Doordat Konmar de laatste maanden niet meer echt mee heeft gedaan in de prijzenoorlog liggen de prijzen van AH lager dan dat ze in de Konmar lagen.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef Drubibu het volgende:
ligt aan de prijzen..
Dat is de bedrijfshoofddoek ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Geweldig, hoofddoekjes in AH-blauw.
Dat is een super handig systeem inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:34 schreef Dos37 het volgende:
Ziet er leuk uit. Vooral dat zelf betalen lijkt me vet handig.
Dan kan je nu nog langer winkelen:quote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef Ynske het volgende:
wat zijn de openinigstijden?
ik ging altijd naar de konmar en nu noodgedwongen naar de Jumbo omdat die tot 8 uur open is
dat komt me echt goed uit, was t nu zo dat ik vertraging had, kon ik geen boodschappen doenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan kan je nu nog langer winkelen:
ma-za van 08.00-22.00.
Mooi dat het positief is!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:58 schreef framboos het volgende:
DRUK dat het was.... de rijen bij de kassa´s stonden ongeveer tot aan de achterwand van de winkel (en dat is een heel eind!). Er is wel heeel veel te koop. Er is ook een stelling met allemaal importproducten, niet zoveel als bij de Konmar, maar meer als bij een andere supermarkt. En hij´s tot 22.00 uur open. Yep, ik ben er blij mee(zegt de Konmar´s grootste fan...)
De rijen voor het zelfscannen waren veel korter, er werden mensen uit de rijen voor de kassa´s weggelokt om zelf te scannen. Het kan alleen als je een bonuskaart hebt, die moet je scannen voor je de boodschappen gaat scannen. Ik had m´n bonuskaart niet bij me, dus kon het niet uitproberen.... Maar het is wel een heel handig principe, en er zijn ook best veel zelfscankassa´s.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Mooi dat het positief is!
Stonden er alleen mensen bij de normale kassa's of werd het zelfscannen ook wel gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |