Dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 22 april 2007 16:21 schreef venomsnake het volgende:
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
Ik zeg, uitspelen die wedstrijd als het op den duur om doelsaldo gaat..![]()
Ik zou gewoon woensdag die pot uitspelen in de Euroborg, laat ze hier maar komen. schandalig als de knvb besluit dat dit de uitslag is, want we gingen er door als een warm mes.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef venomsnake het volgende:
Echt, die verdediging van ADO was een gatenkaas.. Wat ben ik kwaad dat de wedstrijd is gestaakt zeg,,!![]()
nee jullie houden gewoon deze 0-3 standquote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gewoon 0-6 overwinning. Klaar.
De eerste helft 3 dus de 2e ook.
Vuurwerk op het veld gooien door ADO supporters.quote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef don-diablo het volgende:
wtf is er gebeurd? waarom is de wedstrijd gestaakt?? Ik was er de hele dag niet dus ik heb nix meegekregen
wat een kneuzen..quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld gooien door ADO supporters.
Nee, gewoon door laten spelen tot er gewonden vallen!quote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef Cruoninga het volgende:
Extra belasting en helemaal uit het ritme van de wedstrijd van vandaag als het wordt overgespeeld. De competitie is hoe dan ook vervalst. Als een helemaal ongemotiveerd ADO er nog meer een geitenkaas van maakt zal Roda weer klagen.
Had je die gasten met hun vuurwerk wel zoveel invloed op het competitieverloop moeten geven door het te staken?
Ik heb geen idee hoe groot het risico was, gooide maar een balletje op. Was er zelf niet bij. Het is kut dat de strijd om de 5e plaats sowieso verneukt is nu.quote:Op zondag 22 april 2007 21:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, gewoon door laten spelen tot er gewonden vallen!![]()
Die kans lijkt me ook nog steeds het grootste ja. Ik zie Feyenoord Alves niet zo snel afstoppen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef MaxPower het volgende:
Welnee, wij winnen gewoon volgende week.![]()
Uit laten spelen ter plekke, maar dan een half uur later en direct zonder publiekquote:Op zondag 22 april 2007 21:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, gewoon door laten spelen tot er gewonden vallen!![]()
Dat zijn we toch wel gewend van de KNVBquote:Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef The_Verve het volgende:
Nee, is ook weer competitievervalsing.
quote:ADO-Groningen wordt uitgespeeld
De resterende 41 minuten van het zondag gestaakte duel ADO Den Haag-FC Groningen worden uitgespeeld. De KNVB maakt de locatie nog bekend.
De kans dat het restant woensdag of donderdag in het Zuiderpark wordt afgewerkt is vrijwel nihil. Het duel werd zondag gestaakt nadat herhaaldelijk vuurwerk op het veld was geworpen. FC Groningen-coach Ron Jans zegt in het AD: 'Terug naar Den Haag gaan we niet meer, maar dat we 'm willen uitspelen, mag duidelijk zijn.'
FC Groningen strijdt nog met Feyenoord, SC Heerenveen en Roda JC om de vijfde plaats in de Eredivisie. Wint FC Groningen van ADO en volgende week van FC Utrecht, en eindigt Heerenveen-Feyenoord zondag in een gelijkspel, dan kan het doelsaldo doorslaggevend zijn.
FC Groningen is er derhalve bij gebaat het doelsaldo tegen ADO Den Haag nog enigszins op te krikken.
bronquote:Groningen wil Luciano en Cruz van G. Beerschot
Hoewel beide spelers nog een contract hebben bij Germinal Beerschot tot 2008 bestaat de kans dat de Braziliaanse doelman Luciano en de Colombiaanse spelmaker Daniël Cruz volgend seizoen bij het Nederlandse FC Groningen spelen. De club toonde stevige interesse en volgde Luciano en Cruz al verschillende wedstrijden.
King en Malki zijn allicht enkele weken buiten strijd nadat ze in de wedstrijd tegen Lierse een neusbreuk opliepen.
Zaterdag en zondag kregen de spelers vrij, vandaag spelen de invallers op het terrein van SK Berlaar tegen Lierse en zit trainer Marc Brys op stage bij de Engelse zusterclub Charlton. (mcd)
yep..quote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef MaxPower het volgende:
Is die Daniel Cruz die oud-Ajacied?
is 2x hetzelfde interviewquote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding] interview met Ron Jans
[afbeelding] Intervieuw met Erik Nevland
[..]
quote:Restant gestaakte duel woensdag in Emmen
De zondag gestaakte wedstrijd ADO Den Haag - FC Groningen wordt woensdag 25 april om 12.00 uur zonder publiek uitgespeeld in Emmen. Dat heeft het bestuur betaald voetbal maandagmorgen besloten.
De KNVB heeft maandagochtend de diverse rapportages ontvangen. “Los van het tuchtrechtelijk traject heeft het sportieve verloop van de competitie op dit moment prioriteit”, aldus een woordvoerder van de KNVB. “Het doelsaldo van een aantal clubs kan een rol spelen in de eindstand van de competitie. Het is daarom van groot belang dat de wedstrijd nog deze week, voor de laatste speelronde, wordt uitgespeeld. Uiteraard zijn wij zeer tevreden met de bereidwilligheid van de gemeente Emmen en FC Emmen.”
Het restant van de wedstrijd die een 0-3 tussenstand kent, bedraagt 42 minuten. ADO Den Haag – FC Groningen staat woensdag onder leiding van hetzelfde arbitrale kwartet als afgelopen zondag.
Bron: FC Groningen
Neen..quote:Op maandag 23 april 2007 13:18 schreef Greatmarked het volgende:
Mogen bij die wedstrijd gewoon supporters zijn?
Of iig supporters van FCG?
Ben eens naar Breda heen en weer gereisd voor zo'n 10 minuten voetbal. Wedstrijd uit bij NAC werd toen definitief gestaakt vanwege sneeuwval.quote:Op maandag 23 april 2007 15:08 schreef clauwheee het volgende:
Toffe dag hoor gisteren, heule dag in bus voor nog geeneens 50 minuten voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |