abonnement Unibet Coolblue
pi_43630194
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Het Utrecht topic, voor het Utrecht minnende Fok!

Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen
Utrecht deel XI















[q]Als ik boven op de Dom sta,
Kijk ik even naar benee,
Dan zie ik het ouwe Grachie
't Vreeburg en Wijk C.
Ja, dan springt mijn hartsjie open,
Ben trots, wat dachie wat!
d'r is geen mooier plekkie
as Uterech me stad, as Uterech me stad!

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

ben geboren in een huissie in de zakkedragesteeg vlak bij ut losement van jan de tentenneus
al het breuk de gekke bult en kols de kutjeskin schele okkeloen en blauwe teus woon al me leven lang in utreg en ik het ut naar me zin want der is bij ons van alles aan de hand je ken gaan dansen of naar kroegies en je stap het leven in met mooie mokkels en een flipper aan de wand

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

in het stadsjie met ze graggies daar is plaat svan iedereen ze kommen uit allehande landen naar ons toe k kijk haast nooit meer televisie een ander land hoef k nie heen k zie bij me voor de deur al buite land genoeg
knappe rug is ook het zandpad bij genategrummiedreef daar ken je genieten van een broodsjie warm vlees
als de gordijnen zijn gesloten nou dan hank de bood goed scheef het is daar dag en nag het rooie lampen fees

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

eens per jaar dan is het buurtfees en dan wordt de straat versierd we kwakken vlagge en wat slingers aan de kant
de worden spelletjies gedaan en iedereen drinkt blikies bier en na het dansen loop ut stevig uit de hand we happe koek we lopen zak we spelen bingo en een stamp mooie prijzen ken je winnen allemaal
maar het mooiste das mas klimmen man dan lach ie je een kramp alle die rijksgenoten als aapen in de paal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

wat daggie wat van fc utreg gaan we zondags smidagdags met ze alle heen dan staan we te vlagge en te schreeuwen jopie geeft die bal een schup en geef die hondelul der ook meteen een
de sterrewijk het houtplein en het lange roze dal utreg het mooist van ellemaal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

:'( ! :'( ! :'( !

Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.

  • Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.

    Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
  • Openingspost

    Excuses voor de TT.
    pi_43630246
    Jeuj .
    pi_43630308
    Maar Au3, wat heb je gedaan dat je aan de pijnstillers èn antibiotica bent?
      vrijdag 17 november 2006 @ 10:19:14 #4
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43631155
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 09:25 schreef DennisMoore het volgende:
    Duizenden kinderen...
    [..]
    Ik denk dat ik m'n deur niet eens meer uitkom .
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef Q. het volgende:
    Leugens, er bestaat geen Utrecht bij daglicht. Dat zijn leugens!
    Vage herinneringen van lichtschijnsel door de vanwege verschrikkelijke katers dichtgeknepen ogen en kloppende koppijn in het weekend drijven voorbij.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43632859
    Het is vandaar dat ik mij overdag in een donker souterain opsluit afwachtend wat de nacht mij brengt
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43633362
    gister pakhuis en monza maar s verkend aangezien k hier nog niet echt op stap ben geweest sinds de UIT bevalt hier wel
    Too much is never enough!
      vrijdag 17 november 2006 @ 12:11:34 #7
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43633459
    uit de OP
    quote:
    Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
    dies weg
      vrijdag 17 november 2006 @ 12:50:17 #8
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_43633992
    sint komt morgen aan toch?

    en waarom staat bij de basis smilies alleen ?
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_43634897
    Morgen om 13:30!

    Waarschijnlijk ben ik er wel ff! Eens kijken hoeveel pepernoten ik van die kleine koters kan jatten!

    En die Konmar op het winkelcentrum Overvecht wordt nu een AH XL (Wat dat ook is...)
      vrijdag 17 november 2006 @ 13:46:41 #10
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43635432
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef zatoichi het volgende:
    En die Konmar op het winkelcentrum Overvecht wordt nu een AH XL (Wat dat ook is...)
    das een hele grote AH
      vrijdag 17 november 2006 @ 14:57:35 #11
    157178 framboos
    fris en fruitig
    pi_43637263
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 12:11 schreef Joesse het volgende:
    uit de OP
    [..]

    dies weg
    pi_43643515
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Twisted_fok het volgende:
    Maar Au3, wat heb je gedaan dat je aan de pijnstillers èn antibiotica bent?
    Twee verstandskiezen laten trekken, een tattoo gezet en acné hebben.

    Mijn leven wordt tegenwoordig bestuurd door allerlei A4tjes die me vertellen allerlei dingen wel of niet te doen. Ik moet de hele dag door dun smeren, licht aanstippen, elke 8 uur innemen, geen mond spoelen, niet op mijn buik leunen, niet krabben, met lauw water en of desinfecterende zeep wassen, niet roken, niet drinken enzovoort enzovoort. Dit alles ter bevordering of voorkomen van littekenvorming, hoofdpijn, grindtegelkin en wat al niet meer.

    Ik voel me een beetje een freak of nature met al die gebruiksaanwijzingen en bijsluiters.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43643579
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:28 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Twee verstandskiezen laten trekken, een tattoo gezet en acné hebben.

    Mijn leven wordt tegenwoordig bestuurd door allerlei A4tjes die me vertellen allerlei dingen wel of niet te doen. Ik moet de hele dag door dun smeren, licht aanstippen, elke 8 uur innemen, geen mond spoelen, niet op mijn buik leunen, niet krabben, met lauw water en of desinfecterende zeep wassen, niet roken, niet drinken enzovoort enzovoort. Dit alles ter bevordering of voorkomen van littekenvorming, hoofdpijn, grindtegelkin en wat al niet meer.

    Ik voel me een beetje een freak of nature met al die gebruiksaanwijzingen en bijsluiters.
    En ik dacht dat ìk het zwaar had met alleen 2 verstandskiezen trekken afgelopen dinsdag. Ik zit me bijna te schamen, bijna.
    Respect Au3.
    pi_43643588
    Foto van de tattoo trouwens?
    pi_43643699
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:31 schreef Twisted_fok het volgende:
    Foto van de tattoo trouwens?
    Ik zet 'm liever niet online. Ik laat 'm wel een keer in het echt zien. Het is een vrij grote schedel met gekruisde botten eraachter, met daaronder het woord 'libertine'.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43643752
    Ik had er laatst iets over gelezen dat je er een wilde laten zetten. Tof dat je eruit bent gekomen wat het het moest worden. Ben benieuwd.
    Waar heb je hem laten zetten?
    pi_43643790
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef Twisted_fok het volgende:
    Ik had er laatst iets over gelezen dat je er een wilde laten zetten. Tof dat je eruit bent gekomen wat het het moest worden. Ben benieuwd.
    Waar heb je hem laten zetten?
    In Terneuzen, bij Gekko Tattoos

    En nu ga ik naar Tivoli. Werk roept.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43643838
    Utreg
      vrijdag 17 november 2006 @ 21:59:48 #19
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43644340
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik zet 'm liever niet online. Ik laat 'm wel een keer in het echt zien. Het is een vrij grote schedel met gekruisde botten eraachter, met daaronder het woord 'libertine'.
    Die schedel staat vast mooi bij je backpiece van de Grim Reaper staande op het bloedende lijk van Sugar Lee Hooper.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43648648
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Die schedel staat vast mooi bij je backpiece van de Grim Reaper staande op het bloedende lijk van Sugar Lee Hooper.
    De schedel is dan ook gemodelleerd naar het hoofd van René Froger. En had ik trouwens al verteld over dat koddige FC Utrecht logo op mijn bil ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zaterdag 18 november 2006 @ 15:39:47 #21
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43657916
    ja, ik ben ook heel blij met m'n tattoo van John van Loen en de Ouwe Galgewaard over mn borstkas
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43660410
    Wat nou Buurtshirt.nl, een chestpiece van je buurt ! Da's pas kicke' !
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zaterdag 18 november 2006 @ 17:48:55 #23
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43661481
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Wat nou Buurtshirt.nl, een chestpiece van je buurt ! Da's pas kicke' !
    Ik ken iemand met het fullsize wapen van Maarssen-Dorp op z'n rug
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43661835
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 17:48 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik ken iemand met het fullsize wapen van Maarssen-Dorp op z'n rug
    Ik had gisteren iemand uit Maarssen aan mijn bar die in alle oprechtheid een bodywarmer met capuchon als serieus kledingitem aanhad. En die vervolgens oeverloos tegen mij aan zat te beppen dat het wel een grote stap was dat ik als 21jarige op mezelf woonde.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43662309
    SMARTLAPPUHHHHH!!!!
      zaterdag 18 november 2006 @ 18:23:19 #26
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43662511
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 18:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik had gisteren iemand uit Maarssen aan mijn bar die in alle oprechtheid een bodywarmer met capuchon als serieus kledingitem aanhad. En die vervolgens oeverloos tegen mij aan zat te beppen dat het wel een grote stap was dat ik als 21jarige op mezelf woonde.
    Ga je vanavond nog op het Pann feest werken?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43663889
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ga je vanavond nog op het Pann feest werken?
    Jep. Kom je me gezelschap houden ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zaterdag 18 november 2006 @ 20:23:39 #28
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43666080
    Nee, ik ben ziek, ik heb zelfs m'n geplande verjaardagfeestje afgezegd.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43668335
    Ah, deze had ik nog niet opgemerkt.
    For great justice!
    pi_43681661
    Ik ben gisteren bij de intocht van sinterklaas geweest!

    Heb alleen geen pepernoten gekregen, maar ja ik ben dan ook wat groot. Volgens mij mogen ze niet meer strooien tegenwoordig; jammer hoor.

    Ik vond het echt schattig al die kleine koters zo opgewonden over het feit dat sinterklaas er was. Overigens waren we met een Spanjaard om hem de Nederlandse cultuur te laten proeven. Hij vond het geheel maar raar; een ouw blanke man met allemaal zwarte slaven. Verder vond hij het ook nogal vreemd dat we als kind bij hem op schoot moest en dan de oude man vertellen hoe braaf we waren geweest
      zondag 19 november 2006 @ 13:12:05 #31
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43681886
    Ik was er ook (uiteraard). Was wel lachen inderdaad. Sinterklaas met een Utrechts accent . En what's up met al die Christelijke vragen die ze aan Sinterklaas stelde? Wat is uw favoriete gebod? Komop zeg, dat Katholieke karakter van Sinterklaas, daar doen zelfs die paar Katholieken niets meer mee.



    Crappy foto helaas.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43681932
    En wat was zijn favoriete gebod?
    Nu maak je me nieuwsgierig.
      zondag 19 november 2006 @ 13:29:19 #33
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43682318
    Ik dacht 'Ik ben eerlijk', maar ik kon het niet helemaal goed verstaan.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43682454
    Het eerlijk avondje is gekomen? Hmm...
      zondag 19 november 2006 @ 13:37:37 #35
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43682536
    Mijn fiets was trouwens nog heel na afloop .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 19 november 2006 @ 17:09:48 #36
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43689313
    pff ik moest met de intocht post rondbrengen bij de Nieuwekade, was wel een beetje druk maar gelukkig net op tijd klaar Daarna nog ff naar de intocht van Jan Marijnissen geweest
    pi_43691249
    Net 2 uurtjes wakker na een tof avondje stappen in ons aller Utrecht .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_43694022
    Heb zaterdagmiddag 5 bussen vol met zwarte pieten voorbij zien komen toen ik op de fiets richting overvecht ging....
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    pi_43696703
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef Q. het volgende:
    Ah, deze had ik nog niet opgemerkt.
    pi_43696772
    Zelfs het PANNfeest gisteren had zwarte pieten.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43696865
    hehe kwam er vandaag achter waar ekko zit had de naam al vaker voorbij horen komen in dit topic, maar viel me vandaag pas op. wat voor soort tent was dat ook alweer?
    Too much is never enough!
      zondag 19 november 2006 @ 21:50:03 #42
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43699242
    alto-hol.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 november 2006 @ 13:28:30 #43
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_43715102
    Wat is jullie mening over dit nieuwbouwproject ik hoorde dat het in dat deel van de wijk niet pluis is !! ( geweld diefstal e.d. )


    quote:
    84 appartementen ‘Fortuna’ Utrecht-Overvecht.

    AM ontwikkelt 84 appartementen boven het nieuwe winkelcentrum Overkapel te Utrecht-Overvecht. Redema is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het winkelcentrum.
    Als bekroning van het nieuwe winkelcentrum van Utrecht Overvecht aan de Euterpedreef zal aan de Fortunadreef het opvallende appartementencomplex ‘Fortuna’ verrijzen. Als u graag in deze ruime, groene wijk woont, dan biedt Fortuna u een goede kans! Hier komt een rijke variatie aan kwaliteitsappartementen op een locatie met een levendig uitzicht op het nieuwe winkelcentrum en dichtbij alle voorzieningen. Uw eigen koop appartement in Utrecht-Overvecht.
    http://mailing.stadsappar(...)ieWoningNetkrant.pdf
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_43717864
    Nou ja dat is dan oud over kapel; kijk naar Berberhof; dat was vroeger de ramp van Overvecht, en is nu een aardig winkelcentrum. Soweiso zijn ze aan die kant veel aan het doen aan stadsontwikkeling. Daarentegen blijft het Overvecht; ik heb er ooit gewoond, maar vond het zo ver overal vandaan, bovendien een saaie wijk. Ik kom er nooit meer terug in ieder geval.
      maandag 20 november 2006 @ 19:15:39 #46
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_43724814
    Ik zal me ook maar 'ns melden dan hierzo
      maandag 20 november 2006 @ 19:20:42 #47
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_43724990
    Het duurt trouwens fucking 50 minuten om van Parkwijk naar Mississippidreef te komen
      maandag 20 november 2006 @ 19:42:03 #48
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43725787
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef paultjuhhh het volgende:
    Wat is jullie mening over dit nieuwbouwproject ik hoorde dat het in dat deel van de wijk niet pluis is !! ( geweld diefstal e.d. )


    [afbeelding]
    [..]

    http://mailing.stadsappar(...)ieWoningNetkrant.pdf
    Het blijft een politiek geloof dat je met alleen nieuwbouw een slechte wijk kan veranderen in een goede wijk. Zoals die etters niet verdwijnen / bezig gehouden worden wordt Overvecht er echt niet beter op. Het is geen ghetto, maar ik wil er nog niet dood gevonden worden

    Doe mij maar de Vogelenbuurt
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      maandag 20 november 2006 @ 19:55:57 #49
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_43726284
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef kwib het volgende:

    [..]

    Het blijft een politiek geloof dat je met alleen nieuwbouw een slechte wijk kan veranderen in een goede wijk. Zoals die etters niet verdwijnen / bezig gehouden worden wordt Overvecht er echt niet beter op. Het is geen ghetto, maar ik wil er nog niet dood gevonden worden

    Doe mij maar de Vogelenbuurt
    Rustige buur inderdaad, alleen helemaal vol met studenten
      maandag 20 november 2006 @ 20:14:09 #50
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43726881
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 19:55 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Rustige buur inderdaad, alleen helemaal vol met studenten
    soort zoekt soort
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      maandag 20 november 2006 @ 20:17:14 #51
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_43726988
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef kwib het volgende:

    [..]

    soort zoekt soort

    M'n oma heeft daar tot paar jaar geleden gewoont.
    pi_43739922
    Gheghe. Stond ik vanmorgen bij de tramhalte, en wat denk je? Zie ik ineens Q. daar staan. Djézus!

    .
      dinsdag 21 november 2006 @ 10:42:39 #53
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_43741200
    Slowmotionpost
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_43754749
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
    Gheghe. Stond ik vanmorgen bij de tramhalte, en wat denk je? Zie ik ineens Q. daar staan. Djézus!

    .
    Ik heb vandaag de hele dag een prachtig uitzicht over onze prachtige stad gehad vanaf de hoogste verdieping van het Fortis-gebouw.
    For great justice!
      woensdag 22 november 2006 @ 10:30:13 #55
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43774786
    hebben wij vandaag in het Utrechtse een rood potlood of een computer?
    pi_43775057
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:30 schreef Joesse het volgende:
    hebben wij vandaag in het Utrechtse een rood potlood of een computer?
    Ja wat denk je zelf? We zijn niet zo achterlijk als Amsterdam... Ik stem al acht jaar, maar heb uberhaupt nog nooit met een potlood gestemd....

    In die acht jaar volgens mij al vijf keer voor de tweede kamer..
    pi_43776019
    Buurthuis Oudwijk, thuisbasis voor de locale bingo-, klaverjas- en alcoholverslaving. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 22 november 2006 @ 11:30:01 #58
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43776112
    Ik moet nog langs mijn ouwe huis om dat ding op te halen.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 22 november 2006 @ 11:59:18 #59
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43776937
    Mijn stempas kwam nog in Gouda aan, dus ik heb m'n vader gevolmacht.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43783867
    Toen ik even later langskwam met mijn verhuisdozen, op weg naar het oud papier, hebben wel twee lieve alcoholisten de deksel van de papierbak voor me opengehouden.

    Die verhuisdozen he, it's been emotional. Met sommige had ik een langere relatie dan met welke jongen dan ook ooit. Dat krig je, ik was al drie jaar lang te lui geweest om ze uit te pakken. Maar nu is het toch gebeurd, en mijn homies de verhuisdozen liggen roemloos in de container.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43785244
    relaxt. stemmen op 20 sec. lopen, boodschappen doen op 20 sec lopen en weer naar huis in 20 sec beetje jammer dat er 40 wachtenden voor u waren om de ov kaart op te halen
    Too much is never enough!
    pi_43786795
    Ik heb mijn stem uitgebracht op het stembureau aan de Grebbenberglaan, hier recht tegenover dus.
    For great justice!
    pi_43787111


    For great justice!
    pi_43787168
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 16:52 schreef Q. het volgende:
    [afbeelding]

    Wow!
      woensdag 22 november 2006 @ 17:11:25 #65
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_43787846
    vanuit welke wijk is deze foto genomen?
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_43787882
    Rijnsweerd-Noord.
    For great justice!
      woensdag 22 november 2006 @ 17:17:40 #67
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43788105
    Ah, ik herken University College nu inderdaad. Vanuit het Fortis kantoor dus. Wat lijkt dat een grote afstand totaan het centrum .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43788211
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef speknek het volgende:
    Ah, ik herken University College nu inderdaad. Vanuit het Fortis kantoor dus. Wat lijkt dat een grote afstand totaan het centrum .
    Als ik uit m'n raam kijk zie ik het Provinciehuis en het Van Unnikgebouw. Dat lijkt een ontzettende afstand, maar als je het fietst ben je er binnen 10 minuten.
      woensdag 22 november 2006 @ 17:28:42 #69
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_43788514
    Tip-je-supermarkt-post:

    Vandaag is in Overvecht de nieuwe AHxl opengegaan (de oude Konmar). Groot, schijnbaar, dagelijks open van 08.00 tot 22.00 (behalve op zondag), maar wel mét zelfscankassa's en AH-blauwe hoofddoekjes:





    Zie ook dit topic.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_43789015
    Morgen moet ik werken nabij het WC Overvecht, dus moet dan ook daar mijn boodschappen doen. Zal eens kijken. OVerigens schijnen ze vandaag en morgen gratis tom poucen uit te delen ofzo.
    pi_43791458
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef Svyatagor het volgende:
    Tip-je-supermarkt-post:

    Vandaag is in Overvecht de nieuwe AHxl opengegaan (de oude Konmar). Groot, schijnbaar, dagelijks open van 08.00 tot 22.00 (behalve op zondag), maar wel mét zelfscankassa's en AH-blauwe hoofddoekjes:

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    Zie ook dit topic.
    Vandaag daar ook boodschappen gedaan! Woon er vlak naast! Het is groot
    Ziet er ook erg modern uit allemaal met die handscanners!

    Ik heb nog even gewoon bij de kassa betaald ... maar binnenkort ook maar eens proberen met een scanner!
    pi_43791525
    Zo, mijn burgerplicht gedaan. Wezen stemmen in uiteraard een serviceflat.
    pi_43791605
    Ik vind het zo jammer dat het helemaal in Overvecht is.. Een AH XL is geweldig, maar ik hou het gewoon bij mij AH'tje op de Nachtegaalstraat
    pi_43791754
    AH Kanaleneiland is groot genoeg.
    For great justice!
    pi_43791759
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
    Zo, mijn burgerplicht gedaan. Wezen stemmen in uiteraard een serviceflat.
    Moest jij niet hier tegenover stemmen?
    For great justice!
    pi_43791809
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:07 schreef Q. het volgende:

    Moest jij niet hier tegenover stemmen?
    Serviceflat Keizershof ofzo, aan de Van Vollenhovelaan.
    pi_43791892
    Schande, twee stembureau's in ons toch al zo kleine wijkje.
    For great justice!
      woensdag 22 november 2006 @ 20:43:13 #78
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_43796175
    Ik moet morgen vanaf Utrecht centraal de sneltram naar Nieuwegein-zuid hebben alleen weet ik niet waar dat ding stopt op Utrecht Centraal aangezien ik nooit (maar dan ook echt nooit) op Utrecht centraal kom. Waar moet ik zijn en waar kan ik de dienstregeling vinden?

    Bedankt alvast
    Jawel, je keek.
    pi_43796483
    Volg de bordjes 'sneltram'. Dienstregeling is te vinden op www.connexxion.nl of www.9292ov.nl
    Ding rijdt minimaal elk kwartier (tot aan Nieuwegein Stadscentrum iig, gewoon overdag tot nieuwgein zuid ook elk kwarier geloof ik)
    For great justice!
    pi_43797137
    De sneltram vind je bij het busstation (vanaf Hoog Catharijne met de trap naar beneden). Wanneer je richting Nieuwegein wil, moet je instappen op het perron aan de kant van de Mediamarkt. Daar hangt ook ergens verborgen om de hoek een dienstregeling-bordje, maar inderdaad: minstens 4x per uur.
    pi_43798063
    Dit gaat weer een verkeerschaosweekend worden in Utrecht-West, met dank aan die klote-Jaarbeurs.
    For great justice!
    pi_43804204
    partij aantal stemmen percentage winst/ verlies
    CDA 28605 17,0 +0,399
    PvdA 41795 24,8 -6,5
    VVD 24072 14,3 -2,39
    SP 27294 16,2 +7,399
    Fortuyn 195 0,1 -4,5
    GroenLinks 20468 12,2 +0,299
    D66 8052 4,8 -2,40
    ChristenUnie 4877 2,9 +1,5
    SGP 444 0,3 -
    Nederland Transparant 22 0,0 -
    Partij voor de Dieren 3399 2,0 +1,5
    EenNL 770 0,4 +0,4
    Gr.Wilders/PvdVrijheid 7682 4,6 +4,6
    Lijst Poortman 35 0,0 -
    Partij voor Nederland 61 0,0 -
    Cont.Dir.Democr.Partij 6 0,0 -
    Lib.Democr.Partij 132 0,1 +0,1
    Ver.Seniorenpartij 166 0,1 +0,1
    Ad Bos Collectief 103 0,1 +0,1
    Lijst Potmis 171 0,1 +0,1
    Overigen 2003 0 0,0 -0,7

    Stemgedrag van Utrecht
      donderdag 23 november 2006 @ 00:34:18 #83
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_43807635
    pi_43807939
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Serviceflat Keizershof ofzo, aan de Van Vollenhovelaan.
    Mijn stembureau en mijn straat .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      vrijdag 24 november 2006 @ 11:52:53 #85
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43846536
    Ow, hier zitten jullie
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 24 november 2006 @ 21:24:18 #86
    77352 Hugster
    Mandarijntje
    pi_43863444
    Ja dat viel mij nou ook op
      zondag 26 november 2006 @ 01:47:27 #87
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43895261
    Schop.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43898458
    Vandaag koopzondag toch?

    Iemand een idee hoe laat de winkels dan opengaan?
    pi_43899052
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 10:41 schreef FloggingMolly het volgende:
    Vandaag koopzondag toch?

    Iemand een idee hoe laat de winkels dan opengaan?
    koopzondag is toch alleen de 1e zondag van de maand? winkels gaan iig dan van 12-17 open
    Too much is never enough!
    pi_43899322
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 11:18 schreef The6thgate het volgende:

    [..]

    koopzondag is toch alleen de 1e zondag van de maand? winkels gaan iig dan van 12-17 open
    Volgens mij vandaag ook ivm de feestdagen.
      zondag 26 november 2006 @ 11:44:05 #91
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_43899551
    Lang leve de feestdagen. Niet dat ik iets wil kopen, maar toch. Koopzondag is ongezond, dan ga ik weer stapels cd's halen.
    For great justice!
    pi_43899816
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 11:18 schreef The6thgate het volgende:

    [..]

    koopzondag is toch alleen de 1e zondag van de maand? winkels gaan iig dan van 12-17 open
    deze tijd van het jaar is elke zondag koopzondag.
      zondag 26 november 2006 @ 12:25:58 #93
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43900414
    Alleen in Hoog Catherijne toch? Ik dacht dat de elke week koopzondag alleen in december was...
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_43900470
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
    Alleen in Hoog Catherijne toch? Ik dacht dat de elke week koopzondag alleen in december was...
    Zou maarzo kunnen, daar heb ik wel zo'n poster zien hangen dus grote kans.
      zondag 26 november 2006 @ 12:30:38 #95
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43900535
    Koopzondag

    Vecht-jezelf-een-weg-door-de-stad-en-gebruik-je-kinderwagen-als-ploeg-dag.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43901176
    Dat klinkt nog erger dan winkelen op zaterdag. Ik vermijd het winkelen in het weekend altijd graag.
    pi_43906595
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
    Alleen in Hoog Catherijne toch? Ik dacht dat de elke week koopzondag alleen in december was...
    Nope, de hele binnenstad was open.
    pi_43948940
    Terug uit Berlijn.

    .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      maandag 27 november 2006 @ 23:22:45 #99
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43949009
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 23:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Terug uit Berlijn.

    .
    Welcome back
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      dinsdag 28 november 2006 @ 11:38:30 #100
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43956492
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 23:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Terug uit Berlijn.

    .
    Hoe was het? (domme vraag eigenlijk, maar toch)
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_43956884
    De enige stad tot nu toe waar ik op vakantie ben geweest waar ik zo heen zou willen verhuizen.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 28 november 2006 @ 12:21:56 #102
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43957399
    Dat had ik met Edinburg

    Keertje weer eten binnenkort trouwens?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43974039
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
    Dat had ik met Edinburg

    Keertje weer eten binnenkort trouwens?
    Yes. Ik had je sms gehad, toen ik in Berlijn zat. . Tof. Zaterdag ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 28 november 2006 @ 21:16:34 #104
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43974143
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Yes. Ik had je sms gehad, toen ik in Berlijn zat. . Tof. Zaterdag ?
    Zaterdag is cool. Mi casa o su casa?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43974611
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Zaterdag is cool. Mi casa o su casa?
    Ik wil je Jan de Bouvrietafel weleens zien.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_43975172
    Okay, met z'n allen bij Sjoewe zaterdag. .
      dinsdag 28 november 2006 @ 21:52:56 #107
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43975686
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
    Okay, met z'n allen bij Sjoewe zaterdag. .
    Waar woont ie?
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      dinsdag 28 november 2006 @ 21:54:15 #108
    77352 Hugster
    Mandarijntje
    pi_43975738
    Sjoewe was ook al bij mij in Ondiep vandaag
      dinsdag 28 november 2006 @ 22:00:12 #109
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_43975978
    Wat een incestueus kliekje hier.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 28 november 2006 @ 22:03:11 #110
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_43976104
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef speknek het volgende:
    Wat een incestueus kliekje hier.
    Utreg is ook maar net een groot dorp joh
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      dinsdag 28 november 2006 @ 22:22:14 #111
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_43976751
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 22:03 schreef kwib het volgende:

    [..]

    Utreg is ook maar net een groot dorp joh
    Groot? Best klein
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 28 november 2006 @ 23:45:47 #112
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43979168
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
    Okay, met z'n allen bij Sjoewe zaterdag. .
    Ik heb nooit bier in huis hoor
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43979418
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 23:45 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik heb nooit bier in huis hoor
    Nee, en ik drink ook alleen maar biologisch tomatensap, dus dat scheelt.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 28 november 2006 @ 23:58:27 #114
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43979436
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 23:57 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Nee, en ik drink ook alleen maar biologisch tomatensap, dus dat scheelt.
    Hoe je het wegkrijgt is me een raadsel
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43979488
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Hoe je het wegkrijgt is me een raadsel
    Aanlengen met bier in de verhouding 0 % tomatensap, 100 % bier.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 29 november 2006 @ 00:05:20 #116
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43979549
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 00:01 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Aanlengen met bier in de verhouding 0 % tomatensap, 100 % bier.
    ja dat is het pure spul
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43979895
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 23:45 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik heb nooit bier in huis hoor
    En dat noem je een huis?
    For great justice!
      woensdag 29 november 2006 @ 00:29:08 #118
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43979982
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 00:23 schreef Q. het volgende:

    [..]

    En dat noem je een huis?
    Ik noem het inderdaad geen kroeg
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43980199
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    ja dat is het pure spul
    Jammergenoeg hebben ze geen tomatensap bij Tivoli.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 29 november 2006 @ 00:50:22 #120
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43980268
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 00:45 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Jammergenoeg hebben ze geen tomatensap bij Tivoli.
    Nu weet ik waarom ik er nooit meer kom.
    Ik hoop trouwens dat je zaterdag bent voorbereid om je te verweren tegen een klaagzang over de onlogica van het vrouwelijk gedrag
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_43984062
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Nu weet ik waarom ik er nooit meer kom.
    Ik hoop trouwens dat je zaterdag bent voorbereid om je te verweren tegen een klaagzang over de onlogica van het vrouwelijk gedrag
    Is het uit met je meisje ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 29 november 2006 @ 12:40:27 #122
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_43988192
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 09:41 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Is het uit met je meisje ?
    De kunst van het loslaten van een ex #45
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44001201
    quote:
    Dude, dat is naar. . Gelukkig heb ik zelf ook een hekel aan vrouwen, dus ik ben een vruchtbare voedingsbodem voor al je klachten. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44001264
    quote:
    Britney Spears weer single!

    Ik zie mogelijkheden.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 29 november 2006 @ 19:37:04 #125
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_44001388
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef paultjuhhh het volgende:
    Wat is jullie mening over dit nieuwbouwproject ik hoorde dat het in dat deel van de wijk niet pluis is !! ( geweld diefstal e.d. )



    [..]

    http://mailing.stadsappar(...)ieWoningNetkrant.pdf
    Maaruh dit is dus niets volgens jullie
    De wijk overkapel is crimineel ?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_44001434
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:

    [..]

    Maaruh dit is dus niets volgens jullie
    De wijk overkapel is crimineel ?
    Ik had toch 50 links naar nieuwsberichten er over gepost?
    For great justice!
    pi_44001657
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:

    [..]

    Maaruh dit is dus niets volgens jullie
    De wijk overkapel is crimineel ?
    Ik heb geen flauw idee, ik weet nieteens waar Overkapel is, laat staan dat ik er iets zinnigs over kan zeggen.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 29 november 2006 @ 19:48:16 #128
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_44001773
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:38 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Ik had toch 50 links naar nieuwsberichten er over gepost?
    3
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_44001972
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik heb geen flauw idee, ik weet nieteens waar Overkapel is, laat staan dat ik er iets zinnigs over kan zeggen.
    Aan de rand van Overvecht, vlak bij Blauwkapel.
    For great justice!
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 29 november 2006 @ 20:07:58 #130
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_44002490
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Aan de rand van Overvecht, vlak bij Blauwkapel.
    Maar Q denk je dat het daar goed kan komen ?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_44006831
    Geen idee, het zal zeker verbeteren, dat wel. Maar ik weet het niet, zo goed ken ik Overvecht niet.
    For great justice!
    pi_44011963
    En het is weer donderdag .
    Wat zijn de plannen voor de donderdagavond?
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
      donderdag 30 november 2006 @ 01:16:24 #133
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44012268
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Britney Spears weer single!

    Ik zie mogelijkheden.
    Ieuw.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44014109
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 00:51 schreef ma_jojo het volgende:
    En het is weer donderdag .
    Wat zijn de plannen voor de donderdagavond?
    Slapen! Zoals elke donderdagavond! Oh. En natuurlijk vuilnis aan de weg zetten.
    For great justice!
      donderdag 30 november 2006 @ 07:26:55 #135
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44014200
    Ah, mijn toekomstige stad .
    pi_44014426
    Tof is ie hè? Die stad.
    For great justice!
    pi_44014662
    Mensen met een futurama fetish zijn altijd welkom!

    [ Bericht 0% gewijzigd door zatoichi op 30-11-2006 09:10:50 ]
    pi_44015117
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 00:51 schreef ma_jojo het volgende:
    En het is weer donderdag .
    Wat zijn de plannen voor de donderdagavond?
    Naar de Ikea met m'n ex. .

    Gelukkig is het ook een van mijn beste vrienden en moet ik sowieso een bureaulamp en posterhouders kopen. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      donderdag 30 november 2006 @ 09:11:15 #139
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44015134
    Eerst maar eens een kamer vinden.
    pi_44015138
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
    Eerst maar eens een kamer vinden.
    Altijd makkelijk in Utrecht.
    For great justice!
      donderdag 30 november 2006 @ 09:14:16 #141
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44015183
    noteert: november 2012 housewarming party anthraxx.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44015197
    Optimist.
    For great justice!
      donderdag 30 november 2006 @ 09:15:37 #143
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44015205
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Q. het volgende:
    Optimist.
    Ze schijnen de kamernood aan te pakken, enigszins naar beneden bijstellen kon wel dacht ik.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      donderdag 30 november 2006 @ 09:17:55 #144
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44015258
    Het scheelt dat ik pas in September echt begin met de premaster . Tijdelijke woonruimte maakt mij trouwens ook niet zoveel uit. Maar als ik zo op de SSH site kijk gaat het inderdaad lang duren .
      donderdag 30 november 2006 @ 09:18:33 #145
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44015272
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef speknek het volgende:
    noteert: november 2012 housewarming party anthraxx.
    Neem wel drank mee.
      donderdag 30 november 2006 @ 09:19:09 #146
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44015283
    Q. heeft kamers zat in zijn huis. Maar verhuren aan arme studenten weigert hij, de klootzak .
    pi_44015321
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
    Q. heeft kamers zat in zijn huis.
    Dat valt zwaar tegen.
    For great justice!
    pi_44015449
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:21 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Dat valt zwaar tegen.
    Annie, op zich heb je wel geluk, want in juni-september zijn er veel meer mensen op zoek naar een kamer. Wat je ook kan doen, geen idee of het succes heeft, is een dagje briefjes ophangen in de supermarkt, en kijken of er daar ook misschien mensen zijn die een kamer aanbieden. En dan vooral in supermarkten gaan kijken in de buurt waar je wil wonen.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      donderdag 30 november 2006 @ 09:34:59 #149
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44015538
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Annie, op zich heb je wel geluk, want in juni-september zijn er veel meer mensen op zoek naar een kamer. Wat je ook kan doen, geen idee of het succes heeft, is een dagje briefjes ophangen in de supermarkt, en kijken of er daar ook misschien mensen zijn die een kamer aanbieden. En dan vooral in supermarkten gaan kijken in de buurt waar je wil wonen.
    Ik zat gisteren al op Kamernet te kijken. Heeft iemand daar ervaringen mee (stond wel veel aangeboden) ?
      donderdag 30 november 2006 @ 09:51:21 #150
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44015824
    Volgens mijn vriendin belden ze vroeger in haar studentenhuis mensen op die een ukje (advertentie) in het ublad (universiteitsblad) hadden gezet. Ik weet alleen niet of die advertenties nog bestaan.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44016652
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:51 schreef speknek het volgende:
    Volgens mijn vriendin belden ze vroeger in haar studentenhuis mensen op die een ukje (advertentie) in het ublad (universiteitsblad) hadden gezet. Ik weet alleen niet of die advertenties nog bestaan.
    is nog mogelijk .

    Je kan ook briefjes ophangen in de hallen van een faculteit. Bij letteren en rechten heb je in ieder geval daar zo'n bord voor
    pi_44017260
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 07:26 schreef Anthraxx het volgende:

    Ah, mijn toekomstige stad .
    .
    pi_44017553
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Anthraxx het volgende:

    [..]

    Ik zat gisteren al op Kamernet te kijken. Heeft iemand daar ervaringen mee (stond wel veel aangeboden) ?
    Ik ben ooit via kamernet aan mn eerste tijdelijke kamer gekomen. Kamernet is wel oke, maar geen garantie dat je snel wat vindt.
    pi_44018095
    Ik zat laatst in de trein naar Amsterdam met een vage bekende. Ik vertelde dat ik recentelijk naar Oudwijk was verhuisd. Toen ik op de uni aankwam en mijn mail checkte had ie me meteen een mailtje gestuurd: "Ja, ik dacht er nog even over na, maar hoe kom jij aan die kamer in Oudwijk, en is er geen plek voor mij vrij, want wat een toffe buurt en daar wil ik ook wonen."

    Ik was onder de indruk van zoveel assertiviteit. . Maar nee. Hier is geen kamer vrij.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44018204
    Het nadeel van wonen in een anonieme flatwijk als Transwijk is wel dat je minder feeling hebt met de stad, je merkt minder dat je in Utrecht woont, het kan bijna elke willekeurige stad zijn. Gelukkig zit je in 10 minuten op de Ouwe Gracht zodat je het weer weet. En dat uitzicht op de Dom helpt ook wel.
    For great justice!
    pi_44018651
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef Q. het volgende:
    Het nadeel van wonen in een anonieme flatwijk als Transwijk is wel dat je minder feeling hebt met de stad, je merkt minder dat je in Utrecht woont, het kan bijna elke willekeurige stad zijn. Gelukkig zit je in 10 minuten op de Ouwe Gracht zodat je het weer weet. En dat uitzicht op de Dom helpt ook wel.
    Aan mijn woonsituatie denken moet je ook wel verder helpen wat dat betreft.
      donderdag 30 november 2006 @ 12:06:40 #157
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44019384
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef Twisted_fok het volgende:

    [..]

    Ik ben ooit via kamernet aan mn eerste tijdelijke kamer gekomen. Kamernet is wel oke, maar geen garantie dat je snel wat vindt.
    Als het maar tussen nu en september is.
      donderdag 30 november 2006 @ 12:07:11 #158
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44019406
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik zat laatst in de trein naar Amsterdam met een vage bekende. Ik vertelde dat ik recentelijk naar Oudwijk was verhuisd. Toen ik op de uni aankwam en mijn mail checkte had ie me meteen een mailtje gestuurd: "Ja, ik dacht er nog even over na, maar hoe kom jij aan die kamer in Oudwijk, en is er geen plek voor mij vrij, want wat een toffe buurt en daar wil ik ook wonen."

    Ik was onder de indruk van zoveel assertiviteit. . Maar nee. Hier is geen kamer vrij.
    Kan ik niet in je bezem hok tijdelijk intrekken?
    pi_44019453
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef Twisted_fok het volgende:

    [..]

    Aan mijn woonsituatie denken moet je ook wel verder helpen wat dat betreft.
    Jij hebt wel het idee dat je altijd op vakantie bent in een mooi afrikaans land.
    For great justice!
      donderdag 30 november 2006 @ 12:11:36 #160
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44019570
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Jij hebt wel het idee dat je altijd op vakantie bent in een mooi afrikaans land.
    Ja, allemaal verregende negers, super tropisch
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44019842
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
    Kan ik niet in je bezem hok tijdelijk intrekken?
    Daar staat de kattebak. En aangezien wij een monstrueuze kat hebben, is de bak ook immens. En de bezemkast is ook een stuk gang. We hebben nog wel een plaatsje waar we zelf weinig zitten, gezien het weer. Jammergenoeg is het beton, zodat je er geen tent kan opzetten, maar dat is toch niet zo erg, he ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      donderdag 30 november 2006 @ 13:03:06 #162
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44021030
    Ik heb nog een kolenhok
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      donderdag 30 november 2006 @ 16:14:43 #163
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44026505
    Even reclame maken. Een aantal mensen van mijn opleiding hebben een computergame gemaakt, die de mensen moet informeren hoe het centrum eruitziet na de aanpak van het stationsgebied. Of dat precies gelukt is weet ik niet, maar het is wel een machtig leuk spelletje geworden. Je bent een buitenaardse blob inkt, en moet inwoners opslurpen om van kleur te veranderen, en zo de stad in een leuke kleur verven.





    Je kunt hem hier van de site van Utrecht downloaden:
    http://www.utrecht.nl/images/OGU/pos/Downloads/DeBlob_NL.zip
    (let op, wel 100mb)

    Jammer genoeg staat mijn huis er net niet op .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44026777
    even downloaden hoop dat m'n huis erop staat
    pi_44026793
    Werkt ie ook op een Mac?
    For great justice!
    pi_44027124
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 12:06 schreef Anthraxx het volgende:

    [..]

    Als het maar tussen nu en september is.
    Kijk eens op www.sshu.nl
    De SSH biedt ook tijdelijke woningen aan, ook particuliere woningen tegenwoordig geloof ik.
      donderdag 30 november 2006 @ 16:49:21 #167
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44027697
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Q. het volgende:
    Werkt ie ook op een Mac?
    Nee alleen op Windows computers. En je hebt nog een goede 3d kaart nodig ook.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44028107
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef speknek het volgende:
    Nee alleen op Windows computers.
    .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44028203
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Q. het volgende:
    Werkt ie ook op een Mac?
    Hadden ze in 1506 electrische scheerapparaten ?
    Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
    pi_44028764
    Is dat spel nu pas uit? Ik had al een half jaar geleden van dat spel gehoord.

    Zal hem maar niet downloaden, want mijn pc is oud... wanneer komt ie uit voor de xbox 360?
    pi_44028777
    Leuk spel
    pi_44028797
    Utrecht
      donderdag 30 november 2006 @ 17:25:07 #173
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44028815
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 17:23 schreef VoreG het volgende:
    Leuk spel
    Ja heh? Na tien minuten ofzo heb je het meestal wel weer gehad, maar het schijnt dat kinderen het echt uuren achter elkaar kunnen spelen..
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44029092
    Ik word overigens wel misselijk van dat spel met dat gedraai en die kleurtjes .
      donderdag 30 november 2006 @ 17:36:26 #175
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44029145
    Damnit. Ik ben met m'n afstudeerstage een onderzoek aan het doen waardoor mensen misselijk worden van het spelen van computergames. Ik dus een 3d wereld maken, met een camera die als een gek heen en weer wiebelt. Wordt er deksels helemaal niemand van de 18 proefpersonen misselijk! En dan zou het hun zeker wel lukken!
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44029333
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef speknek het volgende:
    Damnit. Ik ben met m'n afstudeerstage een onderzoek aan het doen waardoor mensen misselijk worden van het spelen van computergames. Ik dus een 3d wereld maken, met een camera die als een gek heen en weer wiebelt. Wordt er deksels helemaal niemand van de 18 proefpersonen misselijk! En dan zou het hun zeker wel lukken!
    Ik word normaal nooit misselijk van computergames.
    Nu voelde ik me opeens duizelig, dus afgesloten, raam open

    Daarna nog een keer proberen en ik werd weer misselijk.
    Kutspel
      donderdag 30 november 2006 @ 17:46:19 #177
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44029472
    Je moet er geloof ik een flinke 3d kaart voor hebben, dus het kan zijn dat de framerate te laag staat, dat wil dat effect ook wel hebben (schokkerige beelden). Dan kan het helpen de resolutie wat lager te zetten. Maar goed.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44029524
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 17:46 schreef speknek het volgende:
    Je moet er geloof ik een flinke 3d kaart voor hebben, dus het kan zijn dat de framerate te laag staat, dat wil dat effect ook wel hebben (schokkerige beelden). Dan kan het helpen de resolutie wat lager te zetten. Maar goed.
    Ik heb wel een aardige 3d kaart dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

    Kortom je moet een spel maken waar de framerate laag is en de camera schudt en veel kleurtjes zijn! Ow en flikkerende lampjes.
      donderdag 30 november 2006 @ 18:21:42 #179
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44030479
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:

    [..]

    Kijk eens op www.sshu.nl
    De SSH biedt ook tijdelijke woningen aan, ook particuliere woningen tegenwoordig geloof ik.
    Daar kijk ik elke dag al . Via de SSH moet wel lukken denk ik. De enige eis die ik heb is dat ik tot september bereikbaar ben met het OV (goed bereikbaar dus), omdat ik nog steeds in Rijswijk studeer .
    pi_44032849
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:

    [..]

    Daar kijk ik elke dag al . Via de SSH moet wel lukken denk ik. De enige eis die ik heb is dat ik tot september bereikbaar ben met het OV (goed bereikbaar dus), omdat ik nog steeds in Rijswijk studeer .
    Voor hoe lang wil je een kamer in Utrecht hebben?
      donderdag 30 november 2006 @ 20:09:53 #181
    13783 Anthraxx
    When you see the robot, drink!
    pi_44034152
    Ik ga een premaster + master studie doen vanaf September. Dus minimaal 3 jaar .
    pi_44034245
    En Utrecht kan je gewoon nooit verlaten.
    For great justice!
    pi_44039603
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
    En Utrecht kan je gewoon nooit verlaten.
    Jawel hoor, ik verlaat het regelmatig, ik kom alleen op het eind van de dag altijd weer terug, want tsja...op straat slapen word je ook niet echt vrolijk van.
    Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
    pi_44039649
    Ik doe het ook dagelijks, wel met tegenzin.
    For great justice!
    pi_44039857
    Utrecht

    * TMan meldt
    pi_44043925
    De enige keer dat ik misselijk werd van een computerspel was toen ik Marbleblast aan het spelen was in een remmende-en-optrekkende stoptrein.

    .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44049217
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef Q. het volgende:
    Het nadeel van wonen in een anonieme flatwijk als Transwijk is wel dat je minder feeling hebt met de stad, je merkt minder dat je in Utrecht woont, het kan bijna elke willekeurige stad zijn. Gelukkig zit je in 10 minuten op de Ouwe Gracht zodat je het weer weet. En dat uitzicht op de Dom helpt ook wel.
    ik woon ook in een flatje in Transwijk en ik besef terdege dat ik in Utrecht woon, en geniet er nog elke dag van.
    Wat je zegt; stukje fietsen en het wordt helemaal duidelijk.
    ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
      vrijdag 1 december 2006 @ 11:25:48 #188
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44049291
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 11:23 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:

    [..]

    ik woon ook in een flatje in Transwijk en ik besef terdege dat ik in Utrecht woon, en geniet er nog elke dag van.
    Wat je zegt; stukje fietsen en het wordt helemaal duidelijk.
    Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?
    For great justice!
    pi_44053359
    En hoeveel in Overvecht ? Ik vraag me wel eens af of ik er af en toe niet enkele tegenkom zonder het te beseffen.
    Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
    pi_44053381
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?
    .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_44053428
    Ik voel me hier in Hoograven best fokkers-vrij.
    pi_44053509
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
    Ik voel me hier in Hoograven best fokkers-vrij.
    Nou moe...je doet net of dat een zegen is. We zijn geen terroristen hoor...nog niet tenminste.
    Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
    pi_44053579
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef Q. het volgende:

    Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?
    Tijd voor een wijk-poll. .
    pi_44059765
    Nee, een top 3 favoriete wijken. .

    1) Oudwijk (Obviously.)
    2) Witte Vrouwen (Minstens net zo leuk als Oudwijk, maar dan woon ik er niet.)
    3) Lombok (Kanaalstraat is hoogst entertaining en goedkoop fruit.)
    It's my party and I'll cry if I want to.
      vrijdag 1 december 2006 @ 17:00:57 #195
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44059792
    Ik zou Witte Vrouwen op nummer 1 zetten en Oudwijk op 2. Verder wat Au3 zegt.
    For great justice!
      vrijdag 1 december 2006 @ 17:01:59 #196
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44059820
    1. Wittevrouwen
    2. Tuindorp
    3. Oudwijk
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      vrijdag 1 december 2006 @ 17:03:15 #197
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44059856
    1) Wilhelminapark/Oudwijk
    2) Buiten Wittevrouwen
    3) Wittevrouwen

    2 staat bij mij boven 3 omdat het dichter bij het centrum ligt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 1 december 2006 @ 17:05:58 #198
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44059892
    Alleen de Super de Boer mag wel even wat goedkoper
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44060681
    1 Buiten Wittevrouwen
    2 Centrum
    3 Wittevrouwen
    pi_44060955
    'k Hou niet zo van wittevrouwen.
      vrijdag 1 december 2006 @ 17:51:03 #201
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44060978
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
    'k Hou niet zo van wittevrouwen.
    Momenteel lopen hier genoeg Zwartemannen hoor
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44061029
    Sjoewarte?

    Vandaag bij ons ook. Zelfs een ouwe man met lange witte baard erbij.
    Beetje met kleine speculaasachtige rotzooi smijten. Schooiers.
      vrijdag 1 december 2006 @ 17:54:56 #203
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44061070
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
    Sjoewarte?

    Vandaag bij ons ook. Zelfs een ouwe man met lange witte baard erbij.
    Beetje met kleine speculaasachtige rotzooi smijten. Schooiers.
    Ja ik de politie bellen omdat er een oude seniele man met een paard op het dak stond en een paar van z'n homeboys shit door mn schoorsteen stonden te proppen.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44061297
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 13:41 schreef Hathor het volgende:
    En hoeveel in Overvecht ? Ik vraag me wel eens af of ik er af en toe niet enkele tegenkom zonder het te beseffen.
    Ik was net nog bij de appie
      vrijdag 1 december 2006 @ 20:38:43 #205
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44065296
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:

    [..]

    Daar kijk ik elke dag al . Via de SSH moet wel lukken denk ik. De enige eis die ik heb is dat ik tot september bereikbaar ben met het OV (goed bereikbaar dus), omdat ik nog steeds in Rijswijk studeer .
    Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen... .

    Ik heb trouwens zin om vanavond te gaan feesten ergens. Waar is iets leuks te doen en wie wil er mee? .
    pi_44066462
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen... .

    Ik heb trouwens zin om vanavond te gaan feesten ergens. Waar is iets leuks te doen en wie wil er mee? .
    Eigenlijk zit ik al in mn pyama weet je.

    Er is blackout weet je nog.
    pi_44066707
    Is er trouwens helemaal niemand hier uit de Sterrenwijk ?
    Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
    pi_44066837
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen... .

    Ik heb trouwens zin om vanavond te gaan feesten ergens. Waar is iets leuks te doen en wie wil er mee? .
    Ik heb Utrecht verlaten

    Sinterklaas
      zaterdag 2 december 2006 @ 01:28:09 #209
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44071924
    1 - Wittevrouwen
    2 - Wijk C (mn postwijk )
    3 - Tuindorp
      zaterdag 2 december 2006 @ 04:22:51 #210
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44073199
    Altijd leuk om je jas terug te krijgen van Au3
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44073326
    Ik was zo multifunctioneel vanavond. Ik heb glazen gehaald, achter de bar gestaan, garderobe gedaan én de personeelskoelkast gesopt !

    En ik spotte opeens Sjoewe. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44076374
    Ik spotte sinterklaas vandaag in de AH op de twijnstraat. Zijn zwarte pieten waren jackass stunts aan het uithalen met een winkelwagentje.

    Mijn wekker ging één uur na Audray haar post
    pi_44080625
    Ik weet het, ik ben een exceptionele vrouw met een exceptioneel dag/naachtritme. Zelfs mijn eigen ouders weten niet meer wanneer ik tegenwoordig slaap en wanneer ik wakker ben, met het gevolg dat mijn vader me weer wakkerbelde. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zondag 3 december 2006 @ 04:17:41 #214
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44096562
    Mja we hebben het vernachelde ritme vanavond weer eer aan gedaan eh A.?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44097659
    Mijn nachtritme is naar de kanker. Ik kan gewoon niet meer slapen. Ik lag dus om 5 uur in mijn bed, en om 8 uur was ik klaar wakker. En die drie uur slaap die ik gehad heb stellen ook niks voor. En ik heb het nog tot 10 uur kunnen rekken om op te staan, maar nu ben ik wakker. En kapot.

    En ik wil niets liever dan slapen, maar ik kan niet slapen.

    .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zondag 3 december 2006 @ 13:09:05 #216
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44100541
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Mijn nachtritme is naar de kanker. Ik kan gewoon niet meer slapen. Ik lag dus om 5 uur in mijn bed, en om 8 uur was ik klaar wakker. En die drie uur slaap die ik gehad heb stellen ook niks voor. En ik heb het nog tot 10 uur kunnen rekken om op te staan, maar nu ben ik wakker. En kapot.

    En ik wil niets liever dan slapen, maar ik kan niet slapen.

    .
    Idem
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44100646
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Mijn nachtritme is naar de kanker. Ik kan gewoon niet meer slapen. Ik lag dus om 5 uur in mijn bed, en om 8 uur was ik klaar wakker. En die drie uur slaap die ik gehad heb stellen ook niks voor. En ik heb het nog tot 10 uur kunnen rekken om op te staan, maar nu ben ik wakker. En kapot.

    En ik wil niets liever dan slapen, maar ik kan niet slapen.

    .
    Meer bier drinken?
    pi_44100782
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 13:09 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Idem
    Hadden we misschien toch beter elkaar kunnen gaan sufneuken om 23.00 uur en voldaan in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Alles leuk en aardig hoor, verantwoorde films en lange nachtelijke discussies, maar als het zo moet, dan toch maar liever ranzige werkseks. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zondag 3 december 2006 @ 13:24:20 #219
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44100913
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Hadden we misschien toch beter elkaar kunnen gaan sufneuken om 23.00 uur en voldaan in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Alles leuk en aardig hoor, verantwoorde films en lange nachtelijke discussies, maar als het zo moet, dan toch maar liever ranzige werkseks. .
    Dan kijken we volgende keer hoe dat uitpakt
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44100984
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Dan kijken we volgende keer hoe dat uitpakt
    .

    Zelfs mijn grappen zijn van een twijfelachtig laag niveau vandaag. Sorry.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zondag 3 december 2006 @ 13:28:02 #221
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44101016
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    .

    Zelfs mijn grappen zijn van een twijfelachtig laag niveau vandaag. Sorry.
    Ik ga zo met mn zusje naar James Bond, ik hoop echt dat ik wakker blijf
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44101183
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik ga zo met mn zusje naar James Bond, ik hoop echt dat ik wakker blijf
    Ik moet werken vanavond. Ik hoop echt dat ik wakker blijf. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zondag 3 december 2006 @ 13:36:26 #223
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44101212
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik moet werken vanavond. Ik hoop echt dat ik wakker blijf. .
    Zal ik glaasjes water in je gezicht komen plensen om het kwartier?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zondag 3 december 2006 @ 18:27:57 #224
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44109691
    De seksuele spanning spat in het rond. Ik ga dit topic even mijden voordat andere dingen in het rond beginnen te spatten.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44109857
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:

    Zal ik glaasjes water in je gezicht komen plensen om het kwartier?
    Romantisch.
    pi_44110253
    seksuele spanningen .
    Utrecht .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_44110423
    Slaapgebrek, Kaisers Orchestra en wet tshirts.

    . Hoe romantisch. .


    * AudreyHepburn zingt: "All I want for Christmas, is Sjoe !"

    Goed, nou is het wel weer leuk geweest met de flauwe grappen en de slowchat. Ik hou mijn bek wel, en ik ga mensen bier verkopen. Doegie ! .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zondag 3 december 2006 @ 19:01:27 #228
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44110548
    Ik heb de filmrechten al verkocht
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zondag 3 december 2006 @ 19:14:16 #229
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44110831
    Zijn we nou hier getuige van een heuze opbloeiende fok-utrechttopic-romance?
      zondag 3 december 2006 @ 19:24:47 #230
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44111086
    Genoeg geslowchat

    Het is eindelijk herfst in Utreg.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zondag 3 december 2006 @ 19:37:09 #231
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44111404
    Subtiel. .
    pi_44122478
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef Christine het volgende:
    Zijn we nou hier getuige van een heuze opbloeiende fok-utrechttopic-romance?
    Als ik een bruidsmeisje nodig heb bel ik je, okay ? .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44125095
    Ahw! !
      maandag 4 december 2006 @ 10:48:37 #234
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44125641
    het hoort in Utrecht niet te regenen als ik buiten ben
    pi_44146262
    O&N in tivoli

    * TMan heeft al zin
      maandag 4 december 2006 @ 21:30:21 #236
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_44146316
    Utrecht is ook leuk in de regen !
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
      maandag 4 december 2006 @ 21:43:04 #237
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44146852
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
    Utrecht is ook leuk in de regen !
    dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kou
      dinsdag 5 december 2006 @ 00:28:03 #238
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44152088
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef Joesse het volgende:

    [..]

    dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kou
    Kou? Man, het is bijna lente
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 5 december 2006 @ 00:52:18 #239
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_44152641
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Kou? Man, het is bijna lente
    iK wil dansen met een utrechenaar door de regen
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_44152787
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef TMan het volgende:
    O&N in tivoli

    * TMan heeft al zin
    Dan moet ik werken. .

    Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 01:03:03 #241
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44152820
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Dan moet ik werken. .

    Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is. .
    Whehehe, we have jinxed it
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44152909
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:03 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Whehehe, we have jinxed it
    Het is ook de goden verzoeken. En ze bonken. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 01:10:41 #243
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44152919
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:09 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Het is ook de goden verzoeken. En ze bonken. .
    We gaan het volgende keer hebben over hoe je heel veel geld opeens op je kamer vindt.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44152925
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:10 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    We gaan het volgende keer hebben over hoe je heel veel geld opeens op je kamer vindt.
    Goed idee.

    Of . terugbonken. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 01:13:11 #245
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44152944
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:11 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Goed idee.

    Of . terugbonken. .
    Met duitsche kreten tussendoor en de Walküre van Wagner op de de achtergrond.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44152959
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Met duitsche kreten tussendoor en de Walküre van Wagner op de de achtergrond.
    En dat ik je dan zo af en toe perongeluk in je gezicht sla als ik geheel oncontroleerbaar een Hitlergroet breng. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 01:15:12 #247
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_44152971
    Mijn Utrecht, wat doen jullie?
    Zyggie.
      dinsdag 5 december 2006 @ 01:15:59 #248
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44152981
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:14 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    En dat ik je dan zo af en toe perongeluk in je gezicht sla als ik geheel oncontroleerbaar een Hitlergroet breng. .
    Het is zo heerlijk als je me Fuhrer noemt
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44153070
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:15 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Het is zo heerlijk als je me Fuhrer noemt
    Ik zal van je dromen vannacht. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 01:28:26 #250
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_44153128
    ik wil dansen met Dennis M.
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
      dinsdag 5 december 2006 @ 01:30:16 #251
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44153149
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:23 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik zal van je dromen vannacht. .
    En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44153161
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:30 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.
    Jouw aarsgewei mag er ook wezen hoor. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44154274
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:28 schreef Nuno_G het volgende:

    ik wil dansen met Dennis M.
    Op een vulkaan?
    pi_44154716
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Dan moet ik werken. .

    Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is. .
    Dan ben je er dus ook
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:55:22 #255
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_44159858
    Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
      dinsdag 5 december 2006 @ 15:51:25 #256
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44164843
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
    Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
    Op de amsterdamsestraatweg zit een hele fijne visboer, goede kwaliteit, alleen niet heel veel soorten vis (volgens mij). Hij ligt links 150 meter voordat je vanuit het station het viaduct onderdoor gaat.

    Goede slager zit onder de molen op de adelaarstraat.

    Deze ken ik toevallig omdat ze bij mij in de buurt liggen, hoop dat je er wat aan hebt.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44164950
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
    Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
    Voor vis kun je ook kijken op de markt
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    pi_44171456
    Voor 't eerst in maanden 20 minuten gezonnebankt voor 5,40 euro.
    Heerlijk in deez' herfstige tijden.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:00:53 #259
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44177105
    Ik heb niet het gevoel dat iemand daar hier iets van weet, maar goed ik vraag het toch maar .
    Mijn vriendin wil per se naar de kerk met kerst, en nou leek me zelf de Katholieke mis in de binnenstad wel wat. Wordt geleid door kardinaal Simonis, dus kun je gelijk een beetje celebritywatchen zeg maar. Maar nu lijkt me eigenlijk dat het goed stampvol zal zitten, dat je waarschijnlijk zelfs kaartjes moet kopen... Weet iemand waar en hoe?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:14:06 #260
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44177620
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef speknek het volgende:
    Ik heb niet het gevoel dat iemand daar hier iets van weet, maar goed ik vraag het toch maar .
    Mijn vriendin wil per se naar de kerk met kerst, en nou leek me zelf de Katholieke mis in de binnenstad wel wat. Wordt geleid door kardinaal Simonis, dus kun je gelijk een beetje celebritywatchen zeg maar. Maar nu lijkt me eigenlijk dat het goed stampvol zal zitten, dat je waarschijnlijk zelfs kaartjes moet kopen... Weet iemand waar en hoe?
    Zeg, niet meteen het hele forum diskwalificeren, heuh.

    Maar hoe corrupt en pedofiel de katholieke kerk ook moge zijn, kaartjes verkopen voor een kerkdienst gaat wat te ver. Dat druist tegen de gristelijke principes van naastenliefde en iedereen-is-welkom in.
    Hoe het precies in Utrecht is geregeld weet ik niet, maar in Amsterdam (waar ik door mijn familie met kerst altijd naar de kerk word gesleept) geldt: gewoon heel vroeg komen. Want hoe lief de christenen ook voor hun naaste zijn, de brandweer is bikkelhard qua maximum aantal mensen naar binnen. Voor de Westerkerk staat altijd een enorme rij, meestal al vanaf 22.00 uur ofzo, terwijl de dienst pas een uur later begint. Ze delen dan wel altijd warme chocolademelk uit .
    Kerstnachtdienst is altijd wel het speciaalst, maar je kunt natuurlijk ook op Eerste of Tweede Kerstdag 's ochtends gaan, als 90 procent van NL aan het kerstontbijt zit.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:16:34 #261
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44177727
    Ah okee. Ik ken wel kerken waar ze kaartjes verkopen hoor . Maar ik las er al niets van op de website, dus het zal inderdaad wel gewoon eerst komt eerst maalt zijn.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:18:20 #262
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44177795
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef speknek het volgende:
    Ah okee. Ik ken wel kerken waar ze kaartjes verkopen hoor .
    Ja? Gewoon voor de dienst en niet voor een concert ofzo? Schande.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:19:25 #263
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44177831
    Nou moet ik ook zeggen dat het van horen zeggen is, dus helemaal zeker weet ik het niet . In Veenendaal, wat een grefo bastion is, staat ongeveer een Katholieke kerk, en iedereen wil daar naartoe met Kerst.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44178052
    Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de Remonstrantse Kerk, daar hebben ze een themadag over antisemitisme. Het is mijn moeders kerk, en mijn vakgebied, dus we zitten wel goed. .

    Over kerstdiensten weet ik niks.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:25:26 #265
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44178083
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:19 schreef speknek het volgende:
    Nou moet ik ook zeggen dat het van horen zeggen is, dus helemaal zeker weet ik het niet . In Veenendaal, wat een grefo bastion is, staat ongeveer een Katholieke kerk, en iedereen wil daar naartoe met Kerst.
    Hm, grefo's en katho's don't really mix. Maar het zal wel.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44178109
    Gaat dat tegenwoordig niet allemaal samen op weg enzo?
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:27:39 #267
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44178172
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de Remonstrantse Kerk, daar hebben ze een themadag over antisemitisme. Het is mijn moeders kerk, en mijn vakgebied, dus we zitten wel goed. .

    Over kerstdiensten weet ik niks.
    Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.


    Als ik ook maar een heel klein beetje behoefte had aan semantisch inhoudsloze religieuze hogwash, tenminste.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44178219
    quote:
    Anno 2003 telt de remonstrantse kerk 47 gemeentes in Nederland en 1 in Duitsland. Ongeveer 7000 mensen zijn lid. De remonstrantse kerk onderscheidt zich van andere kerken doordat zij geen algemene leer kent: iedereen is vrij het geloof op zijn eigen manier te beleven.
    Kewl.
    pi_44178249
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:27 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.


    Als ik ook maar een heel klein beetje behoefte had aan semantisch inhoudsloze religieuze hogwash, tenminste.
    Mijn moeder zei laatst: "Ja, de Remonstranten zijn samen met de Doopsgezinden de enigen die homo's in de kerk tolereren, wat er momenteel zo ongeveer in resulteert dat de enige nieuwe aanwas blije homostelletjes zijn die het licht gevonden hebben. ."
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44178280
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Kewl.
    Wat ? Ouwe zuurzak. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:30:24 #271
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44178292
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
    Gaat dat tegenwoordig niet allemaal samen op weg enzo?
    Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44178325
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef AudreyHepburn het volgende:

    Wat ? Ouwe zuurzak. .
    Nothing, feeks.
    pi_44178367
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Nothing, feeks.
    Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44178436
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef Svyatagor het volgende:

    Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.
    Oja, PKN enzo. Het zal wel lokaal verschillen telkens. In Enschede zaten katholieken en gereformeerden soms in 't zelfde gebouw. Rare gewaarwording, enge kruisbeelden.
    pi_44178440
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

    Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor. .
    Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?
    Het feit dat er geen 'algemene leer' is, doet het vaag zweverig en nietserig klinken.
    Maar er zal vast officieus wel een 'algemene leer' zijn...
    pi_44178520
    *schopje naar WFL*
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:36:04 #277
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44178528
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor. .
    Als ze niet zo nu en dan gezellig homo's verbranden, onderwijl kumbaya zingend en warme chocolademelk drinkend, is het geen leuke kerk .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44178543
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
    Ja, dus?
    Niks eigenlijk. . Let maar niet op mij, ik leef al twee weken als een soort zombie. Ik heb een of andere bizarre slapeloosheid waar ik maar niet vanaf kom.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:37:12 #279
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44178585
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
    Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?
    Het feit dat er geen 'algemene leer' is, doet het vaag zweverig en nietserig klinken.
    Maar er zal vast officieus wel een 'algemene leer' zijn...
    Remonstranten zijn gewoon de enige Christenen die op een gegeven moment het lef gehad hebben om te zeggen "Ja eh, wij weten het ook niet meer hoor".
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:37:53 #280
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_44178609
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Niks eigenlijk. . Let maar niet op mij, ik leef al twee weken als een soort zombie. Ik heb een of andere bizarre slapeloosheid waar ik maar niet vanaf kom.
    Dat is je lichaam die zegt...
    Zyggie.
    pi_44178649
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?
    Het feit dat er geen 'algemene leer' is, doet het vaag zweverig en nietserig klinken.
    Maar er zal vast officieus wel een 'algemene leer' zijn...
    Het is dat ik niet in God geloof, anders was ik ook Remonstrants geweest. Het is een "leer" die eigenlijk gewoon gaat over dagelijkse dingen. Help de buurvrouw, neem een bloemetje mee voor je vrouw en wees goed voor elkaar. Maar dan zonder dat het zweverig wordt. Ze zijn meer van het bespreken van actuele problemen en daar meer van willen weten en er iets nuttigs mee willen doen. Best ook wel een intellectuelenkerk ook.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:39:05 #282
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44178660
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Remonstranten zijn gewoon de enige Christenen die op een gegeven moment het lef gehad hebben om te zeggen "Ja eh, wij weten het ook niet meer hoor".
    Remonstranten zijn eigenlijk de D66'ers onder de christenen.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44178700
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef speknek het volgende:

    Remonstranten zijn gewoon de enige Christenen die op een gegeven moment het lef gehad hebben om te zeggen "Ja eh, wij weten het ook niet meer hoor".
    Ja, nee, da's op zich wel goed natuurlijk. Beetje *kuch* gnostisch wel (waar ik nog stééds eens verder over moet gaan lezen). Alleen zonder 'algemene leer' klinkt het allemaal wel erg losseflodderig. Waarom heb je dan überhaupt nog een gemeenschap? Nouja, dingen die Au3 dus zegt misschien... m'goed, hardly a religion.
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:

    Ik heb een of andere bizarre slapeloosheid waar ik maar niet vanaf kom.
    Bier. .
    (Ja, of wijn dus. Ik zuip tegenwoordig voor het goede doel. Dus 24 flessen wijn ingekocht.)
    pi_44178703
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef Zyggie het volgende:

    [..]

    Dat is je lichaam die zegt...
    Ik moet gewoon slapen. Maar als ik in bed lig kan ik niet slapen. En ik word elke nacht om het uur weer wakker, als ik eindelijk dan in slaap gevallen ben. Waardoor ik 's ochtends helemaal kapot wakker word.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44178782
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
    Ja, nee, da's op zich wel goed natuurlijk. Beetje *kuch* gnostisch wel (waar ik nog stééds eens verder over moet gaan lezen). Alleen zonder 'algemene leer' klinkt het allemaal wel erg losseflodderig. Waarom heb je dan überhaupt nog een gemeenschap?
    Omdat het ook gewoon fijn is qua saamhorigheidsgevoel. En erover kunnen praten. En samen dingen op touw te zetten, denk ik. Niet zozeer omdat je De Enige Echte Kinderen Van God ofzo bent.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:48:27 #286
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44179053
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik moet gewoon slapen. Maar als ik in bed lig kan ik niet slapen. En ik word elke nacht om het uur weer wakker, als ik eindelijk dan in slaap gevallen ben. Waardoor ik 's ochtends helemaal kapot wakker word.
    Slaappillen halen bij de huisarts.
      dinsdag 5 december 2006 @ 22:52:32 #287
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44179197
    115 Teletekst di 05 dec
    ***************************************
    Stadsvervoer Utrecht donderdag plat

    ***************************************
    ` De kans is groot dat het stadsvervoer
    in Utrecht vanaf donderdagmiddag 12.00
    uur plat ligt.De medewerkers van de GVU
    willen niet dat hun bedrijf verkocht
    wordt aan Connexxion.

    Volgens de vakbond Abvakabo FNV is de
    toekomst van het personeel niet zeker
    en zijn er onvoldoende garanties voor
    de continuïteit van het bedrijf en de
    kwaliteit van de dienstverlening.

    De bonden willen dat de gemeente,die de
    enige aandeelhouder is,nog eens goed
    kijkt of er geen alternatief is voor de
    verkoop.Als dat vóór morgenavond wordt
    toegezegd gaat de staking niet door.Die
    duurt tot en met de laatste bus.
    ***************************************
    pi_44179342
    Leve de Connexxion sneltram.
      dinsdag 5 december 2006 @ 23:06:55 #289
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_44179720
    lang leve de fiets in combinatie met de NS
    pi_44179920
    Abvakabo, die naam komt me echt m'n strot uit.

      dinsdag 5 december 2006 @ 23:26:16 #291
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44180349
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Slaappillen halen bij de huisarts.
    Nederlandse artsen en slaappillen voorschrijven
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44181250
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef Christine het volgende:
    115 Teletekst di 05 dec
    ***************************************
    Stadsvervoer Utrecht donderdag plat

    ***************************************
    ` De kans is groot dat het stadsvervoer
    in Utrecht vanaf donderdagmiddag 12.00
    uur plat ligt.De medewerkers van de GVU
    willen niet dat hun bedrijf verkocht
    wordt aan Connexxion.

    Volgens de vakbond Abvakabo FNV is de
    toekomst van het personeel niet zeker
    en zijn er onvoldoende garanties voor
    de continuïteit van het bedrijf en de
    kwaliteit van de dienstverlening.

    De bonden willen dat de gemeente,die de
    enige aandeelhouder is,nog eens goed
    kijkt of er geen alternatief is voor de
    verkoop.Als dat vóór morgenavond wordt
    toegezegd gaat de staking niet door.Die
    duurt tot en met de laatste bus.
    ***************************************
    Gelukkig rijdden alle streekbussen richting Zeist, langs mijn halte. Ik zal er sowieso geen hinder aan ondervinden, want ik heb de bus niet nodig, maar er komen heel wat vrienden langs en die hebben die bus wel nodig.
      woensdag 6 december 2006 @ 00:32:59 #293
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44182133
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:41 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Omdat het ook gewoon fijn is qua saamhorigheidsgevoel. En erover kunnen praten. En samen dingen op touw te zetten, denk ik. Niet zozeer omdat je De Enige Echte Kinderen Van God ofzo bent.
    Ik zou eens bij de huisarts om melatonine gaan, dat werkt ook goed bij jetlag. Het is geen slaapmiddel, maar meer een middel om je biologische ritme weer goed te krijgen.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 6 december 2006 @ 07:01:54 #294
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44183996
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Mijn moeder zei laatst: "Ja, de Remonstranten zijn samen met de Doopsgezinden de enigen die homo's in de kerk tolereren, wat er momenteel zo ongeveer in resulteert dat de enige nieuwe aanwas blije homostelletjes zijn die het licht gevonden hebben. ."
    "De kerk" waar ik vroeger, op de Veluwe, altijd bij zat had daar ook geen problemen mee. Vrij Evangelisch. Geen idee of die ook in Utrecht zitten. Ik hoop het niet. Hoe minder gristenen hoe meer vreugd. Ik heb sinds mijn vertrek van de Veluwe geen kerk meer van binnen gezien.
    For great justice!
    pi_44184559
    Ik weiger trouwens pertinent om slaappillen te slikken. Gelukkig heb ik vannacht wel redelijk okay geslapen.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44184732
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 00:00 schreef VoreG het volgende:

    [..]

    Gelukkig rijdden alle streekbussen richting Zeist, langs mijn halte. Ik zal er sowieso geen hinder aan ondervinden, want ik heb de bus niet nodig, maar er komen heel wat vrienden langs en die hebben die bus wel nodig.
    En nou maar hopen dat de buschauffeurs van Connexion niet zolas vorige keer alle haltes in de stad overslaan...
      woensdag 6 december 2006 @ 09:22:45 #298
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44185074
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
    Bier. .
    (Ja, of wijn dus. Ik zuip tegenwoordig voor het goede doel. Dus 24 flessen wijn ingekocht.)
    Nobel. Wat voor actie is dat? Heb ineens bijzondere behoefte filantroop te worden.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44185719
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 09:22 schreef speknek het volgende:

    Nobel. Wat voor actie is dat? Heb ineens bijzondere behoefte filantroop te worden.
    Een collega zit bij de Lions, en die hebben jaarlijks een wijn-actie. Kun je doosjes bestellen, en de opbrengst gaat naar een goed doel, de Jellinek-kliniek ofzo.
      woensdag 6 december 2006 @ 10:11:39 #300
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44186000
    Da's geen goed doel, da's investeren in de toekomst .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 6 december 2006 @ 10:23:10 #301
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44186228
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 08:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik weiger trouwens pertinent om slaappillen te slikken. Gelukkig heb ik vannacht wel redelijk okay geslapen.
    Dat verbaast me niks.
    quote:
    Ruim zes ton voor jurkje Audrey Hepburn

    Uitgegeven: 5 december 2006 19:01
    Laatst gewijzigd: 6 december 2006 09:36
    AMSTERDAM - Het zwarte cocktailjurkje dat actrice Audrey Hepburn droeg in de film 'Breakfast at Tiffany's' is voor ruim zes ton verkocht. Veilinghuis Christies veilde de jurk van de filmdiva dinsdag, zo meldt persbureau Reuters.

    Bekijk video

    Het bedrag werd geboden door een anonieme telefonische bieder. In de veilingzaal brak een daverend applaus los toen het verlossende tikken van de hamer klonk bij het eindbod van 609.000 euro.

    De opbrengst van het kledingstuk gaat naar de stichting City of Joy Aid, die armoede in India helpt bestrijden.

    Op de veiling werden ook vuurwapens uit James Bond-films verkocht. Zelfs de afgrijselijke trui van Mark Darcy in Bridget Jones' Diary leverde geld op.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')