Dat gaat goed dan, moet eigenlijk niet kunnen...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Voor zover ik weet zijn het geen fotosoeps. Op het emplacement van Groningen heeft ook al eens een stelletje gestaan waar oprotten op stond.
SMS ARIVA spatie "tekst" naar 7373.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:48 schreef Duvel het volgende:
Dit zijn toch wel fotosoeps hoop ik?
Dè reden waarom de digitale bestemmingsaanduidingen bij treinen van NSR met codes werken!
ik wil er graag eentje met "FUCK VIRM" eropquote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Voor zover ik weet zijn het geen fotosoeps. Op het emplacement van Groningen heeft ook al eens een stelletje gestaan waar oprotten op stond.
Ik eentje met Fles-Express!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil er graag eentje met "FUCK VIRM" erop
De glans was er al af. Letterlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Duvel het volgende:
Hier nog een foto als requiem. De laatste in mijn collectie, rust in vrede.
[afbeelding]
(Ik zal ook nog eens kijken of ik de eerste kan vinden, zit ergens een dia of 2000 eerder in de collectie...)
Ja die dingen zagen er echt niet meer uit, een heel contrast met toen ze net in dienst waren: toen glommen ze je tegemoet.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De glans was er al af. Letterlijk.![]()
Emmen?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Duvel het volgende:
Hier nog een foto als requiem. De laatste in mijn collectie, rust in vrede.
[afbeelding]
(Ik zal ook nog eens kijken of ik de eerste kan vinden, zit ergens een dia of 2000 eerder in de collectie...)
Wanneer was dat? Als het goed is, staan er namelijk wel enkele en zo nu en dan kan er ook een Arriva buffel staan zoals afgelopen week.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij zag ik vluchtig nog 1tje staan bij Onnen? Of het was een buffel....
Er staan er nu sowieso nog 3quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij zag ik vluchtig nog 1tje staan bij Onnen? Of het was een buffel....
Gelukkig is dat jouw mening, ik vind die stoelen niet echt oncomfortabel eigenlijk. Gewoon een kwestie van wennenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
De stellen zien er prachtig uit, maar het comfort laat soms nog wat te wensen over
zou ook kunnen,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef MREn het volgende:
Zijn dat niet de testlocs voor de betuweroute?
Overigens: er bestaat kans dan de inefficiënte inzet van loc-IR-loc in de 1500 gaat verhuizen...en wel naar de serie 1600 met locwissel te Hfdo en Es
Had hem al is eerder gespot, komt via Amersfoort binnen. Ik denk zelf dat het materieel is voor de HSL-zuid. De betuweroute is geloof ik 'opgeleverd'. En waarom zou je zo iets in Ut stallen, als je het dan beter door kan laten rijden naar Rtdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
die groen/grijze loc's, waar zijn die ook alweer voor (HSA toch?)?
zag er zaterdag 2 in Eindhoven, rond half 4 's middags bij spoor 6, getrokken door een Railion 6400
een trein met een relatief schoon raampje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef SkaterSam het volgende:
Een paar treinen te Utrecht, genomen met een telefoon uit een rijdende trein, dus op zich nog wel aardig... Ik vond de combinatie van oude en nieuwe treinen, en de verschillende functies van de treinen die er stonden wel grappig in ieder geval.
[afbeelding]
Ze bestaan nog!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
een trein met een relatief schoon raampje?
Ja, wel HSA!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee HSA niet..
* Dichterbijer valt stijl achteroverquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinen met raampjes die OPEN kunnen bestaan zelfs nog
Een GTW'tje met op de kop een gele waas. Zo een heb ik er vanochtend gespot. Het ging om de (10)234.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb niks gezegd![]()
Zag gister eentje die trouwens wel een enorm gele waas over zich heen had....
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
een trein met een relatief schoon raampje?
Wat Flash zegt, Koploper vanuit Rotterdam...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar om in een ICM bak een raampje open te pleuren in mid winter als de trein vol is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
aso is dat :wquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:50 schreef thatsme het volgende:
tja sommige mensen boeit dat niet. Want die zitten lekker met hun dikke jas aan, pff wat warm raampje open!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |