2 minds, 1 thoughtquote:Op maandag 9 april 2007 17:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik dacht juist precies het tegenovergestelde..![]()
Ik vind dat Jennifer het geweldig doet, en heb echt medelijden met Gwen op dit moment..
Casey is wel de vaderquote:
Oh ja, die omruilactie was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Casey is wel de vaderAlleen die baby waarbij DNA test op is gedaan is niet gwen haar baby maar van Jennifuuuur die Craig heeft omgeruild in het ziekenhuis
Want eigenlijk is Gwen haar baby overleden maar omdat ze omgeruild zijn denkt jennifuuur dat haar baby is overleden en dat Gwen haag baby nog leeft terwijl het andersom is
Damn ik moet andere hobby's zoeken
Oh en vergeten;quote:Op zaterdag 7 april 2007 schreef Rebbedebje in het vorige topic;
Carly op dit moment
Meg
Maddie![]()
Gwenen dat terwijl ik dacht dat ik haar niks zou gaan vinden, na een aflevering gezien te hebben in Canada
Jen en Dusty kissing![]()
Vind het echt geweldig dat jij als man naar ATWT kijkt!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Casey is wel de vaderAlleen die baby waarbij DNA test op is gedaan is niet gwen haar baby maar van Jennifuuuur die Craig heeft omgeruild in het ziekenhuis
Want eigenlijk is Gwen haar baby overleden maar omdat ze omgeruild zijn denkt jennifuuur dat haar baby is overleden en dat Gwen haag baby nog leeft terwijl het andersom is
Damn ik moet andere hobby's zoeken
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Gwen best irritant momenteel, en volgens mij wordt het allemaal irritanter..
Nou ik vind de verhaallijnen momenteel idd er irritant, vind het de laatste tijd ook niet zo erg dat ik moet werken....quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:18 schreef Smittend het volgende:
[..]
ik vind ze momenteel allemaal irritant.
Misschien ga ik na zo'n 18 jaar gekeken te hebben maar eens stoppen.![]()
Inderdaad, en dat Emily dat allemaal pikt! Het lijkt wel of ze weer gehypnotiseerd is.quote:Op maandag 16 april 2007 21:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
Paul!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon zonder enige emotie iedereen belazeren en manipuleren..![]()
'That kid needs to be gone'..
Hallo! Dat kind is je neefje idioot!
Vind het dood, maar dan ook doodzonde wat ze op dit moment aan het uitvreten zijn met sommige karakters..![]()
volledig mee eens..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Waar ik me gister enorm aan ergerde waren Meg en Dusty..![]()
Meg wil tegen Dusty zeggen dat Jen aan de coke zit, maar ze krijgt daar de kans niet toe omdat Dusty helemaal niks erover wil horen..
Sorry hoor, maar op zo'n moment zeg je dan toch gewoon tegen Dusty dat die zijn kop ff moet houden en gelijk erachteraan dat Jen verslaafd is..
Nu weet die het nog niet, en vind het van Meg heel erg laag dat ze zo maar is weggelopen zonder het te vertellen..![]()
Was toch al niet mijn favo personage, maar nu al helemaal niet meer..![]()
Yup!!quote:
Wat toevallig!! Gelukkig is Amerika een klein land met weinig inwoners, zodat dit echt heeeeeel geloofwaardig overkomtquote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Yup!!
ze heeft gelogen over dat baby verhaal..
die baby is Gwen..
Is dat echt, of denk je dat? Iris had het toch steeds over haar "beautiful boy"? Kan het niet zo zijn dat Iris 2 kinderen heeft/had?quote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Yup!!
ze heeft gelogen over dat baby verhaal..
die baby is Gwen..
Eerlijk gezegd is het dus wat ik "denk" maar eerlijk gezegd denk ik dat ze Carly loopt te kwetsen, door het steeds over haar "beautiful boy" te hebben. Gwen is zeker van Iris!! Ik weet niet precies wat er gebeurd is, want Jack weet natuurlijk iets, maar ik weet ook niet wat dat isquote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef Urnie het volgende:
Paul![]()
Die verhaallijn met die baby duurt mij ook iets te lang ja.
[..]
Is dat echt, of denk je dat? Iris had het toch steeds over haar "beautiful boy"? Kan het niet zo zijn dat Iris 2 kinderen heeft/had?
We zeggen ook niet dat Gwen níet de dochter van Iris is, maar dat ze niet de desbetreffende baby van toen is.quote:Op maandag 30 april 2007 20:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het dus wat ik "denk" maar eerlijk gezegd denk ik dat ze Carly loopt te kwetsen, door het steeds over haar "beautiful boy" te hebben. Gwen is zeker van Iris!! Ik weet niet precies wat er gebeurd is, want Jack weet natuurlijk iets, maar ik weet ook niet wat dat is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef Angelic_Rose het volgende:
Over Iris, Gwen en Carly:Precies dat is nou ook mijn gedachte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Sterk punt!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:16 schreef Michellee het volgende:
Zo vandaag na lange tijd weer een aflevering gezien. Wat ik niet snap. Rory is geadopteerd door Rosanna en heeft recht op dat trustfund. Maar als Gwen haar dochter terug wil, en zij krijgt ook de voogdij weer terug, dan is het dus ook geen kind meer van Rosana, waarom zou dat kind dan recht hebben op een trustfund?
Hee dit heb ik gemist. Hoe stak dat in elkaar dan? Denkt Gwen dat het ook Jennifers kind isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:02 schreef Sk00p het volgende:
Hopelijk komt Paul er te laat achter dat Gwen het haar van Jennifer nodig had voor een DNA onderzoek..
Ow ik dacht dat ik Will ook een keer met een kam bij Jennfier zag. volgens mij zie ik ze vliegenquote:Op zondag 13 mei 2007 09:35 schreef Urnie het volgende:
Nee, dat was niet Gwen, maar Meg die het haar van Jennifer aan het borstelen was. Ik geloof dat Meg het ook begint te geloven dat Rory het kind van Jennifer is. Ze is in ieder geval een speurtocht begonnen.
Nee dat was ik..quote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik Will ook een keer met een kam bij Jennfier zag. volgens mij zie ik ze vliegen![]()
Ik denk dat Meg dat nu ook denkt. Trouwens was het niet koningin die zich zo verbaasde dat er geen verwantschap bij de test van Casey vastgesteld wasIk ben blij dat dat nu ook ter sprake komt, hierdoor geloof Meg het, denk ik, ook steeds meer. Volgende week wordt het wel spannend volgens mijn tv-gids.
ooops!! dat zei ik inderdaad verkeerd..quote:Op zondag 13 mei 2007 09:35 schreef Urnie het volgende:
Nee, dat was niet Gwen, maar Meg die het haar van Jennifer aan het borstelen was. Ik geloof dat Meg het ook begint te geloven dat Rory het kind van Jennifer is. Ze is in ieder geval een speurtocht begonnen.
quote:
Bij GTST was dat ook het geval, met Robert en Dennis. Maar volgens mij wordt er bij zulke tests puur gekeken of het DNA matcht ja of nee, en verder niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Trouwens was het niet koningin die zich zo verbaasde dat er geen verwantschap bij de test van Casey vastgesteld wasIk ben blij dat dat nu ook ter sprake komt, hierdoor geloof Meg het, denk ik, ook steeds meer. Volgende week wordt het wel spannend volgens mijn tv-gids.
Als de waarheid al naar boven komt...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nee dat was ik..![]()
Gelukkig komt het nu toch naar voren..
Ik denk hoop dat het nu niet lang meer gaat duren voordat de waarheid naar boven komt..
Met een grote omweg waarschijnlijk..maar ik denk wel snel genoegquote:Op maandag 14 mei 2007 10:02 schreef Koningin het volgende:
[..]
Als de waarheid al naar boven komt...![]()
Spoilerquote:Op maandag 14 mei 2007 10:02 schreef Koningin het volgende:
[..]
Als de waarheid al naar boven komt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef maril het volgende:
[..]
SpoilerSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah fuck it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ah fuck it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef miss-scofield het volgende:
Vanmiddag weerHad het gevoel dat ze dat vorige week al zouden doen..Toen hij bij haar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ja ik heb het vanochtend gezien, maar thanks voor de samenvatting..quote:Op maandag 14 mei 2007 18:01 schreef alors het volgende:
Nou er is niet iets bijzonders gebeurd, niks over Jennifer. Alleen veel Lily en Holden, Gwen en Carly, en Byron Glass/BJ Green en Henry. Henry gaat voor hem werken nu.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef Markie-Mark het volgende:
McClain Returning to As the World Turns
Cady McClain has legions of fans -- fans that were torn over which of two roles they'd like to see her play on daytime television. Now the actress has signed a new contract that will have her reprise one of those Emmy-winning roles. But will it be AMC's Dixie or ATWT's Rosanna?
[afbeelding]
"I am returning to ATWT to play Rosanna Cabot, who will arise from her coma in Switzerland to what deeds we can only imagine," McClain said in a statement on her personal web site. "Who is she now?! What did she dream?! How is her hair?! I am very pleased to be returning, and I hope to have a lot of fun."
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:20 schreef Michellee het volgende:
YES! Wat leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:19 schreef Markie-Mark het volgende:
McClain Returning to As the World Turns
Cady McClain has legions of fans -- fans that were torn over which of two roles they'd like to see her play on daytime television. Now the actress has signed a new contract that will have her reprise one of those Emmy-winning roles. But will it be AMC's Dixie or ATWT's Rosanna?
[afbeelding]
![]()
Dat heeft Katie geregeld met Margo, zij wilde zo'n bemoeial als Maddie natuurlijk niet in huis hebben en dacht dat het wel leuk voor Casey zou zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:53 schreef Relin het volgende:
Yup, idd.
1 ding wat voor mij nog onduidelijk is; hoezo zit Maddie nu in ene bij Tom en Margo thuis? En slaapt Henry dan weer in z'n limo?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef miss-scofield het volgende:
Shit, volgens mij heb ik heel wat gemist vandaag!!En ik morgenochtend ook al niet kijken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |