Maggie? Bedoel je Maddie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:25 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ben blij dat het tegenwoordig om 17u komt kan ik bijna iedere dag zeker de helft zienmaar die stomme maggie
![]()
Thanks! Nu ben ik wel weer een beetje bijquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat is idd erg jammer!
Je hebt zowel de eerste zoen tussen Will en Gwen gemist en die tussen Dusty en Jen..![]()
Verder was er niet echt veel gebeurt, Emily heeft ervoor gezorgd dat Kristen Thompson niet de waarheid gaat vertellen aan Jennifer, en Carly en Jack hebben Will en Gwen gevonden..
Oh ja en BJ Green heeft Fairwinds gekocht en wil die laten restaureren door Mike, en Mike viel toen van een trapje omdat het halve plafond op zijn kop viel..![]()
Niks gebeurt gelukkig, maar je kan je afvragen of dat per ongeluk gebeurde..![]()
Ja Mike lag bewusteloos op de grond maar Maddie en Henry kwamen binnen, en die hebben Mike weer bij bewustzijn gebracht.. Niks aan de hand dus..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks! Nu ben ik wel weer een beetje bijHeeft iemand Mike al gevonden?
En helaas, vanavond kan ik ook niet kijken..maar gelukkig morgenochtend wel!
Gelukkig vroeg ze om een andere stoel.quote:
Maar damn wat heeft ie een vreselijke melkmuilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Ticootje het volgende:
Katie moet gewoon voor BJ gaan, die is veel rijker!
Ja, ze probeerde steeds een smoes te verzinnen om die kamer uit te kunnen, maar BJ trapte er niet in. Ik denk dat ze niet echt kwaad op hem durfde te worden. Bang dat hij haar iets aan zou doen of zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Koningin het volgende:
Maar heeft Katie dan geen verzet getoond tegen BJ?
En hij spoort duidelijk niet. Enge stalker is het!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar damn wat heeft ie een vreselijke melkmuil
Had ie ook een glas chocomel bij de hand??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef Urnie het volgende:
[..]
En hij spoort duidelijk niet. Enge stalker is het!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Had ie ook een glas chocomel bij de hand??![]()
Hahaha..ben het wel met je eens..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:41 schreef Angelic_Rose het volgende:
BJ Green..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mike..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(wat een slappe zak is dat geworden zeg)
Meg..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul en Emily..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dusty..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jennifer..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gwen en Will..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me voorstellen..quote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:17 schreef alors het volgende:
Starlight, star bright. First star I see tonight. I wish I may, I wish I might. Have the wish, I wish tonight.
deze is het denk ik.
Even gegoogled, ik wist dat van I wish I may, I wish I might nog.
Dat doen ze expres, zodat hij straks opeens terug kan keren als 16 jarige.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:05 schreef alors het volgende:
Emily![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zouden voor straf die Daniel es moeten kidnappen. Waar is dat gozertje eigenlijk? Eerst was hij 6 maanden op kamp
, en nu doet Emily net of ze zoveel om hem geeft terwijl je dr nooit met dat kind ziet
![]()
Word.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
Deze verhaalijn duurt echt te lang en dat gaat vervelen, heel erg vervelen..
Ik wil nu wel eens weten hoe iedereen gaat reageren als de waarheid boven tafel komt, ik vind dat het nu wel eens tijd wordt dat Tom en Margo wel gaan weten dat Casey gelogen heeft etc..
Ik wil daar geen 3 maanden op moeten wachten..![]()
Ja whatever, ben nooit goed geweest in d's en t's..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, zodat hij straks opeens terug kan keren als 16 jarige.![]()
[..]
Word. [afbeelding]
Hij bedoelt "Word"als in: "I agree" volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:48 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja whatever, ben nooit goed geweest in d's en t's..
Lekker interessant..
Ik heb trouwens tenenkrommend zitten kijken vandaag.. Wat een ramp weer..![]()
Okeej dus als je het ergens mee eens bent zeg je 'word'...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij bedoelt "Word"als in: "I agree" volgens mij
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij bedoelt "Word"als in: "I agree" volgens mij
Engels is mijn 2e taal, dus daar ligt het niet aan, maar bij 'word' begon er niet gelijk een belletje te rinkelen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:52 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben een zij![]()
Ach, ik zei het als in een geintje ipv dat idd steeds, weer eens wat anders. Het is trouwens engels.
Is toch goed joh, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Engels is mijn 2e taal, dus daar ligt het niet aan, maar bij 'word' begon er niet gelijk een belletje te rinkelen..
En nu snap ik dat het een geintje was, ik pakte het alleen op in een heel andere context.. sorry..![]()
"word " is ook meer een Amerikaans woord..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Engels is mijn 2e taal, dus daar ligt het niet aan, maar bij 'word' begon er niet gelijk een belletje te rinkelen..
En nu snap ik dat het een geintje was, ik pakte het alleen op in een heel andere context.. sorry..![]()
Ik dacht ook echt dat Lily Damian ging bellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef _NadinE_ het volgende:
Nu Luke een nieuwe nier nodig heeft, zou Damian dan terugkomen? Dat zou ik in ieder geval niet vervelend vinden![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef _NadinE_ het volgende:
Nu Luke een nieuwe nier nodig heeft, zou Damian dan terugkomen? Dat zou ik in ieder geval niet vervelend vinden![]()
Ja, James Stenbeck is ook al 6x dood gegaan... Dat zegt niets.quote:
Toch ook iets met een ontploffing, of de kelder die instortte?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Zat ie niet in de gevangenis?
Hij heeft toen Luke ontvoerd naar Italië en toen?
Nee hoor, ik geef je groot gelijk, ik heb het ook al zitten uitrekenen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Tja, mensen met geld...
Waar ik me al weken aan erger is dat hele leeftijd gedoe van Carly, Gwen en Iris..
Carly moet toch zeker de 30 zijn gepasseerd zijn inmiddels. (Holden en Lily sowieso zeker)
Ze was zogenaamd 9 toen Gwen al geboren was en die is nu 17, 18?
Echt niet dat Carly 27 is.(dan is ze van rond mijn leeftijd en dat klopt toch echt niet in vergelijking met een aantal jaar geleden
)
Bovendien ziet Iris er maar 10 jaar ouder uit dan Carly, dus die moet toen 19, 20 geweest zijn...
Ach ja, waarschijnlijk ben ik gewoon oud.![]()
Fieuww.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nee hoor, ik geef je groot gelijk, ik heb het ook al zitten uitrekenen..![]()
quote:Ik durf te wedden dat als we straks Daniel te zien krijgen dat die ook opeens vet groot is geworden..![]()
Dat met Carly en Gwen ben ik met je eens ja, maar ik vind dat Iris wel redelijk goed gecast is qua leeftijd..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Fieuww. [afbeelding]![]()
[..]
Ja, dat had ik ook al gezegd in het topic.
Maar neem dan in ieder geval een wat oudere actrice voor die - hoe kan ik zo'n slechtst mogelijke moeder zijn - Iris.
Ik dacht dat ze toen 12 was.. Maar hoe ik daarbij kom? Maar goed, het blijft een soap, je moet het met een flinke schep zout nemen. Net als die zwangerschappen van 4 maandenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Tja, mensen met geld...
Waar ik me al weken aan erger is dat hele leeftijd gedoe van Carly, Gwen en Iris..
Carly moet toch zeker de 30 zijn gepasseerd zijn inmiddels. (Holden en Lily sowieso zeker)
Ze was zogenaamd 9 toen Gwen al geboren was en die is nu 17, 18?
Echt niet dat Carly 27 is.(dan is ze van rond mijn leeftijd en dat klopt toch echt niet in vergelijking met een aantal jaar geleden
)
Bovendien ziet Iris er maar 10 jaar ouder uit dan Carly, dus die moet toen 19, 20 geweest zijn...
Ach ja, waarschijnlijk ben ik gewoon oud.![]()
zou Hope ook nog een keer opduiken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:10 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de "grote" Faith (van Lily) al gezien, ook dat klopt qua leeftijd voor geen meter
Oh huh? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.quote:
Ah zo, ik kijk pas sinds eind 2004 geloof ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
en die was verwisseld voor het kind van lily en holden.
Das waar ook jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel wat jaartjes geleden bleek dat hope het kind was van andy dixon en een of andere donkere bimbo.
hahhaa ja dat was ik alweer vergeten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou Hope ook nog een keer opduiken?
(ook zoiets dat ik nooit begrepen heb. een kind verwisselen en dan niet zien dat het een donkere huid heeft)
Ja Denise was dat toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee maar dit was speciale E.Coliquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Wij hadden hier laatst ook e.coli in ons drinkwater.
Echt niet dat we nu allemaal een nieuwe nier nodig hebben of in coma zijn geraakt met opgezwollen ledematen.![]()
![]()
Ik vond Dusty eerst helemaal niks, maar dat begint nu wel te veranderen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
ik vond Dusty best wel sexy met whatshernameagain
bij die pooltafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die keith begin ik maar een naar ventje te vinden. Dusty wordt ook een beetje vervelend.
Komt het nieuws over dat kind eigenlijk ooit uit??I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
ATWT spoilertopic (deel5)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef Ticootje het volgende:
OMG!!! Waar is het spoilertopic??!!! Ik heb het NU nodig!
Denise heette zequote:Op donderdag 14 juni 2007 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Wauw! Thanks!! Nu ben ik weer bij!quote:
Goed dat je dat even meld!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
Het wordt steeds laterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:08 schreef maril het volgende:
Vanaf 2 juli t/m 24 augustus ATWT om 18.25 uur, en de herhaling een dag later om 8.50 uur
16.00 toch? Na Oprahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het wordt steeds later![]()
was het een paar jaar geleden niet om 15:00 uur?
Nee, zo'n 4 jaar geleden begon het om 15:00 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
16.00 toch? Na OprahIk vind het wel een goede tijd, mn ouders zitten 's zomers toch vaak buiten en dan kan ik mooi onder het eten tv kijken
Ja, volgens mij is het inderdaad alleen in de zomermaanden deze tijden. Daarna wordt het weer 'normaal'... Ik heb het liever om 16.00 uur!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
deden ze dat vorig jaar ook niet tijdens de zomersperiode?
ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil dat Dusty en Jennifer weer bij elkaar komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |