Yes. Ik had je sms gehad, toen ik in Berlijn zat.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
Dat had ik met Edinburg
Keertje weer eten binnenkort trouwens?
Zaterdag is cool. Mi casa o su casa?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Yes. Ik had je sms gehad, toen ik in Berlijn zat.. Tof. Zaterdag ?
Ik wil je Jan de Bouvrietafel weleens zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zaterdag is cool. Mi casa o su casa?
Waar woont ie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, met z'n allen bij Sjoewe zaterdag..
Utreg is ook maar net een groot dorp johquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:00 schreef speknek het volgende:
Wat een incestueus kliekje hier.
Groot? Best kleinquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:03 schreef kwib het volgende:
[..]
Utreg is ook maar net een groot dorp joh
Ik heb nooit bier in huis hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, met z'n allen bij Sjoewe zaterdag..
Nee, en ik drink ook alleen maar biologisch tomatensap, dus dat scheelt.quote:
Hoe je het wegkrijgt is me een raadselquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, en ik drink ook alleen maar biologisch tomatensap, dus dat scheelt.
Aanlengen met bier in de verhouding 0 % tomatensap, 100 % bier.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe je het wegkrijgt is me een raadsel
jaquote:Op woensdag 29 november 2006 00:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Aanlengen met bier in de verhouding 0 % tomatensap, 100 % bier.
Ik noem het inderdaad geen kroegquote:
Nu weet ik waarom ik er nooit meer kom.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jammergenoeg hebben ze geen tomatensap bij Tivoli.
Is het uit met je meisje ?quote:Op woensdag 29 november 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik er nooit meer kom.
Ik hoop trouwens dat je zaterdag bent voorbereid om je te verweren tegen een klaagzang over de onlogica van het vrouwelijk gedrag
De kunst van het loslaten van een ex #45quote:Op woensdag 29 november 2006 09:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Is het uit met je meisje ?
Dude, dat is naar.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
De kunst van het loslaten van een ex #45
Britney Spears weer single!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van een ex #45
Maaruh dit is dus niets volgens julliequote:Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is jullie mening over dit nieuwbouwproject ik hoorde dat het in dat deel van de wijk niet pluis is !! ( geweld diefstal e.d. )
[..]
http://mailing.stadsappar(...)ieWoningNetkrant.pdf
Ik had toch 50 links naar nieuwsberichten er over gepost?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maaruh dit is dus niets volgens jullie
De wijk overkapel is crimineel ?
Ik heb geen flauw idee, ik weet nieteens waar Overkapel is, laat staan dat ik er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maaruh dit is dus niets volgens jullie
De wijk overkapel is crimineel ?
3quote:Op woensdag 29 november 2006 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had toch 50 links naar nieuwsberichten er over gepost?
Aan de rand van Overvecht, vlak bij Blauwkapel.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik weet nieteens waar Overkapel is, laat staan dat ik er iets zinnigs over kan zeggen.
Maar Q denk je dat het daar goed kan komen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan de rand van Overvecht, vlak bij Blauwkapel.
Ieuw.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Britney Spears weer single!
Ik zie mogelijkheden.
Slapen! Zoals elke donderdagavond! Oh. En natuurlijk vuilnis aan de weg zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:51 schreef ma_jojo het volgende:
En het is weer donderdag.
Wat zijn de plannen voor de donderdagavond?
Naar de Ikea met m'n ex.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:51 schreef ma_jojo het volgende:
En het is weer donderdag.
Wat zijn de plannen voor de donderdagavond?
Altijd makkelijk in Utrecht.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
Eerst maar eens een kamer vinden.
Ze schijnen de kamernood aan te pakken, enigszins naar beneden bijstellen kon wel dacht ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Q. het volgende:
Optimist.
Neem wel drank mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef speknek het volgende:
noteert: november 2012 housewarming party anthraxx.
Dat valt zwaar tegen.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Q. heeft kamers zat in zijn huis.
Annie, op zich heb je wel geluk, want in juni-september zijn er veel meer mensen op zoek naar een kamer. Wat je ook kan doen, geen idee of het succes heeft, is een dagje briefjes ophangen in de supermarkt, en kijken of er daar ook misschien mensen zijn die een kamer aanbieden. En dan vooral in supermarkten gaan kijken in de buurt waar je wil wonen.quote:
Ik zat gisteren al op Kamernet te kijken. Heeft iemand daar ervaringen mee (stond wel veel aangeboden) ?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Annie, op zich heb je wel geluk, want in juni-september zijn er veel meer mensen op zoek naar een kamer. Wat je ook kan doen, geen idee of het succes heeft, is een dagje briefjes ophangen in de supermarkt, en kijken of er daar ook misschien mensen zijn die een kamer aanbieden. En dan vooral in supermarkten gaan kijken in de buurt waar je wil wonen.
is nog mogelijkquote:Op donderdag 30 november 2006 09:51 schreef speknek het volgende:
Volgens mijn vriendin belden ze vroeger in haar studentenhuis mensen op die een ukje (advertentie) in het ublad (universiteitsblad) hadden gezet. Ik weet alleen niet of die advertenties nog bestaan.
Ik ben ooit via kamernet aan mn eerste tijdelijke kamer gekomen. Kamernet is wel oke, maar geen garantie dat je snel wat vindt.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat gisteren al op Kamernet te kijken. Heeft iemand daar ervaringen mee (stond wel veel aangeboden) ?
Aan mijn woonsituatie denken moet je ook wel verder helpen wat dat betreft.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef Q. het volgende:
Het nadeel van wonen in een anonieme flatwijk als Transwijk is wel dat je minder feeling hebt met de stad, je merkt minder dat je in Utrecht woont, het kan bijna elke willekeurige stad zijn. Gelukkig zit je in 10 minuten op de Ouwe Gracht zodat je het weer weet. En dat uitzicht op de Dom helpt ook wel.
Als het maar tussen nu en september is.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben ooit via kamernet aan mn eerste tijdelijke kamer gekomen. Kamernet is wel oke, maar geen garantie dat je snel wat vindt.
Kan ik niet in je bezem hok tijdelijk intrekken?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zat laatst in de trein naar Amsterdam met een vage bekende. Ik vertelde dat ik recentelijk naar Oudwijk was verhuisd. Toen ik op de uni aankwam en mijn mail checkte had ie me meteen een mailtje gestuurd: "Ja, ik dacht er nog even over na, maar hoe kom jij aan die kamer in Oudwijk, en is er geen plek voor mij vrij, want wat een toffe buurt en daar wil ik ook wonen."
Ik was onder de indruk van zoveel assertiviteit.. Maar nee. Hier is geen kamer vrij.
Jij hebt wel het idee dat je altijd op vakantie bent in een mooi afrikaans land.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aan mijn woonsituatie denken moet je ook wel verder helpen wat dat betreft.
Ja, allemaal verregende negers, super tropischquote:Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt wel het idee dat je altijd op vakantie bent in een mooi afrikaans land.
Daar staat de kattebak. En aangezien wij een monstrueuze kat hebben, is de bak ook immens. En de bezemkast is ook een stuk gang. We hebben nog wel een plaatsje waar we zelf weinig zitten, gezien het weer. Jammergenoeg is het beton, zodat je er geen tent kan opzetten, maar dat is toch niet zo erg, he ?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Kan ik niet in je bezem hok tijdelijk intrekken?
Kijk eens op www.sshu.nlquote:Op donderdag 30 november 2006 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het maar tussen nu en september is.
Nee alleen op Windows computers. En je hebt nog een goede 3d kaart nodig ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Q. het volgende:
Werkt ie ook op een Mac?
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef speknek het volgende:
Nee alleen op Windows computers.
Hadden ze in 1506 electrische scheerapparaten ?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:22 schreef Q. het volgende:
Werkt ie ook op een Mac?
Ja heh? Na tien minuten ofzo heb je het meestal wel weer gehad, maar het schijnt dat kinderen het echt uuren achter elkaar kunnen spelen..quote:
Ik word normaal nooit misselijk van computergames.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef speknek het volgende:
Damnit. Ik ben met m'n afstudeerstage een onderzoek aan het doen waardoor mensen misselijk worden van het spelen van computergames. Ik dus een 3d wereld maken, met een camera die als een gek heen en weer wiebelt. Wordt er deksels helemaal niemand van de 18 proefpersonen misselijk! En dan zou het hun zeker wel lukken!
Ik heb wel een aardige 3d kaart dus ik denk niet dat het daar aan ligt.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:46 schreef speknek het volgende:
Je moet er geloof ik een flinke 3d kaart voor hebben, dus het kan zijn dat de framerate te laag staat, dat wil dat effect ook wel hebben (schokkerige beelden). Dan kan het helpen de resolutie wat lager te zetten. Maar goed.
Daar kijk ik elke dag alquote:Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kijk eens op www.sshu.nl
De SSH biedt ook tijdelijke woningen aan, ook particuliere woningen tegenwoordig geloof ik.
Voor hoe lang wil je een kamer in Utrecht hebben?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kijk ik elke dag al. Via de SSH moet wel lukken denk ik. De enige eis die ik heb is dat ik tot september bereikbaar ben met het OV (goed bereikbaar dus), omdat ik nog steeds in Rijswijk studeer
.
Jawel hoor, ik verlaat het regelmatig, ik kom alleen op het eind van de dag altijd weer terug, want tsja...op straat slapen word je ook niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
En Utrecht kan je gewoon nooit verlaten.
ik woon ook in een flatje in Transwijk en ik besef terdege dat ik in Utrecht woon, en geniet er nog elke dag van.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef Q. het volgende:
Het nadeel van wonen in een anonieme flatwijk als Transwijk is wel dat je minder feeling hebt met de stad, je merkt minder dat je in Utrecht woont, het kan bijna elke willekeurige stad zijn. Gelukkig zit je in 10 minuten op de Ouwe Gracht zodat je het weer weet. En dat uitzicht op de Dom helpt ook wel.
Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:23 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
ik woon ook in een flatje in Transwijk en ik besef terdege dat ik in Utrecht woon, en geniet er nog elke dag van.
Wat je zegt; stukje fietsen en het wordt helemaal duidelijk.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?
Nou moe...je doet net of dat een zegen is. We zijn geen terroristen hoor...nog niet tenminste.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me hier in Hoograven best fokkers-vrij.
Tijd voor een wijk-poll.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
Tering, hoeveel Fokkers wonen er wel niet in Transwijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |