Ticket naar alaska??quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef Mirri het volgende:
Ik heb de aflevering dinsdag gemist, wat was nou dat iets wat Meg tussen Dusty's spullen vond?
Precies!!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef Mirri het volgende:
Echt heartbreaking scenes vandaag met Jennifer en Meg![]()
Hij speelt het in ieder geval erg goed, goede casting...!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Die BJ is echt een freak. In het begin vond ik m nog wel een beetje leuk. Leuke lach enzo. Maar nu is hij gewoon eng.
Mee eens!! Mike ben ik een beetje zat..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Ja en stiekem is het wel een leukerd om te zien, alleen jammer dat deze rol heeft. Qua uiterlijk vind ik m leuker dan mike.
We delen dezelfde verjaardagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Gaskill
Jennifer was toch daar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef alors het volgende:
Jennifer weet het nog niet, Hal en Dusty stonden aan de deur bij Carly en Jack maar Carly weigert de baby mee te geven.
Ja maar later niet meer, toen ging ze naar haar appartement/hotelkamer(?) en meldde daar aan Barbara dat ze een vlucht eerder gaat nemen.quote:
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef Burdie het volgende:
Oh dan gaan ze dat natuurlijk weer rekken.
.
Tenzij ze toch op het vliegtuig stapt, etc. etc.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Urnie het volgende:
[..]
Zo te zien niet.Morgen heeft ze haar kindje ein-de-lijk vast, dat kán haast niet anders.
![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:33 schreef Urnie het volgende:
Ze ziet Dusty toch staan met die baby?
Dat dacht ik dus ook de hele tijd, net alsof ze nooit meer terug kan komen als ze eenmaal daar isquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:16 schreef Aventura het volgende:
En jeweets, Europa is een groot duister continent zonder communicatietechnologie. En er zijn ook geen vliegtuigen waarmee je weer terug kunt naar AmerikaGelukkig dus maar, dat Dusty zich gehaast had!
Allemaal hele goeie vragen en opmerkingen!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef Ticootje het volgende:
Jen en Johnny, ik had gewoon tranen in mn ogen. Ik vind Jen en Dusty stiemkem ook een heel leuk stel, Jen is iig veel leuker dan Meg.
Lily en Holden, echt hoevaak zijn die al gescheiden en getrouwd en bijna gescheiden en ontvoerd en ...... pfff.
Ik denk dat Paul en Emily toch nog snel trouwen, zo hoeft Emily niet te getuigen tegen Paul.
Hoe zit het eigenlijk met Katie, BJ en Henry?
Oeiii ik vond hem zoquote:
Niks gaat de afgelopen jaren snel voorbij, al die verhaallijnen worden eindeloos gerekt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Katie en BJ zitten nog steeds op dat eiland..Van mij mag dat ook snel voorbij gaan..
Ik vond dat juist de afgelopen maanden één van de leukere lijnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Sk00p het volgende:
Katie en BJ zitten nog steeds op dat eiland..Van mij mag dat ook snel voorbij gaan..
Dat laatste heb ik dan weer gemist....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Casey gaat hard onderuit...eindelijk. Wat een kneus die gast.
Ach en Jen en Dusty..... (Magic is in the air)
Oh en ik vond het een toffe actie van Bar dat Gwen nog even de baby vast mocht houden.
Echt?? Normaal heb ik een schijthekel aan Barbar, maar dit vond ik echt wel een toffe actie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dan weer gemist....![]()
quote:
quote:
En dat is erg omdat...?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Trouwens ik heb alweer een tijdje geen verhaallijn van Lily, Luke, Holden en Keith gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |