vaarwel!quote:
quote:Nederlanders zijn vorig jaar meer gaan roken ten opzichte van een jaar eerder. Daarmee is een einde gekomen aan de dalende trend van de afgelopen vijfentwintig jaar. In 2006 rookten Nederlanders gezamenlijk ongeveer 25 miljard sigaretten en shagjes, een groei van 1,5 procent. Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag gemeld.
Per hoofd van de bevolking gaat het om 864 sigaretten per jaar. Dat is ruim 4 procent meer dan in 2005. De consumptie van shag nam af met bijna 2 procent tot 667 shagjes. Het aantal rokers bleef vorig jaar vrijwel gelijk.
quote:
veel plezier met van de zon geniet.. jij was dat trouwens toch die die foto wou zien die tijdens het bal du masque was genomen?quote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef BeeDee het volgende:
Mogguh...net m'n bed uit na de laatste nachtdienst. Weekend !!
![]()
![]()
![]()
Het is te mooi weer om te FOK'kenen ik heb dus geen anti-reflectie scherm op m'n laptop.
![]()
Dus......ik ga van de zon genieten
![]()
Zit ik er toch weer achter...quote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
veel plezier met van de zon geniet.. jij was dat trouwens toch die die foto wou zien die tijdens het bal du masque was genomen?
Kreeg me net trouwens bijna de schrik van me leven.. heb een nieuwe bh gekocht.. 70E![]()
Al een week lang.quote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef Djarum het volgende:
whehe, maaike is er en het gaat gelijk weer over sex!
iedereen al lekker vitamine D aan het aanmaken?
haha, lekker in de tuin? of op het strand?quote:
In Parijs, en hier in de tuin.quote:Op maandag 2 april 2007 17:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, lekker in de tuin? of op het strand?
heuvels?quote:Op maandag 2 april 2007 17:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zo een avond MTB-ritje doen en in de heuvels de zonsondergang checken om vervolgens met gevaar voor eigen leven in het pikke donker door de bossen weer naar huis te gaan![]()
ah parijs, werkweek toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |