Nouwww ICRm is nou juist WEL het mat waar het verschil tuseen A en B het grootst is, lijkt me. Kan zo gauw ff niks anders bedenken iig (naah plan V okee dan). En dan te bedenken dat de 2e klas ICRm nog steeds te verkiezen is boven de 1e klas in DH2, DM90, Plan T, en DDARquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Mwoh ach, gewoon ICRm, wel lekker hoor, maar niet echt speciaal ofzo...
Jawel, daar heb je meer been ruimte, een stukje tussen de stoelen tegenover je om je voet op te zetten en een armsteun in het midden, wat toch prettiger is als je de krant leest.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef thatsme het volgende:
Een DDAR eerste klas is nog niet zo slecht, probeer eens een buffel ofzo! totaal geen verschil.
ICM !quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouwww ICRm is nou juist WEL het mat waar het verschil tuseen A en B het grootst is, lijkt me. Kan zo gauw ff niks anders bedenken iig (naah plan V okee dan).
Haalt het niet bij de IC's uit de 140 en de ICE's...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik A'dam- Roosendaal, 1e klas internationaalgeweldig die stoelen.
daar stond ik dan weer even niet ingeplannedquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef MREn het volgende:
[..]
Haalt het niet bij de IC's uit de 140 en de ICE's...
hoewel ik in de 140 vrijwel enkel in het barrijtuig reis, niet zelden (:+) zonder Warsteiner.
Trouwens, die barrijtuigen zijn tegenwoordig rookvrij zag ik vorige maand ofzo.
NIET zelden zonder Warsteiner?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:51 schreef MREn het volgende:
Haalt het niet bij de IC's uit de 140 en de ICE's...
hoewel ik in de 140 vrijwel enkel in het barrijtuig reis, niet zelden (:+) zonder Warsteiner.
Schooiers als jij mogen ook met een 2e klas kaartje het barrijtuig inquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Zug-Chef het volgende:
Goed bewoord inderdaad. Al is het natuurlijk altijd beter dan 2e klas...
understements zijn leukquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIET zelden zonder Warsteiner?
Nee, idd, NOOIT zonder Warsteiner
iedereen mag datquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schooiers als jij mogen ook met een 2e klas kaartje het barrijtuig in
Maar Zug-Chef, om even op deze vraag terug te komenquote:
Ik neem vaak/meestal/bijna altijd de Nürnberger Würstchen met Kartoffelsalat van 6,70 euroquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:56 schreef MREn het volgende:
tomatensoep en worsten zijn trouwens wel lekker, volgende keer ga ik lasagne maar eens proberen die op de nieuwe menukaart staat
Dat is trouwens de mA bak, dus de bak met motordraaistel die ook in de gewone ICM-IV 2e klas is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Welke bak is dat dan?
Gevoel had ik ook al...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht trouwens dat de TEE een 4baks stel was? Ben ik een schele hond of hebben ze er een extra tussenbak bij gezet?
Ik heb het gisteren gemeld bij de standplaats Leeuwarden. Of ze er vervolgens nog wat mee gedaan hebben... ik vraag het me af.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Maar Zug-Chef, om even op deze vraag terug te komen
Trein van 14.02 vanuit Groningen, naar Schiphol. 2 maal koplopers uit 40xx seriequote:Op woensdag 31 januari 2007 19:25 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hoe laat was dat / welke trein ? Misschien kan ik het herleiden tot een teller hier uit Leeuwarden...
Vind alle treinen wel prima zitten in 1e klasquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef MREn het volgende:
[..]
ICM !
(1e klas in plan V is trouwens heerlijk, als ik lam ben lekker armsteunen omhoog en lekker de hele bank gebruiken, jammer dat ie net iets te kort is...)
Zit prima hoor, ik heb me hele teldienst 1e klas gezetenquote:
Qua reizigers mag het wel IRM hebben hoor. Het grootste probleem is echter dat de infra niet erg geschikt is voor het wat zware IRM. NSR heeft gewoon zijn poot stijf gehouden (met mat. inzet DRGL'07) en ProRail heeft inzet IRM niet verboden. Dus nu vrolijk tot 8 bakken IRM er over in de spits. Ben benieuwd hoelang de baan het houdt, bovenleiding houdt iig niet van IRM (notoire bovenleiding naar beneden halers overigens) en daarom mag vanaf vandaag op bepaalde stukken ook niet meer met stroomafnemers op worden gereden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zit prima hoor, ik heb me hele teldienst 1e klas gezeten. Maar moet zeggen dat spoor tussen Leiden en Woerden, dat is niet V-IRM waardig gewoon een city pendel treintje
.
Dat komt er zelfs elke dagquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef Luco het volgende:
Vandaag trouwens VI-IRM op Groningen zien staan. Reed leeg weg.
Dat baanvak is in stappen geheel herbouwd, vandaar de nieuwe bovenleiding. Op Amsterdam - Utrecht het zelfde.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Woerden - Harmelen is ook een paar jaar terug uitgebreid van twee naar vier sporen, in zo'n geval wordt dus gelijk het nieuwe type bovenleiding geplaast.
Er klopt wel meer niet aan: wel twee stuurstanden, maar geen motorrijtuig...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht trouwens dat de TEE een 4baks stel was? Ben ik een schele hond of hebben ze er een extra tussenbak bij gezet?
Ik stel voor een uitwisselingsactie met Zw-Nm, hier VIRM en daar mat'64quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Qua reizigers mag het wel IRM hebben hoor. Het grootste probleem is echter dat de infra niet erg geschikt is voor het wat zware IRM. NSR heeft gewoon zijn poot stijf gehouden (met mat. inzet DRGL'07) en ProRail heeft inzet IRM niet verboden. Dus nu vrolijk tot 8 bakken IRM er over in de spits. Ben benieuwd hoelang de baan het houdt, bovenleiding houdt iig niet van IRM (notoire bovenleiding naar beneden halers overigens) en daarom mag vanaf vandaag op bepaalde stukken ook niet meer met stroomafnemers op worden gereden.
uit 1 van de stuurstanden wouden ze een nieuw motorrijtuig constueren,quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
Er klopt wel meer niet aan: wel twee stuurstanden, maar geen motorrijtuig...
De motorrijtuigen zijn door de Canadezen gesloopt jaren geleden en vervangen door FA7-locs of zo. De motorrijtuigen voldeden toch niet helemaal in het Canadese klimaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
Er klopt wel meer niet aan: wel twee stuurstanden, maar geen motorrijtuig...
nee, Werkspoor kon geen onderdelen meer leveren :-)quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
De motorrijtuigen zijn door de Canadezen gesloopt jaren geleden en vervangen door FA7-locs of zo. De motorrijtuigen voldeden toch niet helemaal in het Canadese klimaat.
Nogal wiedes, Werkspoor bestond niet meer!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee, Werkspoor kon geen onderdelen meer leveren :-)
Daaromquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nogal wiedes, Werkspoor bestond niet meer!
tja, als de rest van het treintje nog rijvaardig is tegen die tijd xDquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het is volgens mij een tig jaren project als het ooit al af komt
Foei, er rijden al bijna elf jaar geen Hondekoppen meer. Beetje inleven in je werk hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo, alweer thuis. Relaxte dag, weer hele tijd 1e klas gezeten. Dat is wel super hoor als er mensen moeten staan in zo'n hondenkop en ik dan 1e klas mag
Oh dat was Zug-Chefquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nou die dingen dan, je snapt het, vandaag ook begint een andere teller te ratelen met allemaal vaktermen, ik dacht echt van 'wtf zeg je daar'
vraag me af hoevaak ik bij toeval al in de zelfde trein gezeten heb met andere FOK! PTA TNP lurkers :pquote:
Als ik moet werken reis ik altijd vanaf Heerhugowaard naar Alkmaar...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vraag me af hoevaak ik bij toeval al in de zelfde trein gezeten heb met andere FOK! PTA TNP lurkers :p
aka over het spoor lopen? afsnijden enzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Als ik moet werken reis ik altijd vanaf Heerhugowaard naar Alkmaar...
En vanaf m'n stage kijk ik uit op het station van Heerhugowaard...
Hoorde ik net dus zo ineens keihard getoeter, rijdt er zo'n IRM langs het gebouw op standje heel langzaam. Zag ik net nog 'n paar kerels bij het station weer op het perron klimmen, mongolen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |