Toch ook iets met een ontploffing, of de kelder die instortte?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Zat ie niet in de gevangenis?
Hij heeft toen Luke ontvoerd naar Italië en toen?
Nee hoor, ik geef je groot gelijk, ik heb het ook al zitten uitrekenen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Tja, mensen met geld...
Waar ik me al weken aan erger is dat hele leeftijd gedoe van Carly, Gwen en Iris..
Carly moet toch zeker de 30 zijn gepasseerd zijn inmiddels. (Holden en Lily sowieso zeker)
Ze was zogenaamd 9 toen Gwen al geboren was en die is nu 17, 18?
Echt niet dat Carly 27 is.(dan is ze van rond mijn leeftijd en dat klopt toch echt niet in vergelijking met een aantal jaar geleden
)
Bovendien ziet Iris er maar 10 jaar ouder uit dan Carly, dus die moet toen 19, 20 geweest zijn...
Ach ja, waarschijnlijk ben ik gewoon oud.![]()
Fieuww.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nee hoor, ik geef je groot gelijk, ik heb het ook al zitten uitrekenen..![]()
quote:Ik durf te wedden dat als we straks Daniel te zien krijgen dat die ook opeens vet groot is geworden..![]()
Dat met Carly en Gwen ben ik met je eens ja, maar ik vind dat Iris wel redelijk goed gecast is qua leeftijd..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Fieuww. [afbeelding]![]()
[..]
Ja, dat had ik ook al gezegd in het topic.
Maar neem dan in ieder geval een wat oudere actrice voor die - hoe kan ik zo'n slechtst mogelijke moeder zijn - Iris.
Ik dacht dat ze toen 12 was.. Maar hoe ik daarbij kom? Maar goed, het blijft een soap, je moet het met een flinke schep zout nemen. Net als die zwangerschappen van 4 maandenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Tja, mensen met geld...
Waar ik me al weken aan erger is dat hele leeftijd gedoe van Carly, Gwen en Iris..
Carly moet toch zeker de 30 zijn gepasseerd zijn inmiddels. (Holden en Lily sowieso zeker)
Ze was zogenaamd 9 toen Gwen al geboren was en die is nu 17, 18?
Echt niet dat Carly 27 is.(dan is ze van rond mijn leeftijd en dat klopt toch echt niet in vergelijking met een aantal jaar geleden
)
Bovendien ziet Iris er maar 10 jaar ouder uit dan Carly, dus die moet toen 19, 20 geweest zijn...
Ach ja, waarschijnlijk ben ik gewoon oud.![]()
zou Hope ook nog een keer opduiken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:10 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de "grote" Faith (van Lily) al gezien, ook dat klopt qua leeftijd voor geen meter
Oh huh? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.quote:
Ah zo, ik kijk pas sinds eind 2004 geloof ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
en die was verwisseld voor het kind van lily en holden.
Das waar ook jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
hahhaa ja dat was ik alweer vergeten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
Ja Denise was dat toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee maar dit was speciale E.Coliquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Wij hadden hier laatst ook e.coli in ons drinkwater.
Echt niet dat we nu allemaal een nieuwe nier nodig hebben of in coma zijn geraakt met opgezwollen ledematen.![]()
![]()
Ik vond Dusty eerst helemaal niks, maar dat begint nu wel te veranderen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
ik vond Dusty best wel sexy met whatshernameagain
bij die pooltafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die keith begin ik maar een naar ventje te vinden. Dusty wordt ook een beetje vervelend.
Komt het nieuws over dat kind eigenlijk ooit uit??I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
ATWT spoilertopic (deel5)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef Ticootje het volgende:
OMG!!! Waar is het spoilertopic??!!! Ik heb het NU nodig!
Denise heette zequote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Wauw! Thanks!! Nu ben ik weer bij!quote:
Goed dat je dat even meld!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
Het wordt steeds laterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
16.00 toch? Na Oprahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het wordt steeds later![]()
was het een paar jaar geleden niet om 15:00 uur?
Nee, zo'n 4 jaar geleden begon het om 15:00 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
16.00 toch? Na OprahIk vind het wel een goede tijd, mn ouders zitten 's zomers toch vaak buiten en dan kan ik mooi onder het eten tv kijken
Ja, volgens mij is het inderdaad alleen in de zomermaanden deze tijden. Daarna wordt het weer 'normaal'... Ik heb het liever om 16.00 uur!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
deden ze dat vorig jaar ook niet tijdens de zomersperiode?
ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil dat Dusty en Jennifer weer bij elkaar komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |