En dan weer met de auto naar huisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef Gauch0 het volgende:
Nog 3 uurtjes en dan effe bier drinken op het werk
mooie geeeeeeeek!
Wij ook geeeek! Alleen hoef ik niet met de auto naar huisquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef Gauch0 het volgende:
Nog 3 uurtjes en dan effe bier drinken op het werk
mooie geeeeeeeek!
Hehe, bier en een busritje gaan niet samen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij ook geeeek! Alleen hoef ik niet met de auto naar huis
Wel met die grafbus van Hengelo naar Borne omdat Prorail niet kan klussen![]()
Daar weet jij alles van hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe, bier en een busritje gaan niet samen!![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd.. als je op de wc zit...
hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Galmt zo lekker, weet degene aan de andere kant ook meteen dat je een biels zit te draaien
Ach in Lemelerfuckingveld rijden toch niet zo veel auto'squote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Gauch0 het volgende:
Na 2/3 biertjes zijn je rijvaardigheden heus niet verslechterd hoor, mischien bij jou wel
[..]
Je moet je eigen reactie onder de qoute zetten pipo! Enne, als je oom agent tegenkomst zal ie je wel ff laten zien dmv een blaastest dat het minder is geworden...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Gauch0 het volgende:
Na 2/3 biertjes zijn je rijvaardigheden heus niet verslechterd hoor, mischien bij jou wel
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Je moet je eigen reactie onder de qoute zetten pipo! Enne, als je oom agent tegenkomst zal ie je wel ff laten zien dmv een blaastest dat het minder is geworden...![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Als je in dat blaaspijpje gaat zuigen ipv blazen en dan zegt: ober, "ik proef niks", dan ben je pas йcht het haasje
Is dat niet iets waar je op kan oefenen? De lucht verplaatst wel, oom acgent kan denken dat je blaast en het alchoholgehalte van de buitenlucht wordt getest. 14.gifquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Als je in dat blaaspijpje gaat zuigen ipv blazen en dan zegt: ober, "ik proef niks", dan ben je pas йcht het haasje
Nee volgens mij kan dat niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is dat niet iets waar je op kan oefenen? De lucht verplaatst wel, oom acgent kan denken dat je blaast en het alchoholgehalte van de buitenlucht wordt getest. 14.gif
Het zal alleen kut zijn als de richting van de lucht gecontroleerd wordt.
Ik moest lachen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
Komt een gabber bij de slager
vraagtie "heeft u nog gehakt"
Ook dat ze gingen zuigen? Dat staat me namelijk niet bij, ik heb wel gezien dat ze uien gingen eten en batterijen in hun mond hadden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee volgens mij kan dat niet.
Is getest bij Mythbusters.
Het kan nуg slechter:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
Komt een gabber bij de slager
vraagtie "heeft u nog gehakt"
Ohwja dat was hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:33 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik moest lachen..![]()
[..]
Ook dat ze gingen zuigen? Dat staat me namelijk niet bij, ik heb wel gezien dat ze uien gingen eten en batterijen in hun mond hadden.
Jij hebt йcht de vrijdagmiddagblues hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het kan nуg slechter:
Komt een man bij de dokter....
Zegt de dokter "kan je dat ook ff opruimen"
![]()
Neeeeee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het kan nуg slechter:
![]()
flauw hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Het kan nуg slechter:
![]()
Test jij het?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohwja dat was het
Maar het lijkt me niet dat je uberhaupt kunt zuigen uit dat ding.
Moet je dit topic lezen (ff door de eerste bladzijde heen)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Neeeeee!
Ik lachte met geluid йn bewoog helemaal mee.. Ik ben slииииcht.
Ja nogal! Vanochtend zat ik hier nog met 4 personen op kantoor, nu ben ik helemaal alleenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij hebt йcht de vrijdagmiddagblues he![]()
Zitten een paar goeie tussenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je dit topic lezen (ff door de eerste bladzijde heen)
KOMT ZO EEN GAST BIJ DE DOKTER!!!!!!!11
Hier is het wel goed uit de houden. Ik ben het opzich nog helemaal niet zatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:40 schreef Gauch0 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst geen zin en ben moe
Hm ik zie het.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Sorry ik was ff lesgeven! Dacht dat ik het had gepost, maar zag 'm er niet tussen staan!
Damzkieeeeee; heb je al antwoord? Want je hele zin is krom
Roycoooooo is er 1 dag niet en alles loopt in het honderd daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm ik zie het.
Lijkt nergens opmaar is dan met een t toch?
Ja, met een t.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm ik zie het.
Lijkt nergens opmaar is dan met een t toch?
Doeiiiiiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef miss-scofield het volgende:
Nou jongens, ik ga naar huis! Weekend(Wel morgen hele dag werken
)
Fijn weekend allemaal, tot maandag!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |