2 minds, 1 thoughtquote:Op maandag 9 april 2007 17:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik dacht juist precies het tegenovergestelde..![]()
Ik vind dat Jennifer het geweldig doet, en heb echt medelijden met Gwen op dit moment..
Casey is wel de vaderquote:
Oh ja, die omruilactie was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Casey is wel de vaderAlleen die baby waarbij DNA test op is gedaan is niet gwen haar baby maar van Jennifuuuur die Craig heeft omgeruild in het ziekenhuis
Want eigenlijk is Gwen haar baby overleden maar omdat ze omgeruild zijn denkt jennifuuur dat haar baby is overleden en dat Gwen haag baby nog leeft terwijl het andersom is
Damn ik moet andere hobby's zoeken
Oh en vergeten;quote:Op zaterdag 7 april 2007 schreef Rebbedebje in het vorige topic;
Carly op dit moment
Meg
Maddie![]()
Gwenen dat terwijl ik dacht dat ik haar niks zou gaan vinden, na een aflevering gezien te hebben in Canada
Jen en Dusty kissing![]()
Vind het echt geweldig dat jij als man naar ATWT kijkt!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Casey is wel de vaderAlleen die baby waarbij DNA test op is gedaan is niet gwen haar baby maar van Jennifuuuur die Craig heeft omgeruild in het ziekenhuis
Want eigenlijk is Gwen haar baby overleden maar omdat ze omgeruild zijn denkt jennifuuur dat haar baby is overleden en dat Gwen haag baby nog leeft terwijl het andersom is
Damn ik moet andere hobby's zoeken
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Gwen best irritant momenteel, en volgens mij wordt het allemaal irritanter..
Nou ik vind de verhaallijnen momenteel idd er irritant, vind het de laatste tijd ook niet zo erg dat ik moet werken....quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:18 schreef Smittend het volgende:
[..]
ik vind ze momenteel allemaal irritant.
Misschien ga ik na zo'n 18 jaar gekeken te hebben maar eens stoppen.![]()
Inderdaad, en dat Emily dat allemaal pikt! Het lijkt wel of ze weer gehypnotiseerd is.quote:Op maandag 16 april 2007 21:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
Paul!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon zonder enige emotie iedereen belazeren en manipuleren..![]()
'That kid needs to be gone'..
Hallo! Dat kind is je neefje idioot!
Vind het dood, maar dan ook doodzonde wat ze op dit moment aan het uitvreten zijn met sommige karakters..![]()
volledig mee eens..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Waar ik me gister enorm aan ergerde waren Meg en Dusty..![]()
Meg wil tegen Dusty zeggen dat Jen aan de coke zit, maar ze krijgt daar de kans niet toe omdat Dusty helemaal niks erover wil horen..
Sorry hoor, maar op zo'n moment zeg je dan toch gewoon tegen Dusty dat die zijn kop ff moet houden en gelijk erachteraan dat Jen verslaafd is..
Nu weet die het nog niet, en vind het van Meg heel erg laag dat ze zo maar is weggelopen zonder het te vertellen..![]()
Was toch al niet mijn favo personage, maar nu al helemaal niet meer..![]()
Yup!!quote:
Wat toevallig!! Gelukkig is Amerika een klein land met weinig inwoners, zodat dit echt heeeeeel geloofwaardig overkomtquote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Yup!!
ze heeft gelogen over dat baby verhaal..
die baby is Gwen..
Is dat echt, of denk je dat? Iris had het toch steeds over haar "beautiful boy"? Kan het niet zo zijn dat Iris 2 kinderen heeft/had?quote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Yup!!
ze heeft gelogen over dat baby verhaal..
die baby is Gwen..
Eerlijk gezegd is het dus wat ik "denk" maar eerlijk gezegd denk ik dat ze Carly loopt te kwetsen, door het steeds over haar "beautiful boy" te hebben. Gwen is zeker van Iris!! Ik weet niet precies wat er gebeurd is, want Jack weet natuurlijk iets, maar ik weet ook niet wat dat isquote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef Urnie het volgende:
Paul![]()
Die verhaallijn met die baby duurt mij ook iets te lang ja.
[..]
Is dat echt, of denk je dat? Iris had het toch steeds over haar "beautiful boy"? Kan het niet zo zijn dat Iris 2 kinderen heeft/had?
We zeggen ook niet dat Gwen níet de dochter van Iris is, maar dat ze niet de desbetreffende baby van toen is.quote:Op maandag 30 april 2007 20:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het dus wat ik "denk" maar eerlijk gezegd denk ik dat ze Carly loopt te kwetsen, door het steeds over haar "beautiful boy" te hebben. Gwen is zeker van Iris!! Ik weet niet precies wat er gebeurd is, want Jack weet natuurlijk iets, maar ik weet ook niet wat dat is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef Angelic_Rose het volgende:
Over Iris, Gwen en Carly:Precies dat is nou ook mijn gedachte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Sterk punt!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:16 schreef Michellee het volgende:
Zo vandaag na lange tijd weer een aflevering gezien. Wat ik niet snap. Rory is geadopteerd door Rosanna en heeft recht op dat trustfund. Maar als Gwen haar dochter terug wil, en zij krijgt ook de voogdij weer terug, dan is het dus ook geen kind meer van Rosana, waarom zou dat kind dan recht hebben op een trustfund?
Hee dit heb ik gemist. Hoe stak dat in elkaar dan? Denkt Gwen dat het ook Jennifers kind isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:02 schreef Sk00p het volgende:
Hopelijk komt Paul er te laat achter dat Gwen het haar van Jennifer nodig had voor een DNA onderzoek..
Ow ik dacht dat ik Will ook een keer met een kam bij Jennfier zag. volgens mij zie ik ze vliegenquote:Op zondag 13 mei 2007 09:35 schreef Urnie het volgende:
Nee, dat was niet Gwen, maar Meg die het haar van Jennifer aan het borstelen was. Ik geloof dat Meg het ook begint te geloven dat Rory het kind van Jennifer is. Ze is in ieder geval een speurtocht begonnen.
Nee dat was ik..quote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik Will ook een keer met een kam bij Jennfier zag. volgens mij zie ik ze vliegen![]()
Ik denk dat Meg dat nu ook denkt. Trouwens was het niet koningin die zich zo verbaasde dat er geen verwantschap bij de test van Casey vastgesteld wasIk ben blij dat dat nu ook ter sprake komt, hierdoor geloof Meg het, denk ik, ook steeds meer. Volgende week wordt het wel spannend volgens mijn tv-gids.
ooops!! dat zei ik inderdaad verkeerd..quote:Op zondag 13 mei 2007 09:35 schreef Urnie het volgende:
Nee, dat was niet Gwen, maar Meg die het haar van Jennifer aan het borstelen was. Ik geloof dat Meg het ook begint te geloven dat Rory het kind van Jennifer is. Ze is in ieder geval een speurtocht begonnen.
quote:
Bij GTST was dat ook het geval, met Robert en Dennis. Maar volgens mij wordt er bij zulke tests puur gekeken of het DNA matcht ja of nee, en verder niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Trouwens was het niet koningin die zich zo verbaasde dat er geen verwantschap bij de test van Casey vastgesteld wasIk ben blij dat dat nu ook ter sprake komt, hierdoor geloof Meg het, denk ik, ook steeds meer. Volgende week wordt het wel spannend volgens mijn tv-gids.
Als de waarheid al naar boven komt...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nee dat was ik..![]()
Gelukkig komt het nu toch naar voren..
Ik denk hoop dat het nu niet lang meer gaat duren voordat de waarheid naar boven komt..
Met een grote omweg waarschijnlijk..maar ik denk wel snel genoegquote:Op maandag 14 mei 2007 10:02 schreef Koningin het volgende:
[..]
Als de waarheid al naar boven komt...![]()
Spoilerquote:Op maandag 14 mei 2007 10:02 schreef Koningin het volgende:
[..]
Als de waarheid al naar boven komt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef maril het volgende:
[..]
SpoilerSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah fuck it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ah fuck it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef miss-scofield het volgende:
Vanmiddag weerHad het gevoel dat ze dat vorige week al zouden doen..Toen hij bij haar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ja ik heb het vanochtend gezien, maar thanks voor de samenvatting..quote:Op maandag 14 mei 2007 18:01 schreef alors het volgende:
Nou er is niet iets bijzonders gebeurd, niks over Jennifer. Alleen veel Lily en Holden, Gwen en Carly, en Byron Glass/BJ Green en Henry. Henry gaat voor hem werken nu.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef Markie-Mark het volgende:
McClain Returning to As the World Turns
Cady McClain has legions of fans -- fans that were torn over which of two roles they'd like to see her play on daytime television. Now the actress has signed a new contract that will have her reprise one of those Emmy-winning roles. But will it be AMC's Dixie or ATWT's Rosanna?
[afbeelding]
"I am returning to ATWT to play Rosanna Cabot, who will arise from her coma in Switzerland to what deeds we can only imagine," McClain said in a statement on her personal web site. "Who is she now?! What did she dream?! How is her hair?! I am very pleased to be returning, and I hope to have a lot of fun."
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:20 schreef Michellee het volgende:
YES! Wat leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef Markie-Mark het volgende:
McClain Returning to As the World Turns
Cady McClain has legions of fans -- fans that were torn over which of two roles they'd like to see her play on daytime television. Now the actress has signed a new contract that will have her reprise one of those Emmy-winning roles. But will it be AMC's Dixie or ATWT's Rosanna?
[afbeelding]
![]()
Dat heeft Katie geregeld met Margo, zij wilde zo'n bemoeial als Maddie natuurlijk niet in huis hebben en dacht dat het wel leuk voor Casey zou zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef Relin het volgende:
Yup, idd.
1 ding wat voor mij nog onduidelijk is; hoezo zit Maddie nu in ene bij Tom en Margo thuis? En slaapt Henry dan weer in z'n limo?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef miss-scofield het volgende:
Shit, volgens mij heb ik heel wat gemist vandaag!!En ik morgenochtend ook al niet kijken!!
Maggie? Bedoel je Maddie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben blij dat het tegenwoordig om 17u komt kan ik bijna iedere dag zeker de helft zienmaar die stomme maggie
![]()
Thanks! Nu ben ik wel weer een beetje bijquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat is idd erg jammer!
Je hebt zowel de eerste zoen tussen Will en Gwen gemist en die tussen Dusty en Jen..![]()
Verder was er niet echt veel gebeurt, Emily heeft ervoor gezorgd dat Kristen Thompson niet de waarheid gaat vertellen aan Jennifer, en Carly en Jack hebben Will en Gwen gevonden..
Oh ja en BJ Green heeft Fairwinds gekocht en wil die laten restaureren door Mike, en Mike viel toen van een trapje omdat het halve plafond op zijn kop viel..![]()
Niks gebeurt gelukkig, maar je kan je afvragen of dat per ongeluk gebeurde..![]()
Ja Mike lag bewusteloos op de grond maar Maddie en Henry kwamen binnen, en die hebben Mike weer bij bewustzijn gebracht.. Niks aan de hand dus..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks! Nu ben ik wel weer een beetje bijHeeft iemand Mike al gevonden?
En helaas, vanavond kan ik ook niet kijken..maar gelukkig morgenochtend wel!
Gelukkig vroeg ze om een andere stoel.quote:
Maar damn wat heeft ie een vreselijke melkmuilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Ticootje het volgende:
Katie moet gewoon voor BJ gaan, die is veel rijker!
Ja, ze probeerde steeds een smoes te verzinnen om die kamer uit te kunnen, maar BJ trapte er niet in. Ik denk dat ze niet echt kwaad op hem durfde te worden. Bang dat hij haar iets aan zou doen of zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Koningin het volgende:
Maar heeft Katie dan geen verzet getoond tegen BJ?
En hij spoort duidelijk niet. Enge stalker is het!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar damn wat heeft ie een vreselijke melkmuil
Had ie ook een glas chocomel bij de hand??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef Urnie het volgende:
[..]
En hij spoort duidelijk niet. Enge stalker is het!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Had ie ook een glas chocomel bij de hand??![]()
Hahaha..ben het wel met je eens..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
BJ Green..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mike..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(wat een slappe zak is dat geworden zeg)
Meg..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul en Emily..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dusty..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jennifer..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gwen en Will..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me voorstellen..quote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:17 schreef alors het volgende:
Starlight, star bright. First star I see tonight. I wish I may, I wish I might. Have the wish, I wish tonight.
deze is het denk ik.
Even gegoogled, ik wist dat van I wish I may, I wish I might nog.
Dat doen ze expres, zodat hij straks opeens terug kan keren als 16 jarige.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:05 schreef alors het volgende:
Emily![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zouden voor straf die Daniel es moeten kidnappen. Waar is dat gozertje eigenlijk? Eerst was hij 6 maanden op kamp
, en nu doet Emily net of ze zoveel om hem geeft terwijl je dr nooit met dat kind ziet
![]()
Word.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
Deze verhaalijn duurt echt te lang en dat gaat vervelen, heel erg vervelen..
Ik wil nu wel eens weten hoe iedereen gaat reageren als de waarheid boven tafel komt, ik vind dat het nu wel eens tijd wordt dat Tom en Margo wel gaan weten dat Casey gelogen heeft etc..
Ik wil daar geen 3 maanden op moeten wachten..![]()
Ja whatever, ben nooit goed geweest in d's en t's..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, zodat hij straks opeens terug kan keren als 16 jarige.![]()
[..]
Word. [afbeelding]
Hij bedoelt "Word"als in: "I agree" volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja whatever, ben nooit goed geweest in d's en t's..
Lekker interessant..
Ik heb trouwens tenenkrommend zitten kijken vandaag.. Wat een ramp weer..![]()
Okeej dus als je het ergens mee eens bent zeg je 'word'...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij bedoelt "Word"als in: "I agree" volgens mij
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij bedoelt "Word"als in: "I agree" volgens mij
Engels is mijn 2e taal, dus daar ligt het niet aan, maar bij 'word' begon er niet gelijk een belletje te rinkelen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:52 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben een zij![]()
Ach, ik zei het als in een geintje ipv dat idd steeds, weer eens wat anders. Het is trouwens engels.
Is toch goed joh, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Engels is mijn 2e taal, dus daar ligt het niet aan, maar bij 'word' begon er niet gelijk een belletje te rinkelen..
En nu snap ik dat het een geintje was, ik pakte het alleen op in een heel andere context.. sorry..![]()
"word " is ook meer een Amerikaans woord..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Engels is mijn 2e taal, dus daar ligt het niet aan, maar bij 'word' begon er niet gelijk een belletje te rinkelen..
En nu snap ik dat het een geintje was, ik pakte het alleen op in een heel andere context.. sorry..![]()
Ik dacht ook echt dat Lily Damian ging bellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef _NadinE_ het volgende:
Nu Luke een nieuwe nier nodig heeft, zou Damian dan terugkomen? Dat zou ik in ieder geval niet vervelend vinden![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef _NadinE_ het volgende:
Nu Luke een nieuwe nier nodig heeft, zou Damian dan terugkomen? Dat zou ik in ieder geval niet vervelend vinden![]()
Ja, James Stenbeck is ook al 6x dood gegaan... Dat zegt niets.quote:
Toch ook iets met een ontploffing, of de kelder die instortte?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Zat ie niet in de gevangenis?
Hij heeft toen Luke ontvoerd naar Italië en toen?
Nee hoor, ik geef je groot gelijk, ik heb het ook al zitten uitrekenen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Tja, mensen met geld...
Waar ik me al weken aan erger is dat hele leeftijd gedoe van Carly, Gwen en Iris..
Carly moet toch zeker de 30 zijn gepasseerd zijn inmiddels. (Holden en Lily sowieso zeker)
Ze was zogenaamd 9 toen Gwen al geboren was en die is nu 17, 18?
Echt niet dat Carly 27 is.(dan is ze van rond mijn leeftijd en dat klopt toch echt niet in vergelijking met een aantal jaar geleden
)
Bovendien ziet Iris er maar 10 jaar ouder uit dan Carly, dus die moet toen 19, 20 geweest zijn...
Ach ja, waarschijnlijk ben ik gewoon oud.![]()
Fieuww.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nee hoor, ik geef je groot gelijk, ik heb het ook al zitten uitrekenen..![]()
quote:Ik durf te wedden dat als we straks Daniel te zien krijgen dat die ook opeens vet groot is geworden..![]()
Dat met Carly en Gwen ben ik met je eens ja, maar ik vind dat Iris wel redelijk goed gecast is qua leeftijd..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Fieuww. [afbeelding]![]()
[..]
Ja, dat had ik ook al gezegd in het topic.
Maar neem dan in ieder geval een wat oudere actrice voor die - hoe kan ik zo'n slechtst mogelijke moeder zijn - Iris.
Ik dacht dat ze toen 12 was.. Maar hoe ik daarbij kom? Maar goed, het blijft een soap, je moet het met een flinke schep zout nemen. Net als die zwangerschappen van 4 maandenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Tja, mensen met geld...
Waar ik me al weken aan erger is dat hele leeftijd gedoe van Carly, Gwen en Iris..
Carly moet toch zeker de 30 zijn gepasseerd zijn inmiddels. (Holden en Lily sowieso zeker)
Ze was zogenaamd 9 toen Gwen al geboren was en die is nu 17, 18?
Echt niet dat Carly 27 is.(dan is ze van rond mijn leeftijd en dat klopt toch echt niet in vergelijking met een aantal jaar geleden
)
Bovendien ziet Iris er maar 10 jaar ouder uit dan Carly, dus die moet toen 19, 20 geweest zijn...
Ach ja, waarschijnlijk ben ik gewoon oud.![]()
zou Hope ook nog een keer opduiken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:10 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de "grote" Faith (van Lily) al gezien, ook dat klopt qua leeftijd voor geen meter
Oh huh? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.quote:
Ah zo, ik kijk pas sinds eind 2004 geloof ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
en die was verwisseld voor het kind van lily en holden.
Das waar ook jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
hahhaa ja dat was ik alweer vergeten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
Ja Denise was dat toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee maar dit was speciale E.Coliquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Wij hadden hier laatst ook e.coli in ons drinkwater.
Echt niet dat we nu allemaal een nieuwe nier nodig hebben of in coma zijn geraakt met opgezwollen ledematen.![]()
![]()
Ik vond Dusty eerst helemaal niks, maar dat begint nu wel te veranderen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
ik vond Dusty best wel sexy met whatshernameagain
bij die pooltafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die keith begin ik maar een naar ventje te vinden. Dusty wordt ook een beetje vervelend.
Komt het nieuws over dat kind eigenlijk ooit uit??I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
ATWT spoilertopic (deel5)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef Ticootje het volgende:
OMG!!! Waar is het spoilertopic??!!! Ik heb het NU nodig!
Denise heette zequote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Wauw! Thanks!! Nu ben ik weer bij!quote:
Goed dat je dat even meld!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
Het wordt steeds laterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
16.00 toch? Na Oprahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het wordt steeds later![]()
was het een paar jaar geleden niet om 15:00 uur?
Nee, zo'n 4 jaar geleden begon het om 15:00 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
16.00 toch? Na OprahIk vind het wel een goede tijd, mn ouders zitten 's zomers toch vaak buiten en dan kan ik mooi onder het eten tv kijken
Ja, volgens mij is het inderdaad alleen in de zomermaanden deze tijden. Daarna wordt het weer 'normaal'... Ik heb het liever om 16.00 uur!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
deden ze dat vorig jaar ook niet tijdens de zomersperiode?
ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil dat Dusty en Jennifer weer bij elkaar komen.![]()
Wil je weten wanneer ze (Paul & Emily) 'gepakt' worden enquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Koningin het volgende:
Emily gaat me echt op mijn wekker!!! Wat is die vreselijk irritant!!
Dat weet ik alquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Wil je weten wanneer ze (Paul & Emily) 'gepakt' worden en
eindelijk duidelijk word dat Jennifer's baby nog leeft?![]()
Dankequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
off-topicwat heb je een mooie keuken, koningin
gaarnequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Wil je weten wanneer ze (Paul & Emily) 'gepakt' worden en
eindelijk duidelijk word dat Jennifer's baby nog leeft?![]()
Op deze site kun je lezen wat er al gezien is in Amerika,quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaarnemag in spoilertags of een linkje
want spoilertopic doorzoeken ben ik te lui voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Op deze site kun je lezen wat er al gezien is in Amerika,
en wat hier dus nog moet worden uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
In het echt heeft hij iets gehad met de actice gehad die toendertijd lucy speelde. Deze zelfde actrice heeft ook iets gehad met de acteur die simonquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe oud Dusty in de serie voor moet stellen, maar in het echt is hij iig bijna 40..
En blijkbaar hebben ze daar fjords en spreken ze er duits...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef Toedels het volgende:
Die blonde is Olga (uit Russia)
Inderdaad. Wat een gaar kutwijf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kan iemand Iris afschieten met dat achterlijke plannetje van d'r!?![]()
Wat is haar plan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een gaar kutwijf.![]()
BJ is gewoon gestoord.
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:44 schreef Koningin het volgende:
Is het vanaf vanavond om half 7?
hint:quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Gwen en Will...![]()
![]()
![]()
Die worden steeds leuker samen..![]()
Ik word daar echt niet goed van, wat duurt dat lang, ik vind het zo frustrerendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik hoop niet dat die verhaallijn net zo lang gaat duren als die van Jennifer..![]()
soaps kennende..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik word daar echt niet goed van, wat duurt dat lang, ik vind het zo frustrerend![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik word daar echt niet goed van, wat duurt dat lang, ik vind het zo frustrerend![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef KWAKje het volgende:
ik vond carly trouwens een lekkere sloerie gisteren![]()
Ticket naar alaska??quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef Mirri het volgende:
Ik heb de aflevering dinsdag gemist, wat was nou dat iets wat Meg tussen Dusty's spullen vond?
Precies!!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef Mirri het volgende:
Echt heartbreaking scenes vandaag met Jennifer en Meg![]()
Hij speelt het in ieder geval erg goed, goede casting...!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Die BJ is echt een freak. In het begin vond ik m nog wel een beetje leuk. Leuke lach enzo. Maar nu is hij gewoon eng.
Mee eens!! Mike ben ik een beetje zat..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Ja en stiekem is het wel een leukerd om te zien, alleen jammer dat deze rol heeft. Qua uiterlijk vind ik m leuker dan mike.
We delen dezelfde verjaardagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Gaskill
Jennifer was toch daar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef alors het volgende:
Jennifer weet het nog niet, Hal en Dusty stonden aan de deur bij Carly en Jack maar Carly weigert de baby mee te geven.
Ja maar later niet meer, toen ging ze naar haar appartement/hotelkamer(?) en meldde daar aan Barbara dat ze een vlucht eerder gaat nemen.quote:
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef Burdie het volgende:
Oh dan gaan ze dat natuurlijk weer rekken.
.
Tenzij ze toch op het vliegtuig stapt, etc. etc.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Urnie het volgende:
[..]
Zo te zien niet.Morgen heeft ze haar kindje ein-de-lijk vast, dat kán haast niet anders.
![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:33 schreef Urnie het volgende:
Ze ziet Dusty toch staan met die baby?
Dat dacht ik dus ook de hele tijd, net alsof ze nooit meer terug kan komen als ze eenmaal daar isquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:16 schreef Aventura het volgende:
En jeweets, Europa is een groot duister continent zonder communicatietechnologie. En er zijn ook geen vliegtuigen waarmee je weer terug kunt naar AmerikaGelukkig dus maar, dat Dusty zich gehaast had!
Allemaal hele goeie vragen en opmerkingen!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef Ticootje het volgende:
Jen en Johnny, ik had gewoon tranen in mn ogen. Ik vind Jen en Dusty stiemkem ook een heel leuk stel, Jen is iig veel leuker dan Meg.
Lily en Holden, echt hoevaak zijn die al gescheiden en getrouwd en bijna gescheiden en ontvoerd en ...... pfff.
Ik denk dat Paul en Emily toch nog snel trouwen, zo hoeft Emily niet te getuigen tegen Paul.
Hoe zit het eigenlijk met Katie, BJ en Henry?
Oeiii ik vond hem zoquote:
Niks gaat de afgelopen jaren snel voorbij, al die verhaallijnen worden eindeloos gerekt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Katie en BJ zitten nog steeds op dat eiland..Van mij mag dat ook snel voorbij gaan..
Ik vond dat juist de afgelopen maanden één van de leukere lijnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Sk00p het volgende:
Katie en BJ zitten nog steeds op dat eiland..Van mij mag dat ook snel voorbij gaan..
Dat laatste heb ik dan weer gemist....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Casey gaat hard onderuit...eindelijk. Wat een kneus die gast.
Ach en Jen en Dusty..... (Magic is in the air)
Oh en ik vond het een toffe actie van Bar dat Gwen nog even de baby vast mocht houden.
Echt?? Normaal heb ik een schijthekel aan Barbar, maar dit vond ik echt wel een toffe actie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dan weer gemist....![]()
quote:
quote:
En dat is erg omdat...?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Trouwens ik heb alweer een tijdje geen verhaallijn van Lily, Luke, Holden en Keith gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |