Hoe oud is ze eigenlijk ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:52 schreef rubbereend het volgende:
"was 7 jaar mn vriendje"Barbara vrijgezel?
ze is 12 maart 31 gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk ?Ik vind d'r echt supertof , maar d'r leeftijhd weet ik niet eens
.
Ow dat valt meequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dat valt meeIk ben bijna 25, kan dus wel
.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afblijven, ik zit dichterbij dus ze is van mij
Damn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:17 schreef DaMook het volgende:
iemand nog een pilsje
Net de koelkast weer bijgevuld
Heb nu 26 flesjes Dommlesch, 6 Leffe Blond, 5 HJ LenteBock en 4 Palm koud liggen![]()
.
Dommelsch zal straks wel een paar minder zijn als ik naar bed ga![]()
Owjah er staat ook nog wat sterke drank naast de koelkast.
[afbeelding]
mogguhquote:
Lene Marlin - Sitting down herequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie is deze kutplaat trouwens?
Sky-radio erlebnis
Mja even een tegenvaller.. eens kijken of hij hem gaat herstellenquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
Aaaargh! En het ging zo leuk met de muziek.![]()
Zekerrrrr. Dit nummer van INXS is erg mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja even een tegenvaller.. eens kijken of hij hem gaat herstellen![]()
Iddquote:
Het zou zo leuk zijn als ze eens wat anders van Extreme zouden draaien, bij voorkeur Get the funk out.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Extreme - more than words.
Gaat Ekdom strax weer vertellen dat al die zwijmelende huisvrouwtjes naar een concert gingen en dat Extreme dan een metalband bleek te zijn
ja vind je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk weer goede muziek. Woman in Chains
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |