De eerste keer dat ik die film zag vond ik er ook niks aan!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:21 schreef Tezz het volgende:
Oh ja, en Happy Feet was inderdaad matig. Ik vond hem redelijk grappig maar mijn dochter vond er geen reet aan.
Da's fijn. Ik lag op de bank met een zak chips en Happy Feet. Dat was een mwa-avond.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:21 schreef maaike1987 het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
Gister echt een super avond gehad![]()
Vond je happy feet nie zo leuk dan? Ik vond hem leuk..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's fijn. Ik lag op de bank met een zak chips en Happy Feet. Dat was een mwa-avond.
Maar de tuin is in ieder geval weer netjes!
Ik vond hem wel aardig maar mijn dochter was het al na 10 minuten beu. Dus, de conclusie is: mwa!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Vond je happy feet nie zo leuk dan? Ik vond hem leuk..
Was met een vriendin mee naar vriendinnen van haar.. en daarna de stad in..
Ja, want kleine kinderen staan bekend om hun grote kennis tov van filmwetenschappenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig maar mijn dochter was het al na 10 minuten beu. Dus, de conclusie is: mwa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |