Vandaag ook hoorquote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef lucky_m3 het volgende:
Ik denk dat het gewoon de standaard klacht over school is, zonde van je tijd als buiten lekker weer is.... etc
morgen trouwens
succes hequote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef lucky_m3 het volgende:
Jippie, nog steeds op 1![]()
Wat duren de dagen alleen lang als je tot dinsdag 12:00 moet wachten![]()
Nu maar hopen dat het lukt![]()
Op 1 voor mijn eerste eigen echte huurhuisquote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef -skippybal- het volgende:
Op 1??
Hoop dat het werkt, maar dat had je denk ik al wel doorquote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
succes heBen nu aan het werk maar het is best saai
![]()
lekker, ik hou van kriebelenquote:Op maandag 2 april 2007 11:09 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Hoop dat het werkt, maar dat had je denk ik al wel door
kriebelt Maaike tegen saaiheid![]()
Kriebelen is leuk, mijn vriendin weet nooit wat voor houding ze moet aannemen als ik der in der nek en zo kriebel, en na een tijdje gaat ze ook nog schattige geluidjes maken.quote:Op maandag 2 april 2007 11:53 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker, ik hou van kriebelen![]()
Net even lekker met mijn collega gekletst..
het ergste is dat ik vandaag zelf heb gekozen om op school te zitten..quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 12:04 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Kriebelen is leuk, mijn vriendin weet nooit wat voor houding ze moet aannemen als ik der in der nek en zo kriebel, en na een tijdje gaat ze ook nog schattige geluidjes maken.![]()
Vooral leuk als ze in een trein ofzo zit, en verlegen wordt![]()
Het leukste vind ik nog altijd als ze zegt dat ik moet ophouden omdat ze zich zo opgelaten voelt en vervolgens toch maar vraagt of ik toch maar weer door wil gaan aangezien het zo lekker isquote:
ahh schattigquote:Op maandag 2 april 2007 12:24 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Het leukste vind ik nog altijd als ze zegt dat ik moet ophouden omdat ze zich zo opgelaten voelt en vervolgens toch maar vraagt of ik toch maar weer door wil gaan aangezien het zo lekker is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |