quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
WTF, heel nederland heeft te horen gekregen van tellen in de trein. Ik neem aan dat het personeel toch ook een memo'tje krijgt. En die van samenwerkende maatschappijen op de NSI treinen ook. Moeten ze die wel lezen natuurlijk
Lezen is idd een vak apart hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
WTF, heel nederland heeft te horen gekregen van tellen in de trein. Ik neem aan dat het personeel toch ook een memo'tje krijgt. En die van samenwerkende maatschappijen op de NSI treinen ook. Moeten ze die wel lezen natuurlijk
why that?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:52 schreef Zug-Chef het volgende:
17 februari 2x Olympic VIRM van Utrecht via Hry naar Leeuwarden, in de middag terug !
Bouwmachinesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:43 schreef Fixers het volgende:
Oeps Ik had 'm dicht gegooid zie ik nu.... Ach ik denk dat een boel van de treinfetishisten naar dordrecht zijn voor die open dag waar broer-van-fixers ook rond banjerd (BvF is bouwmachine fetishist).
In aanmerking genomen dat rupsbanden ook door wielen geleid worden, klopt dit ja.quote:
Beetje jammer dat het stuk van Amsterdan Amstel naar Centraal altijd zo lang doet. Dat rangeerterein is gewoon te groot. Te veel wissels enzo. Langzaam rijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
't viel mij op dat het stukje amsterdam - utrecht echt een heel stuk sneller gaat dan enkele jaren terug
ja vond ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:05 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het stuk van Amsterdan Amstel naar Centraal altijd zo lang doet. Dat rangeerterein is gewoon te groot. Te veel wissels enzo. Langzaam rijden.
kom ik zo ongeveer elke dagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag een hele rit gehad, ben naar Rotterdam - Den Haag CS - Amsterdam CS en Schiphol geweest!
als je een wedstrijdje metro-trein doet vanaf Amstel naar Centraal wint de metro het. Je kan zelfs je gemiste trein weer inhalen en dat terwijl de metro nog 4 keer stopt.quote:
Dus je nam een aanloop ,je dook en nu heb je hoofdpijn??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
in de olympische ic heen, op de vloer is daar een afbeelding van een zwembad, bah wat lelijk ...
Komt waarschijnlijk door dat je een dienstloopt van Interview NSS. Die meten (zoals zij dat zeggen ), die trein ook. Daardoor wordt je er in geroosterd op de CNL.Als je een maal aanboord ben is het wel leuk hoor...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef thatsme het volgende:
In het vorige topic hadden tellers het erover dat ze in de CNL moesten tellen? Maar wat maakt het nou uit hoeveel mensen daar in zitten. Het is geen NS en helemaal geen nationale trein. Je moet er zelfs toeslag voor kopen! Dus via de reserveringen moeten ze al een goede schatting kunnen maken.
ik reed vrijdag over de a10 onder enorm veel sporen naast elkaar door. dus kan me er wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:05 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het stuk van Amsterdan Amstel naar Centraal altijd zo lang doet. Dat rangeerterein is gewoon te groot. Te veel wissels enzo. Langzaam rijden.
Was jij er ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?t=8160
foto's en zo van de open dag bij Volker.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens staan onder die link dus NIET de foto's van de open dag
okee, er inzitten is zeker wel leuk! Heb er al diverse trips mee gemaakt en met pasen weerquote:Op zondag 4 februari 2007 11:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dat je een dienstloopt van Interview NSS. Die meten (zoals zij dat zeggen ), die trein ook. Daardoor wordt je er in geroosterd op de CNL.Als je een maal aanboord ben is het wel leuk hoor...
Tofquote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij er ook?
Mijn foto's komen zodalek
Overigens staan onder die link dus NIET de foto's van de open dag
Daar ziet NS alweer van af en heeft dus 50 nieuwe VIRMpjes besteld.quote:De huidige verwachting is dat alle DDM-rijtuigen worden gemoderniseerd zodat ze IC-waardig worden qua comfort.
BAM had er in elk geval een, die stond voorheen op Rotterdam Noord Goederen. Maar of ie daar nog steeds staat, weet ik niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:00 schreef perslucht het volgende:
Volgens mij heeft structon er een, voorderest vraag ik me ook af wat daar van terecht is gekomen.
Whehehe Moet je maar niet zo vroeg naar huis gaanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
er staat nu wel een linkje naar een paar foto's
Stuur die Remko-flappie anders ff hierheen, kan hij zien wat hij gemist heeft Ik ga niet reggen op BMFquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
er staat nu wel een linkje naar een paar foto's
Erg vreemd dat juist op die dag er een extra trein ingelegd is. Logischer zou komend weekend zijn, vanwege het WK Allround.quote:
Na de koploper-revisie zal het volgende DDM zijn neem ik aan, misschien zal het wel tegelijk gebeuren als dat bij Haarlem af is.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:09 schreef perslucht het volgende:
En trouwens, de OP moet aangepast worden.
Dit staat er bij het DDM verhaal:
[..]
Daar ziet NS alweer van af en heeft dus 50 nieuwe VIRMpjes besteld.
Dat gaat goed dan, moet eigenlijk niet kunnen...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Voor zover ik weet zijn het geen fotosoeps. Op het emplacement van Groningen heeft ook al eens een stelletje gestaan waar oprotten op stond.
SMS ARIVA spatie "tekst" naar 7373.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:48 schreef Duvel het volgende:
Dit zijn toch wel fotosoeps hoop ik?
Dè reden waarom de digitale bestemmingsaanduidingen bij treinen van NSR met codes werken!
ik wil er graag eentje met "FUCK VIRM" eropquote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Voor zover ik weet zijn het geen fotosoeps. Op het emplacement van Groningen heeft ook al eens een stelletje gestaan waar oprotten op stond.
Ik eentje met Fles-Express!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil er graag eentje met "FUCK VIRM" erop
De glans was er al af. Letterlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Duvel het volgende:
Hier nog een foto als requiem. De laatste in mijn collectie, rust in vrede.
[afbeelding]
(Ik zal ook nog eens kijken of ik de eerste kan vinden, zit ergens een dia of 2000 eerder in de collectie... )
Ja die dingen zagen er echt niet meer uit, een heel contrast met toen ze net in dienst waren: toen glommen ze je tegemoet.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De glans was er al af. Letterlijk.
Emmen?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Duvel het volgende:
Hier nog een foto als requiem. De laatste in mijn collectie, rust in vrede.
[afbeelding]
(Ik zal ook nog eens kijken of ik de eerste kan vinden, zit ergens een dia of 2000 eerder in de collectie... )
Wanneer was dat? Als het goed is, staan er namelijk wel enkele en zo nu en dan kan er ook een Arriva buffel staan zoals afgelopen week.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij zag ik vluchtig nog 1tje staan bij Onnen? Of het was een buffel....
Er staan er nu sowieso nog 3quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij zag ik vluchtig nog 1tje staan bij Onnen? Of het was een buffel....
Exactemundo!quote:
Schaatsenquote:
Gelukkig is dat jouw mening, ik vind die stoelen niet echt oncomfortabel eigenlijk. Gewoon een kwestie van wennenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
De stellen zien er prachtig uit, maar het comfort laat soms nog wat te wensen over
zou ook kunnen,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef MREn het volgende:
Zijn dat niet de testlocs voor de betuweroute?
Overigens: er bestaat kans dan de inefficiënte inzet van loc-IR-loc in de 1500 gaat verhuizen...en wel naar de serie 1600 met locwissel te Hfdo en Es
Had hem al is eerder gespot, komt via Amersfoort binnen. Ik denk zelf dat het materieel is voor de HSL-zuid. De betuweroute is geloof ik 'opgeleverd'. En waarom zou je zo iets in Ut stallen, als je het dan beter door kan laten rijden naar Rtdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
die groen/grijze loc's, waar zijn die ook alweer voor (HSA toch?)?
zag er zaterdag 2 in Eindhoven, rond half 4 's middags bij spoor 6, getrokken door een Railion 6400
een trein met een relatief schoon raampje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef SkaterSam het volgende:
Een paar treinen te Utrecht, genomen met een telefoon uit een rijdende trein, dus op zich nog wel aardig... Ik vond de combinatie van oude en nieuwe treinen, en de verschillende functies van de treinen die er stonden wel grappig in ieder geval.
[afbeelding]
Ze bestaan nog!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
een trein met een relatief schoon raampje?
Ja, wel HSA! De groene loc is van Angel Trains, de Hippel is van Nedtrain, net als het meetrijtuig achter de Angel-loc. Dan staat er nog een of ander archaïsch ding van VolkerRail.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee HSA niet..
* Dichterbijer valt stijl achteroverquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinen met raampjes die OPEN kunnen bestaan zelfs nog
Een GTW'tje met op de kop een gele waas. Zo een heb ik er vanochtend gespot. Het ging om de (10)234.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb niks gezegd
Zag gister eentje die trouwens wel een enorm gele waas over zich heen had....
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
een trein met een relatief schoon raampje?
Wat Flash zegt, Koploper vanuit Rotterdam...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinen met raampjes die OPEN kunnen bestaan zelfs nog
ja maar om in een ICM bak een raampje open te pleuren in mid winter als de trein vol is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinen met raampjes die OPEN kunnen bestaan zelfs nog
aso is dat :wquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:50 schreef thatsme het volgende:
tja sommige mensen boeit dat niet. Want die zitten lekker met hun dikke jas aan, pff wat warm raampje open!
Die mafkezen heb je echt! Een tijd geleden was er zelfs een maf die het raampje niet dicht wilde doen. Die was niet geschikt voor openbaar vervoer...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aso is dat :w
doe je jas dan uit :/
Ja!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die mafkezen heb je echt! Een tijd geleden was er zelfs een maf die het raampje niet dicht wilde doen. Die was niet geschikt voor openbaar vervoer...
En NIET!! met de VIRM reizen morgen, dan kom je dus niet meer thuisquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef vw_caddy het volgende:
Denken we om het weeralarm morgen? Vroeg thuis zijn.
die zijn toch allemaal ontdaan van dat bugje?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:39 schreef Wadloper het volgende:
[..]
En NIET!! met de VIRM reizen morgen, dan kom je dus niet meer thuis
Die kan niet tegen sneeuw?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:39 schreef Wadloper het volgende:
[..]
En NIET!! met de VIRM reizen morgen, dan kom je dus niet meer thuis
LOL, heb ik iets te veel gezegd? NSR gaat na de ochtendspits het aantal treinen halveren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef vw_caddy het volgende:
Denken we om het weeralarm morgen? Vroeg thuis zijn.
In 2005 stonden veel aan de kant vanwege sneeuw wat bij de elektrische zooi kwam ofzo, in ieder geval waren er een flink aantal defectquote:
Ik reis altijd per Koploper. Ik ben zeer tevreden met de verwarmingsprestaties van dit materieel. Bij tropische omstandigheden slaap ik heerlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja!
ok, als je in je T-shirtje zit en t nog heet hebt midden in de winter en daarom je raampje open doet Ala!
maar om met je winterjas en sjaal om een raam open te doen?
als ik t warm heb ga ik meestal maar op het balkon hangen ( is het al koeler ) en bij bepaalde treinen kan je tegen de deur leunen waardoor deze lekker tochten gaat :p
Geloof nog niet het enige probleem, probleem was geloof ik ook nog met de arico. Deze zuigt lucht onderin aan, en als de VIRM dus door sneuw rijdt, dan zuigt dat ding stuifsel sneeuw aan, wat door het filter ging . Waardoor de airco niet meer werkte, zo iets bleef me bij .quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
die stroomafnemers hebben moeite met de winterse omstandigheden in Nederland
Koploper geeft zo'n mooi geluid, raampjes allemaal open en dan lekker rijden . Maar koplopers zijn veel beter te beheersen qua temperatuur dan mat'64. VIRM is toch wel een ramp, ene trein airco op 10 graden, andere trein heb je het gevoel dat de airco ontbreekt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik reis altijd per Koploper. Ik ben zeer tevreden met de verwarmingsprestaties van dit materieel. Bij tropische omstandigheden slaap ik heerlijk.
Apart, normaal worden de ACTS-locs onderhouden in de werkplaats van de SSN.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Hij is zelf aangekomen Alleen zal ie daarna (denk ik) voor een onderhoudsbeurt weggesleept worden de hal van NedTrain in
Op de 6400/6500? Die zijn van mensen die iets betekend hebben voor het (goederen)vervoer in Nederland. Zo is er een "Hanja" omdat Hanja Maij-Weggen ooit minister van V&W was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zijn die namen op de loc's van de machinisten?
geen idee welke nummers, die gele en rode bedoel ik, viel me vorige week tijdens het tellen op toen ik vaak langs kijkhoek kwamquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op de 6400/6500? Die zijn van mensen die iets betekend hebben voor het (goederen)vervoer in Nederland. Zo is er een "Hanja" omdat Hanja Maij-Weggen ooit minister van V&W was.
Ja, dat zijn die locs.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen idee welke nummers, die gele en rode bedoel ik, viel me vorige week tijdens het tellen op toen ik vaak langs kijkhoek kwam
Het is een erg oude traditie om treinen namen te geven. De eerste locs in Nederland heetten de Arend en de Snelheid. Deze traditie hebben ze met de komst van de 1600-serie in de jaren '80 weer nieuw leven ingeblazen. Een loc kan dus van een stadswapen worden voorzien, en wordt dan gedoopt door de burgemeester of zoiets. De Railion locs hebben geen stadswapens meer, maar alleen de naam van de stad. De 1601 draagt dus nu alleen nog de naam "Amsterdam" in plaats van het wapen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en op sommige gele loc's, niet de diesels, maar de stroomdingen, daar stonden plaatsen op, wat houden die dan in?
de 1800 series hebben toch ook nog namen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is een erg oude traditie om treinen namen te geven. De eerste locs in Nederland heetten de Arend en de Snelheid. Deze traditie hebben ze met de komst van de 1600-serie in de jaren '80 weer nieuw leven ingeblazen. Een loc kan dus van een stadswapen worden voorzien, en wordt dan gedoopt door de burgemeester of zoiets. De Railion locs hebben geen stadswapens meer, maar alleen de naam van de stad. De 1601 draagt dus nu alleen nog de naam "Amsterdam" in plaats van het wapen.
1800/1700 wel, en 1600 weer niet .quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
de 1800 series hebben toch ook nog namen?
Eerder al, ook op de 1300's stonden ook al stadswapens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef Duvel het volgende: Deze traditie hebben ze met de komst van de 1600-serie in de jaren '80 weer nieuw leven ingeblazen.
1600's hebben ook namen hoor, alleen geen wapen meer. Misschien niet allemaal, maar op de 1604 staat Dordrecht. Logisch ook, want die namen stonden er al op voordat de 1600 serie werd gesplitst in 1600 (Railion) en 1800 (NS-Reizigers).quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef Brembo het volgende:
1800/1700 wel, en 1600 weer niet .
Die zijn er pas op gekomen na de grote revisie, en die was later dan de 1600'en. Je zou kunnen zeggen dat het ongeveer gelijktijdig gebeurd is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Eerder al, ook op de 1300's stonden ook al stadswapens.
Ik neem aan van wel, toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:25 schreef 456 het volgende:
De locs die door Railion verkocht zijn aan NSR (waaronder de 1608 - 's-Hertogenbosch) gaan die vernummerd worden in 1800 serie?
De namen van de 1700-locs zijn sowieso wat 'kleiner'quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:13 schreef Luco het volgende:
Zo is er zelfs een 17xx loc van Diemen !!!
Enkhuizen, Veenendaal, Wolvega, Purmerend, Soest (RIP), Emmen, Duivendrecht, Zevenbergen, Beilen etc.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
De namen van de 1700-locs zijn sowieso wat 'kleiner'
Gramsbergen, Dalen, Akkrum...
Gefeliciteerd! Fijne camera!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:56 schreef Zug-Chef het volgende:
woohoo
* Zug-Chef is eindelijk eigenaar van een EOS 350 D
Later, de 1300'en waren aan de beurt, omdat de 1600'en allemaal al een naam haddenquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zijn er pas op gekomen na de grote revisie, en die was later dan de 1600'en. Je zou kunnen zeggen dat het ongeveer gelijktijdig gebeurd is.
^^quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe lang duurt het geld voor tellen? Ik neem aan een weekje?
Nee, die verkoop gaat niet door. NS R vindt de aankoopprijs van de locs te hoog...quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:25 schreef 456 het volgende:
De locs die door Railion verkocht zijn aan NSR (waaronder de 1608 - 's-Hertogenbosch) gaan die vernummerd worden in 1800 serie?
Heb je zulke kleine poezelige vrouwenhandjes Zug?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:56 schreef Zug-Chef het volgende:
woohoo
* Zug-Chef is eindelijk eigenaar van een EOS 350 D
Om eerlijk te zijn vind ik een koploper werkelijk vreselijk met tropische temperaturen, de banken 'zweten' nogal met dat weer. Mat'64 zit dan nog fijner. Maar schotel mij dan maar een V-IRM diepvries voor, nog beter.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef Brembo het volgende:
[..]
Geloof nog niet het enige probleem, probleem was geloof ik ook nog met de arico. Deze zuigt lucht onderin aan, en als de VIRM dus door sneuw rijdt, dan zuigt dat ding stuifsel sneeuw aan, wat door het filter ging . Waardoor de airco niet meer werkte, zo iets bleef me bij .
[..]
Koploper geeft zo'n mooi geluid, raampjes allemaal open en dan lekker rijden . Maar koplopers zijn veel beter te beheersen qua temperatuur dan mat'64. VIRM is toch wel een ramp, ene trein airco op 10 graden, andere trein heb je het gevoel dat de airco ontbreekt.
Maar ik sprak voor onze conservenblikjes-uit-treinen-fokker een machinist en die wou ook wel alles naar de schroothoop sturen behalve VIRM . Omdat die zo lekker rijden .
mwohhh ;')quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heb je zulke kleine poezelige vrouwenhandjes Zug?
Da's wel een klein nadeeltje aan de camera ja...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Heb je zulke kleine poezelige vrouwenhandjes Zug?
Op de 1649 stond het wapen van Ossquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Eerder al, ook op de 1300's stonden ook al stadswapens.
[..]
1600's hebben ook namen hoor, alleen geen wapen meer. Misschien niet allemaal, maar op de 1604 staat Dordrecht. Logisch ook, want die namen stonden er al op voordat de 1600 serie werd gesplitst in 1600 (Railion) en 1800 (NS-Reizigers).
Hé dat klopt niet! Die zou nog gewoon met het wapen moeten rijden!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Op de 1649 stond het wapen van Oss
Toevallig zag ik afgelopen weekend de 1849 rijden.., maar geen wapen meer
't Kan zijn dat de grafitti-verwijderaars iets te enthousiast zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat dacht ik ook...
Maar dan moet ik wel heel scheel geweest zijn ik lsuit niks uit natuurlijk
That is something news... Dus dat wrakhout is te duur. Als je las wat ze allemaal van plan waren met die locs (NSR) dan zou ik zeggen doe wat water bij dewijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Binman het volgende:
[..]
Nee, die verkoop gaat niet door. NS R vindt de aankoopprijs van de locs te hoog...
Ik zal aan de betreffende machinist vragen dit voortaan niet meer te doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef thats-me het volgende:
Machinist van Trein 10141(intercity) vond het nodig om te stoppen op Enschede Drienerlo, Waar niemand in of uit stapte.
Ik wil de 1300 weer op de baanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik wil zo veel weer op de baan
maar dat gaat nou niet
(ok op de model en virtuele baan wel )
* Ou-Tannu heeft een 1200 modeltje :pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wil de 1300 weer op de baan
Graagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef weps het volgende:
[..]
Ik zal aan de betreffende machinist vragen dit voortaan niet meer te doen
lol :-Pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:21 schreef ReisT het volgende:
En ze rijden het nog met Buffels ook! Onze enige echte diesel-intercity. Daarom dacht die machinist natuurlijk dat het een stoptrein moets zijn.
onder de catagorie spuuglelijk wel jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef Wadloper het volgende:
DH is echte dieselmaterieel!
Nee, VIRM is mooi bedoel jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
onder de catagorie spuuglelijk wel ja
Ja, dat is een mooi eigen ontwerp van NS! Vind ik dan.quote:
dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag iets grappigs met de DM'90 van de 9100 meegemaakt...
Na aankomst in Groningen (ook al tijdens) waren de lichten van de treinstellen uit, en later stonden ook de motoren uit ineens
Moest een servicemedewerker (perronopzichter eigenlijk) alles weer opstarten en ontgrendelen
vandaag had ik gewoon de kitlens er op geschroefd, maar ik heb ook nog een Tamron 55-200, die geeft aanmerkelijk beter resultaat.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm ik was nog van plan om naar t station te gaan vandaag in verband met de UFM 120 die langs zou komen vandaag, maar heb m maar bij Adh gepakt. Trouwens, Wat heb jij voor lens Alexxx bij je dSLR ?
gebeurt wel vaker.. komt door de lange draaitijd. Na ongeveer 50min geen sleutel in de cabine gaat de trein in een sluimerstand, dat betekend dat de deuren dichtgaan en de lampen uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag iets grappigs met de DM'90 van de 9100 meegemaakt...
Na aankomst in Groningen (ook al tijdens) waren de lichten van de treinstellen uit, en later stonden ook de motoren uit ineens
Moest een servicemedewerker (perronopzichter eigenlijk) alles weer opstarten en ontgrendelen
Nee dit was anders, hij was net na aankomst al helemaal uit, met sluimeren staan de motoren gewoon aan, en nu was echt alles uit (motoren dus ook)quote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef thatsme het volgende:
[..]gebeurt wel vaker.. komt door de lange draaitijd. Na ongeveer 50min geen sleutel in de cabine gaat de trein in een sluimerstand, dat betekend dat de deuren dichtgaan en de lampen uit.
Daar heb ik met mijn camera ook last van, als het wat minder goed weer is, zijn foto's dof en bewogenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Weer Tamron he Ik ga er een dezer dagen ook een halen, de 28-75 f/2.8 dan wel Ik wil namelijk scherpe foto's ook als het wat minder mooi weer is
Excuus voor het vloeken Jammer, wat meer treinen op de Maaslijn zou geen kwaad kunnenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat gevloek en getier mag in KLB van mij.
Maar reken er maar niet op dat dat materiaal daar komt. Die dingen zijn door de NS volgens mij al aardig afgeschreven.
Dan zul je die opmerking nog vaak krijgen!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik schrijf het pas goed als we er meer van krijgen
Mwa, valt wel mee. Als het goed is tot maart dan krijgt Veolia (blijkbaar) meer Wadlopersquote:Op maandag 12 februari 2007 06:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan zul je die opmerking nog vaak krijgen!
Tja, wij hebben ze hier in het Noorden ook nog nodigquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jammer, wat meer treinen op de Maaslijn zou geen kwaad kunnen
die 5x ICMIII zie ik smorgens naar Lw scheurenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag op Lw-Gn op de .33 diensten in de spits GTtweetjes gezien. Zelf zat ik in de buffel die de sneltrein mag doen. Het nummertje lezen gaat wat lastig onderweg, maar opvallend is wel dat de sneltrein van 7.57 van Lw-Gn de kruisingen vaak verlegd heeft. Vandaag weer andere treinen gekruisd te Hdg (ipv Vwd) en Vvl (Hoogkerk).
Donderdag heb ik even in Lw gespot en wat me opviel was dat er nogal wat materieel op het opstelterrein stond rond 14.00. Minimaal 5x ICM III op het opstelterrein.
Plan U gaan naar Slowakije of een of ander Oost-blok land . Daarnaast zijn NS en Arriva niet echt lieve vriendjes wat betreft materieel . En nu mag Arriva op de blaren zitten omdat de gemeente voor hun gekozen hebben.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef Xbox_360 het volgende:
Iemand nog enig idee of we op de Maaslijn nog Plan U treinen krijgen? [afbeelding]
Dat materiaal tekort hangt me nu helemaal de keel uit.. Moest na rijles bij Heyendaal opstappen en kon niet eens de trein in..
Reden wijziging: schelden is voor KLB
Gelukkig heeft Arrive atm als voordeel dat er GTWs instromen, en ze dus minder afhankelijk worden van de NS (of een tak dr van)quote:Op maandag 12 februari 2007 15:04 schreef Brembo het volgende:
[..]
Plan U gaan naar Slowakije of een of ander Oost-blok land . Daarnaast zijn NS en Arriva niet echt lieve vriendjes wat betreft materieel . En nu mag Arriva op de blaren zitten omdat de gemeente voor hun gekozen hebben.
Wel leuk om te zien, dat de NS dood leuk met DM'90 onder de draad rijdt terwijl overal op dieseltrajecten tekorten aan zijn.
Mwoa, wat je vroeger noemtquote:Op maandag 12 februari 2007 17:02 schreef knars het volgende:
Die koploper was vroeger de standaardtrein tussen Den Haag en Arnhem.
Kijk, dat klinkt nog eens goed!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, wat je vroeger noemt
Ik heb nog geregeld in Matje 54 gezeten toen die dienst nog uit Arnhem Velperpoort vertrok. Heerlijk, op Velperpoort een plaatsje zoeken en comfortabel de zondvloed forenzen op Arnhem afwachten, en dan lekker naar Utrecht kachelen
Op Valleilijn.nl hebben ze het over september 2007.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand wanneer de Protos op Amf - Ed komt te rijden trouwens?
Staat alle informatie in over hoe de machinist storingen kan oplossen. Vanaf +- 1998 staat ook de bediening erinquote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
materieelgidsen?
Ik ook maar ik ga met een GROTE boog om Greuning heen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef Wadloper het volgende:Morgen onverwacht vrij, eens kijken wat ik ga doen
kenker ik had nooit over die kilometers moeten beginnenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Waarschijnlijk eerst even naar Horst Sevenum
't Is inderdaad erg fijn materieel, ik heb er nog regelmatig in gezeten. En zo vaak mogelijk gefotografeerd toen het nog reed (inclusief een slooptransport).quote:Op maandag 12 februari 2007 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaa joh Mat54 is echt VET
Ben echt blij dat ik die donateursrit vorig jaar meegeweest ben
Net zoals die NS mensen het hadden over een Stoptrein van Zutphen tot aan Den Haag Centraal . Maar dit soort treinen bestaan gelukkig nog steeds . De stoptrein van Utrecht - Dordrecht en een beetje om rijden .quote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, wat je vroeger noemt
Ik heb nog geregeld in Matje 54 gezeten toen die dienst nog uit Arnhem Velperpoort vertrok. Heerlijk, op Velperpoort een plaatsje zoeken en comfortabel de zondvloed forenzen op Arnhem afwachten, en dan lekker naar Utrecht kachelen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | 09:43 Utrecht Overvecht 09:50 Hollandsche Rading 09:55 Hilversum Sportpark 09:59 Hilversum 10:01 Hilversum Noord 10:05 Bussum Zuid 10:09 Naarden-Bussum 10:23 Weesp 10:30 Diemen Zuid 10:34 Duivendrecht 10:39 Amsterdam RAI 10:42 Amsterdam Zuid 10:51 Schiphol 10:57 Hoofddorp 11:02 Nieuw Vennep 11:24 Leiden Centraal 11:27 De Vink 11:31 Voorschoten 11:36 Den Haag Mariahoeve 11:40 Den Haag Laan v NOI 11:47 Den Haag HS 11:50 Den Haag Moerwijk 11:53 Rijswijk 11:58 Delft 12:01 Delft Zuid 12:08 Schiedam Centrum 12:16 Rotterdam Centraal 12:19 Rotterdam Blaak 12:22 Rotterdam Zuid 12:26 Rotterdam Lombardijen 12:30 Barendrecht 12:36 Zwijndrecht 12:40 i Dordrecht 3b |
Ach, lang was het schattig lief Noordelijke Nevenlijnenquote:
Volgens mij niet , want de stoptrein Rhenen - Amsterdam - Uitgeest, wacht in Amsterdam ook 16 min. Deze krijgt wel een ander nummer en dan krijg je ook een reisadvies om van 8a naar 8a te gaan . Oftewel een kwartier stil zitten in de trein .quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
de 5700 die in Leiden een ander nummer krijgt of zo toch?
Dat geef ik toequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, lang was het schattig lief Noordelijke Nevenlijnen
Maar die crap lazert nu onderhand ECHT uit elkaar, 't is mooi wèst
wat was er mis mee? Banken te hard? Dat heet nieuwigheidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Afgelopen weekend op weg naar m'n ouders voor het eerst in GTW gezeten, valt me tegen ik had hem comfortabeler verwacht.
- Harde Bankenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat was er mis mee? Banken te hard? Dat heet nieuwigheid
Vanaf Leiden gaat er een stroptrein naar Utrecht via Hilversum in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
de 5700 die in Leiden een ander nummer krijgt of zo toch?
niet echt hehequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef ROG het volgende:
[..]
Vanaf Leiden gaat er een stroptrein naar Utrecht via Hilversum in ieder geval.
geen idee of dit bijdraagt hehe
Het deel "nieuws" in de TT wordt in elk geval niet bevredigd.quote:
Baggeren kan naar hartelust op OHIHquote:
Is dat alleen voor personen binnen de "sociale eenheid NS"?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baggeren kan naar hartelust op OHIH
nee hoor, baggeren schijnt daar ruimhartig aangemoedigd te worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat alleen voor personen binnen de "sociale eenheid NS"?
Om serieus te posten? Kom nou zeg!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, baggeren schijnt daar ruimhartig aangemoedigd te worden.
waarom denk je dat ik me weer hier kom vertonen?
Mwoaaa okee goed puntquote:
Ik bagger hier lieverquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baggeren kan naar hartelust op OHIH
Why am I not surprised?quote:
is dat iets nieuws of zo?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zit je weer aan de alcohol en ben je tegelijkertijd hier aan het posten?
Volgens de NS is het merendeel de schuld van Prorail vanaf Ah, vaak is het bijvoorbeeld met +10 uit Dld(emmerich) gekomen en dan moet ie in de huidige dienstregeling worden gepropt en dat gaat niet altijd even goed...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef winterapfel het volgende:
afgelopen weekend weer eens met de ICE gereisd, blijven heerlijke treinen!!
Het lijkt alleen dat er zo vaak een ICE problemen heeft in NL of bij de grens overgang D/NL... Hebben die dingen ook vaak storigen in D zelf, of heeft het te maken met NL systemen? Of lijkt het alleen maar zo dat er zo vaak een ICE met storing in NL is?
Logisch, als hij ook voor rolstoelgebruikers toegankelijk moet zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
- WC-blok neemt veel ruimte in
Vakantie? Waarom dat dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
over 2 weeeeeeeekjes vakantie.... oftewel TREINEEEEEEEH!
In leeuwarden moest ik nog steeds 20 cm omhoog stappen, dus eerst de perrons maar eens aanpassen. In Buitenpost is het wel fijn, die zijn wel op hoogte.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:19 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Logisch, als hij ook voor rolstoelgebruikers toegankelijk moet zijn
quote:Snelheidsrecord voor Franse TGV
PARIJS - De Franse hoge snelheidstrein (TGV) heeft een nieuw snelheidsrecord gevestigd. Dat meldden Franse kranten woensdag. De Train à Grande Vitesse bereikte dinsdag op het nieuwe traject Parijs-Straatsburg een snelheid van 553 kilometer per uur. Daarmee werd een record uit mei 1990 van 513,3 kilometer per uur ruimschoots overtroffen.
Ik doe niet aan school.quote:
Hij is eigenlijk nog langer, want ze beginnen in Almere Oostvaarders! Vandaar dus eerst naar Utrecht, paar minuten stilstaan, en dan terug naar Hilversum en door naar Dordrecht. Duurt in totaal precies 4 uur.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:30 schreef Brembo het volgende: Maar dit soort treinen bestaan gelukkig nog steeds . De stoptrein van Utrecht - Dordrecht en een beetje om rijden .
[ code verwijderd ]
De stoptrein van dik 3 uur
wtf en ze schaffen de lange intercity's af omdat de vertragingen dan beter opgevangen kunnen wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nog langer, want ze beginnen in Almere Oostvaarders! Vandaar dus eerst naar Utrecht, paar minuten stilstaan, en dan terug naar Hilversum en door naar Dordrecht. Duurt in totaal precies 4 uur.
Dit is een materieeltechnische koppeling: de ene serie gaat over in de andere, maar kan als het goed is ook weer ontkoppeld worden. Als de stoptrein Utrecht - Almere dus niet naar Leiden kan, wordt ie in Almere weer de stoptrein naar Utrecht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wtf en ze schaffen de lange intercity's af omdat de vertragingen dan beter opgevangen kunnen worden
Of zoiets danquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef Duvel het volgende:
Als de stoptrein Utrecht - Almere dus niet naar Leiden kan, wordt ie in Almere weer de stoptrein naar Utrecht.
Dat klinkt wel logisch, maar ik had toch ergens Oostvaarders zien staan! Oh ja wacht. Nou ja ik heb nog niet gegeten, daar zal het liggen. En na het eten ligt het aan de wijn, et cetera.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zoiets dan
Ware het niet dat de stoptrein Utrecht - Leiden niet langs Almere komt
Ik vind trouwens wel dat je daar een oorkonde voor moet krijgen hoor, 4 uur in een SGMm of Plan Vquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch, maar ik had toch ergens Oostvaarders zien staan! Oh ja wacht. Nou ja ik heb nog niet gegeten, daar zal het liggen. En na het eten ligt het aan de wijn, et cetera.
Dat jij er geweest bent, dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef hooibaal het volgende:
De huiskamervraag voor de kenners: wat is de overeenkomst tussen de stations op de foto (aangevuld met Amsterdam CS en Delft, maar daar kon ik even geen foto nemen)?
de intercity naar a'dam rijdt anders keihard door delft heen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jij er geweest bent, dus
en dat ze meer dan 1 en minder dan 6 buurstations hebben
en dat er InterCities stoppen
en dat er Vi m rijdt
ik zeg ook niet dat ALLE ICs stoppen De 1900 wel toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
de intercity naar a'dam rijdt anders keihard door delft heen hoor
1900? Dat ding naar Venlo/Den Haag wel ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ALLE ICs stoppen De 1900 wel toch?
Alle stations hebben 4 of meer treinperrons?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef hooibaal het volgende:
Gisteren 'even' een rondje door Nederland gemaakt langs de onderstaande plaatsen, en, wonder boven wonder, bij maar 1 trein vertraging gehad die ik later nog heb kunnen inlopen ook.
De huiskamervraag voor de kenners: wat is de overeenkomst tussen de stations op de foto (aangevuld met Amsterdam CS en Delft, maar daar kon ik even geen foto nemen)?
Even snel gerekend was het rondje 756 km (!)
[afbeelding]
Dat wordt lastig uitzoeken, maar wordt ook niet als reisadvies gegeven . Maar ja dan moet je echt gaan spotten, en daar heb ik nou niet zo'n zin in .quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nog langer, want ze beginnen in Almere Oostvaarders! Vandaar dus eerst naar Utrecht, paar minuten stilstaan, en dan terug naar Hilversum en door naar Dordrecht. Duurt in totaal precies 4 uur.
Ooit wel eens in Deventer geweest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Alle stations hebben 4 of meer treinperrons?
itt tot voorgande keren liep deze wadloper (2tje) zo soepel als het maar kan!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe beviel het
ik weet niet hoe jij telt, maar Susteren, Geleen Oost en Geleen-Lutterade is in mijn wereld gewoon DRIE samen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef hooibaal het volgende:
Degene die verzon dat ieder van deze plaatsen minstens een buurtstation heeft zit er ook een beetje naast, want Sittard heeft dit namelijk niet...
-edit- laat maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Degene die verzon dat ieder van deze plaatsen minstens een buurtstation heeft zit er ook een beetje naast, want Sittard heeft dit namelijk niet...
Ik tel dus niet zo, ik weet wel dat e.e.a. tegenwoordig in dezelfde gemeente ligt maar een buurtstation is in mijn optiek een station ergens in/bij een wijk van voornoemde plaats, zoiets als 'Nijmegen Dukenburg' of 'Oss West' ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij telt, maar Susteren, Geleen Oost en Geleen-Lutterade is in mijn wereld gewoon DRIE samen hoor
Mwah, Geleen Lutterade is gewoon Sittard Zuid hoor. , Geleen Oost is meer Sittard Zuid-Oost.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik tel dus niet zo, ik weet wel dat e.e.a. tegenwoordig in dezelfde gemeente ligt maar een buurtstation is in mijn optiek een station ergens in/bij een wijk van voornoemde plaats, zoiets als 'Nijmegen Dukenburg' of 'Oss West' ofzo.
ja leuk, moet jij wetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik tel dus niet zo, ik weet wel dat e.e.a. tegenwoordig in dezelfde gemeente ligt maar een buurtstation is in mijn optiek een station ergens in/bij een wijk van voornoemde plaats, zoiets als 'Nijmegen Dukenburg' of 'Oss West' ofzo.
*terugleest*quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk, moet jij weten
maar ik heb het nooit gehad over zoiets als een "buurtstation"
Er stoppen treinen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef thats-me het volgende:
Wat is nu de overeen komst?
Ook Haarlem en Rotterdam Centraal zijn uit een iets ander jaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef knars het volgende:
Oh nee, even Duivendrecht en Sloterdijk over het hoofd gezien.
Alle stroomhuisjes hebben het zelfde design .quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef knars het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal een gebouw gehad van dezelfde architect?
Van Rhenen naar Oostvaarders was in de oude dienstregeling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens schijnt hij eerst nog uit Uitgeest te komen en dan via Rhenen naar Oostvaarders te rijden. Zoeken we op .:+
Staat al wel op de connexxie-site, moet je nog heel even wachten en daarna komt nog is de uitbetaling van je vakantiegeld en vrijedagen .quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef italiaan1987 het volgende:
Heeft iemand zn geld van tellen in de trein onderhand al gehad?
Bij mij staat nog niks op me digitale loonstrook...maarja ik wacht het nog wel ff afquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Brembo het volgende:
[..]
Staat al wel op de connexxie-site, moet je nog heel even wachten en daarna komt nog is de uitbetaling van je vakantiegeld en vrijedagen .
Al deze stations hebben een Albert Heijn To Go.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef thats-me het volgende:
Wat is nu de overeen komst?
Echt niet!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alle stroomhuisjes hebben het zelfde design .
Oke, die van hilversum niet . Moet je maar is kijken langs Ah - Ut en Ah - Zp. Allemaal de zelfde!quote:
anders gezegt,quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef Brembo het volgende:
[..]
Oke, die van hilversum niet . Moet je maar is kijken langs Ah - Ut en Ah - Zp. Allemaal de zelfde!
Onderstations bedoel je toch? Er zijn een paar series in die op elkaar lijken, maar tussen Ah en Ut staan sowieso al drie verschillende types, tussen Ah en Zp ook zoiets.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef Brembo het volgende:
[..]
Oke, die van hilversum niet . Moet je maar is kijken langs Ah - Ut en Ah - Zp. Allemaal de zelfde!
Dat is mazzel hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Al deze stations hebben een Albert Heijn To Go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |