Een dergelijk topic is niet gewenstquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
SF, is er een mogelijkheid dat we een topic mogen openen met grappen en grollen over de 3e wereld landen met uitgemergelde hongernegertjes inclusief ploatjes?
Of is dat zinloos en gaat er direct een slotje op?
Bush?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
raad eens wie ik van de week zag op school sebasser
Wie heeft het over een slotje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef lucky_m3 het volgende:
NEE GEEN SLOTJE![]()
Ik zou niet weten wat ik dan moet doen met mijn kansloze leven![]()
Vurdomme..quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een dergelijk topic is niet gewenst![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
SF, is er een mogelijkheid dat we een topic mogen openen met grappen en grollen over de 3e wereld landen met uitgemergelde hongernegertjes inclusief ploatjes?
Of is dat zinloos en gaat er direct een slotje op?
heuy sebasser!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:15 schreef Sebasser het volgende:
Boerenkool.
ik de sepoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:15 schreef Djarum het volgende:
whehe, heb trouwens de fipo van deze dag!
truste he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:15 schreef Sebasser het volgende:
Trusten Djarum.
jij hebt dus nog grote plannen voor deze avond?quote:
Ik ga zo Najib amhali - Most wanted bekijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
jij hebt dus nog grote plannen voor deze avond?
ah, dat is een goeie! had em al een tijdje geleden gezien!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga zo Najib amhali - Most wanted bekijken.
Maar verder niet echt ofzoot.
Ik zeg; het komt door de titel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
Nummer 73, dat heeft lang geduurd..
Hey Tezz! Ik lag om 23 uur al in bed! Tim weer naar school gebracht. Ik ga er weer vandooooor!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:15 schreef Tezz het volgende:
goh wat lagen jullie weer allemaal laat in bed zeg
Ik heb dan toch echt wel een 'saai' leven, lig doorgaans gewoon rond de klok van 12 in bed (behalve in het weekend dan).
Nu slaapt iedereen zekers nog..........
Heej!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey Tezz! Ik lag om 23 uur al in bed! Tim weer naar school gebracht. Ik ga er weer vandooooor!
Hoe gaat het met je rug en met je dochter?
doegieefijne dag allemaal.
Ja..........ik ga onderhand maar eens wat doen. Er ligt een stapel was naar me te roepen en ik wil stoofvlees maken vandaag dus dat moet straks de pan in.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Morgen tezz en oranjekoek![]()
Lekker aan de![]()
![]()
's morgens luckyquote:
Heb net zelf frietjes gesneden en die worden as we speak voorgebakken. Dat was lang geleden dat ik dat gemaakt had! Heerlijk........en dan een tomatensalade of zo er bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef lucky_m3 het volgende:
Stoofvlees is lekker, wat doe je r bij?
aardappeltjes en......
Lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb net zelf frietjes gesneden en die worden as we speak voorgebakken. Dat was lang geleden dat ik dat gemaakt had! Heerlijk........en dan een tomatensalade of zo er bij.
Moet ik wat extra frieten snijden voor het rokershoekje?
Heee broekie.. hoe was het in Parijs.?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, ik zie dat ik geen aflevering van het rokershoekje gemist heb...![]()
Omdat er een camera op zit?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef maaike1987 het volgende:
Ziet er leuk uit beedee![]()
Ik heb een nieuwe telefoon.. Iedereen vind dat hij heel goed bij me past
![]()
Ben weer aan het werk.. maar wil liever met mijn nieuwe telefoons spelen![]()
Leuk, warm, gezellig, noem maar op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Heee broekie.. hoe was het in Parijs.?
superquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuk, warm, gezellig, noem maar op.![]()
Nee, bijna...quote:
die is leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen Happy Feet kijken joepie joepie joepie!
Nee, er kwam wel een gemene boef muis, terwijl wij op een bankje zaten en onze tassen voor ons lagen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:13 schreef Tezz het volgende:
Broek, ik wil alle verhalen horen hoor! Heb je met Goofy geknuffeld? Heb je knabbel en babbel nootjes gegeven?? Vertel vertel vertel........
Ziet er niet verkeerd uit.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan de enige die een open ruggetje constateert?
Echwel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie tijd was dat hè!
De eerste keer dat ik die film zag vond ik er ook niks aan!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:21 schreef Tezz het volgende:
Oh ja, en Happy Feet was inderdaad matig. Ik vond hem redelijk grappig maar mijn dochter vond er geen reet aan.
Da's fijn. Ik lag op de bank met een zak chips en Happy Feet. Dat was een mwa-avond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:21 schreef maaike1987 het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
Gister echt een super avond gehad![]()
Vond je happy feet nie zo leuk dan? Ik vond hem leuk..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's fijn. Ik lag op de bank met een zak chips en Happy Feet. Dat was een mwa-avond.
Maar de tuin is in ieder geval weer netjes!
Ik vond hem wel aardig maar mijn dochter was het al na 10 minuten beu. Dus, de conclusie is: mwa!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Vond je happy feet nie zo leuk dan? Ik vond hem leuk..
Was met een vriendin mee naar vriendinnen van haar.. en daarna de stad in..
Ja, want kleine kinderen staan bekend om hun grote kennis tov van filmwetenschappenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig maar mijn dochter was het al na 10 minuten beu. Dus, de conclusie is: mwa!
Nou, kleine kinderen zijn over het algemeen wel de maatstaf als het gaat om kinderfilms. En dit is een kinderfilm. Dus het is wel belangrijk dat vooral kinderen hem leuk vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, want kleine kinderen staan bekend om hun grote kennis tov van filmwetenschappen![]()
Tuin is weer netjes geveegd en hok is weer opgeruimd. Ik zat helemaal onder het stof dus thank god for the shower. Ben nu pizza aan het maken (ja zelf, niet van die diepvries rommel).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef BeeDee het volgende:
1 pagina op vrijdagavond ??? Wel een dieptepunt zeg..![]()
Tezz werkze in de tuin![]()
ja weinig hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef BeeDee het volgende:
1 pagina op vrijdagavond ??? Wel een dieptepunt zeg..![]()
Tezz werkze in de tuin![]()
Een familiefilm is geen kinderfilm hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, kleine kinderen zijn over het algemeen wel de maatstaf als het gaat om kinderfilms. En dit is een kinderfilm. Dus het is wel belangrijk dat vooral kinderen hem leuk vinden.
oke oke maar dan moet toch meer dan de helft van de familie hem leuk vinden. En aangezien wij met z'n tweetjes waren was er geen sprake van 'meer dan de helft', dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een familiefilm is geen kinderfilm he
Nemo Rules!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
ik vond Happy Feet best een grappige film, maar lang niet zo goed als Finding Nemo!
klopt, ik vond de verhouding, diepgaande humor-oppervlakkige grapjes erg goed ingeschat bij Finding Nemo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nemo Rules!!!
Toch is Happy Feet ook wel leuk, maar er wordt een soort humor gebruikt die kinderen niet begrijpen.
whehe, ja leuk, die met je 10 jarige zoon/dochter kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef -skippybal- het volgende:
The Nightmare Before Christmas pwneerd al die films![]()
Tja.. Daar zit wat in natuurlijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, ja leuk, die met je 10 jarige zoon/dochter kijken![]()
waarom is dat dan?quote:Op zondag 1 april 2007 01:10 schreef Djarum het volgende:
ik hoorde trouwens van relmof dat we voortaan niet meer centraal zijn...![]()
wat leukquote:Op zondag 1 april 2007 10:34 schreef lucky_m3 het volgende:
Jippiejahee, eergisteren ingeschreven voor een huis, en sta nu nog steeds op 1 !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duim met me mee dat het lukt.
Als lukt eindelijk samenwonen.![]()
Moet bekennen, ben in staat om elke minuut te kijken opde site, alleen helpt dat niet.quote:Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat leukHoop dat het je gaat lukken
![]()
Heb lekker geslapen.. maar mis mijn ochtendpeukie![]()
ga zo eerst lekker in bad liggen en daarna peukie doen![]()
kamelen kamelen..quote:Op zondag 1 april 2007 11:10 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Moet bekennen, ben in staat om elke minuut te kijken opde site, alleen helpt dat niet.
Heb alleen zo'n zin om lekker weg te gaan, en op me zelf te gaan wonen.![]()
Lekker kamers in te richten samen![]()
ikea te gaan, stamacon, al die onzin.
Kan gewoon niet wachten
![]()
Kom langs, heb nog wel peukies, je kan kiezen davidoff of kamelen
Ik zal aan m'n vriendin zeggen dat die witte krengen niet gewenst zijnquote:Op zondag 1 april 2007 11:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kamelen kamelen..![]()
Maar een huisje inrichten is zo leuk![]()
En ikea shoppen is helemaal leuk![]()
Ik heb vannacht ook gedroomd dat ik ging winkelen![]()
Niet over je kinders hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:30 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb geen verstand van bier en tietenIk kan het wel over mijn kinderen hebben maar dat wordt niet op prijs gesteld
![]()
Nog een weekje dan gaan we naar Hilvarenbeeeeeeeeeek! Een paar dagen in het safaripark, logeren in een Jungalow!
Het is weer lekker weer, allemaal naar buiten! We gaan zo naar Amsterdam. Fijne dag allemaal.
hahaha nee in een soort van kledingzaak.. maar heb heel raar gedroomd vannacht.. dat over winkelen was het meest nette deel van de droomquote:Op zondag 1 april 2007 11:26 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik zal aan m'n vriendin zeggen dat die witte krengen niet gewenst zijn![]()
Ikea is idd erg leuk, zeker als e ook nog geld hebt om ze een beetje leuk in te kunnen richten al ga ik voor de werk en studeer kamer wel naar stamacon, moet je maar eens kijken, is toch in jouw dorpstamacon.nl site is klote, maar ze hebben wel woest en puik kantoor meubilair
Waar droomde je dat je aan t winkelen was? toch niet de vibo zaak he![]()
vertelquote:Op zondag 1 april 2007 11:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha nee in een soort van kledingzaak.. maar heb heel raar gedroomd vannacht.. dat over winkelen was het meest nette deel van de droom![]()
nou was echt heel ernstig hoorquote:
Leuke dromen zijn datquote:Op zondag 1 april 2007 11:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nou was echt heel ernstig hoorweet niet of ik dat wel durf te zeggen.. ach was ook maar een droom..
Overal zag ik mooie vrouwen bezig met mannen ..(de mannen werden geruild) Ik was ook na een tijdje bezig met een man... en daarna ging ik met 2 andere vrouwen een vrouw verwennen..
![]()
1 aprillquote:Op zondag 1 april 2007 01:10 schreef Djarum het volgende:
ik hoorde trouwens van relmof dat we voortaan niet meer centraal zijn...![]()
hahahaa een jongetje en een meisje, Tim is 3,5 en Sanne is 1,5. Nog een beetje jong voor je denk ik. Hoewel ze het wel leuk vind in haar nakie te lopen.quote:Op zondag 1 april 2007 11:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet over je kinders hebben?
Jongens of meisjes?
Zo meisjes, A/S/L ende pics?~: ~
![]()
![]()
~:~
![]()
:~:~
: ( :` ~:~ !D: 1`: DD~ ;~D
1 aprilllquote:Op zondag 1 april 2007 11:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nou was echt heel ernstig hoorweet niet of ik dat wel durf te zeggen.. ach was ook maar een droom..
Overal zag ik mooie vrouwen bezig met mannen ..(de mannen werden geruild) Ik was ook na een tijdje bezig met een man... en daarna ging ik met 2 andere vrouwen een vrouw verwennen..
![]()
1 aprilll, ik trap nergens in vandaagquote:Op zondag 1 april 2007 11:53 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Leuke dromen zijn dat![]()
Alleen zo rot als je te vroeg wakker wordt, dan ben ik meestal geil als hell![]()
daar had ik dus ook last vanquote:Op zondag 1 april 2007 11:53 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Leuke dromen zijn dat![]()
Alleen zo rot als je te vroeg wakker wordt, dan ben ik meestal geil als hell![]()
Maaike toch.quote:Op zondag 1 april 2007 11:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
KPDquote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
Foto's? Welke foto's?
truste luckyquote:
hahaha vertelde alleen maar mijn droomquote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef lucky_m3 het volgende:
He he , weer een dagje schoonouders overleefd, was zelfs gezellig.
Zo weer eens lekker een peukje
@Broek Ik vind ook dat Maaike zich een beetje moet kuisen.![]()
Al dat spreken over seks en die mooie foto's ......foei![]()
Volgende keer toch minstens jarretels
Vandaag ook hoorquote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef lucky_m3 het volgende:
Ik denk dat het gewoon de standaard klacht over school is, zonde van je tijd als buiten lekker weer is.... etc
morgen trouwens
succes hequote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef lucky_m3 het volgende:
Jippie, nog steeds op 1![]()
Wat duren de dagen alleen lang als je tot dinsdag 12:00 moet wachten![]()
Nu maar hopen dat het lukt![]()
Op 1 voor mijn eerste eigen echte huurhuisquote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef -skippybal- het volgende:
Op 1??
Hoop dat het werkt, maar dat had je denk ik al wel doorquote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
succes heBen nu aan het werk maar het is best saai
![]()
lekker, ik hou van kriebelenquote:Op maandag 2 april 2007 11:09 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Hoop dat het werkt, maar dat had je denk ik al wel door
kriebelt Maaike tegen saaiheid![]()
Kriebelen is leuk, mijn vriendin weet nooit wat voor houding ze moet aannemen als ik der in der nek en zo kriebel, en na een tijdje gaat ze ook nog schattige geluidjes maken.quote:Op maandag 2 april 2007 11:53 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker, ik hou van kriebelen![]()
Net even lekker met mijn collega gekletst..
het ergste is dat ik vandaag zelf heb gekozen om op school te zitten..quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 12:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Kriebelen is leuk, mijn vriendin weet nooit wat voor houding ze moet aannemen als ik der in der nek en zo kriebel, en na een tijdje gaat ze ook nog schattige geluidjes maken.![]()
Vooral leuk als ze in een trein ofzo zit, en verlegen wordt![]()
Het leukste vind ik nog altijd als ze zegt dat ik moet ophouden omdat ze zich zo opgelaten voelt en vervolgens toch maar vraagt of ik toch maar weer door wil gaan aangezien het zo lekker isquote:
ahh schattigquote:Op maandag 2 april 2007 12:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Het leukste vind ik nog altijd als ze zegt dat ik moet ophouden omdat ze zich zo opgelaten voelt en vervolgens toch maar vraagt of ik toch maar weer door wil gaan aangezien het zo lekker is![]()
![]()
Niet een HOC-SS'er?quote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Eén of andere OUD-SS'er heeft m'n reactie verwijderd
Nee, die zijn lief.quote:
whehe, die had ik ook net gelezenquote:
laptop in de zon buiten werkt altijd zwaar klote..quote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
Haha thuis![]()
In de tuin![]()
Zon![]()
Draadloos internet![]()
Niet altijd.quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
laptop in de zon buiten werkt altijd zwaar klote..
Zonnebril en met het contrast enzo een beetje kutten en het is goed te doenquote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Djarum het volgende:
[..]
laptop in de zon buiten werkt altijd zwaar klote..
Een kut is altijd goed.quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zonnebril en met het contrast enzo een beetje kutten en het is goed te doen
Precies, dan laat die zon 'm wel met rust!quote:Op maandag 2 april 2007 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
Of gewoon een goede laptop aanschaffen.
Mijn laptop pwnt de zon. De bitch die het is.quote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Precies, dan laat die zon 'm wel met rust!
nou, ik heb zo'n laptop van toshiba, met een speciaal anti reclectiescherm om buiten in de zon te werken.. (had em speciaal daarvoor aangeschaft eigenlijk..)quote:Op maandag 2 april 2007 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
Of gewoon een goede laptop aanschaffen.
Word jij geil als je je postaantal ziet?quote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Dat is een beveiliging. In de felle zon zitten is namelijk slecht voor je huid.quote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou, ik heb zo'n laptop van toshiba, met een speciaal anti reclectiescherm om buiten in de zon te werken.. (had em speciaal daarvoor aangeschaft eigenlijk..)
maar als de zon flink fel is, kan ik beter mezelf verplaatsen naar de schaduw..
volgens mij alleen van tvp-tjesquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Word jij geil als je je postaantal ziet?
Ik word wel heel geil van kleine zwakke mensen met een sok verkeerd om aanquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Word jij geil als je je postaantal ziet?
quote:Op maandag 2 april 2007 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ik in vijf jaar heb gepost heeft hij/zij in een jaar voor elkaar gekregen
vaarwel!quote:
quote:Nederlanders zijn vorig jaar meer gaan roken ten opzichte van een jaar eerder. Daarmee is een einde gekomen aan de dalende trend van de afgelopen vijfentwintig jaar. In 2006 rookten Nederlanders gezamenlijk ongeveer 25 miljard sigaretten en shagjes, een groei van 1,5 procent. Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag gemeld.
Per hoofd van de bevolking gaat het om 864 sigaretten per jaar. Dat is ruim 4 procent meer dan in 2005. De consumptie van shag nam af met bijna 2 procent tot 667 shagjes. Het aantal rokers bleef vorig jaar vrijwel gelijk.
quote:
veel plezier met van de zon geniet.. jij was dat trouwens toch die die foto wou zien die tijdens het bal du masque was genomen?quote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef BeeDee het volgende:
Mogguh...net m'n bed uit na de laatste nachtdienst. Weekend !!
![]()
![]()
![]()
Het is te mooi weer om te FOK'kenen ik heb dus geen anti-reflectie scherm op m'n laptop.
![]()
Dus......ik ga van de zon genieten
![]()
Zit ik er toch weer achter...quote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
veel plezier met van de zon geniet.. jij was dat trouwens toch die die foto wou zien die tijdens het bal du masque was genomen?
Kreeg me net trouwens bijna de schrik van me leven.. heb een nieuwe bh gekocht.. 70E![]()
Al een week lang.quote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef Djarum het volgende:
whehe, maaike is er en het gaat gelijk weer over sex!
iedereen al lekker vitamine D aan het aanmaken?
haha, lekker in de tuin? of op het strand?quote:
In Parijs, en hier in de tuin.quote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, lekker in de tuin? of op het strand?
heuvels?quote:Op maandag 2 april 2007 17:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zo een avond MTB-ritje doen en in de heuvels de zonsondergang checken om vervolgens met gevaar voor eigen leven in het pikke donker door de bossen weer naar huis te gaan![]()
ah parijs, werkweek toch?quote:
Gelderse heuvels. De mooiste natuur van Nederland, jewaidsquote:
Eensch.quote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gelderse heuvels. De mooiste natuur van Nederland, jewaids![]()
[afbeelding]
!
Was fantastisch daar.quote:Op maandag 2 april 2007 18:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah parijs, werkweek toch?
lekker gebeest daar?
Haha nou past wel bij mijn lichaam.. maar zat wel even te kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 15:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zit ik er toch weer achter...En dat was ik niet maaike, hoewel ik wel ergens het verzoek om pics heb gezien.
![]()
70 E hè ? That's huge !![]()
*BeeDee checked foto van bal du masque....mm, ietwat te groot voor je![]()
![]()
1 pagina terug staat ie Sebasser![]()
Plastische chirurgie.quote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom ben ik niet gezegend met een paar tetten.
Instinct?quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Plastische chirurgie.![]()
Ikzelf zou liever met een ander vrouwelijk iets een paar dagen gezegend zijn.![]()
haha en dan zeker de hele dag met jezelf spelenquote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Plastische chirurgie.![]()
Ikzelf zou liever met een ander vrouwelijk iets een paar dagen gezegend zijn.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha en dan zeker de hele dag met jezelf spelen![]()
Levert wel een leuke reactie op denk ik:'), al heb ik het nog nooit geprobeerd, spelen met mezelf terwijl vriendin in huis is, zonder haarquote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha en dan zeker de hele dag met jezelf spelen![]()
Armageddon te game, of iets op de tv:?quote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef Djarum het volgende:
jep, zit middin in armageddon.. maar wordt uiteraard door dat butprogramma "hart van nederland"onderbroken..
![]()
Echt, zo zwaar kut.quote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef Djarum het volgende:
jep, zit middin in armageddon.. maar wordt uiteraard door dat butprogramma "hart van nederland"onderbroken..
![]()
Eigen schuld enzoquote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef Djarum het volgende:
![]()
ja, idd.. had em gewoon moeten downloaden..quote:
Je praat hoogstwaarschijnlijk tegen jezelfquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi.
Kenker n00b.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je praat hoogstwaarschijnlijk tegen jezelf.
hey , laat hem eens even met rust man!quote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 4 april 2007 00:12 schreef Djarum het volgende:
dus ik ben de enige die hier nog is?..
of zich weer meldt![]()
en wat is jouw verhaal dat je nog niet lekker ligt te pitten?quote:
Itt anderen heb ik momenteel weekendquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
en wat is jouw verhaal dat je nog niet lekker ligt te pitten?
ah, relaxed! aan het bieren dus nu?quote:
Uhuh...nog 2 te gaanquote:
haha, nee nog niet. mag mezelf morgen weer vroeg meldenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Uhuh...nog 2 te gaan![]()
En jij ? Een ziekenhuis is ook 24 uur werk toch ? ...dus...ook weekend ?![]()
Ah..weltrusten dus...en ook -skippy...-quote:Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef lucky_m3 het volgende:
euh bedoelde dus dat ik er wel was, maar dus ga slapen
![]()
En Djarumquote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ah..weltrusten dus...en ook -skippy...-![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |