nu steeds klagenquote:
Wat een gekloot manquote:
Had nog niet gekeken (vooruitschuifgedrag jeweet: hoeft pas over 4 maanden afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Een bedankje voor ons verslag is teveel gevraagd Cuckoo?! We zullen je nog eens wat sturen joh vlegel!
Wrijf het er nog maar ff lekker in bij iedereenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hou me vanmiddag bezig met het uitzoeken van hotels.
wie is dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/naamloos.jpg
Mooi meisjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
Eens een Milfhunter, altijd een Milfhunter is de ongeschreven regelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben nu officieel af van de benaming "milfblabla".. Bevestig even :2
Heb zondag met r afgesproken weer![]()
keurige meid Sok!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
@Lien
Dat was ook in beschonken toestand, people make mistakes..![]()
Nu nog foto's in de blote muffin en dan geloof ik je ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
@Lien
Dat zei je al jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:47 schreef Sok41 het volgende:
@Lien
Ik heb zoiezo nog tig foto's van haar en kan posten, maar ik als jij het niet gelooft maakt voor mij niet uit.. Ik weet iig wat ik hebquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu nog foto's in de blote muffin en dan geloof ik je ook
Gelukkig, een andere vrouw in het topic.quote:
Sugababes?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo nog tig foto's van haar en kan posten, maar ik als jij het niet gelooft maakt voor mij niet uit.. Ik weet iig wat ik heb![]()
Ik geloof het wel, maar doe die foto's in de blote mossel alsnog danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo nog tig foto's van haar en kan posten, maar ik als jij het niet gelooft maakt voor mij niet uit.. Ik weet iig wat ik heb![]()
Ik hoefde niet eens naar de username te kijken om te weten wie dit had gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu nog foto's in de blote muffin en dan geloof ik je ook
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens naar de username te kijken om te weten wie dit heeft gezegdBlote muffin
![]()
Neej, nu moet je niet de schuld in andermans schoenen schuivenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
a-hб!
Dus jij was het die de op z'n nek om heeft gedraaid![]()
![]()
Hahah jaja zo makkelijk gaat dat niet om het op mij te steken, ik bedoelde de pica ofc harharquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
a-hб!
Dus jij was het die de op z'n nek om heeft gedraaid![]()
![]()
Dat willen we allemaal. Maar in de pauze in het bagageruim kruipen zit er niet in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Casual-T het volgende:
nog 2,5 uur..![]()
En de vliegtuigen vliegen hier af en aan (zit bij R'dam Airport in de buurt), ik wil ook op vakantie....![]()
Ik zit ook vlakbij Rotterdam Airport..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Casual-T het volgende:
nog 2,5 uur..![]()
En de vliegtuigen vliegen hier af en aan (zit bij R'dam Airport in de buurt), ik wil ook op vakantie....![]()
mooi meisjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
Doet nie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
Hier is link;
Hier welquote:
Joh, waar ergens in de buurt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook vlakbij Rotterdam Airport..![]()
Goed hoor.. maar wij hebben een 9 tot 17 uur dipquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Twanstra het volgende:
YO! Ik loop ook stage! Even die 2 uur mini dip.......![]()
Hoest met jullie dan?
ja, ik ook. Maar ik moet wachten tot November, en ik ga binnenkort mijn ticket kopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Maar in de pauze in het bagageruim kruipen zit er niet in?
In de buurt van Rotterdam Airport denkikquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor.. maar wij hebben een 9 tot 17 uur dip![]()
ik heb een van half 9 tot 4 uur dipquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rotterdam Noord-West (Spaanse Polder) jij?quote:
Geen schim veranderd. Dacht dat je nu wel iets zelfstandiger was en iets meer pro-actief bezig was. Niet dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
haha. Ik begin 's ochtends altijd voortvarend, en dan sluipt die dip er langzaam in met als resultaat dat er na 14.00 uur geen letter meer op papier (scherm) komt
![]()
hehehe, ik werk van 8 tot 17. echter wel eerst 1.5 uur naartoe rijden en weer terug. AKA 6:15 de deur uit, en om 19 uur terug:Dquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das al een aardige verbetering. In de projectgroep op school deed je 'sochtends ook al niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
haha. Ik begin 's ochtends altijd voortvarend, en dan sluipt die dip er langzaam in met als resultaat dat er na 14.00 uur geen letter meer op papier (scherm) komt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |