zou Hope ook nog een keer opduiken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:10 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de "grote" Faith (van Lily) al gezien, ook dat klopt qua leeftijd voor geen meter
Oh huh? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.quote:
Ah zo, ik kijk pas sinds eind 2004 geloof ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
en die was verwisseld voor het kind van lily en holden.
Das waar ook jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
hahhaa ja dat was ik alweer vergeten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
Ja Denise was dat toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee maar dit was speciale E.Coliquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Wij hadden hier laatst ook e.coli in ons drinkwater.
Echt niet dat we nu allemaal een nieuwe nier nodig hebben of in coma zijn geraakt met opgezwollen ledematen.![]()
![]()
Ik vond Dusty eerst helemaal niks, maar dat begint nu wel te veranderen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
ik vond Dusty best wel sexy met whatshernameagain
bij die pooltafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die keith begin ik maar een naar ventje te vinden. Dusty wordt ook een beetje vervelend.
Komt het nieuws over dat kind eigenlijk ooit uit??I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
ATWT spoilertopic (deel5)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef Ticootje het volgende:
OMG!!! Waar is het spoilertopic??!!! Ik heb het NU nodig!
Denise heette zequote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Wauw! Thanks!! Nu ben ik weer bij!quote:
Goed dat je dat even meld!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
Het wordt steeds laterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
16.00 toch? Na Oprahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het wordt steeds later![]()
was het een paar jaar geleden niet om 15:00 uur?
Nee, zo'n 4 jaar geleden begon het om 15:00 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
16.00 toch? Na OprahIk vind het wel een goede tijd, mn ouders zitten 's zomers toch vaak buiten en dan kan ik mooi onder het eten tv kijken
Ja, volgens mij is het inderdaad alleen in de zomermaanden deze tijden. Daarna wordt het weer 'normaal'... Ik heb het liever om 16.00 uur!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
deden ze dat vorig jaar ook niet tijdens de zomersperiode?
ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil dat Dusty en Jennifer weer bij elkaar komen.![]()
Wil je weten wanneer ze (Paul & Emily) 'gepakt' worden enquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Koningin het volgende:
Emily gaat me echt op mijn wekker!!! Wat is die vreselijk irritant!!
Dat weet ik alquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Wil je weten wanneer ze (Paul & Emily) 'gepakt' worden en
eindelijk duidelijk word dat Jennifer's baby nog leeft?![]()
Dankequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
off-topicwat heb je een mooie keuken, koningin
gaarnequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Wil je weten wanneer ze (Paul & Emily) 'gepakt' worden en
eindelijk duidelijk word dat Jennifer's baby nog leeft?![]()
Op deze site kun je lezen wat er al gezien is in Amerika,quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaarnemag in spoilertags of een linkje
want spoilertopic doorzoeken ben ik te lui voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Op deze site kun je lezen wat er al gezien is in Amerika,
en wat hier dus nog moet worden uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
In het echt heeft hij iets gehad met de actice gehad die toendertijd lucy speelde. Deze zelfde actrice heeft ook iets gehad met de acteur die simonquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe oud Dusty in de serie voor moet stellen, maar in het echt is hij iig bijna 40..
En blijkbaar hebben ze daar fjords en spreken ze er duits...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef Toedels het volgende:
Die blonde is Olga (uit Russia)
Inderdaad. Wat een gaar kutwijf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Kan iemand Iris afschieten met dat achterlijke plannetje van d'r!?![]()
Wat is haar plan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een gaar kutwijf.![]()
BJ is gewoon gestoord.
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:44 schreef Koningin het volgende:
Is het vanaf vanavond om half 7?
hint:quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Gwen en Will...![]()
![]()
![]()
Die worden steeds leuker samen..![]()
Ik word daar echt niet goed van, wat duurt dat lang, ik vind het zo frustrerendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik hoop niet dat die verhaallijn net zo lang gaat duren als die van Jennifer..![]()
soaps kennende..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik word daar echt niet goed van, wat duurt dat lang, ik vind het zo frustrerend![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik word daar echt niet goed van, wat duurt dat lang, ik vind het zo frustrerend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef KWAKje het volgende:
ik vond carly trouwens een lekkere sloerie gisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |