abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48260694




Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones.

Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War.

Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen...



Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
  • P4 1.8GHz
  • 512MB RAM
  • 8GB HD space
  • 64MB DX9.0c Graphics card






    Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is:

    Via TUDelft
    Via EALink
    Via Gamershell
    Via Usenet
    Via Torrent

    Het is in de demo versie ook mogelijk om met NOD te spelen, of de speelwijze van de AI te veranderen. Hiervoor moet je bij je army NOD selecteren door er één keer op te klikken met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op je toetsenbord op de \'N\' drukken.


    Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de \'R\'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.


    Et voila. Je speelt met de NOD.




    PlanetCNC
    Wiki
    C&C Muziek
    Officiele website



    | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
    De openingspost kun je hier vinden
  •   Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 17:18:33 #2
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48260824
    TERING VETTE POST!!
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48261038
    Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
    Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
    Of heeft EA het gewoon verpest?

    En is het waard om te kopen?
    pi_48261688
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Het meerendeel heeft nergens last van.
    wilt nog niet zeggen dat het er niet is
    pi_48261711
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef koffiegast het volgende:

    [..]

    wilt nog niet zeggen dat het er niet is
    Zou ook wat zijn als het merendeel er wél last van zou hebben
      donderdag 12 april 2007 @ 18:28:30 #6
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48262868
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
    Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
    Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
    Of heeft EA het gewoon verpest?

    En is het waard om te kopen?
    ik vind het zeker waard ja. Maargoed, ik vond dan ook de singleplayer leuk om te doen. Velen vinden dat maar niks.

    anyhows, ik vind het een leuk spel. PUNT
      donderdag 12 april 2007 @ 18:30:38 #7
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48262943
    Ik heb het spel 2 weekjes gespeeld op de illegale manier. Zojuist heb ik met de post de legale versie gekregen. Ik had hem besteld voor 39 euro bij CD-WOW.

    wat blijkt nu als ik achterop kijk... er staat het ovlgende: ASIA-PACIFIC EDITION
    not for sale in America, europe or Japan.

    Boeit dit iets? Is deze game van een andere regio code ofzo waardoor ie onspeelbaar is voor mij?

    ik durf hem nu niet uit de seal te halen. Wie weet er meer?
      donderdag 12 april 2007 @ 18:49:00 #8
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48263495
    Waarschijnlijk kun je hem gewoon spelen. Ik betwijfel alleen of er ook de nederlandse taal bij zit. Engels zal er waarschijnlijk wel gewoon bijzitten. Dus mocht je die waardeloze NL toch niet gebruiken kun je hem (hoogst waarschijnlijk) gewoon spelen
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      donderdag 12 april 2007 @ 19:36:29 #9
    8164 azaroth
    Ajax wordt weer kampioen!
    pi_48265127
    asian-pacific edition
    wat een kut winkel is dat cd-wow toch ook hè
    '
    Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
    '
    '
      donderdag 12 april 2007 @ 19:37:55 #10
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48265176
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
    Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
    Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
    Of heeft EA het gewoon verpest?

    En is het waard om te kopen?
    Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!
    Zie ook de review op games.fok.nl, was geloof ik een 8,7 (zowel userrated als reviewerrated)
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Dacide het volgende:
    Ik heb het spel 2 weekjes gespeeld op de illegale manier. Zojuist heb ik met de post de legale versie gekregen. Ik had hem besteld voor 39 euro bij CD-WOW.
    wat blijkt nu als ik achterop kijk... er staat het ovlgende: ASIA-PACIFIC EDITION
    not for sale in America, europe or Japan.
    Boeit dit iets? Is deze game van een andere regio code ofzo waardoor ie onspeelbaar is voor mij?
    ik durf hem nu niet uit de seal te halen. Wie weet er meer?
    Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versie Voor mij geen CD-WOW meer.
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 19:39:23 #11
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48265220
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef azaroth het volgende:
    asian-pacific edition
    wat een kut winkel is dat cd-wow toch ook hè
    Ach ja, heeft ie iig weer een serial om online te spelen. Ik zal het waarschijnlijk ook vanaf een Image spelen en dat ding mooi in de kast schuiven
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48266410
    Lach me dood als de mensen met een Asia-Pacific versie er chinese ondertiteling onder hebben staan
      Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 20:09:50 #13
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48266515
    Of natuurlijk klagen, geld terugvragen, spel terug sturen en serial houden natuurlijk...
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      donderdag 12 april 2007 @ 20:42:13 #14
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48267816
    Mensen, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mijn oude daarvan was de ventilator vastgelopen. Heb nu een GeForce 7600 GS, zal zo eens testen hoe C&C3 nu draait.
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
      FOK!fossiel donderdag 12 april 2007 @ 21:39:00 #15
    8133 LWaS
    Papa van Daan!
    pi_48270613
    IK zal zo weer eens verder gaan met de GDI missie
    pi_48270891
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Mensen, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mijn oude daarvan was de ventilator vastgelopen. Heb nu een GeForce 7600 GS, zal zo eens testen hoe C&C3 nu draait.
    Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.
    pi_48270986
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:37 schreef Devolution het volgende:

    [..]

    Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!
    Zie ook de review op games.fok.nl, was geloof ik een 8,7 (zowel userrated als reviewerrated)
    [..]

    Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versie Voor mij geen CD-WOW meer.
    cd wow staat er om bekend dat ze soms hele andere versies uitleveren..
    daarom heb ik em daar niet besteld
    en Cannisrules van RA2 is een of andere gare rules.ini edit, speel gewoon de normale versie joh!
    pi_48271057
    ow en ik kots nog steeds op de NOD zit nu bij sydney (met scrin + gdi) maar als ik bij easy (!!!!!!) een obelisk neerzet issie met 2x vijandelijk schieten dood doordat er alleen maar elite tripods naar me basis komen
    pi_48271379
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
    ow en ik kots nog steeds op de NOD zit nu bij sydney (met scrin + gdi) maar als ik bij easy (!!!!!!) een obelisk neerzet issie met 2x vijandelijk schieten dood doordat er alleen maar elite tripods naar me basis komen
    Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd. Maar ik neem aan dat je daarnaast toch wel een aardig legertje Scorpions hebt met eventueel een aantal Vertigo Bombers en/of Stealth Tanks? Dan zou het toch moeten lukken om hun aanval te kunnen afslaan.
    pi_48272611
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef ElmarO het volgende:

    [..]

    Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd. Maar ik neem aan dat je daarnaast toch wel een aardig legertje Scorpions hebt met eventueel een aantal Vertigo Bombers en/of Stealth Tanks? Dan zou het toch moeten lukken om hun aanval te kunnen afslaan.
    die gasten komen zo'n beetje al in het begin
    pi_48276381
    Kan iemand mij helpen met Cairo? Ik mis 2 intelligence doelen, best zuur als de rest van de missie zo simpel is....

    Het is de missie dat je met GDI de nuke basis moet vernielen, die met die 3 power generators bovenaan.
      Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 00:08:07 #22
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48276498
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef GambitRS2 het volgende:
    Kan iemand mij helpen met Cairo? Ik mis 2 intelligence doelen, best zuur als de rest van de missie zo simpel is....

    Het is de missie dat je met GDI de nuke basis moet vernielen, die met die 3 power generators bovenaan.
    Gewoon de groene getallen volgen, als het goed is kun je nog een basis rechtsboven vinden en linksboven ook. Beide moet je vernietigen.
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      vrijdag 13 april 2007 @ 08:06:25 #23
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48280633
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef ElmarO het volgende:

    [..]

    Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.
    heb ff getest met skirmishje. Bij mijn oude liep het soepel met alles op laag en nu loopt alles soepel met alles op het max
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_48281232
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mschol het volgende:

    [..]

    die gasten komen zo'n beetje al in het begin
    Bij mij pakken ze eerst de GDI aan eer ze een keer naar mij toe komen en dat duurt toch wel even. Vaag dat ze dat bij jou dan niet doen.
      vrijdag 13 april 2007 @ 09:21:50 #25
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48281895
    over cd-wow en de asia pasific dinges:

    http://www9.cd-wow.nl/searchresults_game.php?PHPSESSID=9ea2abed5dc80956f2d834fb4c33c025&searchfield=kane

    er zijn twee kane editions leverbaar. ik heb die goedkope van 39 euro... ik zal wel die ene van in de 70 euro moeten hebben dan

    achja boeiend. ik heb een serial. punt
      vrijdag 13 april 2007 @ 11:18:34 #26
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_48286013
    Ik heb nog steeds niet kunnen spelen
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
    pi_48286085
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef Prowl het volgende:
    Ik heb nog steeds niet kunnen spelen
    Het spijt me, maar dan hoor je er niet bij he
    pi_48286342
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef Prowl het volgende:
    Ik heb nog steeds niet kunnen spelen
    computer kopen?

    ik heb 'm gister maar es geinstalleerd op m'n nieuwe pc...wat ziet dat er VET uit
    laat die GPU maar draaien, heerlijk

    in een uurtje de eerste 5 missies van GDI weer gedaan, vanavond verder met de rest
    ik ga me hier nog wel een aantal uren mee vermaken

    van een aantal mensen heb ik gehoord dat ze 't een snel in elkaar/afgeraffelde game vinden...geen idee waar ze dat vandaan halen
    wat meer stemmetjes zou wel leuk zijn geweest (a la warcraft)
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:04:27 #29
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48287740
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef Prowl het volgende:
    Ik heb nog steeds niet kunnen spelen
    shockerend

    Sterkte, je zal je wel erg kut voelen nu.. we leven met je mee.
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:05:16 #30
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48287765
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:04 schreef Dacide het volgende:

    [..]

    shockerend

    Sterkte, je zal je wel erg kut voelen nu.. we leven met je mee.
    de sarcasme druipt er gewoon van af
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_48287999
    'k Zou er bijna een nieuwe videokaart voor kopen... .
    pi_48288300
    De rankings doen het weer ofzo

    van 750 pouf naar 7500 nu weer terug naar 1250 2vs2
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:20:56 #33
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_48288330
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:21:57 #34
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48288353
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

    [..]

    de sarcasme druipt er gewoon van af
    Nee hoor. was niet sarcastisch... slechts een beetje cynisch


    nee ik kan me voorstellen dat t erg frusti is als je deze game wil spelen maar dit niet mogelijk is om een of andere reden.
      vrijdag 13 april 2007 @ 12:35:35 #35
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48288801
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef outcast_within het volgende:
    De rankings doen het weer ofzo

    van 750 pouf naar 7500 nu weer terug naar 1250 2vs2
    Ja rankings duren even voordat ze geupdate worden. Das echt wazig.. De ene keer val ik weer een rank terug, dan weer 2 vooruit..
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
    pi_48288835
    大厅金额髯口委托方

    wat ik wou te typen was, dat is je rank. niet je ranking
    pi_48289336
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef enlightenedwizza het volgende:

    [..]

    computer kopen?

    ik heb 'm gister maar es geinstalleerd op m'n nieuwe pc...wat ziet dat er VET uit
    laat die GPU maar draaien, heerlijk

    in een uurtje de eerste 5 missies van GDI weer gedaan, vanavond verder met de rest
    ik ga me hier nog wel een aantal uren mee vermaken

    van een aantal mensen heb ik gehoord dat ze 't een snel in elkaar/afgeraffelde game vinden...geen idee waar ze dat vandaan halen
    wat meer stemmetjes zou wel leuk zijn geweest (a la warcraft)
    vanwege dat een aantal mensen constant errors krijgen, hele pc configuraties helemaal moeten africhten enkel voor CNC om te hopen dat ie dan werkt en dat dat als oplossing wordt gegeven, op zon manier dat andere programmas het opeens niet meer doen bv.
      Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 12:59:01 #38
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48289520
    Whehe, ik heb ook de el cheapo ASIA-Pacific edition van CD-WOW binnen..
    moet ik nou weer een reïnstall doen om de serial te wijzigen?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48289576
    asia pacific?

    wat een sletten winkel ^_^
      Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 15:07:34 #40
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48294379
    Whehe, ik vond deze wallpaper net op die Bonus disc..



    Voor degene die een variatie willen hebben op de standaard Windows XP teletubbie wallpaper
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48294827
    .
    pi_48295249
    hwhahaha erg mooi gedaan, hopelijk komt er ook een blauwe tiberium met zwart bovengrond en een scrin voertuig, dat zou helemaal vet zijn
    pi_48295651


    [ Bericht 100% gewijzigd door Stark op 13-04-2007 15:54:50 ]
    pi_48297020
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef koffiegast het volgende:
    hwhahaha erg mooi gedaan, hopelijk komt er ook een blauwe tiberium met zwart bovengrond en een scrin voertuig, dat zou helemaal vet zijn
    Dan is alleen de hele associatie weg...
    pi_48298302
    Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.

    Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.

    Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
      vrijdag 13 april 2007 @ 17:45:33 #46
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48299005
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Logitik het volgende:
    Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.

    Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.

    Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
    in het menu dubbelklikken op welke groep je wilt hebben
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
    pi_48299910
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 17:45 schreef MrFl0ppY het volgende:

    [..]

    in het menu dubbelklikken op welke groep je wilt hebben
    Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?

    Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.
    pi_48300390
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Logitik het volgende:
    Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.

    Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.

    Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
    same als ik een groep heb wil ik dolgraag 1 malig een deelgroep kunnen aanklikke om die functies te geven, nu kan dat pas als ik ze helemaal specifiek selecteer dat zou micromanagement zoveel uitgebreider, leuker en vetter maken

    en dan die AI van die harvesters, kbegin er helemaal krankjorem van te worden. mooi blauw veldje en al heb 3 refineries, 2 bij een ouwe lege, 1 bij een nieuwe, wat doet harvester die naast de mooie dikke blauw veld staat als ie vol zit? juist , trekt de halve (maar ook echt de halve) map om daar zijn shit te dumpen. En dan al die harvesters die naar 3 verschillende velden gaan waar geen mannetjes van me staan als minstens 1 van de 2 velden die keb (soms zelfs als ik er 3 heb, kwart van de map bezit dus) nog propvol zit, dat valt toch niet lastig te programmeren? desnoods een optie, doe niks & notificatie als veld leeg is, maar nee ze jagen zichzelf de dood in

    Vraag me afof ze ook de optie geven om leger goed op een buurt laten blijven, of ze lopen kwart map om iemand te achtervolgen of ze staan er maar wat (of doe ik nu iets fout), kbedoel dat mag bestwel automatisch ipv steeds micromanagement

    Verder probeer ik scrin nu te masteren, met een 7 koppig team hele basissen en grote legers mollen (3 tripods, 2 corruptors en 2 airartillery, meestal kom ik geen air tegen en anders stuur ik me 4 vliegtuigjes <3 , jammer dat je er maar 4 op 1 airbase kan hebben )
    pi_48300510
    DIe harvesters zijn soms echt FUCKING irritant ja. Vooral als ze de basis van je vijand doorkruisen als er achter in mijn basis nog een velde tiberium zit
      vrijdag 13 april 2007 @ 18:52:22 #50
    156009 sakeh
    http://www.all-about.tv/
    pi_48300621
    De stats werken hier wel goed, stond gisteren 850ste oid, toen 2 keer verloren gelijk 1600ste


    & lmao naar al die paupers die voor die 9 euro minder 3 weken moesten wachten en een vage editie krijgen

    [ Bericht 30% gewijzigd door sakeh op 13-04-2007 19:00:16 ]
      vrijdag 13 april 2007 @ 19:00:48 #51
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48300850
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 18:23 schreef Logitik het volgende:

    [..]

    Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?

    Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.
    Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      vrijdag 13 april 2007 @ 20:01:30 #52
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48302783
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef sakeh het volgende:

    & lmao naar al die paupers die voor die 9 euro minder 3 weken moesten wachten en een vage editie krijgen
    ik ben een pauper
      vrijdag 13 april 2007 @ 20:16:56 #53
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48303218
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef MrFl0ppY het volgende:

    [..]

    Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.
    Er is ook een toets voor, maar ik weet niet wat de default toets ervoor is. Bij mij is het iig hetzelfde als in Yuri's Revenge
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 20:20:14 #54
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48303304
    Je kan een Unit van hetzelfde type ook selecteren door de knop "W" indrukken. Dan worden die geselecteerd die op je scherm staan. Druk je 2x op "W" pakt ie alle units over het hele slagveld van dat bepaalde type.

    "D" is handig voor tanks zodat je achteruit kan rijden en minder kwetsbaar aan de voorkant dan aan de achterkant bent.
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48305097
    Wie is er al bezig met de NOD missies ?
    Ik zit vast in de " Naval base" missie.
    Krijg die Cruiser wel stuk maar daarna houdt t gewoon op :s ..
    Alles wat ik probeer loopt dood
    Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
    pi_48305969
    me beeldscherm begon opeens aardig te flikkeren, plaatsen waar gevochten werd zat onder de puin en flikkerde van schoon naar puin constant , het was nog wel de mooiste gevecht ooit, kom met slechts 6 man en mol half zijn basis, toen kwam ie met air (waar ik nix tegen had) en toen spamde ik als een malloot van 6 factories aangezien ik 4 velden (2blauw) bezat en het geld maar binnenstroomde, heb hem toen maar voortijdig afgesloten

    misschien heb ik dan eindelijk geen crashes meer!
    Keb zowat al het geluid uitgezet en tot nu toe 3 volle games zonder stops/crashes/etc. wellicht tog

    [ Bericht 18% gewijzigd door koffiegast op 14-04-2007 01:04:22 ]
    pi_48315178
    net op de Gdi missie ( degenge voor Egypt) - nod compleet dood gerushed met meer dan 100 Rifle Squads
    vond mijn pc niet zo leuk ( het haperde een beetje ) ,ik weet wel dat nod geen kans had
    god wat een bloedbad , al met al zelf 17 units kwijtgeraakt ) dus niet slecht

    God wat een heerlijk spel
    pi_48319125
    Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.

    Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.

    Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
    -------
    Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?

    Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.

    Ik had deze al eerder gepost, maar niemand kon eigenlijk echt een goed antwoord geven. Ik zou het echt ontzettend vreemd vinden als je hier geen gebruik van kan maken, want dat betekend dat de besturing van C&C drastisch tekort komt (en al helemaal vergeleken met andere soortgelijke spellen)
    pi_48319895
    Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/

    Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...

    Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...

    Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.

    Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...

    Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
    Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.

    AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
    De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...

    Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.

    Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense, je zou ze zelfs rondjes kunnen laten rijden. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.

    Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??

    Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )

    Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.

    [ Bericht 4% gewijzigd door koffiegast op 14-04-2007 12:46:42 ]
      Redactie Games zaterdag 14 april 2007 @ 12:49:31 #60
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48320115
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:04 schreef Logitik het volgende:
    Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.

    Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.

    Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
    -------
    Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?

    Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.

    Ik had deze al eerder gepost, maar niemand kon eigenlijk echt een goed antwoord geven. Ik zou het echt ontzettend vreemd vinden als je hier geen gebruik van kan maken, want dat betekend dat de besturing van C&C drastisch tekort komt (en al helemaal vergeleken met andere soortgelijke spellen)
    Je kan aan een groep van verschillende units aan een getal binden door <CTRL> <#nummer>. Dat is je hoofdgroep. Je subgroep kun je dan selecteren door één unit van een bepaald type te pakken en op "W" te drukken dan heb je je subgroep.

    Wat je ook kan doen is elke type groep die je hebt onafhankelijk nummeren. Vervolgens kun je bijvoorbeeld 2 groepen selecteren door <SHIFT> in te houden met daaraan gekoppeld de nummers van de groepen. <SHIFT> <1>, <2> zorgt ervoor dat je de groepen 1 en 2 hebt geselecteerd.

    Om echt ALLE units te selecteren op je scherm kun je "Q" gebruiken. Waarbij dus de groepsnummers ongemoeid blijven.
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48320257
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
    Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/

    Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...

    Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...

    Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.

    Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...

    Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
    Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.

    AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
    De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...

    Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.

    Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense, je zou ze zelfs rondjes kunnen laten rijden. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.

    Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??

    Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )

    Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.
    mijn god leer eens samenvatten.

    1 ja er zitten bugs in.
    2 maar goed niet alles is zo erg, en het helpt als je geen huillie noob bent

    en zeven keer een commando maken damn what a waste of resources
    pi_48320295
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
    Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/
    dude, jij doet echt iets verkeerd...

    het niet kunnen selecteren van units in een transport vind ik niet meer dan normaal...
    geen parachute, tja, jammer maar is imho nooit geweest.. maakt het allemaal wat intressanter
    quote:
    Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...
    het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...
    quote:
    Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...
    zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blind
    quote:
    Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.
    geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...
    en er is geen optie om healt bar automatisch te laten zien, dit moet ze zelf doen, micromanagment
    quote:
    Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...
    die reversed mode is simpel:
    het is een terugtrek manoevre, dus schieten ze alles wat in bereik ligt
    quote:
    Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
    Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.
    die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.
    waarom zou je namen voor je rank willen hebben en kunnen zien, a.d.v. het plaatje kan je precies zien wat hun rank is.. (m.a.w. je kan ook over BS dingen zeuren)

    een bloodhound is ook veel minder sterk dan 4 tripods (ik zou met 4 tripods namelijk die 2 bloodhounds zo gekilled hebben)
    quote:
    AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
    De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...
    stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren, en idd het door basisen heen trekken van harvesters is kut maar niet echt erg ofzo (leer er gewoon mee omgaan, zat immers in alle voorgaande delen ook)
    het stil staan is klote maar ook prima rekening mee te houden.. (ik kan mij vaag herrinneren dat ze dit bij RA2 en TS ook hadden)
    quote:
    Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.
    is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...
    quote:
    Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.
    een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...
    quote:
    Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
    heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...
    bijna elke NOD unit kan GDI stealth detecten...

    de gdi commando moet je ook alleen gebruiken bij het vernietigen van gebouwen of grote groepen infanterie, zeker als hij net uit een barracks komt...
    quote:
    Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )

    Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.
    huilie, leer het spel eerst eens spelen voordat je EA de schuld geeft..

    [ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 14-04-2007 13:05:00 ]
    pi_48321119
    quote:
    die reversed mode is simpel:
    het is een terugtrek manoevre, dus schieten ze alles wat in bereik ligt
    je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.
    quote:
    het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...
    wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?
    quote:
    zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blind
    heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.
    quote:
    geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...
    en er is geen optie om healt bar automatisch te laten zien, dit moet ze zelf doen, micromanagment
    Bij mij staat er altijd wel een unit voor, een tank omgeven door 20 buzzers is lastig aan te klikken vanuit volledig uitzoomed, wat ik toch wel minder vind
    Health bar vind ik geen micromanagement, je moet toch gewoon kunnen zien hoeveel health ze hebben, zonder ze allemaal aan te klikken telkens?
    Andere RTS die keb gespeeld hadden het ook vrijwel allemaal, althans zo zegt me geheugen.
    quote:
    die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.
    waarom zou je namen voor je rank willen hebben en kunnen zien, a.d.v. het plaatje kan je precies zien wat hun rank is.. (m.a.w. je kan ook over BS dingen zeuren)
    Gewoon, net zoals bij die andere vakjes staat er wat bij erover, dus leek me opzijn minst een stuk duidelijk als ze een naam erbij zetten.
    quote:
    stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren
    het is me echt overkomen, ik had 4 velden en zag dat een refinery gemold was, maakte 1 aan, en keek eens hoe de harvesters het deden. Stonden er 4 stil van de 6
    quote:
    is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...
    leek me op zijn minst wel waard om ze dan terug te sturen automatisch, het doelloos rondvliegen en wachten voor je dood noem ik niet echt..handig/leuk
    quote:
    een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...
    het zal wel aan mij liggen, maar ik heb games gespeeld waarbij ik nooit telkens me units constant terug moest sturen
    quote:
    heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...
    bijna elke NOD unit kan GDI stealth detecten...
    Scrin ook enzo :/ wat is het nut van een commando guerilla tactics te doen nog , maakt toch wel een stuk minder opties

    Vroeger kon je nog leuk wat gebouwen mollen met een 'tanya'. Zonder dat ze al bij de eerste turret doodging

    Dat van bloodhounds, wellicht heb je gelijk, alhoewel ik gdi toch best zwak vind , maja khou dan ook van scrin!

    Blijf toch wel beetje vinden dat ze het gerushed hebben. 4 patches na vlakke start vind ik een duidelijke gedeeltelijke aanwijzing
    pi_48321377
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:39 schreef koffiegast het volgende:

    [..]

    je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.
    [..]

    wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?
    [..]

    heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.
    [..]
    hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?

    een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
    ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
    quote:
    Blijf toch wel beetje vinden dat ze het gerushed hebben. 4 patches na vlakke start vind ik een duidelijke gedeeltelijke aanwijzing
    die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor

    en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
    pi_48321499
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:

    [..]

    hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?

    een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
    ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
    [..]

    die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor

    en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
    Je vatte me dus niet

    Het gaat niet over het terugtrekken, maar als gezegd wordt dat tanks vatbaarder aan achterkant/zijkant zijn, dan wil ik ze dolgraag met de voorkant richting het battlefield laten kijken.

    BIj special powers heb ik ook een klokje ja, linksbovenin. Maar wat ik bedoelde is dat ik geen klokje heb met de specials links op me scherm, zoals repairdrones/boms/droppings.

    Je wilt niet weten hoeveel topics webworld er zijn over errors met cnc3game.dat zelfs totaal nieuwe configureerde high end systemen krijgen errors

    tot nu toe vind ik scrin beste, dan nod, dan gdi. Enige leuke voor me bij GDI is de ioncannon&zonetroopers. Nod, kan ik nog wat leuk met mechs, suicide gedoe gaan. Maar scrin zijn ze units op zichzelf lekker sterk, airartillery is te fucking erg en dan shields en tripods <3. Rift is ook erg vet
    pi_48321954
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef koffiegast het volgende:

    [..]

    Je vatte me dus niet

    Het gaat niet over het terugtrekken, maar als gezegd wordt dat tanks vatbaarder aan achterkant/zijkant zijn, dan wil ik ze dolgraag met de voorkant richting het battlefield laten kijken.
    aha oke...

    al eens de formation preview gebruikt, ??? probleem opgelost
    quote:
    BIj special powers heb ik ook een klokje ja, linksbovenin. Maar wat ik bedoelde is dat ik geen klokje heb met de specials links op me scherm, zoals repairdrones/boms/droppings.
    hebben ze nooit gehad, waarom zouden ze dat nu opeens wel doen?
    ik stoor me daar nou absoluut niet aan...
    quote:
    Je wilt niet weten hoeveel topics webworld er zijn over errors met cnc3game.dat zelfs totaal nieuwe configureerde high end systemen krijgen errors
    tuurlijk zal vast wel maar das is maar een handjevol mensen relatief..
    quote:
    tot nu toe vind ik scrin beste, dan nod, dan gdi. Enige leuke voor me bij GDI is de ioncannon&zonetroopers. Nod, kan ik nog wat leuk met mechs, suicide gedoe gaan. Maar scrin zijn ze units op zichzelf lekker sterk, airartillery is te fucking erg en dan shields en tripods <3. Rift is ook erg vet
    scrin is precies daarom zwaar overpowerd..
    1 tripod die 2 mammoet tanks molt??? right....
    GDI enige echt zwakke punt is de veels te traag zijnde mammoet tank...
    pi_48322051
    quote:
    scrin is precies daarom zwaar overpowerd..
    1 tripod die 2 mammoet tanks molt??? right....
    GDI enige echt zwakke punt is de veels te traag zijnde mammoet tank...
    en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijn
    pi_48322580
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 14:21 schreef koffiegast het volgende:

    [..]

    en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijn
    ze zijn stealthed genoeg om een flinke klap aan een basis af te leveren...
      Redactie Games zaterdag 14 april 2007 @ 14:46:03 #69
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48322611
    Hmm, Scrin is idd wat lastiger ook in de normale SP. Ik heb tot nu toe weinig moeite met NOD gehad. Maar die Missie in Bern is even niet makkelijk... kijk wel even hoe ik daar uit kom.
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      zaterdag 14 april 2007 @ 15:21:40 #70
    156009 sakeh
    http://www.all-about.tv/
    pi_48323310
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
    Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant.
    Hier stopte ik met lezen,


    l2p
    pi_48323437
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef sakeh het volgende:

    [..]

    Hier stopte ik met lezen,


    l2p
    lees dan het 2e deel hoe ik met 7 units van scrin hele basissen/legers mol :/
    zojuist hard weer 2x uitgespeeld met zelfde tactiek, ga zodirect eens brutal proberen met zelfde 7 units, gaat nog leuk worden
    pi_48323539
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef outcast_within het volgende:

    [..]

    mijn god leer eens samenvatten.

    1 ja er zitten bugs in.
    2 maar goed niet alles is zo erg, en het helpt als je geen huillie noob bent

    en zeven keer een commando maken damn what a waste of resources
    als je constant op 5k + staat en je stuff wilt uitproberen? Noem dat geen waste, maar proberen XD
      zaterdag 14 april 2007 @ 16:21:21 #73
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48324405
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_48324610
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:

    [..]

    hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?

    een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
    ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
    [..]

    die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor

    en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
    Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_48324624
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
    Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.

    Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
    Eens.

    En die vliegtuigen van de GDI, met die stratofighter upgrade ofzo. Stuur je 8 van die dingen met die stratofighter optie en klein stukje naast een Temple of NOD en zodra ze er zijn klik je gelijk op die temple om het te slopen, gooien 6 vd 8 van die kutvliegtuigen ze op een refinery ernaast

    En die commando is ook niet echt supersterk een gebouw slopen is zo gebeurt, maar probeer ze maar een basis binnen te krijgen. En ze zijn ook niet eens stealthed. Wat heb je er dan aan.
    pi_48325021
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:32 schreef Nietmachine2 het volgende:

    [..]

    Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.
    scorpions spammen?

    keb net tegen brutal nod gespeeld, hield het redelijk gelijk op met seekerspam / artillery en wat vliegtuigen, maar toen kwam ie met nog een lading + nuclear bomb
    pi_48325125
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:49 schreef koffiegast het volgende:

    [..]

    scorpions spammen?
    Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_48325312
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:54 schreef Nietmachine2 het volgende:

    [..]

    Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.
    Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.
    pi_48325349
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 17:02 schreef McGilles het volgende:

    [..]

    Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.
    Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?
    NOD spam is te makkelijk ja, dat is waar. Maar dat wordt waarschijnlijk toch wel aangepast in de eerste balancepatch. Maar jullie punt is meer dat de betere spelers online hoe dan ook zielige taktieken gebruiken, wat ze ook doen.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_48325471
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 17:04 schreef Nietmachine2 het volgende:

    [..]

    Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?
    NOD spam is te makkelijk ja, dat is waar. Maar dat wordt waarschijnlijk toch wel aangepast in de eerste balancepatch. Maar jullie punt is meer dat de betere spelers online hoe dan ook zielige taktieken gebruiken, wat ze ook doen.
    Nee hoor, ik heb meerdere strategy games online gespeeld maar dingen zo simpel als bijvoorbeeld een scorpion rush is gewoon zielig, echt slecht dat dat zo kan en dat dat nog niet veranderd is met een patch.

    Dat kan echt elke debiel.

    Ik heb zelf ook met 90+% wins Warhammer online gespeeld met 800 potjes. Dan gebruik je ook wat sneaky tactics maar niet zo simpel en zielig als dit.
    pi_48325656
    Spammen kan echt iedereen, gewoon veel op het knopje drukken, de slimmere spammers bouwen er nog een extra gebouw ervoor bij of 2, maar het komt er op neer dat je zowat enkel moet zeggen, ga daar maar heen spam.

    Scrin heeft ook een sneaky tactic, kun je eigenlijk alleen op kleine korte mappen doen. Je maakt een refinery en stroom,vervolgens move je je huisbasis naar de andermans basis en gaat volop buzzers spammen.
    pi_48326511
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef koffiegast het volgende:
    Spammen kan echt iedereen, gewoon veel op het knopje drukken, de slimmere spammers bouwen er nog een extra gebouw ervoor bij of 2, maar het komt er op neer dat je zowat enkel moet zeggen, ga daar maar heen spam.

    Scrin heeft ook een sneaky tactic, kun je eigenlijk alleen op kleine korte mappen doen. Je maakt een refinery en stroom,vervolgens move je je huisbasis naar de andermans basis en gaat volop buzzers spammen.
    Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_48327992
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 16:21 schreef Sharkdoggie het volgende:

    LOL .
      zaterdag 14 april 2007 @ 21:33:11 #84
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48333032
    ik heb die missie dat je die Bezoekers toren nu al tig keer gedaan, maar het wil maar niet lukken Dus wie zou mij wat tips kunnen geven?
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
      zaterdag 14 april 2007 @ 21:51:37 #85
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_48333661
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 18:45 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    LOL .
    Grappig!
    ....nachtrijder...Nachtzwelgje!
    pi_48338602
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
    Het is gewoon een topgame ^_^

    Ok vooruit de noodzaak voor patches is dramatisch,
    Het gedoe met connecten ook.
    De rankings die niet goed werken om te huilen
    All die duitsers en noobs online vervelend.
    Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
    De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch). En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
    Je kan geen muren bouwen, waar ik niks om geef.
    Als noob zijnde raak je al gauw gefrustreerd door de brutal enemy die 2keer zo veel geld krijgt, De scrin Waarmee je enkel met predators niet zo heel erg ver mee komt, en de NOD waar je toch wat slimmer mee moet spelen en gemakkelijk overdonderd kan worden door gdi's sterke tanks.
    En dan heb je nog de uber pro's die ik graag doorverwijs naar SupCom, WCIII, en starcraft. Als je zo graag diepgang wilt.

    CenC3 is erg goed in wat het doet, een action packed arcade rts.
    dat dus
    pi_48342096
    Ik vind het persoonlijk geen topgame. geef mij maar de oude red alert ofzo.
    Vind het tegenwoordig allemaal zo geporbeerd echt gemaakt en dat is dus vaak niet echt gelukt, terwijl ik het spelen zelf wel best leuk vind.
    pi_48345104
    ik heb me eerste crash gehad (1.02)
    maar het scheelt dat me hele systeem bagger aan het doen is (gister was c&c helemaal niet vooruit te branden) maar ik leg dus de crash neer bij me systeem i.p.v. bij c&c (aangezien me pc vrijdag moeilijk begon te doen.., waarschijnlijk iets met de warmte, ookal issie pas schoongemaakt..)
    pi_48345147
    Ik heb de game eindelijk ook sinds eergister maar het is veel te warm om te spelen. Wanneer gaat het regenen .
      zondag 15 april 2007 @ 17:12:02 #90
    169377 Syb-rund.
    Music connects us all
    pi_48352241
    Ik heb het 5 uurtjes kunnen spelen, en ik vind het top.
    Wat ik wel jammer vind, is dat er nog niet een hele lekkere balans is (opzich niet heel erg) en dat je redelijk snel je geld binnen krijgt, en dat je daarom geen enkele keer gerust kunt spelen wat achterover leunen. (wat je met Tiberian Sun wel kon enzo )
    Die brutal is wel moeilijk ja, maar als je eenmaal een goede geldstroom hebt, dan rol je er zo overheen
    Het valt me overigens ook op dat de filmpjes tussendoor van betere kwaliteit zijn dan voorheen en dat deI Scrin behoorlijk overpowered zijn.
    Maar al met al, topgame hoor, en gruwelijke graphics enzo
    fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
    pi_48352530
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Syb-rund. het volgende:
    Ik heb het 5 uurtjes kunnen spelen, en ik vind het top.
    Wat ik wel jammer vind, is dat er nog niet een hele lekkere balans is (opzich niet heel erg) en dat je redelijk snel je geld binnen krijgt, en dat je daarom geen enkele keer gerust kunt spelen wat achterover leunen. (wat je met Tiberian Sun wel kon enzo )
    Die brutal is wel moeilijk ja, maar als je eenmaal een goede geldstroom hebt, dan rol je er zo overheen
    Het valt me overigens ook op dat de filmpjes tussendoor van betere kwaliteit zijn dan voorheen en dat deI Scrin behoorlijk overpowered zijn.
    Maar al met al, topgame hoor, en gruwelijke graphics enzo
    die filmpjes zijn niet voor niks HD (high definition)....
    en scrin is idd veels te overpowerd..
      zondag 15 april 2007 @ 17:40:39 #92
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48353298
    Toch mis ik een hele zooi CGI filmpjes wat zo karakteristiek was aan de C&C / RA serie. Een vette meeslepende intro a la RA2 en unit filmpjes voor of na een missie. Had die Tripods graag gezien in filmpjes (de reden om War of the Worlds te zien) en die GDI planes tegen die ruimteschepen willen zien a la Independence day.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_48353509
    Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.

    Einstein, en die generaal met de tandenstoker... .
    pi_48353635
    Die brutal is wel moeilijk ja, maar als je eenmaal een goede geldstroom hebt, dan rol je er zo overheen

    ik had helft map met tig harvesters in handne, brutal CPU had slechts 2 velden in bezit, alsnog kon ie evenveel maken als ik en zelfs meer... en het is nou niet dat ik die keer juist tripods en andere dure shit spamde, maar seekers en dergelijk :S
    pi_48353787
    Ik heb net ff een paar replays zitten kijken en damn, elke keer diezelfde zielige tactiek
    ECHT iedereen tijdens 1v1 games, seekers of scorpions spammen
      zondag 15 april 2007 @ 18:08:19 #96
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48354033
    quote:
    Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Nietmachine2 het volgende:

    [..]

    Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.
    Niet uit eigen initiatief nee, maar ze kúnnen wel tanks en gebouwen aanvallen als ze daarvoor het commando krijgen. Ziet er best cool uit, dan vliegen ze als het ware door die gebouwen heen (beetje a la Frost in Blade 1, als hij op het punt staat La Magra te worden.. En dat de zielen van de volbloed vampiers door Frost heen vliegen)
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_48354218
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
    Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.

    Einstein, en die generaal met de tandenstoker... .
    Carville
      zondag 15 april 2007 @ 18:23:59 #98
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_48354440
    Ik kan de eerste 10 sec van de Nod missie spelen op allerlaagste settings

    Daarna knalt mn onboard Intel kaart er uit

    Dan maar weer ff vermaken met Generals
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      zondag 15 april 2007 @ 18:24:59 #99
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48354471
    quote:
    Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef FrituurVetPet het volgende:

    [..]

    Carville
    Ik moest toen glimlachen door die foute zelfmoordcommando.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
      zondag 15 april 2007 @ 18:28:03 #100
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48354558
    Merk trouwens dat C&C 3 steeds langzamer gaat draaien. Heb geen super systeem, maar een 1 vs 1 skirmish draait nu net zo snel als toen ik C&C 3 net had met 2 a 3 skirmish tegenstanders. Vaag.

    Binnenkort mijn 512 ram geheugen vervangen met 2 gig en Ati Radeon 9800 pro met een X1950 of iets dergelijks. Allemaal door deze game.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')