Als ik een bruidsmeisje nodig heb bel ik je, okay ?quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef Christine het volgende:
Zijn we nou hier getuige van een heuze opbloeiende fok-utrechttopic-romance?
dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kouquote:Op maandag 4 december 2006 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
Utrecht is ook leuk in de regen !
Kou? Man, het is bijna lentequote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef Joesse het volgende:
[..]
dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kou![]()
iK wil dansen met een utrechenaar door de regenquote:
Dan moet ik werken.quote:
Whehehe, we have jinxed itquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dan moet ik werken..
Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is..
We gaan het volgende keer hebben over hoe je heel veel geld opeens op je kamer vindt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is ook de goden verzoeken. En ze bonken..
Goed idee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We gaan het volgende keer hebben over hoe je heel veel geld opeens op je kamer vindt.
Met duitsche kreten tussendoor en de Walküre van Wagner op de de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Goed idee.
Of. terugbonken.
.
En dat ik je dan zo af en toe perongeluk in je gezicht sla als ik geheel oncontroleerbaar een Hitlergroet breng.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met duitsche kreten tussendoor en de Walküre van Wagner op de de achtergrond.
Het is zo heerlijk als je me Fuhrer noemtquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En dat ik je dan zo af en toe perongeluk in je gezicht sla als ik geheel oncontroleerbaar een Hitlergroet breng..
Ik zal van je dromen vannacht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk als je me Fuhrer noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |