abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 01:30:16 #251
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44153149
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 01:23 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik zal van je dromen vannacht. .
En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44153161
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 01:30 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.
Jouw aarsgewei mag er ook wezen hoor. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44154274
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 01:28 schreef Nuno_G het volgende:

ik wil dansen met Dennis M.
Op een vulkaan?
pi_44154716
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dan moet ik werken. .

Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is. .
Dan ben je er dus ook
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:55:22 #255
62913 Blik
The one and Only!
pi_44159858
Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:51:25 #256
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44164843
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
Op de amsterdamsestraatweg zit een hele fijne visboer, goede kwaliteit, alleen niet heel veel soorten vis (volgens mij). Hij ligt links 150 meter voordat je vanuit het station het viaduct onderdoor gaat.

Goede slager zit onder de molen op de adelaarstraat.

Deze ken ik toevallig omdat ze bij mij in de buurt liggen, hoop dat je er wat aan hebt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44164950
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
Voor vis kun je ook kijken op de markt
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_44171456
Voor 't eerst in maanden 20 minuten gezonnebankt voor 5,40 euro.
Heerlijk in deez' herfstige tijden.
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:00:53 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_44177105
Ik heb niet het gevoel dat iemand daar hier iets van weet, maar goed ik vraag het toch maar .
Mijn vriendin wil per se naar de kerk met kerst, en nou leek me zelf de Katholieke mis in de binnenstad wel wat. Wordt geleid door kardinaal Simonis, dus kun je gelijk een beetje celebritywatchen zeg maar. Maar nu lijkt me eigenlijk dat het goed stampvol zal zitten, dat je waarschijnlijk zelfs kaartjes moet kopen... Weet iemand waar en hoe?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:14:06 #260
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44177620
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef speknek het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat iemand daar hier iets van weet, maar goed ik vraag het toch maar .
Mijn vriendin wil per se naar de kerk met kerst, en nou leek me zelf de Katholieke mis in de binnenstad wel wat. Wordt geleid door kardinaal Simonis, dus kun je gelijk een beetje celebritywatchen zeg maar. Maar nu lijkt me eigenlijk dat het goed stampvol zal zitten, dat je waarschijnlijk zelfs kaartjes moet kopen... Weet iemand waar en hoe?
Zeg, niet meteen het hele forum diskwalificeren, heuh.

Maar hoe corrupt en pedofiel de katholieke kerk ook moge zijn, kaartjes verkopen voor een kerkdienst gaat wat te ver. Dat druist tegen de gristelijke principes van naastenliefde en iedereen-is-welkom in.
Hoe het precies in Utrecht is geregeld weet ik niet, maar in Amsterdam (waar ik door mijn familie met kerst altijd naar de kerk word gesleept) geldt: gewoon heel vroeg komen. Want hoe lief de christenen ook voor hun naaste zijn, de brandweer is bikkelhard qua maximum aantal mensen naar binnen. Voor de Westerkerk staat altijd een enorme rij, meestal al vanaf 22.00 uur ofzo, terwijl de dienst pas een uur later begint. Ze delen dan wel altijd warme chocolademelk uit .
Kerstnachtdienst is altijd wel het speciaalst, maar je kunt natuurlijk ook op Eerste of Tweede Kerstdag 's ochtends gaan, als 90 procent van NL aan het kerstontbijt zit.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:16:34 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_44177727
Ah okee. Ik ken wel kerken waar ze kaartjes verkopen hoor . Maar ik las er al niets van op de website, dus het zal inderdaad wel gewoon eerst komt eerst maalt zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:18:20 #262
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44177795
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef speknek het volgende:
Ah okee. Ik ken wel kerken waar ze kaartjes verkopen hoor .
Ja? Gewoon voor de dienst en niet voor een concert ofzo? Schande.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:19:25 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_44177831
Nou moet ik ook zeggen dat het van horen zeggen is, dus helemaal zeker weet ik het niet . In Veenendaal, wat een grefo bastion is, staat ongeveer een Katholieke kerk, en iedereen wil daar naartoe met Kerst.
pi_44178052
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de Remonstrantse Kerk, daar hebben ze een themadag over antisemitisme. Het is mijn moeders kerk, en mijn vakgebied, dus we zitten wel goed. .

Over kerstdiensten weet ik niks.
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:25:26 #265
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44178083
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:19 schreef speknek het volgende:
Nou moet ik ook zeggen dat het van horen zeggen is, dus helemaal zeker weet ik het niet . In Veenendaal, wat een grefo bastion is, staat ongeveer een Katholieke kerk, en iedereen wil daar naartoe met Kerst.
Hm, grefo's en katho's don't really mix. Maar het zal wel.
Check mijn band Glorybox
pi_44178109
Gaat dat tegenwoordig niet allemaal samen op weg enzo?
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:27:39 #267
8369 speknek
Another day another slay
pi_44178172
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de Remonstrantse Kerk, daar hebben ze een themadag over antisemitisme. Het is mijn moeders kerk, en mijn vakgebied, dus we zitten wel goed. .

Over kerstdiensten weet ik niks.
Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.

Als ik ook maar een heel klein beetje behoefte had aan semantisch inhoudsloze religieuze hogwash, tenminste.
pi_44178219
quote:
Anno 2003 telt de remonstrantse kerk 47 gemeentes in Nederland en 1 in Duitsland. Ongeveer 7000 mensen zijn lid. De remonstrantse kerk onderscheidt zich van andere kerken doordat zij geen algemene leer kent: iedereen is vrij het geloof op zijn eigen manier te beleven.
Kewl.
pi_44178249
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.

Als ik ook maar een heel klein beetje behoefte had aan semantisch inhoudsloze religieuze hogwash, tenminste.
Mijn moeder zei laatst: "Ja, de Remonstranten zijn samen met de Doopsgezinden de enigen die homo's in de kerk tolereren, wat er momenteel zo ongeveer in resulteert dat de enige nieuwe aanwas blije homostelletjes zijn die het licht gevonden hebben. ."
pi_44178280
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kewl.
Wat ? Ouwe zuurzak. .
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:30:24 #271
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44178292
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat dat tegenwoordig niet allemaal samen op weg enzo?
Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.
Check mijn band Glorybox
pi_44178325
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef AudreyHepburn het volgende:

Wat ? Ouwe zuurzak. .
Nothing, feeks.
pi_44178367
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nothing, feeks.
Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor. .
pi_44178436
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef Svyatagor het volgende:

Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.
Oja, PKN enzo. Het zal wel lokaal verschillen telkens. In Enschede zaten katholieken en gereformeerden soms in 't zelfde gebouw. Rare gewaarwording, enge kruisbeelden.
pi_44178440
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor. .
Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?
Het feit dat er geen 'algemene leer' is, doet het vaag zweverig en nietserig klinken.
Maar er zal vast officieus wel een 'algemene leer' zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')