quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef miss-scofield het volgende:
Even pauze houden en het is al weer vol!
Toets 3 havo maken!
Hmm effe toevoegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Waar zijn topic 82 en 83?
Die is van kpn, klik anders eerst evenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef Damzkieee het volgende:
en ook nog 1888!
Van dat spotje waar ze 100 keer 'EEN ACHT ACHT ACHT' roepen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef Goover het volgende:
tvpNummer info oorlog!
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1601323
Spotje met dames die de auto komen wassen waardoor de bestuurder zijn vrouw vergeet mee te nemenquote:
Geen spotje, wel smsjes..quote:vs
Mijn vodafone service die mij spammed met smsjes dat ik 1800 moet bellen
Toets Spelling 1 t/m 5quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Mogen we helpen
Zet ergens Fok! in ofzo
Ik stel voor dat Lienelien die toets ff gaat maken. Ik verwacht natuurlijk wel een foutloos resultaat!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
26. de rijn komt bij liboth uit duitsland nederland binnen en stroomt dan naar de
noordzee
Lobith?
En dat is niet eens waar
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
26. de rijn komt bij liboth uit duitsland nederland binnen en stroomt dan naar de
noordzee
Lobith?
En dat is niet eens waar
Zometeen, ben ze nog aan het maken! (Ja, ik doe het onhandig..kan beter meteen antwoord erbij makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef MichielPH het volgende:
Zou je voor de grap ook eens de antwoorden kunnen posten?
Hahahah efficiency in het onderwijsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zometeen, ben ze nog aan het maken! (Ja, ik doe het onhandig..kan beter meteen antwoord erbij maken)
Weet je het zeker? Anders sta ik nog voorschut zo!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
Spijk.
Lolquote:Onderdeel A
Verbeter zo nodig de spelling, plaats waar nodig accenten, koppeltekens of schrijf de woorden aan elkaar.
1. compact-disc
2. freelance
3. abonnee
4. warming-up
5. knäckebrod
6. radio-uitzending
7. drive-in show
8. soufflé
9. per se
10. bodylotion
Noteer de onderstreepte woorden op de juiste manier. Welke
11. Mijn e-mails maak ik meestal offline.
12. Heb jij liever een skateboard of een mountainbike?
13. De mannequin fluisterde tijdens de controle dat ik te weinig zones had afgestempeld.
Onderdeel B
Noteer het meervoud van de onderstaande woorden.
14. abonnee -> Abonnees
15. bureau -> Bureau's
16. zee -> Zeëen
17. luis -> Luizen
18. industrie -> Industriën
19. paraplu -> Paraplu's
20. milieu -> Milieu's
21. ski -> Skies
22. café -> Cafés
23. monnik -> Monnikken
Onderdeel C
Neem de volgende zinnen over en plaats de hoofdletters en leestekens.
24. hij zei tegen zijn vriendin nu ben je verdrietig maar straks ben je weer vrolijk
Hij zei tegen zijn vriendin: "Nu ben je verdrietig, maar straks ben je weer vrolijk."
25. houd jij het meest van zuid afrikaanse wijn of van wijn uit het zuiden van italie
Houd jij het meest van Zuid-Afrikaanse wijn of van wijn uit het zuiden van Italië?
noordzee
De Rijn komt bij Liboth uit Duitsland Nederland binnen en stroomt dan naar de Noordzee
27. s winters is het in het oosten van nederland over het algemeen warmer dan in het westen
's Winters is het in het oosten van Nederland over het algemeen warmer dan in het westen.
28. koopt mevrouw jansen de vries al haar boodschappen bij albert heijn of gaat
zij ook naar lekker en laag
Koopt mevrouw Jansen - de Vries al haar boodschappen bij Albert Heijn of gaat zij ook naar Lekker en Laag ?
Onderdeel D
Noteer eerst de vorm van de werkwoorden tussen haakjes. Gebruik bij twijfel voor de persoonsvorm de tegenwoordige tijd. Kies uit: infinitief (inf), persoonsvorm tegenwoordige tijd (pvtt), persoonsvorm verleden tijd (pvvt), gebiedende wijs (GW), voltooid deelwoord (VD), onvoltooid deelwoord (OD) en bijvoegelijk naamwoord (bn). Schrijf daarachter het werkwoord in de juiste spelling.
Geen zin in dat benoemen
29. Een Brits radiostation (zijn) is beboet voor een uit de hand (lopen) gelopen wedstrijd ‘ijszitten’.
30. Een radiostation had luisteraars (uitdagen) uitgedaagd om zo lang mogelijk op een blok (bevriezen) bevroren kooldioxide van min 78 graden te (blijven) (zitten). blijven zitten
31. De winnaars (zullen) zullen worden (belonen) beloond met kaarten voor een (swingen) swingend muziekfestival.
32. Uiteindelijk (belanden) belandde vier deelnemers in het ziekenhuis, bijna (bezwijken) bezweken door bevriezingsverschijnselen.
33. Het radiostation heeft (erkennen) erkend dat het onverantwoord (hebben) (handelen) heeft gehandeld.
Onderdeel E
Schrijf de volgende woorden correct. Schrijf zo nodig woorden aan elkaar; plaats waar nodig is een koppelteken, weglatingsteken, trema of apostrof.
34. Max fiets Max' fiets
35. vwo er VWO'er
36. s winters 's winters
37. industriele industriële
38. 10 % regeling 10%-regeling
39. radio uitzending radio-uitzending
40. anti duits anti Duits
41. land en tuinbouw land en tuinbouw
42. geeerd geëerd
43. 40 ers 40-ers
Noteer de juiste vorm (met of zonder –n).
44. Er gaan elke week tientalle(n) leerlingen naar de bioscoop. MET
45. Zij gaan vaak met z’n alle(n) en de meeste(n) betalen zelf. MET MET
46. Enkele(n) krijgen geld mee van thuis. ZONDER
47. Sommige(n) leerlingen gaan met de fiets, maar vele(n) met de tram. ZONDER MET
48. De bioscoop is ook toegankelijk voor gehandicapte(n). MET
Zet er nu maar Lobith neer, dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Anders sta ik nog voorschut zo!![]()
In de eerste blok van mijn huidige studie kreeg ik nog zo'n toets voorgeschoteld.. Had een -30..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
Ahw ben blij dat ik zulke toetsen niet meer hoef
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga ook golfen !!
Jij had docent moeten wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Een belangrijke plaatsnaam in verband met de Rijn is voor Nederlanders ook Lobith: bij deze plaats zou de rivier Nederland binnenkomen. Weliswaar lag Lobith inderdaad oorspronkelijk aan de Rijn, maar in de loop der eeuwen is langs het stuk rivier tussen Emmerik en Arnhem verkorting na verkorting toegepast, zodat Lobith nu niet meer aan de rivier ligt.
Een ander dorpje is juist gesplitst door de huidige loop van de Rijn: Spijk. En sinds in 1817 de rechteroever van het dorp, tezamen met Lobith, van Duits (Kleefs) grondgebied Nederlands grondgebied werd, verlaat de Rijn bij Spyk (op de Duitse linkeroever) Duitsland, en komt de Rijn bij Spijk (op de Nederlandse rechteroever) Nederland binnen.
Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijn
Thanks, ik verander het in Spijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Een belangrijke plaatsnaam in verband met de Rijn is voor Nederlanders ook Lobith: bij deze plaats zou de rivier Nederland binnenkomen. Weliswaar lag Lobith inderdaad oorspronkelijk aan de Rijn, maar in de loop der eeuwen is langs het stuk rivier tussen Emmerik en Arnhem verkorting na verkorting toegepast, zodat Lobith nu niet meer aan de rivier ligt.
Een ander dorpje is juist gesplitst door de huidige loop van de Rijn: Spijk. En sinds in 1817 de rechteroever van het dorp, tezamen met Lobith, van Duits (Kleefs) grondgebied Nederlands grondgebied werd, verlaat de Rijn bij Spyk (op de Duitse linkeroever) Duitsland, en komt de Rijn bij Spijk (op de Nederlandse rechteroever) Nederland binnen.
Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijn
Hehe zoveelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:01 schreef miss-scofield het volgende:
@ Dafan
15, 16, 18, 20, 21 en 23, 28, 32, 40, 41, 43 zijn fout.
Dat kan niet, dan wordt ze ontslagenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef Damzkieee het volgende:
Bwhehehe Remcore heeft geen stroom
Geen FOK! voor hem dus
Bron:
De stroomstoring in Haaksbergen kan nog lange tijd duren. Dat zegt een woordvoerder van Essent. De stroomstoring ontstond donderdagmiddag tegen 16.00 uur door een aanvaring van een ponton met een kraan en hoogspanningskabels over het Twentekanaal bij Delden.
www.rtvoost.nl
't is wat daar in Haaksbergen![]()
ja, ik ben er eindelijk weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:19 schreef PieterBas het volgende:
ReMcOrE heeft trouwens weer stroom... volgens de FP
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ja, ik ben er eindelijk weerhad gistermiddag al gepost dat we zonder stroom bij het bedrijf zaten, dus thuis ook geen stroom, heel Haaksbergen niet
om 23.45 weer stroom ofzo, wat ik gehoord heb, oorzaak had ik ook al gelezen
maar om 22.30 gaan pitten en vanmorgen had ik weer stroom
had afspraak op school, dus nu kan ik pas weer op Fok!
ga zo ook gelijk weer weg, 12.00 werken, waarschijnlijk post ik morgen(avond) pas weer wat
![]()
wat is er nou met die foto, die link deed het niet meer, zag iig geen fotoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:16 schreef MichielPH het volgende:
Of een foto in effen shirt!
Hehe, heb 'm verwijderd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is er nou met die foto, die link deed het niet meer, zag iig geen foto![]()
en morgen ben ik niet op stage, maar post dan wel af en toe iets
En jij haalt zo maar die foto weg, zònder ons toestemmnig te vragen? Nou, nou..quote:
maar wat was het voor foto dan, wat stond erop?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, heb 'm verwijderd!
En vooruit:![]()
Melkfabrieks jeweet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat was het voor foto dan, wat stond erop?
enterug
Sorry hé! Hahaha! Ik wist niet dat jullie misbruik van mijn 'leuke shirtje foto' zouden maken!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En jij haalt zo maar die foto weg, zònder ons toestemmnig te vragen? Nou, nou..
Nee maar dit was de netste manier om dikke jetsers te zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Whaha, gatver!! Zie jij het/ze zo?? Gatver!
Jetsers... lol.. zo noem ik dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee maar dit was de netste manier om dikke jetsers te zeggen
Ballonnen, Uiers, Babelonas, Memmen, Konijnen, etc.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ballonnen, Uiers, Babelonas, Memmen, Konijnen, etc.
Ballonnen, nog nooit gehoord. Uiers? Bah! Babewat?? Konijnen, vreemd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ballonnen, Uiers, Babelonas, Memmen, Konijnen, etc.
Memmenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ballonnen, nog nooit gehoord. Uiers? Bah! Babewat?? Konijnen, vreemd!
Alleen de memmen ken ik dan als benaming voor
Wij zijn toch gezellig?!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
Dat alleen op kantoor zitten is best saai...
Ik zit ook alleen op de kamer nu, niks aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:45 schreef PieterBas het volgende:
Dat alleen op kantoor zitten is best saai...
Babelonas --> soort Spaanse vertaling van Damzkieee van het oerhollandse ballonnen:Dquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ballonnen, nog nooit gehoord. Uiers? Bah! Babewat?? Konijnen, vreemd!
Alleen de memmen ken ik dan als benaming voor
dat welquote:
Hier ook! Heb stokbroodje warm vlees besteldquote:
d denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
Scofield: kun je deze zin effe checken:
Zo is bij de Utiliteitsbouw de DMU vaak de directie die vervolgens een commissie aanstelt
Aanstelt met een t of een d?
mmmmmmquote:
Had jij net niet 12 fout in die toets?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef DaFan het volgende:
Met een t.
De directie stelt aan. Tis gewoon tegenwoordige tijd Goover
Doe t maar lekker zelf danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had jij net niet 12 fout in die toets?![]()
Sorryquote:
Ik denk het wel..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
SorryIk maakte maar een grapje
Waar is Lienelien eigenlijk? Ziek naar huus?
En dan weer met de auto naar huisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef Gauch0 het volgende:
Nog 3 uurtjes en dan effe bier drinken op het werk
mooie geeeeeeeek!
Wij ook geeeek! Alleen hoef ik niet met de auto naar huisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef Gauch0 het volgende:
Nog 3 uurtjes en dan effe bier drinken op het werk
mooie geeeeeeeek!
Hehe, bier en een busritje gaan niet samen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij ook geeeek! Alleen hoef ik niet met de auto naar huis
Wel met die grafbus van Hengelo naar Borne omdat Prorail niet kan klussen![]()
Daar weet jij alles van hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe, bier en een busritje gaan niet samen!![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd.. als je op de wc zit...
hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Galmt zo lekker, weet degene aan de andere kant ook meteen dat je een biels zit te draaien
Ach in Lemelerfuckingveld rijden toch niet zo veel auto'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Gauch0 het volgende:
Na 2/3 biertjes zijn je rijvaardigheden heus niet verslechterd hoor, mischien bij jou wel
[..]
Je moet je eigen reactie onder de qoute zetten pipo! Enne, als je oom agent tegenkomst zal ie je wel ff laten zien dmv een blaastest dat het minder is geworden...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Gauch0 het volgende:
Na 2/3 biertjes zijn je rijvaardigheden heus niet verslechterd hoor, mischien bij jou wel
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Je moet je eigen reactie onder de qoute zetten pipo! Enne, als je oom agent tegenkomst zal ie je wel ff laten zien dmv een blaastest dat het minder is geworden...![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Als je in dat blaaspijpje gaat zuigen ipv blazen en dan zegt: ober, "ik proef niks", dan ben je pas écht het haasje
Is dat niet iets waar je op kan oefenen? De lucht verplaatst wel, oom acgent kan denken dat je blaast en het alchoholgehalte van de buitenlucht wordt getest. 14.gifquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Als je in dat blaaspijpje gaat zuigen ipv blazen en dan zegt: ober, "ik proef niks", dan ben je pas écht het haasje
Nee volgens mij kan dat niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is dat niet iets waar je op kan oefenen? De lucht verplaatst wel, oom acgent kan denken dat je blaast en het alchoholgehalte van de buitenlucht wordt getest. 14.gif
Het zal alleen kut zijn als de richting van de lucht gecontroleerd wordt.
Ik moest lachen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
Komt een gabber bij de slager
vraagtie "heeft u nog gehakt"
Ook dat ze gingen zuigen? Dat staat me namelijk niet bij, ik heb wel gezien dat ze uien gingen eten en batterijen in hun mond hadden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan dat niet.
Is getest bij Mythbusters.
Het kan nóg slechter:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
Ohwja dat was hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:33 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik moest lachen..![]()
[..]
Ook dat ze gingen zuigen? Dat staat me namelijk niet bij, ik heb wel gezien dat ze uien gingen eten en batterijen in hun mond hadden.
Jij hebt écht de vrijdagmiddagblues hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het kan nóg slechter:
Komt een man bij de dokter....
Zegt de dokter "kan je dat ook ff opruimen"
![]()
Neeeeee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het kan nóg slechter:
![]()
flauw hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het kan nóg slechter:
![]()
Test jij het?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohwja dat was het
Maar het lijkt me niet dat je uberhaupt kunt zuigen uit dat ding.
Moet je dit topic lezen (ff door de eerste bladzijde heen)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Neeeeee!
Ik lachte met geluid én bewoog helemaal mee.. Ik ben slèèèècht.
Ja nogal! Vanochtend zat ik hier nog met 4 personen op kantoor, nu ben ik helemaal alleenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij hebt écht de vrijdagmiddagblues he![]()
Zitten een paar goeie tussenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je dit topic lezen (ff door de eerste bladzijde heen)
KOMT ZO EEN GAST BIJ DE DOKTER!!!!!!!11
Hier is het wel goed uit de houden. Ik ben het opzich nog helemaal niet zatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef Gauch0 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst geen zin en ben moe
Hm ik zie het.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Sorry ik was ff lesgeven! Dacht dat ik het had gepost, maar zag 'm er niet tussen staan!
Damzkieeeeee; heb je al antwoord? Want je hele zin is krom
Roycoooooo is er 1 dag niet en alles loopt in het honderd daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm ik zie het.
Lijkt nergens opmaar is dan met een t toch?
Ja, met een t.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm ik zie het.
Lijkt nergens opmaar is dan met een t toch?
Doeiiiiiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef miss-scofield het volgende:
Nou jongens, ik ga naar huis! Weekend(Wel morgen hele dag werken
)
Fijn weekend allemaal, tot maandag!!
![]()
Verkapte ik-wil-mijn-post-aantal-fors-omhoog-gooien-zo-vlak-voor-het-weekend post;)quote:
Hee ik hoef niet te raden, ik wil jullie postaantallen opkrikkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:33 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-mijn-post-aantal-fors-omhoog-gooien-zo-vlak-voor-het-weekend![]()
Ah corporaal Sok!, waar was je!?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
SOK MELD ZICH!
Welkom bij het Rad van Fortuinquote:
KOM MAAR NAAR BENEDEN EN SLA U SLAG!!!!!!!!!!!!!quote:
Hee man das Prijzenslag, met Hans Kazanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
KOM MAAR NAAR BENEDEN EN SLA U SLAG!!!!!!!!!!!!!
Scherpquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee man das Prijzenslag, met Hans Kazan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | FinalRowHoofdGroep = Sheets("Bron").Range("B65536").End(xlUp).Row For i = 2 To FinalRowUnit frmAddContact.cmbUnit.AddItem (Sheets("Bron").Range("A" & i).Value) Next For i = 2 To FinalRowHoofdGroep frmAddContact.cmbHoofdGroep.AddItem (Sheets("Bron").Range("b" & i).Value) Next |
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef DaFan het volgende:
Tis meer Visual Basic programmeren dan een macro. Hangt er gewoon een knopje aan, that's it
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
Jongens kalm aan, ik ga een pilske vatten!Fijn weekend allen!
Mooie zoeplappe!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:56 schreef Roycoooooo het volgende:
ISTIE WEER!
Ook uit coma ontwaakt na een avondje stappen in Groningen![]()
TEEVEEPEE voor maandag!!![]()
Nu wel weer, vanmorgen (lees: vanmidag) was die volop aanwezigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mooie zoeplappe!Is de man met de hamer 'em weer gevlogen?
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:03 schreef littledevilSC het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!KLAAR met stage. Tweemaal een 8 als beoordeling. Ik ben gelukkig!
Zal m'n username zo eens uit de OP verwijderen.![]()
Toppie, goeie cijfers ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:03 schreef littledevilSC het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!KLAAR met stage. Tweemaal een 8 als beoordeling. Ik ben gelukkig!
Zal m'n username zo eens uit de OP verwijderen.![]()
Dat is balen! Maar je bent niet de enige. Bij het bedrijf waar ik zit belde v/d week ook een jongen die per direct een stage nodig heeft. Die viel al meteen af omdat ze vonden dat hij eerder had moeten beginnen. Slordige mensen willen ze niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:51 schreef Kremers het volgende:
Ik moet ook op stage, mar heb er nog geen
Probleem is, dit is een 'verkennende' stage van 8-10weken, en bijna geen enkel bedrijf wil iemand voor zo'n korte periode...
Morgen maar weer wat berichten de deur uit sture, hopelijk krijg ik nu wel een reactie
Ik heb gisteren nog navraag gedaan bij een aantal studiegenoten, er zijn nog best veel mensen zonder stagequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is balen! Maar je bent niet de enige. Bij het bedrijf waar ik zit belde v/d week ook een jongen die per direct een stage nodig heeft. Die viel al meteen af omdat ze vonden dat hij eerder had moeten beginnen. Slordige mensen willen ze niet.
Heb je al ingeschreven bij online stage bemiddelaars zoals stageplaza, studentenbureau etc?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog navraag gedaan bij een aantal studiegenoten, er zijn nog best veel mensen zonder stage9 april zou eigenlijk de startdatum moeten zijn, maar die ga ik niet halen...
Pieter, je veter zit los!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je al ingeschreven bij online stage bemiddelaars zoals stageplaza, studentenbureau etc?
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
Fokke en Sukkequote:
mijn broertje heeft er een agenda van, sommige dingen zijnquote:
Ik heb het Fokke en Sukke's Kook! op eigen benen kookboek.. Moet ik toch eens aan beginnen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn broertje heeft er een agenda van, sommige dingen zijnandere zijn meer
Cool, die wil ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 21:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het Fokke en Sukke's Kook! op eigen benen kookboek.. Moet ik toch eens aan beginnen.
ik kan wel koken, maar om nou steeds hetzelfde te gaan koken
Sloaptablet, hoe was t in Bruins?quote:
Mooi als altijdquote:
Gewoon werken man, zeikstraal.quote:Op maandag 2 april 2007 08:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mooi als altijdWas om 3 uur thuis, 7 uur ging het wekkertje weer
![]()
Cuckoo gaat zodirect maar eens overleggen met z'n bedrijfscoach wat de mogelijkheden zijn voor de maandagmorgen..![]()
Hela, hoest met je chickie eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2007 08:47 schreef Sok41 het volgende:
Mh blegh, ik heb t ook wel gehad.. Iemand een touw bij voor iemand van ong 185 lang ?
quote:Op maandag 2 april 2007 08:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hela, hoest met je chickie eigenlijk?![]()
![]()
Had je dat niet beter kunnen plannen dan om zekerheid te hebben dat ze er wel zijn?quote:Op maandag 2 april 2007 08:53 schreef Goover het volgende:
Hallo, ben er ook weer.
Vanmiddag komt mijn stagebegeleider van school op bezoek, ik hoop dat er hier iemand is om hem te woord te staan. Allebei mijn begeleiders draaien halve dagen hier. Ik ben benieuwd!
Ik heb niets geregeld, dat heeft hij zelf gedaan! Hij geeft mij alleen door wanneer hij komt, en dat heeft ie volgens mij wel gedaan in samenspraak met mijn begeleider(s) hier. Ik merk het wel!quote:Op maandag 2 april 2007 08:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Had je dat niet beter kunnen plannen dan om zekerheid te hebben dat ze er wel zijn?
Chill, voor vanavond weer afgesproken..quote:Op maandag 2 april 2007 08:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hela, hoest met je chickie eigenlijk?![]()
![]()
Aha, op die fiets. Mijn stagebegeleider zelf persoonlijk met de begeleider van het bedrijf om wat af te spreken. Net zo makkelijkquote:Op maandag 2 april 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb niets geregeld, dat heeft hij zelf gedaan! Hij geeft mij alleen door wanneer hij komt, en dat heeft ie volgens mij wel gedaan in samenspraak met mijn begeleider(s) hier. Ik merk het wel!
Toff, wat had je ook alweer gedaan zaterdag? (of was t vrijdag?)quote:Op maandag 2 april 2007 08:57 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Chill, voor vanavond weer afgesproken..
Hehequote:Op maandag 2 april 2007 08:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Koffiemanager. Damzkieee moest alweer lopen
![]()
Vrijdag kwam er voor mij wat tussenquote:Op maandag 2 april 2007 08:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toff, wat had je ook alweer gedaan zaterdag? (of was t vrijdag?)
Ja dank jequote:Op maandag 2 april 2007 09:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vrijdag kwam er voor mij wat tussen![]()
@Fresh
Succes vandaag dan man, beterschap !
Je kan jezelf ook toevoegen tot de OPquote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef Sala-adin het volgende:
Heey heey Gooi mij ook eens in de OP
Ik moet 10 april beginnen met stagelopen bij de ABN amro bank
Edit: wat PieterBas al zeiquote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef Sala-adin het volgende:
Nee, dat hoop ik toch echt niet. Ach, vaak als je bezig bent dan gaat het stukken beter.. Ziek in bed liggen is in ieder geval niets voor mij..quote:Op maandag 2 april 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
Hou je haaks Fresh!
Niet zoals Lien vrijdag iig!
Top man, tot 10 aprilquote:
JA, IKquote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
Maar 4 daagjes trouwens deze week!!! Nog meer mensen die goeie vrijdag vrij zijn?
Sultana?quote:Op maandag 2 april 2007 09:06 schreef Sweetbeach het volgende:
goedemorgen! kom ook binnen! nu een kopje thee met 2 multana pakjes
lekker rustig aan met dit lekkere weer, hoop om 15.30 naar huis te kunnen
Geen idee, hoop het wel. Maandag ben ik iig vrij, maar bijna heel nederland is dan vrij.quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
Maar 4 daagjes trouwens deze week!!! Nog meer mensen die goeie vrijdag vrij zijn?
Ik ook jaquote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Damzkieee het volgende:
Goeie vraag... straks even vragenquote:
Pff..het is meer feestvieren dan werken bij jouquote:
Tuurlijk gekquote:Op maandag 2 april 2007 09:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Pff..het is meer feestvieren dan werken bij jou![]()
Tweede paasdagquote:Op maandag 2 april 2007 09:32 schreef MichielPH het volgende:
Waarom dan?
2e paasdagquote:Op maandag 2 april 2007 09:32 schreef MichielPH het volgende:
Waarom dan?
Ziek niet, in bed liggen wel en t liefst niet alleenquote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik toch echt niet. Ach, vaak als je bezig bent dan gaat het stukken beter.. Ziek in bed liggen is in ieder geval niets voor mij..
quote:Op maandag 2 april 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff een verlate 1 april grap uitgehaald:
mail naar secretaresse gestuurd en gevraagd of ze ene C. Hond wou terugbellen met het nummer van zeehondencentrum PieterBuren erbij![]()
Met teddy de beer?quote:Op maandag 2 april 2007 09:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ziek niet, in bed liggen wel en t liefst niet alleen![]()
Die is best oudquote:Op maandag 2 april 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
mail naar secretaresse gestuurd en gevraagd of ze ene C. Hond wou terugbellen met het nummer van zeehondencentrum PieterBuren erbij![]()
Oud maar leukquote:Op maandag 2 april 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Leuk bedrijf. In wat voor functie?quote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef Sala-adin het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Lollers, of h.b. Gijsquote:Op maandag 2 april 2007 09:45 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]ik ben daar ook wel eens ingetrapt. Meneer K. Vaak ofzo
en dan 't nr van de efteling
maar is ze erin getrapt
quote:
PAPIER HIER!!quote:
Ik moet ook 10 weken ja. Was nogal en hel om een stage te vinden, ben dan ook 2 weken later begonnen pasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:51 schreef Kremers het volgende:
Ik moet ook op stage, mar heb er nog geen
Probleem is, dit is een 'verkennende' stage van 8-10weken, en bijna geen enkel bedrijf wil iemand voor zo'n korte periode...
Morgen maar weer wat berichten de deur uit sture, hopelijk krijg ik nu wel een reactie
Minder, wij laten het nakijken voor de secretaresse hier op alle spel-, taalfouten etc...quote:Op maandag 2 april 2007 10:18 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga even mijn 2e stageverslag herschrijven. Het verslag was afgekeurd door de stagedocent, stonden een beetje veel vauten in![]()
![]()
Ik lees vaak over mijn eigen fouten heen. Laat het wel door mijn moeder controlerenquote:Op maandag 2 april 2007 10:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minder, wij laten het nakijken voor de secretaresse hier op alle spel-, taalfouten etc...
Ik ookquote:Op maandag 2 april 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lees vaak over mijn eigen fouten heen. Laat het wel door mijn moeder controleren![]()
ik ook.. Toen ik het verslag na de feedback opnieuw las.. had ik echt zoiets van...quote:Op maandag 2 april 2007 10:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook! Ik gebruik heel veel spreektaal ipv schrijftaal
!
Daarom altijd: Opzet maken -> schrijven -> 1 á 2 dagen even niet naar kijken -> dan alles nog eens goed checken op foutenquote:Op maandag 2 april 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ook.. Toen ik het verslag na de feedback opnieuw las.. had ik echt zoiets van...![]()
![]()
Ik had een opzet gemaakt en een uitgeschreven in mijn kladblok... maar goed.. leermomentjequote:Op maandag 2 april 2007 10:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daarom altijd: Opzet maken -> schrijven -> 1 á 2 dagen even niet naar kijken -> dan alles nog eens goed checken op fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |