het hoort bij een echte C&C game.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
vraagje:
de missie cologne:Heb die missie nog niet gedaan, ik mag nu kiezen uit Stuttgart of Köln. Maar ik ga morgen denk ik eerst maar Stuttgart doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dat klopt. Ik zag vandaag dat de tweede patch al uit was, terwijl ik niet eens wist dat er al een eerste wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:47 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Beter veel Patches dan helemaal geen![]()
als volgt:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan niet meer helemaal voor de geest halen welke map dat is...hoe begint ie/wat is het verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die missie was juist leuk met power switchen tussen de gebouwen (ook me mcv unharmed naar binnen geloodsdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:49 schreef MasterDisaster het volgende:
oeps andere missie
omdat de vragen worden omschreven met de missie beschrijven wat resulteert in het feit dat de vraag ook een spoiler is?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:49 schreef Lampje_NL het volgende:
Waarom zitten jullie alle vragen (dus niet oplossingen) in spoilers![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
als volgt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik het nu over dezelfde missie heb als jij![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]ja denk et wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik het nu over dezelfde missie heb als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik mij trouwens af vroeg. Weet iemand in welke zone Nederland ligt? Rode, gele of blauwe? Ik heb geprobeerd om Nederland te vinden tijdens dat filmpje erover, maar het is mij niet geluktDus misschien dat iemand hier het wel heeft gezien.
spel is al bijna een week te krijgen al hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Lampje_NL het volgende:
Damn gaat snel met de Cheats en downloads tegenwoordig
Ik zocht op screenshots van C&C en kom al een cheat programma tegen![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
want ?
je wilt weten of je kinderen misschien wel mutanten zijn in 2047?![]()
Ze laten een ronddraaiende wereldbol zien en daar laten ze dan alleen eerst de rode zones zien, dan de gele en als laatste de blauwe. Maar Amerika is wel altijd op de voorgrond, dus je moet door Amerika naar de andere kant van de wereld proberen te kijken terwijl het ronddraait en het gaat best snelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:08 schreef Lampje_NL het volgende:
Zo moeilijk kan toch niet om NL te vinden?
(ik heb filmpje nog niet gezien dus weet niet hoe het filmpje is:P)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |