Heerlijk ik ga kijken,quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef Heero87 het volgende:
Vanavond dus Anderlecht - Standard, live op Canvas.
Goed dat je't zegt, of ik had het weer gemist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Live op Canvas: Halve finales Beker van België di & woe
hoezo, je eigen club speelt toch meequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Goed dat je't zegt, of ik had het weer gemist.
Ik bedoelde het topic he, niet de wedstrijden zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoezo, je eigen club speelt toch mee
Ik schop 'm persoonlijk terug zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
die spits van westerlo mag wel naar rotterdam
Scoort veel toch... ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:39 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik schop 'm persoonlijk terug zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ogunsoto bij Feijenoord![]()
Stelt voetballend niks voor, is een jankteef bij elke ref en mist ontzettend veel kansenquote:
Zeer goed én dramatisch slecht. Luciano is een keeper die op momenten onwaarschijnlijke ballen gaat pakken en compleet onklopbaar lijkt , maar evengoed doodgewoon een makkelijk terugspeelballetje door zijn benen kan laten glippen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef The_Verve het volgende:
Even een vraagje aan de Belgische gebruikers. Hoe goed is Luciano Da Silva van Beerschot? Groningen schijnt al een aantal keren voor hem op de tribune te hebben gezeten.
Bij momenten een geweldige keeper, bij momenten maakt hij de domste fouten ... oogt heel spectaculair, maar is niet constant genoeg voor een echte topclubquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef The_Verve het volgende:
Even een vraagje aan de Belgische gebruikers. Hoe goed is Luciano Da Silva van Beerschot? Groningen schijnt al een aantal keren voor hem op de tribune te hebben gezeten.
Dat is Groningen ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Bij momenten een geweldige keeper, bij momenten maakt hij de domste fouten ... oogt heel spectaculair, maar is niet constant genoeg voor een echte topclub
Ja in jullie land wel, want een niveau is dit zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:51 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Groningen doet in dit land mee voor de titel
Het huidige Feijenoord niet denk 'kquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja in jullie land wel, want een niveau is dit zeg![]()
Zet 1 ploeg uit onze top 6 daar en die word simpel kampioen denk ik![]()
Ohja die nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Het huidige Feijenoord niet denk 'k![]()
Dat weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja in jullie land wel, want een niveau is dit zeg![]()
Zet 1 ploeg uit onze top 6 daar en die word simpel kampioen denk ik![]()
Lucas Bigliaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang staan de Argie's van Anderlecht nog onder contract en wat hebben ze gekost?
en Ajax- bruggequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord en rsca
Leiva is er ook nog?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lucas Biglia
Contract tot 2010
Lucas Rodrigo Biglia (Mercedes, 30 januari 1986) is een Argentijns profvoetballer die vanaf het seizoen 2006-2007 op het middenveld van RSC Anderlecht speelt. Hij werd in mei 2006 voor een bedrag van ongeveer 3 miljoen euro overgenomen van Independiente.
Frutos
Op 21 oktober 2005 tekende hij een contract tot 2010 bij de Belgische topclub RSC Anderlecht, hoewel hij pas vanaf januari inzetbaar was. De Belgische media reageerden sceptisch op zijn komst: 2,5 miljoen euro was veel te veel voor een speler die Nenad Jestrović nooit zou doen vergeten.
Pareja weet ik niet
Vanwaar die intresse ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Leiva is er ook nog?
Pareja is een aankoop die van lef getuigt, als hij leert voetballen dan is hij zo een miljoen of 7 waard en kan hij naar iedere suptop club in Europa
Hun kwaliteiten of persoonlijk ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken al die spelers redelijk goed.
Anderlecht moet J. Bottinelli halen, die is nu haalbaar en met Bottinelli en Pareja komt er geen hond door in Belgie
Wat zou Frutos doen bij een Feyenoord , Ajax , PSV en AZ.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kwaliteiten
Tja chari heb er nu 10 ofzo. eigenlijk scoort die net als frutos. had meer van frutos verwachtquote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Feyenoord een stuk of 10,15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |