iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
jeroen_borne@hot.... Heb je direct m'n msn--> de slechte player opmerking ooit
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
jeroen_borne@hot.... Heb je direct m'n msn--> de slechte player opmerking ooit
![]()
Het was ook maar een aanbodquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh kan toch ook wel zelf. Zo gepiept. Page setup de cm. inspringen instellen. Uitlijning regelen. Kopjes zelf bedenken en consequent uitvoeren
Kop en voettekst insert.
klaar.
Geduld!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
staat ze nog in de TT
(nu nog ff de OP erin en klaar)
[..]
iddFiPo
Dat krijg je, met maar 2 meisjes in één topicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef SvenM het volgende:
Geilen jullie allemaal op Lienelien ofzo.. kom hier af en toe nog wel eens kijken maar het lijkt wel dat jullie aan haar voeten liggen ofzo
foto?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Sok41 het volgende:
Nog om in te haken op milf, heb dit weekend wel een verbeterings actie gehad.. 22 Jaar, beter toch ?
Zal ik dat even fixen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij hebben we een probleem jongens, de opmaak van de OP is weg
Yes pleasequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zal ik dat even fixen?![]()
Ik heb er vást nog wel een sjabloontje voor![]()
serieus, is nu 1 lap tekst, niks meer vetgedrukt, doorgestreept, geen links meer naar profielen en vorige topicsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zal ik dat even fixen?![]()
Ik heb er vást nog wel een sjabloontje voor![]()
Pica'squote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:36 schreef Sok41 het volgende:
Nog om in te haken op milf, heb dit weekend wel een verbeterings actie gehad.. 22 Jaar, beter toch ?
Ken haar niet eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef SvenM het volgende:
Geilen jullie allemaal op Lienelien ofzo.. kom hier af en toe nog wel eens kijken maar het lijkt wel dat jullie aan haar voeten liggen ofzo
Bijna iedereen bedoel jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef SvenM het volgende:
Je weet ook datje kunt zien wie er allemaal in je fotoboek heeft gekeken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ken haar niet eensHeb net wel in haar fotoboek gekeken moet ik eerlijk bekennen
![]()
Ohh, het was een grapje, maar ik kan wel ff kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, is nu 1 lap tekst, niks meer vetgedrukt, doorgestreept, geen links meer naar profielen en vorige topics
als je het kunt fixen, ga je gang, ik ga nu eten
Grmbl.. ik zal wel even foto op i-net zetten dan.. geduldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pica's?!
Dan pas kunnen we beoordelen of het een verbetering is![]()
Wie ???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef Teije het volgende:
IEMAND HEEFT DE OP VERMOORD
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je weet ook datje kunt zien wie er allemaal in je fotoboek heeft gekeken?
![]()
Zoals Take That al zong: have a little patiencequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Grmbl.. ik zal wel even foto op i-net zetten dan.. geduld![]()
Hola, ik ben er ook 1 van het verzet maar dat wist je al ! toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bijna iedereen bedoel je
Ik ben de enige die er nog tegenin durft te gaan lijkt wel, maar ik krijg nooit medestanders![]()
Stelletje oversexte pubers
als het niet lukt, stuur dan maar even een PM, dan regel ik het helemaal wel na de lunchquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, het was een grapje, maar ik kan wel ff kijken
Komt denk ik doordat ik de nieuwe opende, op de wiki het nieuwe topic toevoegde, maar jij dat ook al deed enzo![]()
GVDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Jouw schuld dus Lien, fix het dan ook maar. manmanman altijd die vrouwen die het verknallen he
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Jouw schuld dus Lien, fix het dan ook maar. manmanman altijd die vrouwen die het verknallen he
Oja, want 21 is toch te jongquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hola, ik ben er ook 1 van het verzet maar dat wist je al ! toch?
In crisistijd gaan lunchen als kapitein van deze reeks, dat kan dus niet he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het niet lukt, stuur dan maar even een PM, dan regel ik het helemaal wel na de lunch
Alweer een steek in mn rug, ik zal die pica is vlug plaatsen om mn hachje te redden..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oja, want 21 is toch te jong![]()
Steun het verzet.
Was ik nog maar puber, van een 23 jarige verwachten ze ondertussen dat je wat volwassen gedrag vertoondquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bijna iedereen bedoel je
Ik ben de enige die er nog tegenin durft te gaan lijkt wel, maar ik krijg nooit medestanders![]()
Stelletje oversexte pubers
Roycoooo!!! Dat soort opmerkingen worden hier natuurlijk niet getolereerd! Doet dat maar in het KPD almachtige-gay topicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoals Take That al zong: have a little patience![]()
Vind t wel een lekker liedjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Roycoooo!!! Dat soort opmerkingen worden hier natuurlijk niet getolereerd! Doet dat maar in het KPD almachtige-gay topic![]()
Maar je voelde je wel aangesproken als Lien-aanbidder?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was ik nog maar puber, van een 23 jarige verwachten ze ondertussen dat je wat volwassen gedrag vertoond![]()
Hoiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey DaFanhoe istie, ook druk vandaag?
nu steeds klagenquote:
Wat een gekloot manquote:
Had nog niet gekeken (vooruitschuifgedrag jeweet: hoeft pas over 4 maanden afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Een bedankje voor ons verslag is teveel gevraagd Cuckoo?! We zullen je nog eens wat sturen joh vlegel!
Wrijf het er nog maar ff lekker in bij iedereenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hou me vanmiddag bezig met het uitzoeken van hotels.
wie is dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/naamloos.jpg
Mooi meisjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
Eens een Milfhunter, altijd een Milfhunter is de ongeschreven regelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben nu officieel af van de benaming "milfblabla".. Bevestig even :2
Heb zondag met r afgesproken weer![]()
keurige meid Sok!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
@Lien
Dat was ook in beschonken toestand, people make mistakes..![]()
Nu nog foto's in de blote muffin en dan geloof ik je ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
@Lien
Dat zei je al jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
@Lien
Ik heb zoiezo nog tig foto's van haar en kan posten, maar ik als jij het niet gelooft maakt voor mij niet uit.. Ik weet iig wat ik hebquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu nog foto's in de blote muffin en dan geloof ik je ook
Gelukkig, een andere vrouw in het topic.quote:
Sugababes?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo nog tig foto's van haar en kan posten, maar ik als jij het niet gelooft maakt voor mij niet uit.. Ik weet iig wat ik heb![]()
Ik geloof het wel, maar doe die foto's in de blote mossel alsnog danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo nog tig foto's van haar en kan posten, maar ik als jij het niet gelooft maakt voor mij niet uit.. Ik weet iig wat ik heb![]()
Ik hoefde niet eens naar de username te kijken om te weten wie dit had gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu nog foto's in de blote muffin en dan geloof ik je ook
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens naar de username te kijken om te weten wie dit heeft gezegdBlote muffin
![]()
Neej, nu moet je niet de schuld in andermans schoenen schuivenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
a-há!
Dus jij was het die de op z'n nek om heeft gedraaid![]()
![]()
Hahah jaja zo makkelijk gaat dat niet om het op mij te steken, ik bedoelde de pica ofc harharquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
a-há!
Dus jij was het die de op z'n nek om heeft gedraaid![]()
![]()
Dat willen we allemaal. Maar in de pauze in het bagageruim kruipen zit er niet in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Casual-T het volgende:
nog 2,5 uur..![]()
En de vliegtuigen vliegen hier af en aan (zit bij R'dam Airport in de buurt), ik wil ook op vakantie....![]()
Ik zit ook vlakbij Rotterdam Airport..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Casual-T het volgende:
nog 2,5 uur..![]()
En de vliegtuigen vliegen hier af en aan (zit bij R'dam Airport in de buurt), ik wil ook op vakantie....![]()
mooi meisjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
Doet nie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
Hier welquote:
Joh, waar ergens in de buurt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook vlakbij Rotterdam Airport..![]()
Goed hoor.. maar wij hebben een 9 tot 17 uur dipquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Twanstra het volgende:
YO! Ik loop ook stage! Even die 2 uur mini dip.......![]()
Hoest met jullie dan?
ja, ik ook. Maar ik moet wachten tot November, en ik ga binnenkort mijn ticket kopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Maar in de pauze in het bagageruim kruipen zit er niet in?
In de buurt van Rotterdam Airport denkikquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor.. maar wij hebben een 9 tot 17 uur dip![]()
ik heb een van half 9 tot 4 uur dipquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rotterdam Noord-West (Spaanse Polder) jij?quote:
Geen schim veranderd. Dacht dat je nu wel iets zelfstandiger was en iets meer pro-actief bezig was. Niet dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
haha. Ik begin 's ochtends altijd voortvarend, en dan sluipt die dip er langzaam in met als resultaat dat er na 14.00 uur geen letter meer op papier (scherm) komt
![]()
hehehe, ik werk van 8 tot 17. echter wel eerst 1.5 uur naartoe rijden en weer terug. AKA 6:15 de deur uit, en om 19 uur terug:Dquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das al een aardige verbetering. In de projectgroep op school deed je 'sochtends ook al niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
haha. Ik begin 's ochtends altijd voortvarend, en dan sluipt die dip er langzaam in met als resultaat dat er na 14.00 uur geen letter meer op papier (scherm) komt
![]()
Jezus christus wat een drama. Hoe lang moet je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:01 schreef Twanstra het volgende:
[..]
hehehe, ik werk van 8 tot 17. echter wel eerst 1.5 uur naartoe rijden en weer terug. AKA 6:15 de deur uit, en om 19 uur terug:D
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das al een aardige verbetering. In de projectgroep op school deed je 'sochtends ook al niks
In de buurt van Overschie, onder het viaduct bij de snelweg in de buurt, langs de Schie (rijmt dat?).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rotterdam Noord-West (Spaanse Polder) jij?
Heb je dubbel en dwars verdiend meeliftertquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, zeik me maar weer lekker af jongens!
![]()
Ik zit in de tweede weekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jezus christus wat een drama. Hoe lang moet je?
Dit moeten wel import-tukkers zijn. Echte tukkers praten niet zo!quote:
Goed bezig Gauch0!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef Gauch0 het volgende:
Hallo, ik denk post ook even wat en ook nog met veel inhoud
Klopt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dit moeten wel import-tukkers zijn. Echte tukkers praten niet zo!![]()
Dezelfde afslag van Rotterdam Airport maar in plaats van richting vliegveld ga je de andere kant op. Van de A13 kan je het net niet zien liggen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
In de buurt van Overschie, onder het viaduct bij de snelweg in de buurt, langs de Schie (rijmt dat?).
Lekkere zinsopbouw weer! Zit net zo lekker in elkaar als dat steenkolenengels van jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:06 schreef Gauch0 het volgende:
Hallo, ik denk post ook even wat en ook nog met veel inhoud
Die van jou of die van mij? Ik zie iig vanaf hier auto's rijden op de A13..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dezelfde afslag van Rotterdam Airport maar in plaats van richting vliegveld ga je de andere kant op. Van de A13 kan je het net niet zien liggen..![]()
Ohhja, daar zeg je ietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die van jou of die van mij? Ik zie iig vanaf hier auto's rijden op de A13..![]()
Een ander vraagje: laten jullie loonbelasting inhouden van je stagevergoeding, ook indien je al een andere baan hebt? Ik heb vorige week de hele week discussie over gehad thuis en hier, want je mag die korting maar 1x toepassen, maar je komt toch niet boven die heffingskorting uit... dusja..
Ook als je niet druk bent kan je nog geen fatsoenlijke zin in elkaar zetten! Zeker ontleden gemist bij Nederlands op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef Gauch0 het volgende:
Ben druk.....
Kan ik van jou niet zeggen CUCKOO
lapzwans albino
ik zie de A13 ieder geval niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die van jou of die van mij? Ik zie iig vanaf hier auto's rijden op de A13..![]()
Een ander vraagje: laten jullie loonbelasting inhouden van je stagevergoeding, ook indien je al een andere baan hebt? Ik heb vorige week de hele week discussie over gehad thuis en hier, want je mag die korting maar 1x toepassen, maar je komt toch niet boven die heffingskorting uit... dusja..
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef DaFan het volgende:
Gewoon niet werken naast je stage, het hele jaar
Dan moet je dus op je stage vergoeding loonbelastingskorting aanvragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe ik ook niet! Alleen in de zomervakantie 3/4 weken ofzo..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er zo vandoor, en de komende 2-3 dagen thuiswerken ...
Heb 't maar niet gedaan (vanwege mn bijbaan dus). Krijg het volgend jaar toch terug, maar is toch ff dik 100 euro in de maand dat je mist, terwijl je het wel ingecalculeerd had..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dan moet je dus op je stage vergoeding loonbelastingskorting aanvragen.
sterf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er zo vandoor, en de komende 2-3 dagen thuiswerken ...
Zo dan, dat is ff een aardig verschilquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb 't maar niet gedaan (vanwege mn bijbaan dus). Krijg het volgend jaar toch terug, maar is toch ff dik 100 euro in de maand dat je mist, terwijl je het wel ingecalculeerd had..![]()
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dan moet je dus op je stage vergoeding loonbelastingskorting aanvragen.
harry, kan je dat niet omzetten? (volgens mij wel nog hoor).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb 't maar niet gedaan (vanwege mn bijbaan dus). Krijg het volgend jaar toch terug, maar is toch ff dik 100 euro in de maand dat je mist, terwijl je het wel ingecalculeerd had..![]()
en ff genieten van het zonnetje bij de bushaltequote:
Doodsbedreigingquote:
Hopen dat ie niet rijdtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ff genieten van het zonnetje bij de bushalte
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ff genieten van het zonnetje bij de bushalte
hebben we er net weer een Tukker bij (welkom Twanstraquote:
quote:
justemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
het was geen aanvraag
Het was slechts een voorspelling
Ofzo
Idi-idi-idi-idiootquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
justem
voor de Tukkers onder ons, deze moeten jullie kennen: Leerlingen van school na zingen 'Idioot'
Mr. Pollepel voor jouquote:
Geen privé vragen stellen in dit topic!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef Gauch0 het volgende:
hey cuckoo heb je ron al gesproken voor ps 2
Lambal
wat ik kreeg werd aangemerkt als loon, omdat ik gewoon werknemer was bij Center Parcsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Goover het volgende:
Op mijn bijbaantje betaalde ik geen loonbelasting, omdat ik onder het belastbaar inkomen zat. Op stage het zelfde verhaal denk ik... Ik zal het nog eens nakijken. En weet niet precies hoe het zit met stagevergoeding en belasting. Het is namelijk geen loon maar een vergoeding, misschien dat het dan anders valt...
'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen lekker vrij, nog 8:22 op de werkplek te gaan deze week
Prive vragen mag best, alleen geen vragen waar de rest van de deelnemers niets aan hebben zijn niet handig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Gauch0 het volgende:
hoezo geen prive vragen stellen dan
wat kan mij dat verrekken dan
Geeek!
het is ineens wel rustig hierquote:
Wat ga je met je mams in de MM doen dan? Moet ze je handje vasthouden als je naar buiten gaatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is ineens wel rustig hier
morgenmiddag terugkomdag, nog ff terrasje pakken, met m'n mams naar de Media Markt, drukdrukdruk![]()
Idd ja, vrij heanige dingenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is ineens wel rustig hier
morgenmiddag terugkomdag, nog ff terrasje pakken, met m'n mams naar de Media Markt, drukdrukdruk![]()
Hij verstaat geen Nederlands, maar ik kan het wel effe in de mail vertalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Prive vragen mag best, alleen geen vragen waar de rest van de deelnemers niets aan hebben zijn niet handig.
Zelfde als ik hier een huisgenoot zou gaan vragen hoelaat hij straks wil afspreken... dat kan best via een andere weg. Snappie?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat ga je met je mams in de MM doen dan? Moet ze je handje vasthouden als je naar buiten gaat(sorry kon het niet laten)
Klojoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd ja, vrij heanige dingen!
K ga donderdagaaf stappen @ Grun![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klojo
Zit ik hier een beetje alleen
Ah, het is andersom dus. Jij houd haar handje vastquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
ouders waren vorig jaar augustus 25 jaar getrouwd en mijn broertje en ik geven als cadeau een digitale cameramaar m'n mams heeft nooit tijd, of schuift het op, maar morgen komt het er echt van
ik heb wel aardig wat verstand, en weet waar je op moet letten enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ah, het is andersom dus. Jij houd haar handje vast
Ik moest ook eens mee om een kamera uit te zoeken met mijn moeder. Zij: 'Is die goed? Of is die beter' Ik: 'Weet ik veel' Zij: 'Waarom heb ik jou dan mee genomen' Ik: 'Weet ik veel' Zij: 'Nu moet je niet steeds het zelfde zeggen'
Email heet dat. Stuur ons maar een mailquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Gauch0 het volgende:
ej kunnen we dan geen ding aanmaken waar we met 4 man inkunnen
dan damzkie Roycoo Cuckoo
Neej, kan nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Gauch0 het volgende:
Kleine rectificatie: 3 man en een klein kind: Damzkieeequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Gauch0 het volgende:
ja, vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Sok waar gaat het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Gut iedereen al bijna vrij?NeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Gut iedereen al bijna vrij?
iemand lienelien gezien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:07 schreef DaFan het volgende:
Omg ik ga niet eens beginnen met de spel en taalfouten eruit te halen
het is idd een wannabe-ghetto-poging, maar wel een erg magere hoorquote:
A-team is toohooffffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
No shit dat daar veel fouten in staan, dat zei ik van te voren al.. Maar zo praat ik tegen die rare lui uit england die ik ken vaak
En ik heb dit in 6 min~ getyped op msn tegen hun.. So.. Do the math,
@ReM![]()
Jij kent die lui nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik had iets langer de tijd genomen om een fatsoenlijk (zonder die berg spelfouten) verhaal te typen
IAINTGONOPLANEFOOL !@!!@@!@!@LOLZZZZ!@!@!@!@!!!@@@!!@!@quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
IAINTFLYINGNOPLANE YOUFOOL
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:04 schreef Sok41 het volgende:
Ik copy paste van msn .......
....Heel veel tekst......
how was urs ?
*krijgt een deja-vu van toen met de milf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef Sok41 het volgende:
Ik had t dus gewoon niet hier moeten posten
whahahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*krijgt een deja-vu van toen met de milf.
Jawel man, tof verhaalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef Sok41 het volgende:
Ik had t dus gewoon niet hier moeten posten
Hij heeft iig een mooie dame gescoord dit weekend. Kunnen we niet allemaal zeggen dit weekendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
*krijgt een deja-vu van toen met de milf.
Bedankt voor de rugdekking !!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij heeft iig een mooie dame gescoord dit weekend. Kunnen we niet allemaal zeggen dit weekend![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij heeft iig een mooie dame gescoord dit weekend. Kunnen we niet allemaal zeggen dit weekend![]()
![]()
NPquote:
Geloof me of niet, maar zo praten een paar gasten die ik ken..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat een verhaalMaar zelfs die brakke interntvertaalmachines (wat een woord!) vertalen nog beter
![]()
die heb ik 2 jaar, 2 maand en nog wat dagen geleden al gescoordquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij heeft iig een mooie dame gescoord dit weekend.
Voor de vrijgezelle jongens/meisjes onder onsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb ik 2 jaar, 2 maand en nog wat dagen geleden al gescoord![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat Lien hier echt een beroerte van krijgt.
Ik was ff druk, ik wíl het niet zienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand lienelien gezien?
@ verhaaltje van Sok41: dit is wel erg triest hoor
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was ff druk, ik wíl het niet zien![]()
* DaFan geeft Roy een hand.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor de vrijgezelle jongens/meisjes onder ons!
2 jaar al, goeiedag man. Mijn langste was 3 weken![]()
Ik voel me bijna beledigdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was ff druk, ik wíl het niet zien![]()
ik nog een ong. 20 min. maar ga waarschijnlijk 10 min. eerder weg, vanwege het zonnetje....kan ik er nog iets meer van genietenquote:
Dat had ik om 6.45 al, toen de wekker gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad eigenlijk..
ik heb 's ochtends vaak opstartproblemen, maar als ik eenmaal op weg ben naar de werkplek, dan zit het wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik om 6.45 al, toen de wekker ging
Oh, wacht. Die verotte lap tekst heb jij wél geschreven? Ik dacht dat je bedoelde dat een vriend van je op msn dat typtequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:32 schreef Sok41 het volgende:
Oh dacht dat het om de spelling ging van die tekst, een gefaalde actie van sarcasme dan van mijn kant..
Hm, ik krijg er veel replies op van die lui op m'n andere forum in de trant van:
Lmao
You are clearly a combination of being massively bored and fucked up in the head.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycoooo & Damzkieee: Als ik zo vluchtig door jullie verslag heen kijk/lees zie ik aardig wat copy-paste materiaal van Wikipedia!Dat heb ik ook
![]()
kwart voor 7 al, hoelaat moet je beginnen danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik om 6.45 al, toen de wekker ging
Hoe kom je daar bij dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycoooo & Damzkieee: Als ik zo vluchtig door jullie verslag heen kijk/lees zie ik aardig wat copy-paste materiaal van Wikipedia!Dat heb ik ook
![]()
K ook hoor, tegen half 8 wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:41 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
kwart voor 7 al, hoelaat moet je beginnen dan
![]()
8.15, maar moest eerst effe langs het station mien wief afzettenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:41 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
kwart voor 7 al, hoelaat moet je beginnen dan
![]()
Wij al 2 dagen achter elkaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Teije het volgende:
2 uur 20 minutewel lekker gebakje gegeten net
![]()
dat heeft hij helemaal zelf+alleen gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, wacht. Die verotte lap tekst heb jij wél geschreven? Ik dacht dat je bedoelde dat een vriend van je op msn dat typte![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Teije het volgende:
2 uur 20 minutewel lekker gebakje gegeten net
![]()
ja voor je dat wief eruit hebt ben je zeker 3 kwartier verderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
8.15, maar moest eerst effe langs het station mien wief afzetten
Nou....enkele zinnen uit jullie verslag heb ik er ook instaan, en dan op het woord nauwkeurig. Ik heb het van Wikipedia gehaald. Maar het zou kunnen dat de bron daarvan het Nima-B boek is...quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
ja voor je dat wief eruit hebt ben je zeker 3 kwartier verder![]()
![]()
dat afscheidsgeklef altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
ja voor je dat wief eruit hebt ben je zeker 3 kwartier verder![]()
![]()
Vaag, hebben niks van wiki behalve BCG-matrix plaatje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou....enkele zinnen uit jullie verslag heb ik er ook instaan, en dan op het woord nauwkeurig. Ik heb het van Wikipedia gehaald. Maar het zou kunnen dat de bron daarvan het Nima-B boek is...![]()
Nou das allang verleden tijd hoor.quote:
In ieder geval wel de inleiding van de BCG + plaatje, check maar die link van de BCG die vanochtend is geplaatst...maar who cares?! Is goede info toch, en beter goed gekopieerd van internet, dan slecht zelf gemaaktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vaag, hebben niks van wiki behalve BCG-matrix plaatje.
Verder alles van Nima boek wat we gewoon als inleidend stukje hebben overgenomen!!
Als hij tel. opneemt zegt hij ook altijd: yoooooquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou das allang verleden tijd hoor.
AJU!
Het plaatje is toch altijd hetzelfde? Of wil je zelf een koe gaan tekenen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
In ieder geval wel de inleiding van de BCG + plaatje, check maar die link van de BCG die vanochtend is geplaatst...maar who cares?! Is goede info toch, en beter goed gekopieerd van internet, dan slecht zelf gemaakt![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou das allang verleden tijd hoor.
AJU!
groot gelijk, vooral als het belangerijke info is, die evt. je slagen kan bepalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
In ieder geval wel de inleiding van de BCG + plaatje, check maar die link van de BCG die vanochtend is geplaatst...maar who cares?! Is goede info toch, en beter goed gekopieerd van internet, dan slecht zelf gemaakt![]()
als het een kameraad is zeg ik ook altijd yooooooquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als hij tel. opneemt zegt hij ook altijd: yooooo!
IT ISNT FAIRquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef francis997 het volgende:
[..]
groot gelijk, vooral als het belangerijke info is, die evt. je slagen kan bepalen.
Allemaal tot morgen..ik hou het voor gezien voor vandaag![]()
ik ook, als je vriendin belt ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het een kameraad is zeg ik ook altijd yoooooo
kun je mooi in je blote snikkel rond lopen!! Deuren op slot en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit hier helemaal alleen.. Iedereen is weg, vrij of even een rookpauze houden
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kun je mooi in je blote snikkel rond lopen!! Deuren op slot en gaan met die banaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik ook, als je vriendin belt ook?
Welterustenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: dan zeg ik gewoon normaal hai, of moi
@ Sok41: heb ik ook een tijdje gedaan, heel verbaasd zeggen: hoe wist je dat ik hier was ?!dan is het een tijdje stil en dan snappen ze hem pas
ik ben weg, morgenvroeg misschien een paar posts, anders tot donderdagmorgen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kun je mooi in je blote snikkel rond lopen!! Deuren op slot en gaan met die banaan![]()
![]()
Zieke ideeën die vent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Kan nog wel eens hele dagen bij jou op kantoor zittenquote:
Zal wel aan mij liggen idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan nog wel eens hele dagen bij jou op kantoor zitten![]()
Tering nou, vandaag niet echt veel uitgevretenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:11 schreef Sok41 het volgende:
Vandaag bijna 2 topics vol geblazen.. 't goat nogal ey
En terechtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
en weer thuis...
En als straf mocht ik eerst 30 minuten op mijn bus wachten.. die had weinig zin om te komen
Kutbussenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
en weer thuis...
En als straf mocht ik eerst 30 minuten op mijn bus wachten.. die had weinig zin om te komen
Lang leve het OVquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
en weer thuis...
nog een klein uurtjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kutbussen! Ben blij dat ik niet met de bus moet, zo gelukkig in de oootoooo. Hopen dat er geen files staan
![]()
gelukkig scheen de zon lekkerquote:
Nu naar huisquote:
Je hebt een haakje teveel weggehaaldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:31 schreef Gauch0 het volgende:
[quote]Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij gaan straks lekker naar huis
[/quote
Ja ik straks ook]
Damzkieee een vaste aanstelling? Die lui zijn straks blij dat die vervelende postzegel (dat zegt mijn oma altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Gauch0 het volgende:
wat een 8 tot 5 mentaliteit, hey adams als je een vaste aanstelling wil moet je vooral zo door blijven gaan.
groet EL GAUCHO
Ah beters, scheelt je toch weer wat minuten/uurtjes op kantoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:44 schreef lienelien het volgende:
M´n collega had in plaats van Emma Watson in beeld Emily Watson getypt, en dat staat op de uitzendband die al bij Net5 is, dus ik moet daar zo naartoe om een nieuwe band te brengen, maar ik mag dus al wel om 17u weg![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:44 schreef lienelien het volgende:
M´n collega had in plaats van Emma Watson in beeld Emily Watson getypt, en dat staat op de uitzendband die al bij Net5 is, dus ik moet daar zo naartoe om een nieuwe band te brengen, maar ik mag dus al wel om 17u weg![]()
Ik mis speedboten over de grachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Rondvaarten, Net5, waarom doet dit me denken aan Amsterdamned.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Rondvaarten, Net5, waarom doet dit me denken aan Amsterdamned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |