Momenteel lopen hier genoeg Zwartemannen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
'k Hou niet zo van wittevrouwen.
Ja ik de politie bellen omdat er een oude seniele man met een paard op het dak stond en een paar van z'n homeboys shit door mn schoorsteen stonden te proppen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
Sjoewarte?
Vandaag bij ons ook. Zelfs een ouwe man met lange witte baard erbij.
Beetje met kleine speculaasachtige rotzooi smijten. Schooiers.
Ik was net nog bij de appiequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:41 schreef Hathor het volgende:
En hoeveel in Overvecht ? Ik vraag me wel eens af of ik er af en toe niet enkele tegenkom zonder het te beseffen.![]()
Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kijk ik elke dag al. Via de SSH moet wel lukken denk ik. De enige eis die ik heb is dat ik tot september bereikbaar ben met het OV (goed bereikbaar dus), omdat ik nog steeds in Rijswijk studeer
.
Eigenlijk zit ik al in mn pyama weet je.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen....
Ik heb trouwens zin om vanavond te gaan feesten ergens. Waar is iets leuks te doen en wie wil er mee?.
Ik heb Utrecht verlatenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen....
Ik heb trouwens zin om vanavond te gaan feesten ergens. Waar is iets leuks te doen en wie wil er mee?.
Idemquote:Op zondag 3 december 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn nachtritme is naar de kanker. Ik kan gewoon niet meer slapen. Ik lag dus om 5 uur in mijn bed, en om 8 uur was ik klaar wakker. En die drie uur slaap die ik gehad heb stellen ook niks voor. En ik heb het nog tot 10 uur kunnen rekken om op te staan, maar nu ben ik wakker. En kapot.
En ik wil niets liever dan slapen, maar ik kan niet slapen..
Meer bier drinken?quote:Op zondag 3 december 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn nachtritme is naar de kanker. Ik kan gewoon niet meer slapen. Ik lag dus om 5 uur in mijn bed, en om 8 uur was ik klaar wakker. En die drie uur slaap die ik gehad heb stellen ook niks voor. En ik heb het nog tot 10 uur kunnen rekken om op te staan, maar nu ben ik wakker. En kapot.
En ik wil niets liever dan slapen, maar ik kan niet slapen..
Hadden we misschien toch beter elkaar kunnen gaan sufneuken om 23.00 uur en voldaan in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Alles leuk en aardig hoor, verantwoorde films en lange nachtelijke discussies, maar als het zo moet, dan toch maar liever ranzige werkseks.quote:
Dan kijken we volgende keer hoe dat uitpaktquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hadden we misschien toch beter elkaar kunnen gaan sufneuken om 23.00 uur en voldaan in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Alles leuk en aardig hoor, verantwoorde films en lange nachtelijke discussies, maar als het zo moet, dan toch maar liever ranzige werkseks..
quote:Op zondag 3 december 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kijken we volgende keer hoe dat uitpakt
Ik ga zo met mn zusje naar James Bond, ik hoop echt dat ik wakker blijfquote:Op zondag 3 december 2006 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
.
Zelfs mijn grappen zijn van een twijfelachtig laag niveau vandaag. Sorry.
Ik moet werken vanavond. Ik hoop echt dat ik wakker blijf.quote:Op zondag 3 december 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga zo met mn zusje naar James Bond, ik hoop echt dat ik wakker blijf
Zal ik glaasjes water in je gezicht komen plensen om het kwartier?quote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet werken vanavond. Ik hoop echt dat ik wakker blijf..
Romantisch.quote:Op zondag 3 december 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik glaasjes water in je gezicht komen plensen om het kwartier?
Als ik een bruidsmeisje nodig heb bel ik je, okay ?quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef Christine het volgende:
Zijn we nou hier getuige van een heuze opbloeiende fok-utrechttopic-romance?
dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kouquote:Op maandag 4 december 2006 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
Utrecht is ook leuk in de regen !
Kou? Man, het is bijna lentequote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef Joesse het volgende:
[..]
dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kou![]()
iK wil dansen met een utrechenaar door de regenquote:
Dan moet ik werken.quote:
Whehehe, we have jinxed itquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dan moet ik werken..
Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is..
We gaan het volgende keer hebben over hoe je heel veel geld opeens op je kamer vindt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is ook de goden verzoeken. En ze bonken..
Goed idee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We gaan het volgende keer hebben over hoe je heel veel geld opeens op je kamer vindt.
Met duitsche kreten tussendoor en de Walküre van Wagner op de de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Goed idee.
Of. terugbonken.
.
En dat ik je dan zo af en toe perongeluk in je gezicht sla als ik geheel oncontroleerbaar een Hitlergroet breng.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met duitsche kreten tussendoor en de Walküre van Wagner op de de achtergrond.
Het is zo heerlijk als je me Fuhrer noemtquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En dat ik je dan zo af en toe perongeluk in je gezicht sla als ik geheel oncontroleerbaar een Hitlergroet breng..
Ik zal van je dromen vannacht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk als je me Fuhrer noemt
En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zal van je dromen vannacht..
Jouw aarsgewei mag er ook wezen hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik vind dat die tattoo van John de Wolf je echt goed staat.
Dan ben je er dus ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dan moet ik werken..
Oh en volgens mij luister ik nu naar mijn huisgenote die seks aan het hebben is..
Op de amsterdamsestraatweg zit een hele fijne visboer, goede kwaliteit, alleen niet heel veel soorten vis (volgens mij). Hij ligt links 150 meter voordat je vanuit het station het viaduct onderdoor gaat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
Voor vis kun je ook kijken op de marktquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:55 schreef Blik het volgende:
Weet iemand hier wat de beste visboer is in Utrecht, we hebben komende zaterdag een etentje en we willen lekkere vis kopen. Tevens willen we ook weten wat de beste slager is van Utrecht want we hebben ook goede kwaliteit Ossenhaas nodig.
Zeg, niet meteen het hele forum diskwalificeren, heuh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef speknek het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat iemand daar hier iets van weet, maar goed ik vraag het toch maar.
Mijn vriendin wil per se naar de kerk met kerst, en nou leek me zelf de Katholieke mis in de binnenstad wel wat. Wordt geleid door kardinaal Simonis, dus kun je gelijk een beetje celebritywatchen zeg maar. Maar nu lijkt me eigenlijk dat het goed stampvol zal zitten, dat je waarschijnlijk zelfs kaartjes moet kopen... Weet iemand waar en hoe?
Ja? Gewoon voor de dienst en niet voor een concert ofzo? Schande.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef speknek het volgende:
Ah okee. Ik ken wel kerken waar ze kaartjes verkopen hoor.
Hm, grefo's en katho's don't really mix. Maar het zal wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:19 schreef speknek het volgende:
Nou moet ik ook zeggen dat het van horen zeggen is, dus helemaal zeker weet ik het niet. In Veenendaal, wat een grefo bastion is, staat ongeveer een Katholieke kerk, en iedereen wil daar naartoe met Kerst.
Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga zaterdag met mijn moeder naar de Remonstrantse Kerk, daar hebben ze een themadag over antisemitisme. Het is mijn moeders kerk, en mijn vakgebied, dus we zitten wel goed..
Over kerstdiensten weet ik niks.
Kewl.quote:Anno 2003 telt de remonstrantse kerk 47 gemeentes in Nederland en 1 in Duitsland. Ongeveer 7000 mensen zijn lid. De remonstrantse kerk onderscheidt zich van andere kerken doordat zij geen algemene leer kent: iedereen is vrij het geloof op zijn eigen manier te beleven.
Mijn moeder zei laatst: "Ja, de Remonstranten zijn samen met de Doopsgezinden de enigen die homo's in de kerk tolereren, wat er momenteel zo ongeveer in resulteert dat de enige nieuwe aanwas blije homostelletjes zijn die het licht gevonden hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Remonstrantse kerk lijkt me op zich best heel aardig.
Als ik ook maar een heel klein beetje behoefte had aan semantisch inhoudsloze religieuze hogwash, tenminste.
Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat dat tegenwoordig niet allemaal samen op weg enzo?
Oja, PKN enzo. Het zal wel lokaal verschillen telkens. In Enschede zaten katholieken en gereformeerden soms in 't zelfde gebouw. Rare gewaarwording, enge kruisbeelden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, niet dat ik de reli-expert ben ofzo, maar volgens mij is samen op weg vooral iets uit de hervormde hoek. Dus grefo's, hervormden en protestanten en dergelijk volk gaan wel samen op weg, maar doorgaans lopen ze met een redelijk grote boog om katholieken heen. Maar misschien is dat inmiddels door de verdere leegloop van al die kerken al wel veranderd.
Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor..
Als ze niet zo nu en dan gezellig homo's verbranden, onderwijl kumbaya zingend en warme chocolademelk drinkend, is het geen leuke kerkquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je mag er als homo ook gewoon heen, hoor..
Niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, dus?
Remonstranten zijn gewoon de enige Christenen die op een gegeven moment het lef gehad hebben om te zeggen "Ja eh, wij weten het ook niet meer hoor".quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?
Het feit dat er geen 'algemene leer' is, doet het vaag zweverig en nietserig klinken.
Maar er zal vast officieus wel een 'algemene leer' zijn...
Dat is je lichaam die zegt...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Niks eigenlijk.. Let maar niet op mij, ik leef al twee weken als een soort zombie. Ik heb een of andere bizarre slapeloosheid waar ik maar niet vanaf kom.
Het is dat ik niet in God geloof, anders was ik ook Remonstrants geweest. Het is een "leer" die eigenlijk gewoon gaat over dagelijkse dingen. Help de buurvrouw, neem een bloemetje mee voor je vrouw en wees goed voor elkaar. Maar dan zonder dat het zweverig wordt. Ze zijn meer van het bespreken van actuele problemen en daar meer van willen weten en er iets nuttigs mee willen doen. Best ook wel een intellectuelenkerk ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dus? Maakt dat het ineens tot een Goede Kerk?
Het feit dat er geen 'algemene leer' is, doet het vaag zweverig en nietserig klinken.
Maar er zal vast officieus wel een 'algemene leer' zijn...
Remonstranten zijn eigenlijk de D66'ers onder de christenen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Remonstranten zijn gewoon de enige Christenen die op een gegeven moment het lef gehad hebben om te zeggen "Ja eh, wij weten het ook niet meer hoor".
Ja, nee, da's op zich wel goed natuurlijk. Beetje *kuch* gnostisch wel (waar ik nog stééds eens verder over moet gaan lezen). Alleen zonder 'algemene leer' klinkt het allemaal wel erg losseflodderig. Waarom heb je dan überhaupt nog een gemeenschap? Nouja, dingen die Au3 dus zegt misschien... m'goed, hardly a religion.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef speknek het volgende:
Remonstranten zijn gewoon de enige Christenen die op een gegeven moment het lef gehad hebben om te zeggen "Ja eh, wij weten het ook niet meer hoor".
Bier.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een of andere bizarre slapeloosheid waar ik maar niet vanaf kom.
Ik moet gewoon slapen. Maar als ik in bed lig kan ik niet slapen. En ik word elke nacht om het uur weer wakker, als ik eindelijk dan in slaap gevallen ben. Waardoor ik 's ochtends helemaal kapot wakker word.quote:
Omdat het ook gewoon fijn is qua saamhorigheidsgevoel. En erover kunnen praten. En samen dingen op touw te zetten, denk ik. Niet zozeer omdat je De Enige Echte Kinderen Van God ofzo bent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, nee, da's op zich wel goed natuurlijk. Beetje *kuch* gnostisch wel (waar ik nog stééds eens verder over moet gaan lezen). Alleen zonder 'algemene leer' klinkt het allemaal wel erg losseflodderig. Waarom heb je dan überhaupt nog een gemeenschap?
Slaappillen halen bij de huisarts.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet gewoon slapen. Maar als ik in bed lig kan ik niet slapen. En ik word elke nacht om het uur weer wakker, als ik eindelijk dan in slaap gevallen ben. Waardoor ik 's ochtends helemaal kapot wakker word.
Nederlandse artsen en slaappillen voorschrijvenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Slaappillen halen bij de huisarts.
Gelukkig rijdden alle streekbussen richting Zeist, langs mijn halte. Ik zal er sowieso geen hinder aan ondervinden, want ik heb de bus niet nodig, maar er komen heel wat vrienden langs en die hebben die bus wel nodig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef Christine het volgende:
115 Teletekst di 05 dec
Stadsvervoer Utrecht donderdag plat
` De kans is groot dat het stadsvervoer
in Utrecht vanaf donderdagmiddag 12.00
uur plat ligt.De medewerkers van de GVU
willen niet dat hun bedrijf verkocht
wordt aan Connexxion.
Volgens de vakbond Abvakabo FNV is de
toekomst van het personeel niet zeker
en zijn er onvoldoende garanties voor
de continuïteit van het bedrijf en de
kwaliteit van de dienstverlening.
De bonden willen dat de gemeente,die de
enige aandeelhouder is,nog eens goed
kijkt of er geen alternatief is voor de
verkoop.Als dat vóór morgenavond wordt
toegezegd gaat de staking niet door.Die
duurt tot en met de laatste bus.
Ik zou eens bij de huisarts om melatonine gaan, dat werkt ook goed bij jetlag. Het is geen slaapmiddel, maar meer een middel om je biologische ritme weer goed te krijgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Omdat het ook gewoon fijn is qua saamhorigheidsgevoel. En erover kunnen praten. En samen dingen op touw te zetten, denk ik. Niet zozeer omdat je De Enige Echte Kinderen Van God ofzo bent.
"De kerk" waar ik vroeger, op de Veluwe, altijd bij zat had daar ook geen problemen mee. Vrij Evangelisch. Geen idee of die ook in Utrecht zitten. Ik hoop het niet. Hoe minder gristenen hoe meer vreugd. Ik heb sinds mijn vertrek van de Veluwe geen kerk meer van binnen gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn moeder zei laatst: "Ja, de Remonstranten zijn samen met de Doopsgezinden de enigen die homo's in de kerk tolereren, wat er momenteel zo ongeveer in resulteert dat de enige nieuwe aanwas blije homostelletjes zijn die het licht gevonden hebben.."
En nou maar hopen dat de buschauffeurs van Connexion niet zolas vorige keer alle haltes in de stad overslaan...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig rijdden alle streekbussen richting Zeist, langs mijn halte. Ik zal er sowieso geen hinder aan ondervinden, want ik heb de bus niet nodig, maar er komen heel wat vrienden langs en die hebben die bus wel nodig.
Nobel. Wat voor actie is dat? Heb ineens bijzondere behoefte filantroop te worden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Bier..
(Ja, of wijn dus. Ik zuip tegenwoordig voor het goede doel. Dus 24 flessen wijn ingekocht.)
Een collega zit bij de Lions, en die hebben jaarlijks een wijn-actie. Kun je doosjes bestellen, en de opbrengst gaat naar een goed doel, de Jellinek-kliniek ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:22 schreef speknek het volgende:
Nobel. Wat voor actie is dat? Heb ineens bijzondere behoefte filantroop te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |