Op de 1649 stond het wapen van Ossquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Eerder al, ook op de 1300's stonden ook al stadswapens.
[..]
1600's hebben ook namen hoor, alleen geen wapen meer. Misschien niet allemaal, maar op de 1604 staat Dordrecht. Logisch ook, want die namen stonden er al op voordat de 1600 serie werd gesplitst in 1600 (Railion) en 1800 (NS-Reizigers).
Hé dat klopt niet! Die zou nog gewoon met het wapen moeten rijden!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Op de 1649 stond het wapen van Oss
Toevallig zag ik afgelopen weekend de 1849 rijden.., maar geen wapen meer
't Kan zijn dat de grafitti-verwijderaars iets te enthousiast zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat dacht ik ook...
Maar dan moet ik wel heel scheel geweest zijn ik lsuit niks uit natuurlijk
That is something news... Dus dat wrakhout is te duur. Als je las wat ze allemaal van plan waren met die locs (NSR) dan zou ik zeggen doe wat water bij dewijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Binman het volgende:
[..]
Nee, die verkoop gaat niet door. NS R vindt de aankoopprijs van de locs te hoog...
Ik zal aan de betreffende machinist vragen dit voortaan niet meer te doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef thats-me het volgende:
Machinist van Trein 10141(intercity) vond het nodig om te stoppen op Enschede Drienerlo, Waar niemand in of uit stapte.
Ik wil de 1300 weer op de baanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik wil zo veel weer op de baan![]()
maar dat gaat nou niet
(ok op de model en virtuele baan wel)
* Ou-Tannu heeft een 1200 modeltje :pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wil de 1300 weer op de baan
Graagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef weps het volgende:
[..]
Ik zal aan de betreffende machinist vragen dit voortaan niet meer te doen
lol :-Pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:21 schreef ReisT het volgende:
En ze rijden het nog met Buffels ook! Onze enige echte diesel-intercity.Daarom dacht die machinist natuurlijk dat het een stoptrein moets zijn.
Nee, VIRM is mooi bedoel jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
onder de catagorie spuuglelijk wel ja![]()
Ja, dat is een mooi eigen ontwerp van NS! Vind ik dan.quote:
dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag iets grappigs met de DM'90 van de 9100 meegemaakt...
Na aankomst in Groningen (ook al tijdens) waren de lichten van de treinstellen uit, en later stonden ook de motoren uit ineens![]()
Moest een servicemedewerker (perronopzichter eigenlijk) alles weer opstarten en ontgrendelen
vandaag had ik gewoon de kitlens er op geschroefd, maar ik heb ook nog een Tamron 55-200, die geeft aanmerkelijk beter resultaat.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm ik was nog van plan om naar t station te gaan vandaag in verband met de UFM 120 die langs zou komen vandaag, maar heb m maar bij Adh gepakt. Trouwens, Wat heb jij voor lens Alexxx bij je dSLR ?
gebeurt wel vaker.. komt door de lange draaitijd. Na ongeveer 50min geen sleutel in de cabine gaat de trein in een sluimerstand, dat betekend dat de deuren dichtgaan en de lampen uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag iets grappigs met de DM'90 van de 9100 meegemaakt...
Na aankomst in Groningen (ook al tijdens) waren de lichten van de treinstellen uit, en later stonden ook de motoren uit ineens![]()
Moest een servicemedewerker (perronopzichter eigenlijk) alles weer opstarten en ontgrendelen
Nee dit was anders, hij was net na aankomst al helemaal uit, met sluimeren staan de motoren gewoon aan, en nu was echt alles uit (motoren dus ook)quote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef thatsme het volgende:
[..]gebeurt wel vaker.. komt door de lange draaitijd. Na ongeveer 50min geen sleutel in de cabine gaat de trein in een sluimerstand, dat betekend dat de deuren dichtgaan en de lampen uit.
Daar heb ik met mijn camera ook last van, als het wat minder goed weer is, zijn foto's dof en bewogenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Weer Tamron heIk ga er een dezer dagen ook een halen, de 28-75 f/2.8 dan wel
Ik wil namelijk scherpe foto's ook als het wat minder mooi weer is
Excuus voor het vloekenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat gevloek en getier mag in KLB van mij.
Maar reken er maar niet op dat dat materiaal daar komt. Die dingen zijn door de NS volgens mij al aardig afgeschreven.
Dan zul je die opmerking nog vaak krijgen!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik schrijf het pas goed als we er meer van krijgen![]()
Mwa, valt wel mee. Als het goed is tot maartquote:Op maandag 12 februari 2007 06:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan zul je die opmerking nog vaak krijgen!
Tja, wij hebben ze hier in het Noorden ook nog nodigquote:Op zondag 11 februari 2007 22:59 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Jammer, wat meer treinen op de Maaslijn zou geen kwaad kunnen![]()
die 5x ICMIII zie ik smorgens naar Lw scheurenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag op Lw-Gn op de .33 diensten in de spits GTtweetjes gezien. Zelf zat ik in de buffel die de sneltrein mag doen. Het nummertje lezen gaat wat lastig onderweg, maar opvallend is wel dat de sneltrein van 7.57 van Lw-Gn de kruisingen vaak verlegd heeft. Vandaag weer andere treinen gekruisd te Hdg (ipv Vwd) en Vvl (Hoogkerk).
Donderdag heb ik even in Lw gespot en wat me opviel was dat er nogal wat materieel op het opstelterrein stond rond 14.00. Minimaal 5x ICM III op het opstelterrein.
Plan U gaan naar Slowakije of een of ander Oost-blok landquote:Op zondag 11 februari 2007 22:26 schreef Xbox_360 het volgende:
Iemand nog enig idee of we op de Maaslijn nog Plan U treinen krijgen?[afbeelding]
Dat materiaal tekort hangt me nu helemaal de keel uit.. Moest na rijles bij Heyendaal opstappen en kon niet eens de trein in..![]()
Reden wijziging: schelden is voor KLB![]()
Gelukkig heeft Arrive atm als voordeel dat er GTWs instromen, en ze dus minder afhankelijk worden van de NS (of een tak dr van)quote:Op maandag 12 februari 2007 15:04 schreef Brembo het volgende:
[..]
Plan U gaan naar Slowakije of een of ander Oost-blok land. Daarnaast zijn NS en Arriva niet echt lieve vriendjes wat betreft materieel
. En nu mag Arriva op de blaren zitten omdat de gemeente voor hun gekozen hebben.
Wel leuk om te zien, dat de NS dood leuk met DM'90 onder de draad rijdt terwijl overal op dieseltrajecten tekorten aan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |