Ik heb van de week nog een machinist gesproken die door precies zo'n geintje zijn dienst niet heeft kunnen afmaken...quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:13 schreef Wadloper het volgende:
Van mij mogen zulke gasten gewoon platgereden worden, mongolen >.>
lijkt me iig geen prettig aanzicht als je trein besmeurt is met lichaamsdelenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog een machinist gesproken die door precies zo'n geintje zijn dienst niet heeft kunnen afmaken...
Die mogen van mij gecastreerd worden met twee grote stenen. Duidelijk een overvloed aan testosteron.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ehmm dit ging dus OOK om een wannabee. "ff machinistje laten schrikken, moet je doen, da's lachen", dat slag schorem
ophangen boven een ongebruikt zijspoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ehmm dit ging dus OOK om een wannabee. "ff machinistje laten schrikken, moet je doen, da's lachen", dat slag schorem
Ik denk dat een doorsnee wisselsteller in dit geval gepaster isquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef Fixers het volgende:
Die mogen van mij gecastreerd worden met twee grote stenen. Duidelijk een overvloed aan testosteron.
hmm die van de RandstadRail?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat een doorsnee wisselsteller in dit geval gepaster is
of open?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee die gaat niet goed dicht
dan maar op de maaslijn tussen de wissel, :pquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Maakt niet uit, hij maakt de KLABATSCHJ beweging niet echt optimaal
Dat gaan ze morgen weer doen, aangezien er werkzaamheden zijn tussen Blerick en Tegelen, alleen staat nog nergens aangekondigdquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan maar op de maaslijn tussen de wissel, :p
heeft VEOLIA een reden om niet op tijd te rijden
Citypendel en dan de 1e klas zoeken .quote:
Die ICRm had trouwens een kapot stuurrijtuig.quote:
Dat si standaard in de 1900-serie omdat er wel eens personeel op kan zitten van een standplaats die geen instructie heeft gehad op de BDs, daarom wordt voor de zekerheid de loc omgelopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Die ICRm had trouwens een kapot stuurrijtuig.
want op de terugweg vanuit venlo stond de loc voor het stuurrijtuig
Ik hoorde vandaag trouwens dat een machinist overal beter zit in de 1e klas , behalve dan de loc .quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat si standaard in de 1900-serie omdat er wel eens personeel op kan zitten van een standplaats die geen instructie heeft gehad op de BDs, daarom wordt voor de zekerheid de loc omgelopen.
De loc schudt een beetje...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag trouwens dat een machinist overal beter zit in de 1e klas , behalve dan de loc .
Dan is zijn die stuurstandrijtuigen ook een vrij nutteloze investering zeg.... Hoelang hebben ze die nu al? Lijkt me dat er tijd genoeg is geweest om personeel te trainen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat si standaard in de 1900-serie omdat er wel eens personeel op kan zitten van een standplaats die geen instructie heeft gehad op de BDs, daarom wordt voor de zekerheid de loc omgelopen.
Die BDs'en rijden pas sinds half december in de 1900. Personeel moet dus nog opgeleid worden denk ik!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dan is zijn die stuurstandrijtuigen ook een vrij nutteloze investering zeg.... Hoelang hebben ze die nu al? Lijkt me dat er tijd genoeg is geweest om personeel te trainen?
hebben ze tenminste een andere reden om te klagen dat ze niet op tijd kunnen rijden he :-)quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat gaan ze morgen weer doen, aangezien er werkzaamheden zijn tussen Blerick en Tegelen, alleen staat nog nergens aangekondigd
Gewoon een bordje L voor op bijplakken .quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die BDs'en rijden pas sinds half december in de 1900. Personeel moet dus nog opgeleid worden denk ik!
Dat is ICRmquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:52 schreef Milkmannetje het volgende:
Mensen, wat is dit? Hij glom nog zo... Zag ik bij Utrecht.
[afbeelding]
Yeah right!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:06 schreef perslucht het volgende:
Nu nog ff een spoor ernaast en we zijn klaar
't Wordt voor jou toch wel een keer tijd om de wijde wereld in te trekken hoor! D'r rijden ruim 200 ICRm-rijtuigen rond, dus dat moet lukken!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Yep
jammer dat ik daar nog nooit mee heb mogen reizen wel met ICR :/
in de vakantie weer!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Wordt voor jou toch wel een keer tijd om de wijde wereld in te trekken hoor! D'r rijden ruim 200 ICRm-rijtuigen rond, dus dat moet lukken!!
Goed plan, jammer dat er niet zoveel excursies meer zijn waarmee je op bijzondere plaatsen komt (Maasvlakte bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
in de vakantie weer!
dan ga ik kijken als het haalbaar is om mn spoorkaart verder te vervullen
mjaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed plan, jammer dat er niet zoveel excursies meer zijn waarmee je op bijzondere plaatsen komt (Maasvlakte bijvoorbeeld).
quote:Laatste nieuws omtrent de inzet van GTW in het noorden:
De lijn Gn-Rd wordt versneld voorzien van GTW's. Het testbedrijf dat maandag is gestart met de treinen 30530 en 30549 is dermate succesvol gebleken dat de nieuwe treinen die de komende weken arriveren worden ingezet op deze lijn. De maand mei was eerder aangestipt als startdatum maar dat is vervroegd.
De treinen 30530 en 30549 blijven in ieder geval vanaf heden structureel rijden met GTW's. Het enige probleem wat Arriva heeft zijn de display's en de automatische omroep. Deze is enkel nog ingeregeld voor de lijnen Groningen - Nieuweschans en Groningen - Leeuwarden. Het inregelen zal binnenkort gebeuren.
Ik zit elke werkdag al in de trein, dus helaas. Ook heb ik mijn spoorkaart na 14 jaar treinen vorig jaar eindelijk compleet gemaakt met het traject Sauwerd - Roodeschool, sorry.quote:
Bitchquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zit elke werkdag al in de trein, dus helaas. Ook heb ik mijn spoorkaart na 14 jaar treinen vorig jaar eindelijk compleet gemaakt met het traject Sauwerd - Roodeschool, sorry.
Nopes ik had gisteren ook iemand gesproken die telde, had in 3 dagen, 10 keer Zwolle - Enschede gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Mmm..... veel geteld, maar ben ik nou de enige met constant van die heen- en weer dienstjes in stoptreinen?
Afgelopen dagen wel vaak dezelfde teller op dat traject gezienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes ik had gisteren ook iemand gesproken die telde, had in 3 dagen, 10 keer Zwolle - Enschede gedaan
Zijn die niet gewoon bedoeld om je fiets mee vast te zetten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:05 schreef vw_caddy het volgende:
[afbeelding]
Dat was even raar kijken...... riemen??
nee dat je niet van je stoel wordt geslingert op t spoor joh :pquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon bedoeld om je fiets mee vast te zetten?
zinnig ja, op hoofdzakelijk enkelspoors trajectenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee dat je niet van je stoel wordt geslingert op t spoor joh :p
op leeuwarden - sneek ( stavoren ) wordt je goed geschud hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zinnig ja, op hoofdzakelijk enkelspoors trajecten
3x de City Night Line . De zwiterse en duitse conducteur zien me weer aankomen . Vandaag ook, spreek eerst de nederlandse conductrice he, huh . Kost je 139 euro...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes ik had gisteren ook iemand gesproken die telde, had in 3 dagen, 10 keer Zwolle - Enschede gedaan
Ik heb dit al vaker gezien afgelopen weken in Eindhoven. En vaak waren de lampen ook nog eens uit van dat ding. Dus ik denk dat die toch gewoon kapot is. Maargoed ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat si standaard in de 1900-serie omdat er wel eens personeel op kan zitten van een standplaats die geen instructie heeft gehad op de BDs, daarom wordt voor de zekerheid de loc omgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |