Nou, kleine kinderen zijn over het algemeen wel de maatstaf als het gaat om kinderfilms. En dit is een kinderfilm. Dus het is wel belangrijk dat vooral kinderen hem leuk vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, want kleine kinderen staan bekend om hun grote kennis tov van filmwetenschappen![]()
Tuin is weer netjes geveegd en hok is weer opgeruimd. Ik zat helemaal onder het stof dus thank god for the shower. Ben nu pizza aan het maken (ja zelf, niet van die diepvries rommel).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef BeeDee het volgende:
1 pagina op vrijdagavond ??? Wel een dieptepunt zeg..![]()
Tezz werkze in de tuin![]()
ja weinig hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:14 schreef BeeDee het volgende:
1 pagina op vrijdagavond ??? Wel een dieptepunt zeg..![]()
Tezz werkze in de tuin![]()
Een familiefilm is geen kinderfilm hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, kleine kinderen zijn over het algemeen wel de maatstaf als het gaat om kinderfilms. En dit is een kinderfilm. Dus het is wel belangrijk dat vooral kinderen hem leuk vinden.
oke oke maar dan moet toch meer dan de helft van de familie hem leuk vinden. En aangezien wij met z'n tweetjes waren was er geen sprake van 'meer dan de helft', dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een familiefilm is geen kinderfilm he
Nemo Rules!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:08 schreef Djarum het volgende:
ik vond Happy Feet best een grappige film, maar lang niet zo goed als Finding Nemo!
klopt, ik vond de verhouding, diepgaande humor-oppervlakkige grapjes erg goed ingeschat bij Finding Nemo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nemo Rules!!!
Toch is Happy Feet ook wel leuk, maar er wordt een soort humor gebruikt die kinderen niet begrijpen.
whehe, ja leuk, die met je 10 jarige zoon/dochter kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef -skippybal- het volgende:
The Nightmare Before Christmas pwneerd al die films![]()
Tja.. Daar zit wat in natuurlijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, ja leuk, die met je 10 jarige zoon/dochter kijken![]()
waarom is dat dan?quote:Op zondag 1 april 2007 01:10 schreef Djarum het volgende:
ik hoorde trouwens van relmof dat we voortaan niet meer centraal zijn...![]()
wat leukquote:Op zondag 1 april 2007 10:34 schreef lucky_m3 het volgende:
Jippiejahee, eergisteren ingeschreven voor een huis, en sta nu nog steeds op 1 !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duim met me mee dat het lukt.
Als lukt eindelijk samenwonen.![]()
Moet bekennen, ben in staat om elke minuut te kijken opde site, alleen helpt dat niet.quote:Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat leukHoop dat het je gaat lukken
![]()
Heb lekker geslapen.. maar mis mijn ochtendpeukie![]()
ga zo eerst lekker in bad liggen en daarna peukie doen![]()
kamelen kamelen..quote:Op zondag 1 april 2007 11:10 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Moet bekennen, ben in staat om elke minuut te kijken opde site, alleen helpt dat niet.
Heb alleen zo'n zin om lekker weg te gaan, en op me zelf te gaan wonen.![]()
Lekker kamers in te richten samen![]()
ikea te gaan, stamacon, al die onzin.
Kan gewoon niet wachten
![]()
Kom langs, heb nog wel peukies, je kan kiezen davidoff of kamelen
Ik zal aan m'n vriendin zeggen dat die witte krengen niet gewenst zijnquote:Op zondag 1 april 2007 11:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kamelen kamelen..![]()
Maar een huisje inrichten is zo leuk![]()
En ikea shoppen is helemaal leuk![]()
Ik heb vannacht ook gedroomd dat ik ging winkelen![]()
Niet over je kinders hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:30 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb geen verstand van bier en tietenIk kan het wel over mijn kinderen hebben maar dat wordt niet op prijs gesteld
![]()
Nog een weekje dan gaan we naar Hilvarenbeeeeeeeeeek! Een paar dagen in het safaripark, logeren in een Jungalow!
Het is weer lekker weer, allemaal naar buiten! We gaan zo naar Amsterdam. Fijne dag allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |