abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45936504
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:51 schreef Brembo het volgende:

[..]

3x de City Night Line . De zwiterse en duitse conducteur zien me weer aankomen . Vandaag ook, spreek eerst de nederlandse conductrice he, huh . Kost je 139 euro...
Ik ben van de NS mevrouw , en ik moet deze trein tellen... Nee, gebeurt niet, komen er 2 conducteurs van de NS erbij, hmzz ja staat wel op zijn papier... Tijdje denken, bla bla ok. Stap maar in, zoek maar een plek...
Zoals gewoonlijk heeft de 319 geen barrijtuig, dat is al de 2e keer zonder . Dus loop naar achter komt er een duitse chef naar me toe, was machst du? Bla bla, oftewel je mag niet mee naar de trein, NL conductrice fluit, nou ja blijf maar aan boord.

Het verbaast me dat die zwiters/duitsers geen woord engels willen spreken . Echt die lui zijn zo fucking koppig als de pest lijkt het wel... Maar ja het is een uur relaxen .
WTF, heel nederland heeft te horen gekregen van tellen in de trein. Ik neem aan dat het personeel toch ook een memo'tje krijgt. En die van samenwerkende maatschappijen op de NSI treinen ook. Moeten ze die wel lezen natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')