Daar staat de kattebak. En aangezien wij een monstrueuze kat hebben, is de bak ook immens. En de bezemkast is ook een stuk gang. We hebben nog wel een plaatsje waar we zelf weinig zitten, gezien het weer. Jammergenoeg is het beton, zodat je er geen tent kan opzetten, maar dat is toch niet zo erg, he ?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Kan ik niet in je bezem hok tijdelijk intrekken?
Kijk eens op www.sshu.nlquote:Op donderdag 30 november 2006 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het maar tussen nu en september is.
Nee alleen op Windows computers. En je hebt nog een goede 3d kaart nodig ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Q. het volgende:
Werkt ie ook op een Mac?
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef speknek het volgende:
Nee alleen op Windows computers.
Hadden ze in 1506 electrische scheerapparaten ?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Q. het volgende:
Werkt ie ook op een Mac?
Ja heh? Na tien minuten ofzo heb je het meestal wel weer gehad, maar het schijnt dat kinderen het echt uuren achter elkaar kunnen spelen..quote:
Ik word normaal nooit misselijk van computergames.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef speknek het volgende:
Damnit. Ik ben met m'n afstudeerstage een onderzoek aan het doen waardoor mensen misselijk worden van het spelen van computergames. Ik dus een 3d wereld maken, met een camera die als een gek heen en weer wiebelt. Wordt er deksels helemaal niemand van de 18 proefpersonen misselijk! En dan zou het hun zeker wel lukken!
Ik heb wel een aardige 3d kaart dus ik denk niet dat het daar aan ligt.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:46 schreef speknek het volgende:
Je moet er geloof ik een flinke 3d kaart voor hebben, dus het kan zijn dat de framerate te laag staat, dat wil dat effect ook wel hebben (schokkerige beelden). Dan kan het helpen de resolutie wat lager te zetten. Maar goed.
Daar kijk ik elke dag alquote:Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kijk eens op www.sshu.nl
De SSH biedt ook tijdelijke woningen aan, ook particuliere woningen tegenwoordig geloof ik.
Voor hoe lang wil je een kamer in Utrecht hebben?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kijk ik elke dag al. Via de SSH moet wel lukken denk ik. De enige eis die ik heb is dat ik tot september bereikbaar ben met het OV (goed bereikbaar dus), omdat ik nog steeds in Rijswijk studeer
.
Jawel hoor, ik verlaat het regelmatig, ik kom alleen op het eind van de dag altijd weer terug, want tsja...op straat slapen word je ook niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
En Utrecht kan je gewoon nooit verlaten.
ik woon ook in een flatje in Transwijk en ik besef terdege dat ik in Utrecht woon, en geniet er nog elke dag van.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef Q. het volgende:
Het nadeel van wonen in een anonieme flatwijk als Transwijk is wel dat je minder feeling hebt met de stad, je merkt minder dat je in Utrecht woont, het kan bijna elke willekeurige stad zijn. Gelukkig zit je in 10 minuten op de Ouwe Gracht zodat je het weer weet. En dat uitzicht op de Dom helpt ook wel.
Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:23 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
ik woon ook in een flatje in Transwijk en ik besef terdege dat ik in Utrecht woon, en geniet er nog elke dag van.
Wat je zegt; stukje fietsen en het wordt helemaal duidelijk.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?
Nou moe...je doet net of dat een zegen is. We zijn geen terroristen hoor...nog niet tenminste.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me hier in Hoograven best fokkers-vrij.
Tijd voor een wijk-poll.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?
Momenteel lopen hier genoeg Zwartemannen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
'k Hou niet zo van wittevrouwen.
Ja ik de politie bellen omdat er een oude seniele man met een paard op het dak stond en een paar van z'n homeboys shit door mn schoorsteen stonden te proppen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
Sjoewarte?
Vandaag bij ons ook. Zelfs een ouwe man met lange witte baard erbij.
Beetje met kleine speculaasachtige rotzooi smijten. Schooiers.
Ik was net nog bij de appiequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:41 schreef Hathor het volgende:
En hoeveel in Overvecht ? Ik vraag me wel eens af of ik er af en toe niet enkele tegenkom zonder het te beseffen.![]()
Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kijk ik elke dag al. Via de SSH moet wel lukken denk ik. De enige eis die ik heb is dat ik tot september bereikbaar ben met het OV (goed bereikbaar dus), omdat ik nog steeds in Rijswijk studeer
.
Eigenlijk zit ik al in mn pyama weet je.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen....
Ik heb trouwens zin om vanavond te gaan feesten ergens. Waar is iets leuks te doen en wie wil er mee?.
Ik heb Utrecht verlatenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij de SSH had ik binnen drie weken een huisje. Kijk eens bij het Short Stay aanbod, als je snel wilt wonen....
Ik heb trouwens zin om vanavond te gaan feesten ergens. Waar is iets leuks te doen en wie wil er mee?.
Idemquote:Op zondag 3 december 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn nachtritme is naar de kanker. Ik kan gewoon niet meer slapen. Ik lag dus om 5 uur in mijn bed, en om 8 uur was ik klaar wakker. En die drie uur slaap die ik gehad heb stellen ook niks voor. En ik heb het nog tot 10 uur kunnen rekken om op te staan, maar nu ben ik wakker. En kapot.
En ik wil niets liever dan slapen, maar ik kan niet slapen..
Meer bier drinken?quote:Op zondag 3 december 2006 10:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn nachtritme is naar de kanker. Ik kan gewoon niet meer slapen. Ik lag dus om 5 uur in mijn bed, en om 8 uur was ik klaar wakker. En die drie uur slaap die ik gehad heb stellen ook niks voor. En ik heb het nog tot 10 uur kunnen rekken om op te staan, maar nu ben ik wakker. En kapot.
En ik wil niets liever dan slapen, maar ik kan niet slapen..
Hadden we misschien toch beter elkaar kunnen gaan sufneuken om 23.00 uur en voldaan in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Alles leuk en aardig hoor, verantwoorde films en lange nachtelijke discussies, maar als het zo moet, dan toch maar liever ranzige werkseks.quote:
Dan kijken we volgende keer hoe dat uitpaktquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hadden we misschien toch beter elkaar kunnen gaan sufneuken om 23.00 uur en voldaan in elkaars armen in slaap kunnen vallen. Alles leuk en aardig hoor, verantwoorde films en lange nachtelijke discussies, maar als het zo moet, dan toch maar liever ranzige werkseks..
quote:Op zondag 3 december 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kijken we volgende keer hoe dat uitpakt
Ik ga zo met mn zusje naar James Bond, ik hoop echt dat ik wakker blijfquote:Op zondag 3 december 2006 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
.
Zelfs mijn grappen zijn van een twijfelachtig laag niveau vandaag. Sorry.
Ik moet werken vanavond. Ik hoop echt dat ik wakker blijf.quote:Op zondag 3 december 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga zo met mn zusje naar James Bond, ik hoop echt dat ik wakker blijf
Zal ik glaasjes water in je gezicht komen plensen om het kwartier?quote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet werken vanavond. Ik hoop echt dat ik wakker blijf..
Romantisch.quote:Op zondag 3 december 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik glaasjes water in je gezicht komen plensen om het kwartier?
Als ik een bruidsmeisje nodig heb bel ik je, okay ?quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef Christine het volgende:
Zijn we nou hier getuige van een heuze opbloeiende fok-utrechttopic-romance?
dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kouquote:Op maandag 4 december 2006 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
Utrecht is ook leuk in de regen !
Kou? Man, het is bijna lentequote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef Joesse het volgende:
[..]
dat wel, maar ook hier word je nat en vat je kou![]()
iK wil dansen met een utrechenaar door de regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |