Hehe dan kan ik ook wel de instrumental remix sturen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef JeroenV het volgende:
Hans, PM je mail ff. Dan stuur ik hem op. Wel alleen de radio edit.
Niet dat ik niet wil, maar eer die upgeload is via de mail enzoquote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hehe dan kan ik ook wel de instrumental remix sturen.
gedaan !quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef JeroenV het volgende:
Hans, PM je mail ff. Dan stuur ik hem op. Wel alleen de radio edit.
Thanks Veenstraquote:
Verzondenquote:Op maandag 2 april 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
gedaan !![]()
![]()
Wat is deze mix toch geweldig goed! volgende week Megahit !!!!!!![]()
Binnen!quote:
Ik zag hetquote:
Dat kan inderdaad een risico zijn dat je de plaat op een gegeven moment dood draait, en dat zou natuurlijk jammer zijn. Just Jack is voor mij een mooi voorbeeld, die begin ik nu toch al wat minder te vinden. Morgen zal ik de remix even aan wat collega's laten horen, volgens mij gaan die ook helemaal los.quote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zag het
Eerst twijfelde ik, omdat ik het origineel zo goed ken. Maar deze is inderdaad echt beter. Moet alleen oppassen dat ik hem zelf niet dood draai, wat ik nu een beetje aan het doen ben
Trustequote:
Ze zullen vast massaal je voorraad hebben geplunderd, dus liggen ze nu bewusteloos op de grond.quote:
Mijn voorraad is nog maar 2 Dommelsch armer dus dat bewusteloos liggen zal wel meevallenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen vast massaal je voorraad hebben geplunderd, dus liggen ze nu bewusteloos op de grond.
quote:
Bakje hoaxquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:44 schreef rubbereend het volgende:
prachtig hoe Barbara meteen na de instart van het nummer weer in dat bakje staat te kijken
dacht dat het inmiddels wel bekend was dat het een hoax is.
ja, maar vooral dat vlees in de cola en de wormpjesquote:
Hoe oud is ze eigenlijk ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
"was 7 jaar mn vriendje"Barbara vrijgezel?
ze is 12 maart 31 gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk ?Ik vind d'r echt supertof , maar d'r leeftijhd weet ik niet eens
.
Ow dat valt meequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dat valt meeIk ben bijna 25, kan dus wel
.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afblijven, ik zit dichterbij dus ze is van mij
Damn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:17 schreef DaMook het volgende:
iemand nog een pilsje
Net de koelkast weer bijgevuld
Heb nu 26 flesjes Dommlesch, 6 Leffe Blond, 5 HJ LenteBock en 4 Palm koud liggen![]()
.
Dommelsch zal straks wel een paar minder zijn als ik naar bed ga![]()
Owjah er staat ook nog wat sterke drank naast de koelkast.
[afbeelding]
mogguhquote:
Lene Marlin - Sitting down herequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie is deze kutplaat trouwens?
Sky-radio erlebnis
Mja even een tegenvaller.. eens kijken of hij hem gaat herstellenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
Aaaargh! En het ging zo leuk met de muziek.![]()
Zekerrrrr. Dit nummer van INXS is erg mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja even een tegenvaller.. eens kijken of hij hem gaat herstellen![]()
Iddquote:
Het zou zo leuk zijn als ze eens wat anders van Extreme zouden draaien, bij voorkeur Get the funk out.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Extreme - more than words.
Gaat Ekdom strax weer vertellen dat al die zwijmelende huisvrouwtjes naar een concert gingen en dat Extreme dan een metalband bleek te zijn
ja vind je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk weer goede muziek. Woman in Chains
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |