Ik heb vandaag de hele dag een prachtig uitzicht over onze prachtige stad gehad vanaf de hoogste verdieping van het Fortis-gebouw.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
Gheghe. Stond ik vanmorgen bij de tramhalte, en wat denk je? Zie ik ineens Q. daar staan. Djézus!.
Ja wat denk je zelf? We zijn niet zo achterlijk als Amsterdam... Ik stem al acht jaar, maar heb uberhaupt nog nooit met een potlood gestemd....quote:Op woensdag 22 november 2006 10:30 schreef Joesse het volgende:
hebben wij vandaag in het Utrechtse een rood potlood of een computer?
Als ik uit m'n raam kijk zie ik het Provinciehuis en het Van Unnikgebouw. Dat lijkt een ontzettende afstand, maar als je het fietst ben je er binnen 10 minuten.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef speknek het volgende:
Ah, ik herken University College nu inderdaad. Vanuit het Fortis kantoor dus. Wat lijkt dat een grote afstand totaan het centrum.
Vandaag daar ook boodschappen gedaan! Woon er vlak naast! Het is grootquote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef Svyatagor het volgende:
Tip-je-supermarkt-post:
Vandaag is in Overvecht de nieuwe AHxl opengegaan (de oude Konmar). Groot, schijnbaar, dagelijks open van 08.00 tot 22.00 (behalveop
zondag), maar wel mét zelfscankassa's en AH-blauwe hoofddoekjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ook dit topic.
Moest jij niet hier tegenover stemmen?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Zo, mijn burgerplicht gedaan. Wezen stemmen in uiteraard een serviceflat.
Mijn stembureau en mijn straatquote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Serviceflat Keizershof ofzo, aan de Van Vollenhovelaan.
koopzondag is toch alleen de 1e zondag van de maand? winkels gaan iig dan van 12-17 openquote:Op zondag 26 november 2006 10:41 schreef FloggingMolly het volgende:
Vandaag koopzondag toch?
Iemand een idee hoe laat de winkels dan opengaan?
Volgens mij vandaag ook ivm de feestdagen.quote:Op zondag 26 november 2006 11:18 schreef The6thgate het volgende:
[..]
koopzondag is toch alleen de 1e zondag van de maand? winkels gaan iig dan van 12-17 open
deze tijd van het jaar is elke zondag koopzondag.quote:Op zondag 26 november 2006 11:18 schreef The6thgate het volgende:
[..]
koopzondag is toch alleen de 1e zondag van de maand? winkels gaan iig dan van 12-17 open
Zou maarzo kunnen, daar heb ik wel zo'n poster zien hangen dus grote kans.quote:Op zondag 26 november 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
Alleen in Hoog Catherijne toch? Ik dacht dat de elke week koopzondag alleen in december was...
Nope, de hele binnenstad was open.quote:Op zondag 26 november 2006 12:25 schreef speknek het volgende:
Alleen in Hoog Catherijne toch? Ik dacht dat de elke week koopzondag alleen in december was...
Welcome backquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |