En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zal van je dromen vannacht..
Jouw aarsgewei mag er ook wezen hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.
Dan ben je er dus ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dan moet ik werken..
Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is..
Op de amsterdamsestraatweg zit een hele fijne visboer, goede kwaliteit, alleen niet heel veel soorten vis (volgens mij). Hij ligt links 150 meter voordat je vanuit het station het viaduct onderdoor gaat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
Voor vis kun je ook kijken op de marktquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
Zeg, niet meteen het hele forum diskwalificeren, heuh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef speknek het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat iemand daar hier iets van weet, maar goed ik vraag het toch maar.
Mijn vriendin wil per se naar de kerk met kerst, en nou leek me zelf de Katholieke mis in de binnenstad wel wat. Wordt geleid door kardinaal Simonis, dus kun je gelijk een beetje celebritywatchen zeg maar. Maar nu lijkt me eigenlijk dat het goed stampvol zal zitten, dat je waarschijnlijk zelfs kaartjes moet kopen... Weet iemand waar en hoe?
Ja? Gewoon voor de dienst en niet voor een concert ofzo? Schande.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef speknek het volgende:
Ah okee. Ik ken wel kerken waar ze kaartjes verkopen hoor.
Hm, grefo's en katho's don't really mix. Maar het zal wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:19 schreef speknek het volgende:
Nou moet ik ook zeggen dat het van horen zeggen is, dus helemaal zeker weet ik het niet. In Veenendaal, wat een grefo bastion is, staat ongeveer een Katholieke kerk, en iedereen wil daar naartoe met Kerst.
Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de Remonstrantse Kerk, daar hebben ze een themadag over antisemitisme. Het is mijn moeders kerk, en mijn vakgebied, dus we zitten wel goed..
Over kerstdiensten weet ik niks.
Kewl.quote:Anno 2003 telt de remonstrantse kerk 47 gemeentes in Nederland en 1 in Duitsland. Ongeveer 7000 mensen zijn lid. De remonstrantse kerk onderscheidt zich van andere kerken doordat zij geen algemene leer kent: iedereen is vrij het geloof op zijn eigen manier te beleven.
Mijn moeder zei laatst: "Ja, de Remonstranten zijn samen met de Doopsgezinden de enigen die homo's in de kerk tolereren, wat er momenteel zo ongeveer in resulteert dat de enige nieuwe aanwas blije homostelletjes zijn die het licht gevonden hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.
Als ik ook maar een heel klein beetje behoefte had aan semantisch inhoudsloze religieuze hogwash, tenminste.
Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat dat tegenwoordig niet allemaal samen op weg enzo?
Oja, PKN enzo. Het zal wel lokaal verschillen telkens. In Enschede zaten katholieken en gereformeerden soms in 't zelfde gebouw. Rare gewaarwording, enge kruisbeelden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.
Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |