NPquote:
Geloof me of niet, maar zo praten een paar gasten die ik ken..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wat een verhaalMaar zelfs die brakke interntvertaalmachines (wat een woord!) vertalen nog beter
![]()
die heb ik 2 jaar, 2 maand en nog wat dagen geleden al gescoordquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij heeft iig een mooie dame gescoord dit weekend.
Voor de vrijgezelle jongens/meisjes onder onsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb ik 2 jaar, 2 maand en nog wat dagen geleden al gescoord![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat Lien hier echt een beroerte van krijgt.
Ik was ff druk, ik wíl het niet zienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand lienelien gezien?
@ verhaaltje van Sok41: dit is wel erg triest hoor
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was ff druk, ik wíl het niet zien![]()
* DaFan geeft Roy een hand.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor de vrijgezelle jongens/meisjes onder ons!
2 jaar al, goeiedag man. Mijn langste was 3 weken![]()
Ik voel me bijna beledigdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was ff druk, ik wíl het niet zien![]()
ik nog een ong. 20 min. maar ga waarschijnlijk 10 min. eerder weg, vanwege het zonnetje....kan ik er nog iets meer van genietenquote:
Dat had ik om 6.45 al, toen de wekker gingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad eigenlijk..
ik heb 's ochtends vaak opstartproblemen, maar als ik eenmaal op weg ben naar de werkplek, dan zit het wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik om 6.45 al, toen de wekker ging
Oh, wacht. Die verotte lap tekst heb jij wél geschreven? Ik dacht dat je bedoelde dat een vriend van je op msn dat typtequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:32 schreef Sok41 het volgende:
Oh dacht dat het om de spelling ging van die tekst, een gefaalde actie van sarcasme dan van mijn kant..
Hm, ik krijg er veel replies op van die lui op m'n andere forum in de trant van:
Lmao
You are clearly a combination of being massively bored and fucked up in the head.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycoooo & Damzkieee: Als ik zo vluchtig door jullie verslag heen kijk/lees zie ik aardig wat copy-paste materiaal van Wikipedia!Dat heb ik ook
![]()
kwart voor 7 al, hoelaat moet je beginnen danquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik om 6.45 al, toen de wekker ging
Hoe kom je daar bij dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycoooo & Damzkieee: Als ik zo vluchtig door jullie verslag heen kijk/lees zie ik aardig wat copy-paste materiaal van Wikipedia!Dat heb ik ook
![]()
K ook hoor, tegen half 8 wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:41 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
kwart voor 7 al, hoelaat moet je beginnen dan
![]()
8.15, maar moest eerst effe langs het station mien wief afzettenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:41 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
kwart voor 7 al, hoelaat moet je beginnen dan
![]()
Wij al 2 dagen achter elkaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Teije het volgende:
2 uur 20 minutewel lekker gebakje gegeten net
![]()
dat heeft hij helemaal zelf+alleen gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, wacht. Die verotte lap tekst heb jij wél geschreven? Ik dacht dat je bedoelde dat een vriend van je op msn dat typte![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef Teije het volgende:
2 uur 20 minutewel lekker gebakje gegeten net
![]()
ja voor je dat wief eruit hebt ben je zeker 3 kwartier verderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
8.15, maar moest eerst effe langs het station mien wief afzetten
Nou....enkele zinnen uit jullie verslag heb ik er ook instaan, en dan op het woord nauwkeurig. Ik heb het van Wikipedia gehaald. Maar het zou kunnen dat de bron daarvan het Nima-B boek is...quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
ja voor je dat wief eruit hebt ben je zeker 3 kwartier verder![]()
![]()
dat afscheidsgeklef altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
ja voor je dat wief eruit hebt ben je zeker 3 kwartier verder![]()
![]()
Vaag, hebben niks van wiki behalve BCG-matrix plaatje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou....enkele zinnen uit jullie verslag heb ik er ook instaan, en dan op het woord nauwkeurig. Ik heb het van Wikipedia gehaald. Maar het zou kunnen dat de bron daarvan het Nima-B boek is...![]()
Nou das allang verleden tijd hoor.quote:
In ieder geval wel de inleiding van de BCG + plaatje, check maar die link van de BCG die vanochtend is geplaatst...maar who cares?! Is goede info toch, en beter goed gekopieerd van internet, dan slecht zelf gemaaktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vaag, hebben niks van wiki behalve BCG-matrix plaatje.
Verder alles van Nima boek wat we gewoon als inleidend stukje hebben overgenomen!!
Als hij tel. opneemt zegt hij ook altijd: yoooooquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou das allang verleden tijd hoor.
AJU!
Het plaatje is toch altijd hetzelfde? Of wil je zelf een koe gaan tekenen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
In ieder geval wel de inleiding van de BCG + plaatje, check maar die link van de BCG die vanochtend is geplaatst...maar who cares?! Is goede info toch, en beter goed gekopieerd van internet, dan slecht zelf gemaakt![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou das allang verleden tijd hoor.
AJU!
groot gelijk, vooral als het belangerijke info is, die evt. je slagen kan bepalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
In ieder geval wel de inleiding van de BCG + plaatje, check maar die link van de BCG die vanochtend is geplaatst...maar who cares?! Is goede info toch, en beter goed gekopieerd van internet, dan slecht zelf gemaakt![]()
als het een kameraad is zeg ik ook altijd yooooooquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als hij tel. opneemt zegt hij ook altijd: yooooo!
IT ISNT FAIRquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef francis997 het volgende:
[..]
groot gelijk, vooral als het belangerijke info is, die evt. je slagen kan bepalen.
Allemaal tot morgen..ik hou het voor gezien voor vandaag![]()
ik ook, als je vriendin belt ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het een kameraad is zeg ik ook altijd yoooooo
kun je mooi in je blote snikkel rond lopen!! Deuren op slot en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit hier helemaal alleen.. Iedereen is weg, vrij of even een rookpauze houden
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kun je mooi in je blote snikkel rond lopen!! Deuren op slot en gaan met die banaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ik ook, als je vriendin belt ook?
Welterustenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: dan zeg ik gewoon normaal hai, of moi
@ Sok41: heb ik ook een tijdje gedaan, heel verbaasd zeggen: hoe wist je dat ik hier was ?!dan is het een tijdje stil en dan snappen ze hem pas
ik ben weg, morgenvroeg misschien een paar posts, anders tot donderdagmorgen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kun je mooi in je blote snikkel rond lopen!! Deuren op slot en gaan met die banaan![]()
![]()
Zieke ideeën die vent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Kan nog wel eens hele dagen bij jou op kantoor zittenquote:
Zal wel aan mij liggen idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan nog wel eens hele dagen bij jou op kantoor zitten![]()
Tering nou, vandaag niet echt veel uitgevretenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:11 schreef Sok41 het volgende:
Vandaag bijna 2 topics vol geblazen.. 't goat nogal ey
En terechtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
en weer thuis...
En als straf mocht ik eerst 30 minuten op mijn bus wachten.. die had weinig zin om te komen
Kutbussenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
en weer thuis...
En als straf mocht ik eerst 30 minuten op mijn bus wachten.. die had weinig zin om te komen
Lang leve het OVquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
en weer thuis...
nog een klein uurtjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kutbussen! Ben blij dat ik niet met de bus moet, zo gelukkig in de oootoooo. Hopen dat er geen files staan
![]()
gelukkig scheen de zon lekkerquote:
Nu naar huisquote:
Je hebt een haakje teveel weggehaaldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:31 schreef Gauch0 het volgende:
[quote]Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij gaan straks lekker naar huis
[/quote
Ja ik straks ook]
Damzkieee een vaste aanstelling? Die lui zijn straks blij dat die vervelende postzegel (dat zegt mijn oma altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Gauch0 het volgende:
wat een 8 tot 5 mentaliteit, hey adams als je een vaste aanstelling wil moet je vooral zo door blijven gaan.
groet EL GAUCHO
Ah beters, scheelt je toch weer wat minuten/uurtjes op kantoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:44 schreef lienelien het volgende:
M´n collega had in plaats van Emma Watson in beeld Emily Watson getypt, en dat staat op de uitzendband die al bij Net5 is, dus ik moet daar zo naartoe om een nieuwe band te brengen, maar ik mag dus al wel om 17u weg![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:44 schreef lienelien het volgende:
M´n collega had in plaats van Emma Watson in beeld Emily Watson getypt, en dat staat op de uitzendband die al bij Net5 is, dus ik moet daar zo naartoe om een nieuwe band te brengen, maar ik mag dus al wel om 17u weg![]()
Ik mis speedboten over de grachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Rondvaarten, Net5, waarom doet dit me denken aan Amsterdamned.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Rondvaarten, Net5, waarom doet dit me denken aan Amsterdamned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |