Logisch, als hij ook voor rolstoelgebruikers toegankelijk moet zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
- WC-blok neemt veel ruimte in
Vakantie? Waarom dat dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
over 2 weeeeeeeekjes vakantie.... oftewel TREINEEEEEEEH!
In leeuwarden moest ik nog steeds 20 cm omhoog stappen, dus eerst de perrons maar eens aanpassen. In Buitenpost is het wel fijn, die zijn wel op hoogte.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:19 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Logisch, als hij ook voor rolstoelgebruikers toegankelijk moet zijn
quote:Snelheidsrecord voor Franse TGV
PARIJS - De Franse hoge snelheidstrein (TGV) heeft een nieuw snelheidsrecord gevestigd. Dat meldden Franse kranten woensdag. De Train à Grande Vitesse bereikte dinsdag op het nieuwe traject Parijs-Straatsburg een snelheid van 553 kilometer per uur. Daarmee werd een record uit mei 1990 van 513,3 kilometer per uur ruimschoots overtroffen.
Hij is eigenlijk nog langer, want ze beginnen in Almere Oostvaarders! Vandaar dus eerst naar Utrecht, paar minuten stilstaan, en dan terug naar Hilversum en door naar Dordrecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:30 schreef Brembo het volgende: Maar dit soort treinen bestaan gelukkig nog steeds. De stoptrein van Utrecht - Dordrecht en een beetje om rijden
.
[ code verwijderd ]
De stoptrein van dik 3 uur
wtfquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nog langer, want ze beginnen in Almere Oostvaarders! Vandaar dus eerst naar Utrecht, paar minuten stilstaan, en dan terug naar Hilversum en door naar Dordrecht.Duurt in totaal precies 4 uur.
Dit is een materieeltechnische koppeling: de ene serie gaat over in de andere, maar kan als het goed is ook weer ontkoppeld worden. Als de stoptrein Utrecht - Almere dus niet naar Leiden kan, wordt ie in Almere weer de stoptrein naar Utrecht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wtfen ze schaffen de lange intercity's af omdat de vertragingen dan beter opgevangen kunnen worden
![]()
Of zoiets danquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef Duvel het volgende:
Als de stoptrein Utrecht - Almere dus niet naar Leiden kan, wordt ie in Almere weer de stoptrein naar Utrecht.
Dat klinkt wel logisch, maar ik had toch ergens Oostvaarders zien staan! Oh ja wacht. Nou ja ik heb nog niet gegeten, daar zal het liggen. En na het eten ligt het aan de wijn, et cetera.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zoiets dan
Ware het niet dat de stoptrein Utrecht - Leiden niet langs Almere komt
Ik vind trouwens wel dat je daar een oorkonde voor moet krijgen hoor, 4 uur in een SGMm of Plan Vquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch, maar ik had toch ergens Oostvaarders zien staan! Oh ja wacht. Nou ja ik heb nog niet gegeten, daar zal het liggen. En na het eten ligt het aan de wijn, et cetera.
Dat jij er geweest bent, dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef hooibaal het volgende:
De huiskamervraag voor de kenners: wat is de overeenkomst tussen de stations op de foto (aangevuld met Amsterdam CS en Delft, maar daar kon ik even geen foto nemen)?
de intercity naar a'dam rijdt anders keihard door delft heen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jij er geweest bent, dus
en dat ze meer dan 1 en minder dan 6 buurstations hebben
en dat er InterCities stoppen
en dat er Vim rijdt
ik zeg ook niet dat ALLE ICs stoppenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
de intercity naar a'dam rijdt anders keihard door delft heen hoor
1900? Dat ding naar Venlo/Den Haag wel ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ALLE ICs stoppenDe 1900 wel toch?
Alle stations hebben 4 of meer treinperrons?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:25 schreef hooibaal het volgende:
Gisteren 'even' een rondje door Nederland gemaakt langs de onderstaande plaatsen, en, wonder boven wonder, bij maar 1 trein vertraging gehad die ik later nog heb kunnen inlopen ook.
De huiskamervraag voor de kenners: wat is de overeenkomst tussen de stations op de foto (aangevuld met Amsterdam CS en Delft, maar daar kon ik even geen foto nemen)?
Even snel gerekend was het rondje 756 km (!)
[afbeelding]
Dat wordt lastig uitzoeken, maar wordt ook niet als reisadvies gegevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nog langer, want ze beginnen in Almere Oostvaarders! Vandaar dus eerst naar Utrecht, paar minuten stilstaan, en dan terug naar Hilversum en door naar Dordrecht.Duurt in totaal precies 4 uur.
Ooit wel eens in Deventer geweest?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Alle stations hebben 4 of meer treinperrons?
itt tot voorgande keren liep deze wadloper (2tje) zo soepel als het maar kan!quote:
ik weet niet hoe jij telt, maar Susteren, Geleen Oost en Geleen-Lutterade is in mijn wereld gewoon DRIE samen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef hooibaal het volgende:
Degene die verzon dat ieder van deze plaatsen minstens een buurtstation heeft zit er ook een beetje naast, want Sittard heeft dit namelijk niet...
-edit- laat maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Degene die verzon dat ieder van deze plaatsen minstens een buurtstation heeft zit er ook een beetje naast, want Sittard heeft dit namelijk niet...
Ik tel dus niet zo, ik weet wel dat e.e.a. tegenwoordig in dezelfde gemeente ligt maar een buurtstation is in mijn optiek een station ergens in/bij een wijk van voornoemde plaats, zoiets als 'Nijmegen Dukenburg' of 'Oss West' ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij telt, maar Susteren, Geleen Oost en Geleen-Lutterade is in mijn wereld gewoon DRIE samen hoor
Mwah, Geleen Lutterade is gewoon Sittard Zuid hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik tel dus niet zo, ik weet wel dat e.e.a. tegenwoordig in dezelfde gemeente ligt maar een buurtstation is in mijn optiek een station ergens in/bij een wijk van voornoemde plaats, zoiets als 'Nijmegen Dukenburg' of 'Oss West' ofzo.
ja leuk, moet jij wetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik tel dus niet zo, ik weet wel dat e.e.a. tegenwoordig in dezelfde gemeente ligt maar een buurtstation is in mijn optiek een station ergens in/bij een wijk van voornoemde plaats, zoiets als 'Nijmegen Dukenburg' of 'Oss West' ofzo.
*terugleest*quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk, moet jij weten
maar ik heb het nooit gehad over zoiets als een "buurtstation"
Er stoppen treinen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef thats-me het volgende:
Wat is nu de overeen komst?
Ook Haarlem en Rotterdam Centraal zijn uit een iets ander jaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef knars het volgende:
Oh nee, even Duivendrecht en Sloterdijk over het hoofd gezien.
Alle stroomhuisjes hebben het zelfde designquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef knars het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal een gebouw gehad van dezelfde architect?
Van Rhenen naar Oostvaarders was in de oude dienstregeling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens schijnt hij eerst nog uit Uitgeest te komen en dan via Rhenen naar Oostvaarders te rijden. Zoeken we op .:+
Staat al wel op de connexxie-site, moet je nog heel even wachten en daarna komt nog is de uitbetaling van je vakantiegeld en vrijedagenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef italiaan1987 het volgende:
Heeft iemand zn geld van tellen in de trein onderhand al gehad?
Bij mij staat nog niks op me digitale loonstrook...maarja ik wacht het nog wel ff afquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Brembo het volgende:
[..]
Staat al wel op de connexxie-site, moet je nog heel even wachten en daarna komt nog is de uitbetaling van je vakantiegeld en vrijedagen.
Al deze stations hebben een Albert Heijn To Go.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef thats-me het volgende:
Wat is nu de overeen komst?
Echt niet!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alle stroomhuisjes hebben het zelfde design.
Oke, die van hilversum nietquote:
anders gezegt,quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef Brembo het volgende:
[..]
Oke, die van hilversum niet. Moet je maar is kijken langs Ah - Ut en Ah - Zp. Allemaal de zelfde!
Onderstations bedoel je toch? Er zijn een paar series in die op elkaar lijken, maar tussen Ah en Ut staan sowieso al drie verschillende types, tussen Ah en Zp ook zoiets.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef Brembo het volgende:
[..]
Oke, die van hilversum niet. Moet je maar is kijken langs Ah - Ut en Ah - Zp. Allemaal de zelfde!
Dat is mazzel hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Al deze stations hebben een Albert Heijn To Go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |