Een dergelijk topic is niet gewenstquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
SF, is er een mogelijkheid dat we een topic mogen openen met grappen en grollen over de 3e wereld landen met uitgemergelde hongernegertjes inclusief ploatjes?
Of is dat zinloos en gaat er direct een slotje op?
Bush?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
raad eens wie ik van de week zag op school sebasser
Wie heeft het over een slotje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef lucky_m3 het volgende:
NEE GEEN SLOTJE![]()
Ik zou niet weten wat ik dan moet doen met mijn kansloze leven![]()
Vurdomme..quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een dergelijk topic is niet gewenst![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
SF, is er een mogelijkheid dat we een topic mogen openen met grappen en grollen over de 3e wereld landen met uitgemergelde hongernegertjes inclusief ploatjes?
Of is dat zinloos en gaat er direct een slotje op?
heuy sebasser!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:15 schreef Sebasser het volgende:
Boerenkool.
ik de sepoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:15 schreef Djarum het volgende:
whehe, heb trouwens de fipo van deze dag!
truste he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:15 schreef Sebasser het volgende:
Trusten Djarum.
jij hebt dus nog grote plannen voor deze avond?quote:
Ik ga zo Najib amhali - Most wanted bekijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
jij hebt dus nog grote plannen voor deze avond?
ah, dat is een goeie! had em al een tijdje geleden gezien!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga zo Najib amhali - Most wanted bekijken.
Maar verder niet echt ofzoot.
Ik zeg; het komt door de titel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
Nummer 73, dat heeft lang geduurd..
Hey Tezz! Ik lag om 23 uur al in bed! Tim weer naar school gebracht. Ik ga er weer vandooooor!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:15 schreef Tezz het volgende:
goh wat lagen jullie weer allemaal laat in bed zeg
Ik heb dan toch echt wel een 'saai' leven, lig doorgaans gewoon rond de klok van 12 in bed (behalve in het weekend dan).
Nu slaapt iedereen zekers nog..........
Heej!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey Tezz! Ik lag om 23 uur al in bed! Tim weer naar school gebracht. Ik ga er weer vandooooor!
Hoe gaat het met je rug en met je dochter?
doegieefijne dag allemaal.
Ja..........ik ga onderhand maar eens wat doen. Er ligt een stapel was naar me te roepen en ik wil stoofvlees maken vandaag dus dat moet straks de pan in.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Morgen tezz en oranjekoek![]()
Lekker aan de![]()
![]()
's morgens luckyquote:
Heb net zelf frietjes gesneden en die worden as we speak voorgebakken. Dat was lang geleden dat ik dat gemaakt had! Heerlijk........en dan een tomatensalade of zo er bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:21 schreef lucky_m3 het volgende:
Stoofvlees is lekker, wat doe je r bij?
aardappeltjes en......
Lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb net zelf frietjes gesneden en die worden as we speak voorgebakken. Dat was lang geleden dat ik dat gemaakt had! Heerlijk........en dan een tomatensalade of zo er bij.
Moet ik wat extra frieten snijden voor het rokershoekje?
Heee broekie.. hoe was het in Parijs.?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, ik zie dat ik geen aflevering van het rokershoekje gemist heb...![]()
Omdat er een camera op zit?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef maaike1987 het volgende:
Ziet er leuk uit beedee![]()
Ik heb een nieuwe telefoon.. Iedereen vind dat hij heel goed bij me past
![]()
Ben weer aan het werk.. maar wil liever met mijn nieuwe telefoons spelen![]()
Leuk, warm, gezellig, noem maar op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Heee broekie.. hoe was het in Parijs.?
superquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuk, warm, gezellig, noem maar op.![]()
Nee, bijna...quote:
die is leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
Ik ga zometeen Happy Feet kijken joepie joepie joepie!
Nee, er kwam wel een gemene boef muis, terwijl wij op een bankje zaten en onze tassen voor ons lagen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:13 schreef Tezz het volgende:
Broek, ik wil alle verhalen horen hoor! Heb je met Goofy geknuffeld? Heb je knabbel en babbel nootjes gegeven?? Vertel vertel vertel........
Ziet er niet verkeerd uit.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik dan de enige die een open ruggetje constateert?
Echwel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie tijd was dat hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |