quote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef The_Verve het volgende:
Ha ha ha! 0-4! Ha ha ha!
quote:
Ik heb zoiets ook wel eens gehad. Mijn vriendin heeft één keer gebeld en toen was het voorbij. Maar volgens mij vind jij het niet zo heel erg...quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
een stalkster die me belt zodra ik het vak op kwameng mens.
jawel. voor je het weet komt ze naar me toequote:Op maandag 9 april 2007 11:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ook wel eens gehad. Mijn vriendin heeft één keer gebeld en toen was het voorbij. Maar volgens mij vind jij het niet zo heel erg...
Ja, want dat horen we normaal nooit in de Kuipquote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Noca het volgende:
Wel grappig om zo tussen al die lui te lopen als Grunn supporter, heb dus ook maar wijselijk zoveel mogelijk mn muil gehouden zodat ze ons Gronings accent niet hoorden
volgend jaar mag je weer met de combiquote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Noca het volgende:
Heerlijk middagje R'dam!
0-4, niet te geloven! Feyenoord was ook gewoon erg slecht zeg...vraag me af of die de eerste 5 nog gan halen..
Doordat Dolle en ik met EV met de auto waren mochten we al weg van de plek waar Grunn supporters moesten wachten. Vreemd, want dit bleek later eigenlijk helemaal niet te mogen..handig van de beveiliging. Gevolg was dat we tussen de Feyenoord supporters mee mochten rennen voor de ME
Wel grappig om zo tussen al die lui te lopen als Grunn supporter, heb dus ook maar wijselijk zoveel mogelijk mn muil gehouden zodat ze ons Gronings accent niet hoorden
Ik denk zelf dat Groningen en Roda het minst moeilijke programma hebben. NAC, Utrecht en Heerenveen moeten allemaal wel een keer tegen top clubs, terwijl Groningen en Roda de mindere goden mogen ontmoeten.quote:Huidige stand:
6. sc Heerenveen 49 punten
7. Roda JC 45 punten
8. FC Groningen 45 punten
9. FC Utrecht 43 punten
10. NAC Breda 43 punten
Programma sc Heerenveen
Willem II - sc Heerenveen
AZ - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Feyenoord
Programma Roda JC
ADO Den Haag - Roda JC
NAC Breda - Roda JC
Roda JC - Heracles Almelo
Programma FC Grunn
FC Groningen - NEC
ADO Den Haag - FC Groningen
FC Groningen - FC Utrecht
Programma FC Utrecht
Sparta Rotterdam - FC Utrecht
FC Utrecht - PSV
FC Groningen - FC Utrecht
Programma NAC Breda
Ajax - NAC Breda
NAC Breda - Roda JC
FC Twente - NAC Breda
gossiequote:Op maandag 9 april 2007 12:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rotterdam kankerstad, De FC walst jullie plat!![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal mee eensch, ziet mijn post hierboven met een overzichtje van allesquote:Op maandag 9 april 2007 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Utrecht moet nog tegen PSV en NAC tegen Ajax.
Moet te doen zijn, we hebben alles in eigen hand..!
De komende 3 wedstrijden kunnen als het mee zit alle 3 gewonnen worden, 2 thuiswedstrijden en nog uit naar Den Haag, Den haag is dan al gedegradeerd dus die spelen echt helemaal nergens meer om.
of zoals Ron Jans zei op radio 1: "Het is voor Feyenoord triest om te constateren, maar dit was een hele reguliere regelmatige overwinning van ons."quote:Op maandag 9 april 2007 15:06 schreef S-Two het volgende:
Wat een geweldige uitslag! Ok, Feyenoord was dan drama, maar dik verdiend. De play-offs moeten nu zekerweten wel gehaald kunnen worden ja.
Toegevoegd.quote:
quote:Blessure Nevland lijkt mee te vallen
GRONINGEN - Het ziet er naar uit dat Erik Nevland zondag gewoon in de Euroborg voor FC Groningen kan spelen tegen in de competitiewedstrijd tegen NEC.
De topscorer viel in de uitwedstrijd tegen Feyenoord na twaalf minuten in de tweede helft uit met een heupblessure.
Volgens Nevland gaat het de goede kant op.
quote:11-04-2007 :: Actie voor Opa Fluks
Op 28 maart is op 81-jarige leeftijd Kees Fluks, beter bekend als Opa Fluks, overleden. Voor de thuiswedstrijd tegen NEC van komende zondag hebben de Groningen Fanatics een laatste eerbetoon aan Opa Fluks voorbereid. Daarom verzoeken de Groningen Fanatics iedereen, en speciaal de supporters op de vakken C, D, E en F van de Noordcurve om vóór 14:20 uur plaats te nemen op de tribune. Op de Noordcurve zal namelijk een speciale actie voor Opa Fluks worden gehouden tijdens het spelen van "You'll never walk alone". Bij de stoelen op de vakken C, D, E en F zal één en ander duidelijk worden. De rest van het stadion roepen we op om tijdens de actie massaal de sjaals in de lucht te houden.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Groningen Fanatics
bron: www.groningenfanatics.nl
quote:Ajax trekt Donovan Slijngard terug
GRONINGEN - FC Groningen zal op zoek moeten naar een nieuwe linksbenige verdediger voor het volgend seizoen. Ajax trekt de 19-jarige Donovan Slijngard namelijk terug.
Slijngard kwam in januari naar Groningen. Hij werd aangetrokken als opvolger van Mathias Florén. In eerste instantie was het de bedoeling dat de jonge voetballer voor een half jaar voor de FC zou uitkomen. De van Ajax gehuurde verdediger keert nu terug naar Ajax of wordt door de Amsterdamse club verhuurd aan een andere eredivisieclub.
De leiding van Ajax is teleurgesteld dat Slijngard sinds januari slechts enkele minuten voor FC Groningen heeft gespeeld en dus vrijwel geen ervaring heeft kunnen opdoen.
Volgens mij heb jij ons even iets uit te leggen Prosac...quote:
quote:"Fusie Groningen en Heerenveen mogelijk"
Riemer van de Velde, ere-voorzitter van sc Heerenveen heeft op een forumavond in Essenberg doorlaten schemeren een fusie met FC Groningen in de toekomst wellicht noodzakelijk te achten.
Van de Velde voorziet dat er in de toekomst één Europese competitie komt en denkt dat de clubs uit het hoge Noorden hier afzonderlijk niet in kunnen spelen. Een combinatie wel, FriGro Boys dus.
"Waarom niet? Harris Huizing mag dan, toen hij bij ons voetbalde, eens hebben gezegd dat de mooiste plek in Friesland is de bushalte naar Groningen, maar ik weet niet beter dan dat Groningers en Friezen best door één deur kunnen. En je moet je zeker niet laten weerhouden door die paar supporters die niet verder kijken dan hun eigen club.'
bron
'
die persoon heeft mij even iets uit te leggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:50 schreef Marrek het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ons even iets uit te leggen Prosac...![]()
Vooral deze quote van Riemer zegt genoeg over zijn bekrompen ideeënquote:Op donderdag 12 april 2007 14:18 schreef venomsnake het volgende:
'En je moet je zeker niet laten weerhouden door die paar supporters die niet verder kijken dan hun eigen club.'
Eens, sowieso vind ik het niet nodig om elke week voor een supporter een mminuut stilte te houden en YNWA te draaien. Er is elke week wel een supporter die het tijdelijke voor het eeuwige verruilt, door elke week YNWA + minuut stilte te doen verliest het elke waarde.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef detulp050 het volgende:
Jeetje, dat You'll never walk alone wordt ook een vaste prik zeg. Voor Opa Fluks is het het wel waard, maar er zijn wel andere liedjes te bedenken; misschien gewoon het clublied na een minuut stilte. Maar goed, mooi dat er een actie voor is
quote:Veel kleine pijntjes binnen FC-selectie
FC Groningen - NEC
Zondag 15 april, 14.30 uur
Euroborg is uitverkocht; stadion open om 13.00 uur
FC Groningen speelt zondagmiddag in een uitverkocht Euroborg tegen NEC. Aan de kant van de FC zijn Martijn Meerdink (geschorst) en Yuri Cornelisse (kuitblessure) sowieso niet van de partij. Verder hoop trainer Ron Jans te beschikken over alle achttien andere spelers. “Het lijkt wel of het ongeluk brengt als je roept dat je een fitte selectie hebt. Bij FC Utrecht riep Foeke Booy het ook en nu hebben ze vier blessures. Bij ons valt het in dat opzicht nog mee met één blessure. Maar woensdag deed de helft van de basis tegen Feyenoord niet mee wegens kwetsuren. Vandaag (vrijdag – red.) was alleen Rasmus Lindgren er niet bij. Zaterdag zullen we bekijken of hij inzetbaar is.”
Ron Jans: “Vorige week ben ik bij NEC-PSV geweest en ik vond dat NEC een hele goede wedstrijd speelde. Zij verzuimden eigenlijk de wedstrijd nog eerder te beslissen. Het zal de ploeg veel vertrouwen geven. Maar daar ontbreekt het in onze eigen groep natuurlijk ook niet aan. Ik vind het nog te vroeg om van een roes of een ‘flow’ te spreken. Maar de afgelopen wedstrijden kunnen daarvan wel het begin zijn geweest. We zijn in de fase waarin we zeggen ‘laat elke tegenstander maar komen’ en hopen dat gevoel nog tot en met mei vast te houden. Ik ben bovendien heel benieuwd welk van de beide teams aantoont dat de uitslag van vorige week geen incident is geweest.”
Trainer Mario Been van NEC heeft met zijn ploeg de doelstelling – een plek tussen de negende en veertiende plaats op de ranglijst – al gehaald. Toch wil hij met zijn ploeg het hoogst mogelijke uit de laatste drie wedstrijden halen, laat hij in het programmaboekje weten: “Wij geloven er in dat we nog bij de eerste negen kunnen eindigen, al is ons programma met twee uitwedstrijden op rij tegen FC Groningen en Feyenoord niet makkelijk. Mochten we het niet redden, dan krab ik me toch achter de oren vanwege de punten die we links en rechts hebben laten liggen. Dan denk ik met name aan de duels met Excelsior – gelijkspel en verlies – en de twee nederlagen tegen Willem II.”
Bron: FC Groningen
quote:Van der Linden mogelijk alsnog naar Portugal
GRONINGEN - Het ziet er naar uit dat Antoine van der Linden volgend seizoen zijn loopbaan voortzet in Portugal.
De zaakwaarnemer van de linksback van FC Groningen reist volgende week naar de eredivisieclub Marîtimo Funchal om te onderhandelen over een contract.
Marîtimo Funchal staat met nog 6 wedstrijden te spelen op de tiende plaats in de eredivisie en is al veilig. Een jaar geleden wilde de Portugese club Van der Linden ook al contracteren, maar was de afkoopsom het struikelblok.
Van der Linden vertrekt 1 juli transfervrij bij FC Groningen na 4 jaar trouwe dienst.
Bron: rtvnoord
Toe maar weer, veel plezier daar man..!quote:
Die was er jaren speler en de laatste seizoenen aanvoerder. Is afgelopen zomer met de trainer mee naar het Midden-Oosten gegaan voor een lucratief contract, maar dat is niet zo goed gelopen. Volgens mij probeert hij weer terug te komen bij Marítimo. Daar kennen ze hem als Mitchel, dus Van der Linden zal wel Antonio worden dan. Of Antonio Linda.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:52 schreef Prosac het volgende:
Leuke ploeg, Mitchel van der Gaag speelt(de) er ook toch?
Ontzettend stoere naam iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Antonio worden dan. Of Antonio Linda.
Mag ik het dan zelf meenemen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:57 schreef clauwheee het volgende:
Er is bier te krijgen, maar daar wordt je iig niet dronken van
quote:Lindgren speelt toch tegen NEC
GRONINGEN - FC Groningen kan zondag tegen NEC toch beschikken over Rasmus Lindgren.
De middenvelder had last van een enkel, maar is op de training van zaterdagochtend fit genoeg verklaard. FC Groningen mist wel de aan een heup geblesseerde Yuri Cornelisse en de geschorste Martijn Meerdink.
De opstelling:
In het doel: Van Loo. De verdediging: Svejdik, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Het middenveld: Van de Laak, Lindgren, Lovre en Levchenko. In de spits: Suarez en Nevland
Waar koop ik bier in kartonnen pakjesquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:05 schreef detulp050 het volgende:
Alleen in kartonnen pakjes (niet in flesjes of blikjes in ieder geval)
Dan maar niet dronken op de tribunequote:Op zaterdag 14 april 2007 20:21 schreef detulp050 het volgende:
Zelf overgieten in lege pakjes appelsap
Vooral deze zal vermoedelijk vaak en langdurig worden gezongen. Op de melodie van I Will Follow Him van Little Peggy March:quote:Op zondag 15 april 2007 02:21 schreef Jesse_ het volgende:
wat zingen/schreeuwen we eigenlijk?
(ik moet natuurlijk wel even goed voor de dag komen)
Klinkt goedquote:Op zondag 15 april 2007 10:13 schreef Grunner het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=8nuWn5zois4
Stenmanquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:10 schreef detulp050 het volgende:
Loo, Laak, Lindgren, Lovre, Levchenko, Linden
Suarex, Svejdik, Sanko
(plus Nevland en Kruiswijk).
Wil je bij FC Groningen in de basis staan (behalve Bruna Silva), dan kan je achternaam maar beter met een S of een L beginnen
Dus Kruiswijk kan maar beter oppassen voor Silva en Nevland heeft geluk dat Seedorf weg is
Ze scouten erop..quote:
Hehequote:Op zondag 15 april 2007 17:09 schreef MCH het volgende:
Gaat lekker zonder Roorda.
Het kán nog steeds, hequote:Op zondag 15 april 2007 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
(P)Luis(je).
Gelukkig zijn we nu nagenoeg zeker van de play-offs. Met ADO en Utreg voor de boeg hebben we zeker niet het zwaarste programma en blijf ik stilletjes hopen op een 5e plek.
wss omdat de temperatuur stijging niet geleidelijk is gegaan zoals normaal, daarom voelt het nu extra warm aan en vermoeid het sneller. Ik vond de drinkpauzes ook wat overbodig, mja.. ik stond daar niet en had toch dorstquote:Op zondag 15 april 2007 18:29 schreef RedFever007 het volgende:
echter, waarom in godsnaam die drinkpauze's?? Het is warm ja maar geen 35 graden![]()
Drink dan ook niet zoveelquote:Op zondag 15 april 2007 21:10 schreef Fostar82 het volgende:
nou idd! Ik smolt op de tribune al bijna weg.. en zij rennen ook nog heen en weer. Ik ergerde me behoorlijk aan dat fluitconcert bij de eerste drinkpauze.
Verder wel toffe wedstrijd, helaas heb ik de helft van de doelpunten gemist wegens toiletbezoek![]()
Waarom ergeren aan een fluitconcert?quote:Op zondag 15 april 2007 21:10 schreef Fostar82 het volgende:
nou idd! Ik smolt op de tribune al bijna weg.. en zij rennen ook nog heen en weer. Ik ergerde me behoorlijk aan dat fluitconcert bij de eerste drinkpauze.
Verder wel toffe wedstrijd, helaas heb ik de helft van de doelpunten gemist wegens toiletbezoek![]()
??quote:Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef detulp050 het volgende:
Poeh, we hebben een heel assortiment aan muzikale ondersteuning
"Olé Olé FC Groningen Olé" (begin van het clublied)
Het wordt/werd gespeeld door de luidsprekers en dan zingt een deel van het publiek echt wel mee, alleen is het niet tijdens de wedstrijd, meestal ervoor.quote:Op maandag 16 april 2007 01:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
??
Dat heb ik echt nog nooit horen zingen op de tribunes bij FCG.
Ah, ik vroeg me al waar ik dat melodietje van kendequote:Op zondag 15 april 2007 10:13 schreef Grunner het volgende:
[..]
Vooral deze zal vermoedelijk vaak en langdurig worden gezongen. Op de melodie van I Will Follow Him van Little Peggy March:
http://www.youtube.com/watch?v=8nuWn5zois4
Waar uit? Jij suggereert feestmuziek wanneer er stil gestaan wordt bij een overledene?quote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef savelkoul het volgende:
Dat youll never walk alone mag er ook wel uit.
quote:Cornelisse: De Graafschap concreet
GRONINGEN - FC Groningen aanvaller Yuri Cornelisse heeft aangegeven dat De Graafschap de enige club is die concreet belangstelling voor hem heeft.
"Er zijn wel meer opties voor komend seizoen", zegt de aanvaller. "Maar dat blijft over het algemeen vaag. Het enige dat ik over de hele zaak wil zeggen is dat De Graafschap als enige club concrete belangstelling heeft."
Op alle andere vragen geeft Cornelisse geen antwoord. "Of ik al heb gesproken, of er afspraken staan en of ik De Graafschap zie zitten, daar ga ik op dit moment niet op in. Dat lijkt me nu het beste voor iedereen." (Omroep Gelderland, 16-04-07 09:34)
op de eerste verkoop dag voor niet SCC houders ongeveer een dik half uur voor de opening van vrije verkoop bij een rustig verkooppunt staan.. en dan minimaal als 1e/2e aan de beurt te zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Jongens, hoe kom ik straks zo snel mogelijk aan kaarten voor die play-off wedstrijden? Vorig jaar liep ik ze ook al mis. Ben in het bezit van een clubcard (helaas nog nooit gebruikt).
- Iemand kennen met een SCC die niet kan. (SCC-houders hebben eerste koop)quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Jongens, hoe kom ik straks zo snel mogelijk aan kaarten voor die play-off wedstrijden? Vorig jaar liep ik ze ook al mis. Ben in het bezit van een clubcard (helaas nog nooit gebruikt).
Ik heb 2 keer gehuild in mijn leven. De eerste keer was toen ik hoorde dat Van Loo tegen Twente zou keepen. De tweede keer was toen ie er na 18 minuten weer af ging...quote:Op maandag 16 april 2007 22:45 schreef Noca het volgende:
Mooi dat je sig nu in de verleden tijd staat the_verve
bron: VIquote:Koele kikker Levchenko miste ook een keertje
Inclusief het KNVB-bekerduel met NAC Breda benutte Evgeniy Levchenko dit seizoen al zeven strafschoppen namens FC Groningen. De koelbloedige Oekraïner is de onbetwiste penaltynemer, want hij mist nooit. Althans, bijna nooit.
Levchenko nam in zijn profcarrière inmiddels veertien strafschoppen in officiële wedstrijden en passeerde in dertien gevallen de vijandelijke doelman met zijn inzet van elf meter. Zijn enige misser liet de 29-jarige middenvelder noteren in dienst van Sparta Rotterdam. Op 1 september 2003 faalde Levchenko vanaf de strafschopstip tijdens het uitduel met BV Veendam, dat Sparta desondanks met 5-0 won.
De Oekraïner maakte tijdens het seizoen 1996/97 zijn debuut in het betaalde voetbal bij Vitesse. Pas op 9 november 2002 benutte hij zijn eerste strafschop in het profcircuit. Tijdens het uitduel met Willem II (3-1 zege) nam hij de eerste Arnhemse treffer voor zijn rekening. Vijf dagen later tijdens het UEFA Cup-duel met Werder Bremen (3-3) was hij opnieuw trefzeker vanaf de stip namens de geel-zwarten.
In het shirt van Sparta nam Levchenko drie strafschoppen, waaronder dus zijn enige officiële misser. Namens de Rotterdammers verscheen hij ook tweemaal achter de bal tijdens een strafschoppenserie in het bekertoernooi. Tegen FC Utrecht miste de middenvelder en kwam er een kruisje achter zijn naam.
Bij FC Groningen is Levchenko nog perfect vanaf elf meter. Alle negen pogingen waren raak. De Oekraïner is dan ook de vaste penaltynemer. Dit seizoen was het al zeven keer raak. Groningen heeft overigens nog een koele kikker in de gelederen. Bij afwezigheid van Levchenko benutte Koen van de Laak nog eens vier strafschoppen.
Tegen Partizan Belgrado kwam het coach Ron Jans duur te staan hij zijn beide elf metertroeven naar de kant had gehaald. Yuri Cornelisse zette zich achter de bal, miste en FC Groningen was uitgeschakeld in het UEFA Cup-toernooi.
Te laat dusquote:FC Groningen haalt jonge Belgische back
17/4/2007 15:25
FC Groningen heeft zich versterkt met Enrico Pellegriti. De Belgische jeugdinternational verruilt RC Genk voor de Eredivisieclub.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef savelkoul het volgende:
Wat een homo
daar wou ik ook al een opmerking over maken, maar ik dacht laat maar bij mezelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die schoenen.
Gelukkig draagt hij voetbalschoenen op het veld anders had ik er geen vertrouwen in.
als ie maar kan voetballen. En zijn tegenstander een kusje geven voorafgaand, die gozer raakt geen bal meer dan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef savelkoul het volgende:
Wat een homo
Ik vind helemaal niksquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:21 schreef venomsnake het volgende:
Enrico Pellegriti.
[afbeelding]
Nou Clauw, geef hem es een cijfer..![]()
Kan ie mooi gaan sjansen met de tegenstander, worden ze vast nerveus van..quote:
Moi Glenquote:Glen Salmon blijft bij NAC
BREDA - Glen Salmon zet z'n loopbaan voort bij NAC. Hij tekent binnenkort een contract tot 1 juli 2010.
Momenteel is de 29-jarige spits door FC Groningen verhuurd aan de Bredase club. Salmon staat dit seizoen op 11 goals in de competitie. Hij maakte er drie in dienst van FC Groningen en sinds januari acht voor NAC.
quote:Plassende FC-supporters de druppel voor Menzis
Gepubliceerd op 17 april 2007, 12:54
Laatst bijgewerkt op 17 april 2007, 14:27
GRONINGEN -
Dat het eens in de twee weken na het weekeinde een geweldige rotzooi rondom het pand was, was al lastig. Op het moment dat de zandbak van de kinderopvang bij Menzis door passerende FC‑supporters werd gebruikt als openbaar toilet, was de maat vol. Menzis weert de supporters voorlopig.
Vanaf het Winschoterdiep was het een mooie sluiproute, niet links van het kantoorgebouw naar de Euroborg lopen, maar rechts. Links is de officiële route, rechts is door de tuin van Menzis. De rechtse route scheelt toch al gauw honderd meter. En dus kozen bij thuiswedstrijden duizenden supporters voor de 'rechtse route'.
Menzis stond het dik anderhalf jaar oogluikend toe, de plaatselijke directeur is een hartstochtelijk fan van de FC. "Maar op een gegeven moment werd de overlast te groot", zegt een woordvoerder van de zorgverzekeraar.
Sinds afgelopen zondag staan er om het pand van de verzekeraar hekken en verkeersgeleiders van FC Groningen die de supporters verzoeken de route links van het kantoorpand te nemen.
"Dat is voor 90 procent geslaagd", zegt de Menzis‑woordvoerder. "Dat beschouwen we zeker als een succes en we zullen er de komende tijd dan ook mee doorgaan. Overigens doen we dit in samenwerking met FC Groningen.
Viel mij ook al op. Dacht al dat het daar mee te maken zou hebben. Ik erger me overigens meer aan de afwikkeling van het verkeer langs die route/spoorroute na afloop van de wedstrijd. Auto's, voetgangers en fietsers allemaal dwars door elkaar. Dat zouden ze moeten gaan scheiden, want de voetgangers pakken bv de volledige breedte van de weg.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef RedFever007 het volgende:
Glen, veel succes daar
Las het vanmorgen in de krant:
[..]
We vroeger ons al af waarom die hekken + mannetjes daar stonden.
Maar goed, pissen in die zandbak slaat natuurlijk nergens op, oevrigens heb ik dat nog nooit iemand zien doen. En die rotzooi? welke bedoelen ze? ik weet alleen dat die boompjes aardig plat getrapt zijn
Moet te doen zijn.. Kop der veur.quote:Fit FC klaar voor laatste duel in Zuiderpark
ADO Den Haag – FC Groningen
Zondag 22 april, 14.30 uur
Een kleine week na de glansrijke overwinning op NEC is de spelersgroep weer bijna helemaal fit voor de laatste twee competitieduels en hopelijk nog vier of zes wedstrijden in de play-offs. Vanmorgen stonden alle twintig selectiespelers op het veld in Euroborg. Alleen Yuri Cornelisse brak de training voortijdig af omdat hij nog kampt met een lichte kuitblessure. Verder is de groep volledig fit. Wie naast Cornelisse zal moeten plaatsnemen op de tribune in het Zuiderpark, wordt morgen na de training beslist.
Ron Jans: “Vorige week rond de wedstrijd tegen NEC waren er veel spelers met kleine klachtjes, zoals Lindgren, Kruiswijk, Van de Laak en Lovre. Inmiddels is iedereen weer helemaal topfit en hersteld van de wedstrijd van zondag die door de hitte toch extra zwaar was.”
Over de tegenstander kon trainer Ron Jans niet veel zinnigs zeggen. “Deze wedstrijd is voor ADO Den Haag heel bijzonder. Het afscheid van een stadion hebben we zelf ook meegemaakt. Maar nu is ADO ook nog gedegradeerd. Zal nu het positieve overheersen en kijkt men vooruit naar de toekomst. Of zal er toch negativiteit heersen? Van acht spelers wordt het contract niet verlengd. Wat voor invloed heeft dat? Hoe reageert de omgeving en de ploeg? Allemaal onbekende factoren. Daarom houden we ons daarmee ook niet al teveel bezig met de tegenstander, maar vooral met ons zelf. Zoals we eigenlijk altijd van onze eigen kracht uit moeten gaan.”
FC Groningen kan in de laatste twee speelronden profiteren van de aandacht die zich in de competitie juist op andere wedstrijden gaat richting. “Men zal in Nederland vooral bezig zijn met de titelstrijd en met de strijd tegen de nacompetitie en niet zozeer met de plekken zeven, acht en negen. In die schaduw zijn we de afgelopen weken omhoog geslopen en het zou aardig zijn om op die manier nog even lekker te blijven ballen. Vorige week heb ik geroepen dat we praktisch de play-offs hebben gehaald. We moeten het op eigen kracht af kunnen maken. Met de eventuele vijfde plek houden we ons eventueel pas na het weekend bezig. Als we dan nog steeds zicht hebben op die plaats, kijken we er met een schuin oog naar. Eigenlijk is dat slechts een theoretische kans.”
Milko Djurovski wat een held was datquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:34 schreef The_Verve het volgende:
Heerenveen verliest gewoon bij AZ. NEC gaat een puntje pakken bij Feyenoord. Volgende week 1-1 in Friesland en Groningen is de lachende derde. Ik heb er nog vertrouwen in ook...![]()
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 22 april 2007 16:21 schreef venomsnake het volgende:
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
Ik zeg, uitspelen die wedstrijd als het op den duur om doelsaldo gaat..![]()
Ik zou gewoon woensdag die pot uitspelen in de Euroborg, laat ze hier maar komen. schandalig als de knvb besluit dat dit de uitslag is, want we gingen er door als een warm mes.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef venomsnake het volgende:
Echt, die verdediging van ADO was een gatenkaas.. Wat ben ik kwaad dat de wedstrijd is gestaakt zeg,,!![]()
nee jullie houden gewoon deze 0-3 standquote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gewoon 0-6 overwinning. Klaar.
De eerste helft 3 dus de 2e ook.
Vuurwerk op het veld gooien door ADO supporters.quote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef don-diablo het volgende:
wtf is er gebeurd? waarom is de wedstrijd gestaakt?? Ik was er de hele dag niet dus ik heb nix meegekregen
wat een kneuzen..quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld gooien door ADO supporters.
Nee, gewoon door laten spelen tot er gewonden vallen!quote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef Cruoninga het volgende:
Extra belasting en helemaal uit het ritme van de wedstrijd van vandaag als het wordt overgespeeld. De competitie is hoe dan ook vervalst. Als een helemaal ongemotiveerd ADO er nog meer een geitenkaas van maakt zal Roda weer klagen.
Had je die gasten met hun vuurwerk wel zoveel invloed op het competitieverloop moeten geven door het te staken?
Ik heb geen idee hoe groot het risico was, gooide maar een balletje op. Was er zelf niet bij. Het is kut dat de strijd om de 5e plaats sowieso verneukt is nu.quote:Op zondag 22 april 2007 21:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, gewoon door laten spelen tot er gewonden vallen!![]()
Die kans lijkt me ook nog steeds het grootste ja. Ik zie Feyenoord Alves niet zo snel afstoppen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef MaxPower het volgende:
Welnee, wij winnen gewoon volgende week.![]()
Uit laten spelen ter plekke, maar dan een half uur later en direct zonder publiekquote:Op zondag 22 april 2007 21:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, gewoon door laten spelen tot er gewonden vallen!![]()
Dat zijn we toch wel gewend van de KNVBquote:Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef The_Verve het volgende:
Nee, is ook weer competitievervalsing.
quote:ADO-Groningen wordt uitgespeeld
De resterende 41 minuten van het zondag gestaakte duel ADO Den Haag-FC Groningen worden uitgespeeld. De KNVB maakt de locatie nog bekend.
De kans dat het restant woensdag of donderdag in het Zuiderpark wordt afgewerkt is vrijwel nihil. Het duel werd zondag gestaakt nadat herhaaldelijk vuurwerk op het veld was geworpen. FC Groningen-coach Ron Jans zegt in het AD: 'Terug naar Den Haag gaan we niet meer, maar dat we 'm willen uitspelen, mag duidelijk zijn.'
FC Groningen strijdt nog met Feyenoord, SC Heerenveen en Roda JC om de vijfde plaats in de Eredivisie. Wint FC Groningen van ADO en volgende week van FC Utrecht, en eindigt Heerenveen-Feyenoord zondag in een gelijkspel, dan kan het doelsaldo doorslaggevend zijn.
FC Groningen is er derhalve bij gebaat het doelsaldo tegen ADO Den Haag nog enigszins op te krikken.
bronquote:Groningen wil Luciano en Cruz van G. Beerschot
Hoewel beide spelers nog een contract hebben bij Germinal Beerschot tot 2008 bestaat de kans dat de Braziliaanse doelman Luciano en de Colombiaanse spelmaker Daniël Cruz volgend seizoen bij het Nederlandse FC Groningen spelen. De club toonde stevige interesse en volgde Luciano en Cruz al verschillende wedstrijden.
King en Malki zijn allicht enkele weken buiten strijd nadat ze in de wedstrijd tegen Lierse een neusbreuk opliepen.
Zaterdag en zondag kregen de spelers vrij, vandaag spelen de invallers op het terrein van SK Berlaar tegen Lierse en zit trainer Marc Brys op stage bij de Engelse zusterclub Charlton. (mcd)
yep..quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef MaxPower het volgende:
Is die Daniel Cruz die oud-Ajacied?
is 2x hetzelfde interviewquote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding] interview met Ron Jans
[afbeelding] Intervieuw met Erik Nevland
[..]
quote:Restant gestaakte duel woensdag in Emmen
De zondag gestaakte wedstrijd ADO Den Haag - FC Groningen wordt woensdag 25 april om 12.00 uur zonder publiek uitgespeeld in Emmen. Dat heeft het bestuur betaald voetbal maandagmorgen besloten.
De KNVB heeft maandagochtend de diverse rapportages ontvangen. “Los van het tuchtrechtelijk traject heeft het sportieve verloop van de competitie op dit moment prioriteit”, aldus een woordvoerder van de KNVB. “Het doelsaldo van een aantal clubs kan een rol spelen in de eindstand van de competitie. Het is daarom van groot belang dat de wedstrijd nog deze week, voor de laatste speelronde, wordt uitgespeeld. Uiteraard zijn wij zeer tevreden met de bereidwilligheid van de gemeente Emmen en FC Emmen.”
Het restant van de wedstrijd die een 0-3 tussenstand kent, bedraagt 42 minuten. ADO Den Haag – FC Groningen staat woensdag onder leiding van hetzelfde arbitrale kwartet als afgelopen zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |