wilt nog niet zeggen dat het er niet isquote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het meerendeel heeft nergens last van.
Zou ook wat zijn als het merendeel er wél last van zou hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wilt nog niet zeggen dat het er niet is
ik vind het zeker waard ja. Maargoed, ik vond dan ook de singleplayer leuk om te doen. Velen vinden dat maar niks.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
Of heeft EA het gewoon verpest?
En is het waard om te kopen?
Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
Of heeft EA het gewoon verpest?
En is het waard om te kopen?
Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versiequote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Dacide het volgende:
Ik heb het spel 2 weekjes gespeeld op de illegale manier. Zojuist heb ik met de post de legale versie gekregen. Ik had hem besteld voor 39 euro bij CD-WOW.
wat blijkt nu als ik achterop kijk... er staat het ovlgende: ASIA-PACIFIC EDITION
not for sale in America, europe or Japan.
Boeit dit iets? Is deze game van een andere regio code ofzo waardoor ie onspeelbaar is voor mij?
ik durf hem nu niet uit de seal te halen. Wie weet er meer?
Ach ja, heeft ie iig weer een serial om online te spelen. Ik zal het waarschijnlijk ook vanaf een Image spelen en dat ding mooi in de kast schuivenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef azaroth het volgende:
asian-pacific edition
wat een kut winkel is dat cd-wow toch ook hè
Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mijn oude daarvan was de ventilator vastgelopen. Heb nu een GeForce 7600 GS, zal zo eens testen hoe C&C3 nu draait.
cd wow staat er om bekend dat ze soms hele andere versies uitleveren..quote:Op donderdag 12 april 2007 19:37 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!![]()
Zie ook de review op games.fok.nl, was geloof ik een 8,7 (zowel userrated als reviewerrated)
[..]
Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versieVoor mij geen CD-WOW meer.
Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
ow en ik kotsnog steeds op de NOD zit nu bij sydney (met scrin + gdi) maar als ik bij easy (!!!!!!) een obelisk neerzet issie met 2x vijandelijk schieten dood doordat er alleen maar elite tripods naar me basis komen
die gasten komen zo'n beetje al in het beginquote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd.Maar ik neem aan dat je daarnaast toch wel een aardig legertje Scorpions hebt met eventueel een aantal Vertigo Bombers en/of Stealth Tanks? Dan zou het toch moeten lukken om hun aanval te kunnen afslaan.
Gewoon de groene getallen volgen, als het goed is kun je nog een basis rechtsboven vinden en linksboven ook. Beide moet je vernietigen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef GambitRS2 het volgende:
Kan iemand mij helpen met Cairo? Ik mis 2 intelligence doelen, best zuur als de rest van de missie zo simpel is....
Het is de missie dat je met GDI de nuke basis moet vernielen, die met die 3 power generators bovenaan.
heb ff getest met skirmishje. Bij mijn oude liep het soepel met alles op laag en nu loopt alles soepel met alles op het maxquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.
Bij mij pakken ze eerst de GDI aan eer ze een keer naar mij toe komen en dat duurt toch wel even. Vaag dat ze dat bij jou dan niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
die gasten komen zo'n beetje al in het begin
computer kopen?quote:
de sarcasme druipt er gewoon van afquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:04 schreef Dacide het volgende:
[..]
shockerend
![]()
Sterkte, je zal je wel erg kut voelen nu.. we leven met je mee.
Nee hoor. was niet sarcastisch... slechts een beetje cynischquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de sarcasme druipt er gewoon van af![]()
Ja rankings duren even voordat ze geupdate worden. Das echt wazig.. De ene keer val ik weer een rank terug, dan weer 2 vooruit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef outcast_within het volgende:
De rankings doen het weer ofzo
van 750 pouf naar 7500 nu weer terug naar 1250 2vs2
vanwege dat een aantal mensen constant errors krijgen, hele pc configuraties helemaal moeten africhten enkel voor CNC om te hopen dat ie dan werkt en dat dat als oplossing wordt gegeven, op zon manier dat andere programmas het opeens niet meer doen bv.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
computer kopen?
ik heb 'm gister maar es geinstalleerd op m'n nieuwe pc...wat ziet dat er VET uit
laat die GPU maar draaien, heerlijk
in een uurtje de eerste 5 missies van GDI weer gedaan, vanavond verder met de rest
ik ga me hier nog wel een aantal uren mee vermaken
van een aantal mensen heb ik gehoord dat ze 't een snel in elkaar/afgeraffelde game vinden...geen idee waar ze dat vandaan halen
wat meer stemmetjes zou wel leuk zijn geweest (a la warcraft)
Dan is alleen de hele associatie weg...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef koffiegast het volgende:
hwhahaha erg mooi gedaan, hopelijk komt er ook een blauwe tiberium met zwart bovengrond en een scrin voertuig, dat zou helemaal vet zijn
in het menu dubbelklikken op welke groep je wilt hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Logitik het volgende:
Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.
Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.
Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg![]()
Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
in het menu dubbelklikken op welke groep je wilt hebben
same als ik een groep heb wil ik dolgraag 1 malig een deelgroep kunnen aanklikke om die functies te geven, nu kan dat pas als ik ze helemaal specifiek selecteerquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Logitik het volgende:
Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.
Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.
Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg![]()
Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?
Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.![]()
ik ben een pauperquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef sakeh het volgende:
& lmao naar al die paupers die voor die 9 euro minder 3 weken moesten wachten en een vage editie krijgen![]()
Er is ook een toets voor, maar ik weet niet wat de default toets ervoor is. Bij mij is het iig hetzelfde als in Yuri's Revengequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.
Je kan aan een groep van verschillende units aan een getal binden door <CTRL> <#nummer>. Dat is je hoofdgroep. Je subgroep kun je dan selecteren door één unit van een bepaald type te pakken en op "W" te drukken dan heb je je subgroep.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:04 schreef Logitik het volgende:
Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
-------
Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?
Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.
Ik had deze al eerder gepost, maar niemand kon eigenlijk echt een goed antwoord geven. Ik zou het echt ontzettend vreemd vinden als je hier geen gebruik van kan maken, want dat betekend dat de besturing van C&C drastisch tekort komt (en al helemaal vergeleken met andere soortgelijke spellen)
mijn god leer eens samenvatten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/
Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...
Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...
Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.
Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...
Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.
AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...
Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.
Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense, je zou ze zelfs rondjes kunnen laten rijden. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.
Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )
Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.
dude, jij doet echt iets verkeerd...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/
het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...quote:Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...
zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blindquote:Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...
geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...quote:Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.
die reversed mode is simpel:quote:Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...
die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.quote:Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.
stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren, en idd het door basisen heen trekken van harvesters is kut maar niet echt erg ofzo (leer er gewoon mee omgaan, zat immers in alle voorgaande delen ook)quote:AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...
is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...quote:Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.
een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...quote:Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.
heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...quote:Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
huilie, leer het spel eerst eens spelen voordat je EA de schuld geeft..quote:Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )
Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.
je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.quote:die reversed mode is simpel:
het is een terugtrek manoevre, dus schieten ze alles wat in bereik ligt
wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?quote:het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...
heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.quote:zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blind
Bij mij staat er altijd wel een unit voor, een tank omgeven door 20 buzzers is lastig aan te klikken vanuit volledig uitzoomed, wat ik toch wel minder vindquote:geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...
en er is geen optie om healt bar automatisch te laten zien, dit moet ze zelf doen, micromanagment
Gewoon, net zoals bij die andere vakjes staat er wat bij erover, dus leek me opzijn minst een stuk duidelijk als ze een naam erbij zetten.quote:die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.
waarom zou je namen voor je rank willen hebben en kunnen zien, a.d.v. het plaatje kan je precies zien wat hun rank is.. (m.a.w. je kan ook over BS dingen zeuren)
het is me echt overkomen, ik had 4 velden en zag dat een refinery gemold was, maakte 1 aan, en keek eens hoe de harvesters het deden. Stonden er 4 stil van de 6quote:stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren
leek me op zijn minst wel waard om ze dan terug te sturen automatisch, het doelloos rondvliegen en wachten voor je dood noem ik niet echt..handig/leukquote:is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...
het zal wel aan mij liggen, maar ik heb games gespeeld waarbij ik nooit telkens me units constant terug moest sturenquote:een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...
Scrin ook enzo :/ wat is het nut van een commando guerilla tactics te doen nogquote:heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...
bijna elke NOD unit kan GDI stealth detecten...
hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:39 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.
[..]
wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?
[..]
heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.
[..]
die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voorquote:Blijf toch wel beetje vinden dat ze het gerushed hebben. 4 patches na vlakke start vind ik een duidelijke gedeeltelijke aanwijzing
Je vatte me dus nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?
een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
[..]
die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor
en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
aha oke...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je vatte me dus niet
Het gaat niet over het terugtrekken, maar als gezegd wordt dat tanks vatbaarder aan achterkant/zijkant zijn, dan wil ik ze dolgraag met de voorkant richting het battlefield laten kijken.
hebben ze nooit gehad, waarom zouden ze dat nu opeens wel doen?quote:BIj special powers heb ik ook een klokje ja, linksbovenin. Maar wat ik bedoelde is dat ik geen klokje heb met de specials links op me scherm, zoals repairdrones/boms/droppings.
tuurlijk zal vast wel maar das is maar een handjevol mensen relatief..quote:Je wilt niet weten hoeveel topics webworld er zijn over errors met cnc3game.datzelfs totaal nieuwe configureerde high end systemen krijgen errors
scrin is precies daarom zwaar overpowerd..quote:tot nu toe vind ik scrin beste, dan nod, dan gdi. Enige leuke voor me bij GDI is de ioncannon&zonetroopers. Nod, kan ik nog wat leuk met mechs, suicide gedoe gaan. Maar scrin zijn ze units op zichzelf lekker sterk, airartillery is te fucking ergen dan shields en tripods <3. Rift is ook erg vet
en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijnquote:scrin is precies daarom zwaar overpowerd..
1 tripod die 2 mammoet tanks molt??? right....
GDI enige echt zwakke punt is de veels te traag zijnde mammoet tank...
ze zijn stealthed genoeg om een flinke klap aan een basis af te leveren...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijn
Hier stopte ik met lezen,quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant.
lees dan het 2e deel hoe ik met 7 units van scrin hele basissen/legers mol :/quote:
als je constant op 5k + staat en je stuff wilt uitproberen? Noem dat geen waste, maar proberen XDquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mijn god leer eens samenvatten.
1 ja er zitten bugs in.
2 maar goed niet alles is zo erg, en het helpt als je geen huillie noob bent
en zeven keer een commando maken damn what a waste of resources![]()
Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?
een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
[..]
die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor
en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
Eens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.
Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
scorpions spammen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:32 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.quote:
Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.
Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.
Nee hoor, ik heb meerdere strategy games online gespeeld maar dingen zo simpel als bijvoorbeeld een scorpion rush is gewoon zielig, echt slecht dat dat zo kan en dat dat nog niet veranderd is met een patch.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:04 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?
NOD spam is te makkelijk ja, dat is waar. Maar dat wordt waarschijnlijk toch wel aangepast in de eerste balancepatch. Maar jullie punt is meer dat de betere spelers online hoe dan ook zielige taktieken gebruiken, wat ze ook doen.
Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef koffiegast het volgende:
Spammen kan echt iedereen, gewoon veel op het knopje drukken, de slimmere spammers bouwen er nog een extra gebouw ervoor bij of 2, maar het komt er op neer dat je zowat enkel moet zeggen, ga daar maar heen spam.
Scrin heeft ook een sneaky tactic, kun je eigenlijk alleen op kleine korte mappen doen. Je maakt een refinery en stroom,vervolgens move je je huisbasis naar de andermans basis en gaat volop buzzers spammen.
dat dusquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
Het is gewoon een topgame ^_^
Ok vooruit de noodzaak voor patches is dramatisch,
Het gedoe met connecten ook.
De rankings die niet goed werken om te huilen
All die duitsers en noobs online vervelend.
Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch). En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
Je kan geen muren bouwen, waar ik niks om geef.
Als noob zijnde raak je al gauw gefrustreerd door de brutal enemy die 2keer zo veel geld krijgt, De scrin Waarmee je enkel met predators niet zo heel erg ver mee komt, en de NOD waar je toch wat slimmer mee moet spelen en gemakkelijk overdonderd kan worden door gdi's sterke tanks.
En dan heb je nog de uber pro's die ik graag doorverwijs naar SupCom, WCIII, en starcraft. Als je zo graag diepgang wilt.
CenC3 is erg goed in wat het doet, een action packed arcade rts.
die filmpjes zijn niet voor niks HD (high definition)....quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb het 5 uurtjes kunnen spelen, en ik vind het top.
Wat ik wel jammer vind, is dat er nog niet een hele lekkere balans is (opzich niet heel erg) en dat je redelijk snel je geld binnen krijgt, en dat je daarom geen enkele keer gerust kunt spelen wat achterover leunen. (wat je met Tiberian Sun wel kon enzo )
Die brutal is wel moeilijk ja, maar als je eenmaal een goede geldstroom hebt, dan rol je er zo overheen
Het valt me overigens ook op dat de filmpjes tussendoor van betere kwaliteit zijn dan voorheen en dat deI Scrin behoorlijk overpowered zijn.
Maar al met al, topgame hoor, en gruwelijke graphics enzo
Niet uit eigen initiatief nee, maar ze kúnnen wel tanks en gebouwen aanvallen als ze daarvoor het commando krijgen. Ziet er best cool uit, dan vliegen ze als het ware door die gebouwen heen (beetje a la Frost in Blade 1, als hij op het punt staat La Magra te worden.. En dat de zielen van de volbloed vampiers door Frost heen vliegen)quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.
Carvillequote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Ik moest toen glimlachen door die foute zelfmoordcommando.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |