Ik had toch 50 links naar nieuwsberichten er over gepost?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maaruh dit is dus niets volgens jullie
De wijk overkapel is crimineel ?
Ik heb geen flauw idee, ik weet nieteens waar Overkapel is, laat staan dat ik er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maaruh dit is dus niets volgens jullie
De wijk overkapel is crimineel ?
3quote:Op woensdag 29 november 2006 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had toch 50 links naar nieuwsberichten er over gepost?
Aan de rand van Overvecht, vlak bij Blauwkapel.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik weet nieteens waar Overkapel is, laat staan dat ik er iets zinnigs over kan zeggen.
Maar Q denk je dat het daar goed kan komen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan de rand van Overvecht, vlak bij Blauwkapel.
Ieuw.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Britney Spears weer single!
Ik zie mogelijkheden.
Slapen! Zoals elke donderdagavond! Oh. En natuurlijk vuilnis aan de weg zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:51 schreef ma_jojo het volgende:
En het is weer donderdag.
Wat zijn de plannen voor de donderdagavond?
Naar de Ikea met m'n ex.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:51 schreef ma_jojo het volgende:
En het is weer donderdag.
Wat zijn de plannen voor de donderdagavond?
Altijd makkelijk in Utrecht.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
Eerst maar eens een kamer vinden.
Ze schijnen de kamernood aan te pakken, enigszins naar beneden bijstellen kon wel dacht ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef Q. het volgende:
Optimist.
Neem wel drank mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:14 schreef speknek het volgende:
noteert: november 2012 housewarming party anthraxx.
Dat valt zwaar tegen.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Q. heeft kamers zat in zijn huis.
Annie, op zich heb je wel geluk, want in juni-september zijn er veel meer mensen op zoek naar een kamer. Wat je ook kan doen, geen idee of het succes heeft, is een dagje briefjes ophangen in de supermarkt, en kijken of er daar ook misschien mensen zijn die een kamer aanbieden. En dan vooral in supermarkten gaan kijken in de buurt waar je wil wonen.quote:
Ik zat gisteren al op Kamernet te kijken. Heeft iemand daar ervaringen mee (stond wel veel aangeboden) ?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Annie, op zich heb je wel geluk, want in juni-september zijn er veel meer mensen op zoek naar een kamer. Wat je ook kan doen, geen idee of het succes heeft, is een dagje briefjes ophangen in de supermarkt, en kijken of er daar ook misschien mensen zijn die een kamer aanbieden. En dan vooral in supermarkten gaan kijken in de buurt waar je wil wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |