quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef miss-scofield het volgende:
Even pauze houden en het is al weer vol!
Toets 3 havo maken!
Hmm effe toevoegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
Waar zijn topic 82 en 83?
Die is van kpn, klik anders eerst evenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef Damzkieee het volgende:
en ook nog 1888!
Van dat spotje waar ze 100 keer 'EEN ACHT ACHT ACHT' roepen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:37 schreef Goover het volgende:
tvpNummer info oorlog!
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1601323
Spotje met dames die de auto komen wassen waardoor de bestuurder zijn vrouw vergeet mee te nemenquote:
Geen spotje, wel smsjes..quote:vs
Mijn vodafone service die mij spammed met smsjes dat ik 1800 moet bellen
Toets Spelling 1 t/m 5quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Mogen we helpen
Zet ergens Fok! in ofzo
Ik stel voor dat Lienelien die toets ff gaat maken. Ik verwacht natuurlijk wel een foutloos resultaat!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
26. de rijn komt bij liboth uit duitsland nederland binnen en stroomt dan naar de
noordzee
Lobith?
En dat is niet eens waar
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
26. de rijn komt bij liboth uit duitsland nederland binnen en stroomt dan naar de
noordzee
Lobith?
En dat is niet eens waar
Zometeen, ben ze nog aan het maken! (Ja, ik doe het onhandig..kan beter meteen antwoord erbij makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef MichielPH het volgende:
Zou je voor de grap ook eens de antwoorden kunnen posten?
Hahahah efficiency in het onderwijsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zometeen, ben ze nog aan het maken! (Ja, ik doe het onhandig..kan beter meteen antwoord erbij maken)
Weet je het zeker? Anders sta ik nog voorschut zo!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
Spijk.
Lolquote:Onderdeel A
Verbeter zo nodig de spelling, plaats waar nodig accenten, koppeltekens of schrijf de woorden aan elkaar.
1. compact-disc
2. freelance
3. abonnee
4. warming-up
5. knäckebrod
6. radio-uitzending
7. drive-in show
8. soufflé
9. per se
10. bodylotion
Noteer de onderstreepte woorden op de juiste manier. Welke
11. Mijn e-mails maak ik meestal offline.
12. Heb jij liever een skateboard of een mountainbike?
13. De mannequin fluisterde tijdens de controle dat ik te weinig zones had afgestempeld.
Onderdeel B
Noteer het meervoud van de onderstaande woorden.
14. abonnee -> Abonnees
15. bureau -> Bureau's
16. zee -> Zeëen
17. luis -> Luizen
18. industrie -> Industriën
19. paraplu -> Paraplu's
20. milieu -> Milieu's
21. ski -> Skies
22. café -> Cafés
23. monnik -> Monnikken
Onderdeel C
Neem de volgende zinnen over en plaats de hoofdletters en leestekens.
24. hij zei tegen zijn vriendin nu ben je verdrietig maar straks ben je weer vrolijk
Hij zei tegen zijn vriendin: "Nu ben je verdrietig, maar straks ben je weer vrolijk."
25. houd jij het meest van zuid afrikaanse wijn of van wijn uit het zuiden van italie
Houd jij het meest van Zuid-Afrikaanse wijn of van wijn uit het zuiden van Italië?
noordzee
De Rijn komt bij Liboth uit Duitsland Nederland binnen en stroomt dan naar de Noordzee
27. s winters is het in het oosten van nederland over het algemeen warmer dan in het westen
's Winters is het in het oosten van Nederland over het algemeen warmer dan in het westen.
28. koopt mevrouw jansen de vries al haar boodschappen bij albert heijn of gaat
zij ook naar lekker en laag
Koopt mevrouw Jansen - de Vries al haar boodschappen bij Albert Heijn of gaat zij ook naar Lekker en Laag ?
Onderdeel D
Noteer eerst de vorm van de werkwoorden tussen haakjes. Gebruik bij twijfel voor de persoonsvorm de tegenwoordige tijd. Kies uit: infinitief (inf), persoonsvorm tegenwoordige tijd (pvtt), persoonsvorm verleden tijd (pvvt), gebiedende wijs (GW), voltooid deelwoord (VD), onvoltooid deelwoord (OD) en bijvoegelijk naamwoord (bn). Schrijf daarachter het werkwoord in de juiste spelling.
Geen zin in dat benoemen
29. Een Brits radiostation (zijn) is beboet voor een uit de hand (lopen) gelopen wedstrijd ‘ijszitten’.
30. Een radiostation had luisteraars (uitdagen) uitgedaagd om zo lang mogelijk op een blok (bevriezen) bevroren kooldioxide van min 78 graden te (blijven) (zitten). blijven zitten
31. De winnaars (zullen) zullen worden (belonen) beloond met kaarten voor een (swingen) swingend muziekfestival.
32. Uiteindelijk (belanden) belandde vier deelnemers in het ziekenhuis, bijna (bezwijken) bezweken door bevriezingsverschijnselen.
33. Het radiostation heeft (erkennen) erkend dat het onverantwoord (hebben) (handelen) heeft gehandeld.
Onderdeel E
Schrijf de volgende woorden correct. Schrijf zo nodig woorden aan elkaar; plaats waar nodig is een koppelteken, weglatingsteken, trema of apostrof.
34. Max fiets Max' fiets
35. vwo er VWO'er
36. s winters 's winters
37. industriele industriële
38. 10 % regeling 10%-regeling
39. radio uitzending radio-uitzending
40. anti duits anti Duits
41. land en tuinbouw land en tuinbouw
42. geeerd geëerd
43. 40 ers 40-ers
Noteer de juiste vorm (met of zonder –n).
44. Er gaan elke week tientalle(n) leerlingen naar de bioscoop. MET
45. Zij gaan vaak met z’n alle(n) en de meeste(n) betalen zelf. MET MET
46. Enkele(n) krijgen geld mee van thuis. ZONDER
47. Sommige(n) leerlingen gaan met de fiets, maar vele(n) met de tram. ZONDER MET
48. De bioscoop is ook toegankelijk voor gehandicapte(n). MET
Zet er nu maar Lobith neer, dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Anders sta ik nog voorschut zo!![]()
In de eerste blok van mijn huidige studie kreeg ik nog zo'n toets voorgeschoteld.. Had een -30..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
Ahw ben blij dat ik zulke toetsen niet meer hoef
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga ook golfen !!
Jij had docent moeten wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Een belangrijke plaatsnaam in verband met de Rijn is voor Nederlanders ook Lobith: bij deze plaats zou de rivier Nederland binnenkomen. Weliswaar lag Lobith inderdaad oorspronkelijk aan de Rijn, maar in de loop der eeuwen is langs het stuk rivier tussen Emmerik en Arnhem verkorting na verkorting toegepast, zodat Lobith nu niet meer aan de rivier ligt.
Een ander dorpje is juist gesplitst door de huidige loop van de Rijn: Spijk. En sinds in 1817 de rechteroever van het dorp, tezamen met Lobith, van Duits (Kleefs) grondgebied Nederlands grondgebied werd, verlaat de Rijn bij Spyk (op de Duitse linkeroever) Duitsland, en komt de Rijn bij Spijk (op de Nederlandse rechteroever) Nederland binnen.
Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijn
Thanks, ik verander het in Spijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Een belangrijke plaatsnaam in verband met de Rijn is voor Nederlanders ook Lobith: bij deze plaats zou de rivier Nederland binnenkomen. Weliswaar lag Lobith inderdaad oorspronkelijk aan de Rijn, maar in de loop der eeuwen is langs het stuk rivier tussen Emmerik en Arnhem verkorting na verkorting toegepast, zodat Lobith nu niet meer aan de rivier ligt.
Een ander dorpje is juist gesplitst door de huidige loop van de Rijn: Spijk. En sinds in 1817 de rechteroever van het dorp, tezamen met Lobith, van Duits (Kleefs) grondgebied Nederlands grondgebied werd, verlaat de Rijn bij Spyk (op de Duitse linkeroever) Duitsland, en komt de Rijn bij Spijk (op de Nederlandse rechteroever) Nederland binnen.
Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijn
Hehe zoveelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:01 schreef miss-scofield het volgende:
@ Dafan
15, 16, 18, 20, 21 en 23, 28, 32, 40, 41, 43 zijn fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |