abonnement Unibet Coolblue
pi_173135750
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Tom Price
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Reprensentative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Stephen Bannon (Chief Strategist), Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney).
pi_173135831
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:13 schreef SureD1 het volgende:

[..]

137e Sr. bijvoorbeeld. Ik zie hier zaken langskomen die verder gaan dan de uitspraken in de Sylvana zaak. Wat dat betreft is het in NWS vaak net stormfront. Op de FP kom ik niet meer..
Net even wat reacties op het bericht over het neerhalen van Daily Stormer gelezen. Daar word je inderdaad niet vrolijk van. Wat een open riool...
pi_173135859
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat zegt dit nou over de interne structuur van een partij? Het gedachtegoed dat de partij leidt? Kom op zeg. Hoe kan dit nou een argument zijn voor hoe partijen qua denkbeelden en structuur veranderen? Sorry hoor Monolith maar statistiek en grafieken gebruiken om politieke denkbeelden uit te leggen vind ik wel erg ver gaan. Ik zou liever inhoudelijk willen horen hoe H. Clinton en Obama dan zoveel van B. Clinton verschillen. Want wat dat betreft zie ik niet hoe de Third Way onder Clinton ooit na zijn ambt is gestopt onder de Democraten.
Wat lul je nou weer over de interne structuur van een partij? Jij hebt het over de opvattingen van de Democraten met betrekking tot de rol en invloed van de federale overheid en haalt nota bene expliciet Hillary Clinton aan. Hillary's zorgplan ten tijde van Bill stond natuuurlijk al haaks op de derde weg gezien het een ongekende federale expansie zou zijn ten koste van de markt. Obamacare had dat ook meer willen zijn, maar moest toch op veel vlakken concessies doen omdat je in de VS nou eenmaal niet eenzijdig kunt regeren. Dodd-Frank is een ander voorbeeld van een duidelijke trendbreuk. De door de Democraten voorgestane verhogingen van het minimumloon zijn ander duidelijk voorbeeld van regulering vanwege 'marktfalen'. Zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan.

Jij praat in grootse termen over vermeende verschuiving in opvattingen van 'de partij', dan kun je met historische ontwikkelingen en vergelijkingen prima aangeven waar mensen staan. Je kunt kritiek leveren op methoden om opvattingen te categoriseren en kwantificeren, maar dat is in de politicologie nou eenmaal een wijze waarop een vergelijk kan worden getrokken tussen personen en perioden.
Je zwalkt zoals gebruikelijk echter alle kanten op. Eerst wil je praten in grote algemeenheden, dan moeten er weer concrete voorbeelden komen maar zelf inhoudelijke argumenten aandragen is er nooit bij. Je herhaalt hier ook alleen maar weer je claim in plaats van deze te onderbouwen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173135915
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:55 schreef Monolith het volgende: [..] Dat riedeltje hoor je ook standaard, maar Obama en Hillary zitten wat dat betreft al weer een heel stuk af van Bill, die wél duidelijk met Blair en Kok op de derde weg zat. Natuurlijk is het geen SP, maar de Democratische partij is noodgedwongen ook een bredere partij. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de DW-nominate scores, dan zitten zowel Obama als Clinton ter linkerzijde van een Johnson of Kennedy om maar eens wat te noemen: [ afbeelding ] Ook in het congres is de trend bij de Democraten echt niet richting 'meer centrisme': [ afbeelding ] Kijk je naar de uitgaven van de federale overheid als percentage van het BBP, dan zie je ook duidelijk dat waar onder Bill Clinton (mede ook vanwege de economische groei) het percentage duidelijk terugliep net als onder Reagan, terwijl je onder Bush met name vanwege de defense spending een toename ziet, maar onder Obama nog weer veel meer: [ afbeelding ]
Hoe loopt die laatste grafiek verder na 2012? Is het niet een combinatie van een kleinere economie en het moeten redden van de economie na de crisis (i.e. typisch keynesiaans beleid)?
pi_173135950
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat lul je nou weer over de interne structuur van een partij? Jij hebt het over de opvattingen van de Democraten met betrekking tot de rol en invloed van de federale overheid en haalt nota bene expliciet Hillary Clinton aan. Hillary's zorgplan ten tijde van Bill stond natuuurlijk al haaks op de derde weg gezien het een ongekende federale expansie zou zijn ten koste van de markt. Obamacare had dat ook meer willen zijn, maar moest toch op veel vlakken concessies doen omdat je in de VS nou eenmaal niet eenzijdig kunt regeren. Dodd-Frank is een ander voorbeeld van een duidelijke trendbreuk. De door de Democraten voorgestane verhogingen van het minimumloon zijn ander duidelijk voorbeeld van regulering vanwege 'marktfalen'. Zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan.

Jij praat in grootse termen over vermeende verschuiving in opvattingen van 'de partij', dan kun je met historische ontwikkelingen en vergelijkingen prima aangeven waar mensen staan. Je kunt kritiek leveren op methoden om opvattingen te categoriseren en kwantificeren, maar dat is in de politicologie nou eenmaal een wijze waarop een vergelijk kan worden getrokken tussen personen en perioden.
Je zwalkt zoals gebruikelijk echter alle kanten op. Eerst wil je praten in grote algemeenheden, dan moeten er weer concrete voorbeelden komen maar zelf inhoudelijke argumenten aandragen is er nooit bij. Je herhaalt hier ook alleen maar weer je claim in plaats van deze te onderbouwen.
Precies. Ik heb het over opvattingen. Dus waarom kom je dan aanzetten met diagrammen en grafieken? Ik zwalk misschien elke kant op. Jij wijkt niet van je kortzichtige pad af.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 14:23:11 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173136009
Trump twittert weer vrolijk verder op de ouderwetse "ander onderwerp" manier van hem. Het gebruikelijke Dems bashen.

De man is harder over een Miss met wat grammetjes vet te veel dan over neo-nazi's.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173136024
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Precies. Ik heb het over opvattingen. Dus waarom kom je dan aanzetten met diagrammen en grafieken? Ik zwalk misschien elke kant op. Jij wijkt niet van je kortzichtige pad af.
Je hebt dus eigenlijk niets te melden. Ik geef je nota benen hier weer een aantal concrete opvattingen zoals ik altijd al doe, maar van jouw kant is er echt geen enkel inhoudelijk argument te bespeuren. Ook hier negeer je de inhoud van de post weer volkomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:25:04 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173136058
want denkt Ryan hier mee te willen bereiken, nog meer afwijzing?

quote:
The Washington Post (8/13, Snell) reports that members of the House Freedom Caucus “hope to revive the failed effort to gut the Affordable Care Act with a long-shot drive to force” House Speaker Paul Ryan (R-WI) to hold a vote to repeal law without a replacement. The conservatives “want to seize control of the health-care debate by petitioning Republicans to hold a vote on a version of a repeal bill that passed the House in 2015.” If no Democrats sign the petition, “conservatives would have to win support from all but 22 of the 240 House Republicans” to force a vote.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173136065
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt dus eigenlijk niets te melden. Ik geef je nota benen hier weer een aantal concrete opvattingen zoals ik altijd al doe, maar van jouw kant is er echt geen enkel inhoudelijk argument te bespeuren. Ook hier negeer je de inhoud van de post weer volkomen.
Je hebt nog steeds niet geantwoord op de discussie waar al deze punten al aan bod waren gekomen, waar ik direct op heb gereageerd, dus ik zie geen enkele reden voor jou om ook maar enigszins mij de les te willen doen lezen dank.
pi_173136070
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoe loopt die laatste grafiek verder na 2012? Is het niet een combinatie van een kleinere economie en het moeten redden van de economie na de crisis (i.e. typisch keynesiaans beleid)?
Deels, al zijn het met name social security / health care die groeien, terwijl defense spending juist weer afnam:

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173136091
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds niet geantwoord op de discussie waar al deze punten al aan bod waren gekomen, waar ik direct op heb gereageerd, dus ik zie geen enkele reden voor jou om ook maar enigszins mij de les te willen doen lezen dank.
Die heb ik nog steeds gemist. Als je een link hebt wil ik best reageren, al was dat ook vooral het verschuiven van de doelpalen en het verschuilen achter allerhande ononderbouwde vaagheden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173136136
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die heb ik nog steeds gemist. Als je een link hebt wil ik best reageren, al was dat ook vooral het verschuiven van de doelpalen en het verschuilen achter allerhande ononderbouwde vaagheden.
Natuurlijk Monolith. Als het even inhoudelijk wordt en de staafdiagrammen je niet meer kunnen redden dan ben je de eerste die er tussenuit knijpt. Prima joh.
pi_173136161
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:25 schreef Re het volgende:
want denkt Ryan hier mee te willen bereiken, nog meer afwijzing?

[..]

Daadkracht tonen of druk op de Republikeinen in de senaat wellicht?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173136178
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:28 schreef DeParo het volgende:

[..]

Natuurlijk Monolith. Als het even inhoudelijk wordt en de staafdiagrammen je niet meer kunnen redden dan ben je de eerste die er tussenuit knijpt. Prima joh.
Kom maar met je linkje hoor in plaats van wederom te tonen dat je de discussie liever op de man dan op de inhoud voert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:32:14 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173136239
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daadkracht tonen of druk op de Republikeinen in de senaat wellicht?
hebben ze daar dan nu niet 60 senatoren voor nodig? of indien niet denken ze dat Mc Cain de volgende ronde niet haalt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173136315
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:32 schreef Re het volgende:

[..]

hebben ze daar dan nu niet 60 senatoren voor nodig? of indien niet denken ze dat Mc Cain de volgende ronde niet haalt?
Ik weet zo niet of dat specifieke voorstel onder budget reconcilliation door de senaat zou kunnen, maar het betreft hier vooralsnog enkel een stemming in het huis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173136347
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kom maar met je linkje hoor in plaats van wederom te tonen dat je de discussie liever op de man dan op de inhoud voert.
Lol? Op de man? Je maakt een grap toch. De enige die continue half-verscholen al dan niet openlijke aanvallen op de man doet ben jij hoor Monolith. In onze vorige discussie bijvoorbeeld heb ik me expres weerhouden van elk commentaar op de man. Continue verval je in beledigingen als dat ik wartaal uitsla, dat je er geen touw vast aan kan knopen, dat ik alle kanten op zwalk en ga zo maar verder. Continue. Er schuilt zoveel onzekerheid achter je aanvallen hier. Als je behoefte hebt aan een serieuze discussie denk ik ongetwijfeld dat je de reactie nog ergens terug kan vinden. Mag je zelf de moeite nemen.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 14:37:19 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173136383
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:25 schreef Re het volgende:
want denkt Ryan hier mee te willen bereiken, nog meer afwijzing?

[..]

Ryan zit toch niet bij de Freedom Caucus?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:38:11 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173136411
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet zo niet of dat specifieke voorstel onder budget reconcilliation door de senaat zou kunnen, maar het betreft hier vooralsnog enkel een stemming in het huis.
ik lees discharge petition

ik dacht dat een bill slechts 1 maal per jaar onder reconcilliation mocht worden opgeheven of zo ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173136454
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:23 schreef Ulx het volgende:
Trump twittert weer vrolijk verder op de ouderwetse "ander onderwerp" manier van hem. Het gebruikelijke Dems bashen.

De man is harder over een Miss met wat grammetjes vet te veel dan over neo-nazi's.
Die vent is gewoon een schande voor z'n land... Wat John Olivier zei mbt Charlotteville: reversed Godwin. In a case like this NOT naming Nazis makes you lose the argument.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173136643
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zou het dan geen oplossing zijn om een zwarte held of verzetsstrijder er tegenover te plaatsen.
Voor historisch perspectief.
Dat idee ging ook even rond in mijn hoofd maar nee, dat zou geen 'goedmakertje' zijn denk ik en bovendien een verkeerde weergave van de geschiedenis. De zwarte bevolking is helemaal nooit in de gelegenheid geweest om monumenten te creëren, dat is het hele punt. Als je als kunstenaar nu een monument zou moeten bedenken zou het dus eik moeten gaan over dat hiaat, het ontbreken van monumenten over de 'zwarte' geschiedenis.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173136671
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat idee ging ook even rond in mijn hoofd maar nee, dat zou geen 'goedmakertje' zijn denk ik en bovendien een verkeerde weergave van de geschiedenis. De zwarte bevolking is helemaal nooit in de gelegenheid geweest om monumenten te creëren, dat is het hele punt. Als je als kunstenaar nu een monument zou moeten bedenken zou het dus eik moeten gaan over dat hiaat, het ontbreken van monumenten over de 'zwarte' geschiedenis.
Ook goed. Ik ben alleen van mening dat je geschiedenis niet alleen in musea moet neerzetten en het weghalen van 120 jaar oude standbeelden niet mee helpt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173136702
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat idee ging ook even rond in mijn hoofd maar nee, dat zou geen 'goedmakertje' zijn denk ik en bovendien een verkeerde weergave van de geschiedenis. De zwarte bevolking is helemaal nooit in de gelegenheid geweest om monumenten te creëren, dat is het hele punt. Als je als kunstenaar nu een monument zou moeten bedenken zou het dus eik moeten gaan over dat hiaat, het ontbreken van monumenten over de 'zwarte' geschiedenis.
Ik gaf in het vorige topic een prachtig ongemakkelijk voorzetje qua monument.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173136756
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik gaf in het vorige topic een prachtig ongemakkelijk voorzetje qua monument.
Linkje? Kan niet vinden :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 14:55:27 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173136764
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ook goed. Ik ben alleen van mening dat je geschiedenis niet alleen in musea moet neerzetten en het weghalen van 120 jaar oude standbeelden niet mee helpt.
Natuurlijk pleur je zo'n ding in een museum. Musea zijn bedoeld om iets van op te steken. Een park niet. Daar staat het gewoon als: Generaal Lee, Held van de Confederatie, Goeie gast. Verloor helaas zijn laatste veldslag, maar verder, niks mis met hem of waarvoor hij stond.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:56:25 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173136778
wie is er eigenaar van dat standbeeld en de plek waar het stond?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173136780
realDonaldTrump twitterde op maandag 14-08-2017 om 14:54:47 Now that Ken Frazier of Merck Pharma has resigned from President's Manufacturing Council,he will have more time to LOWER RIPOFF DRUG PRICES! reageer retweet
Wut
pi_173136796
x
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Lol? Op de man? Je maakt een grap toch. De enige die continue half-verscholen al dan niet openlijke aanvallen op de man doet ben jij hoor Monolith. In onze vorige discussie bijvoorbeeld heb ik me expres weerhouden van elk commentaar op de man. Continue verval je in beledigingen als dat ik wartaal uitsla, dat je er geen touw vast aan kan knopen, dat ik alle kanten op zwalk en ga zo maar verder. Continue. Er schuilt zoveel onzekerheid achter je aanvallen hier. Als je behoefte hebt aan een serieuze discussie denk ik ongetwijfeld dat je de reactie nog ergens terug kan vinden. Mag je zelf de moeite nemen.
Tja je mag de inhoudelijke discussie die je hier startte voortzetten of met een linkje komen. Crosstopic mobiel quoten is niet mogelijk en ik zit niet de hele dag achter een laptop of PC. Ook dit is weer niets meer dan een slappe verzameling ad hominems.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:57:34 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173136798
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:56 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 14-08-2017 om 14:54:47 Now that Ken Frazier of Merck Pharma has resigned from President's Manufacturing Council,he will have more time to LOWER RIPOFF DRUG PRICES! reageer retweet
Wut
/s denk ik, trollkoning
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173136821
quote:
11s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Linkje? Kan niet vinden :@
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als men zo graag terug wilt kijken naar het verleden van de zuidelijke staten van de VS, dan vervang je dat beeld van Robert E. Lee maar lekker door dat van een lading bronzen beelden van bomen met de bungelende lichamen van negers er aan. Noem het Strange Fruit. Daar heb je je verleden.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173136832
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Natuurlijk pleur je zo'n ding in een museum. Musea zijn bedoeld om iets van op te steken. Een park niet. Daar staat het gewoon als: Generaal Lee, Held van de Confederatie, Goeie gast. Verloor helaas zijn laatste veldslag, maar verder, niks mis met hem of waarvoor hij stond.
Waarom niet?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173136856
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ook goed. Ik ben alleen van mening dat je geschiedenis niet alleen in musea moet neerzetten en het weghalen van 120 jaar oude standbeelden niet mee helpt.
Het beeld van Lee stamt uit ca. 1920. Dat is het fascinerende juist.
pi_173136885
De laatste tijd worden er nogal problemen gemaakt van standbeelden/vlaggen etc. om een excuus te hebben of een zichtbare oplossing.

In Oekraine gingen ze bijvoorbeeld na de coup een groot aantal Lenin standbeelden weg halen. Zelf vind ik het meer een vervalsing van de geschiedenis. In Nederland staan ook genoeg standbeelden van 'helden' die naar de huidige maatstaven oorlogscriminelen zouden zijn, maar je kunt het verleden niet beoordelen volgens de huidige maatstaven.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:02:37 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173136887
https://www.statnews.com/2017/08/14/ken-frazier-merck-trump/

quote:
Merck CEO Kenneth Frazier said Monday that he would step down from one of President Trump’s advisory panels, citing “a responsibility to take a stand against violence and extremism” days after a series of racist demonstrations erupted into violence.
het is wel een neger dus vandaar de veroordeling van Trump, een stuk makkelijker dan die nazi's natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173136902
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:38 schreef Re het volgende:

[..]

ik lees discharge petition

ik dacht dat een bill slechts 1 maal per jaar onder reconcilliation mocht worden opgeheven of zo ...
Hmm, dat was weer zo'n procedure waar ik niet bekend mee was, maar kennelijk kun je daar de betreffende commissie mee omzeilen. Voor zover ik weet kan er slechts één bill onder reconciliation worden aangenomen, maar aangezien dat nog niet gebeurd is, is dat in ieder geval geen belemmering. Ik denk dat wat dat betreft de vraag eerder is of een dergelijke optie verenigbaar is met de Byrd rule.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173136935
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

_O-

Alleen ben ik bang dat alt-right ook dat beeld wel goedkeurt -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:07:23 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173136979
Ach, heeft wéér een keer een adviseur er de brui aan gegeven? Trump weet zijn mensen wel binnen te houden zeg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:08:59 #38
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173137006
Niet de nazi's veroordelen maar wel iemand die vanwege het uitblijven van een dergelijke veroordeling uit je adviesraad stapt. Trump, oh Trump _O_.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173137039
Dit is ook wel netjes van Donald hoor, weigeren de nazi's expliciet te veroordelen om vervolgens iemand die daar ontevreden mee is en uit je adviesraad stapt via Twitter aan te vallen.

Wat een diplomaat. Zelden vertoond.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:11:03 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173137041
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hmm, dat was weer zo'n procedure waar ik niet bekend mee was, maar kennelijk kun je daar de betreffende commissie mee omzeilen. Voor zover ik weet kan er slechts één bill onder reconciliation worden aangenomen, maar aangezien dat nog niet gebeurd is, is dat in ieder geval geen belemmering. Ik denk dat wat dat betreft de vraag eerder is of een dergelijke optie verenigbaar is met de Byrd rule.
gaan ze dan weer Nuclear...

klinkt allemaal ingewikkeld maar lees dat dit meer een poging is om gezichtsverlies te vermijden en de kiezer laten zien dat ze (house) hun beloftes nakomen , of dat vererop faalt is minder belangrijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173137045
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O-

Alleen ben ik bang dat alt-right ook dat beeld wel goedkeurt -O-
Ongetwijfeld. Maar het is een betere leerschool voor iedereen dan een standbeeld van een generaal 'die eigenlijk wel een toffe peer was maar helaas voor de verkeerde kant vocht'....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137069
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:11 schreef Ludachrist het volgende:
Dit is ook wel netjes van Donald hoor, weigeren de nazi's expliciet te veroordelen om vervolgens iemand die daar ontevreden mee is en uit je adviesraad stapt via Twitter aan te vallen.

Wat een diplomaat. Zelden vertoond.
Going down swinging.
pi_173137070
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:57 schreef Monolith het volgende:
x

[..]

Tja je mag de inhoudelijke discussie die je hier startte voortzetten of met een linkje komen. Crosstopic mobiel quoten is niet mogelijk en ik zit niet de hele dag achter een laptop of PC. Ook dit is weer niets meer dan een slappe verzameling ad hominems.
Jammer van de laatste zin anders had ik het nog gedaan ook.
pi_173137074
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:11 schreef Ludachrist het volgende:
Dit is ook wel netjes van Donald hoor, weigeren de nazi's expliciet te veroordelen om vervolgens iemand die daar ontevreden mee is en uit je adviesraad stapt via Twitter aan te vallen.

Wat een diplomaat. Zelden vertoond.
Weer een neger minder in z'n omgeving. Dit is effectief beleid.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137082
Had Trump niet net de oorlog verklaard aan prescription drugs abuse? En dan stapt de vertegenwoordiger van de farma industrie uit de manufacturing council...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:13:30 #46
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173137086
Trump begrijpt dat zijn base deels uit conspiracymalloten bestaat; die hou je tevreden door af en toe even big pharma verbaal aan te pakken.
pi_173137106
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jammer van de laatste zin anders had ik het nog gedaan ook.
Prima, maar reageer dan ook gewoon niet meer op mijn posts en vervuil dit topic niet met je off-topic geneuzel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:14:46 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137114
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:13 schreef Reya het volgende:
Trump begrijpt dat zijn base deels uit conspiracymalloten bestaat; die hou je tevreden door af en toe even big pharma verbaal aan te pakken.
Precies, en je kunt ook nog zeggen dat het een soort Drain the Swamp is. Dat Trump de man zelf gevraagd heeft voor die adviesraad is bijzaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137118
Het lijkt erop dat hij dit vuurtje niet meer onder controle krijgt.
pi_173137142
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Maar het is een betere leerschool voor iedereen dan een standbeeld van een generaal 'die eigenlijk wel een toffe peer was maar helaas voor de verkeerde kant vocht'....
Hm ja bij nader inzien mss niet eens zo'n gek idee. Moet er even aan wennen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173137180
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hm ja bij nader inzien mss niet eens zo'n gek idee. Moet er even aan wennen :D
Zal ik eens een balletje opgooien bij Charlotteville city council? :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137231
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zal ik eens een balletje opgooien bij Charlotteville city council? :P
Goed plan! En dan icm een soort amfitheater voor de broodnodige discussie :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:21:42 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137232
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:14 schreef Freak188 het volgende:
Het lijkt erop dat hij dit vuurtje niet meer onder controle krijgt.
Tja, vorige week zijn -hopelijk- holle dreigement naar Noord-Korea wat hem gezichtsverlies oplevert tenzij hij de derde wereldoorlog start en nu dit. De man zit in deep shit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137238
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Natuurlijk pleur je zo'n ding in een museum. Musea zijn bedoeld om iets van op te steken. Een park niet. Daar staat het gewoon als: Generaal Lee, Held van de Confederatie, Goeie gast. Verloor helaas zijn laatste veldslag, maar verder, niks mis met hem of waarvoor hij stond.
Paleis op de Dam, waardeloos, platgooien en parkeergarage bouwen.
pi_173137258
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Goed plan! En dan icm een soort amfitheater voor de broodnodige discussie :P
Dat lijkt me wel mooi ja O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137264
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Prima, maar reageer dan ook gewoon niet meer op mijn posts en vervuil dit topic niet met je off-topic geneuzel.
Ik reageer inhoudelijk zolang jij niet op de man speelt Monolith.
pi_173137269
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Paleis op de Dam, waardeloos, platgooien en parkeergarage bouwen.
Wat heeft dit met het topic te maken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137274
quote:
5s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat heeft dit met het topic te maken?
Niks. Maar met zijn opmerking des te meer.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:25:05 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137302
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Paleis op de Dam, waardeloos, platgooien en parkeergarage bouwen.
Nee. De Hoge Veluwe. Dat is een natuurgebied. En weet je wie voor de natuur was? Volkert. Daarom moet je elke boom rooien. Want anders ben je voor een moordenaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137334
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee. De Hoge Veluwe. Dat is een natuurgebied. En weet je wie voor de natuur was? Volkert. Daarom moet je elke boom rooien. Want anders ben je voor een moordenaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik troll niet beste Ulx. Ik reageer echter precies zoals jij dat doet. Een beeld in een park heeft geen meerwaarde mbt het leren van Geschiedenis? Kom op zeg. Denk eerst eens na.
pi_173137359
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Maar het is een betere leerschool voor iedereen dan een standbeeld van een generaal 'die eigenlijk wel een toffe peer was maar helaas voor de verkeerde kant vocht'....
Beetje als in Oostende, ipv een beeld (dat een tafereel uit Belgisch Congo voorstelt) weg te halen heeft men besloten het niet te herstellen (iemand heeft de handen afgezaagd).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:28:54 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137415
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Beetje als in Oostende, ipv een beeld (dat een tafereel uit Belgisch Congo voorstelt) weg te halen heeft men besloten het niet te herstellen (iemand heeft de handen afgezaagd).
Afgezaagde handen past dan ook prima bij het Belgische beleid in de Congo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:33:23 #63
192592 SureD1
------------------------------
pi_173137514
NK heeft klaarblijkelijk een hoop ambassadeurs terug geroepen naar Pyongyang... nieuwe rakettest welicht?
pi_173137549
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Beetje als in Oostende, ipv een beeld (dat een tafereel uit Belgisch Congo voorstelt) weg te halen heeft men besloten het niet te herstellen (iemand heeft de handen afgezaagd).
Dat is een perfecte en historisch correcte weergave. Helemaal prima dat. En als Belgie dit heeft:



Dan verdient de VS wel dit:





Hun geschiedenis hangt (pun intended) er vol mee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137599
En ik heb die foto's bewust niet in een spoiler gezet want er waren al genoeg Nazi apologeten in dit topic aanwezig die het gedrag van die racistische idioten goed proberen te praten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137649
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Afgezaagde handen past dan ook prima bij het Belgische beleid in de Congo.
Dat was het punt. Was beleid van Leopold II in zijn privé-kolonie (Vrijstaat Congo) trouwens, dat was net de reden waarom de Belgische regering de kolonie overgenomen heeft (onder druk van oa Engeland en de VS)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173137651
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hun geschiedenis hangt (pun intended) er vol mee.
En ook die van ons zit vol met dit soort wreedheden.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:40:40 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137700
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat was het punt. Was beleid van Leopold II in zijn privé-kolonie (Vrijstaat Congo) trouwens, dat was net de reden waarom de Belgische regering de kolonie overgenomen heeft (onder druk van oa Engeland en de VS)
Boeiuh dat het een privé kolonie was. De Belgen stonden erbij en keken vrolijk de andere kant op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137708
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ook die van ons zit vol met dit soort wreedheden.
En daar mag ook best wel meer aandacht aan besteed worden op school vind ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:41:03 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137711
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ook die van ons zit vol met dit soort wreedheden.
Dus?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:41:34 #71
192592 SureD1
------------------------------
pi_173137723
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ook die van ons zit vol met dit soort wreedheden.
Daarom zijn er bij ons ook discussies over standbeelden, kinderfeesten en panelen op de gouden koets. Is een volwassenwordingsproces, prima toch?
pi_173137742
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ook die van ons zit vol met dit soort wreedheden.
Zeker, maar in Amerika knoopten ze 60 jaar geleden gewoon nog 14-jarige zwartjes op aan een boom als die zich ongepast gedroegen.

De moordenaars werden uiteraard vrijgesproken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:42:39 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137744
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:36 schreef Barbusse het volgende:
En ik heb die foto's bewust niet in een spoiler gezet want er waren al genoeg Nazi apologeten in dit topic aanwezig die het gedrag van die racistische idioten goed proberen te praten.
Je vergat deze klassieker uit 1915



Hij werd een paar uur lang in en uit een vuur getrokken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137749
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En daar mag ook best wel meer aandacht aan besteed worden op school vind ik.
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:41 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Daarom zijn er bij ons ook discussies over standbeelden, kinderfeesten en panelen op de gouden koets. Is een volwassenwordingsproces, prima toch?
Ik heb er inderdaad geen moeite mee om dit op een volwassen manier te behandelen in de maatschappij en op school.
pi_173137792
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeker, maar in Amerika knoopten ze 60 jaar geleden gewoon nog 14-jarige zwartjes op aan een boom als die zich ongepast gedroegen.

De moordenaars werden uiteraard vrijgesproken.
Yep. Iedereen die zegt dat het zo lang geleden is en dat de tijden verandert zijn heeft het niet helemaal begrepen. "En de arme blanke man is het grootste slachtoffer van alles, boehoehoe..."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137802
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeker, maar in Amerika knoopten ze 60 jaar geleden gewoon nog 14-jarige zwartjes op aan een boom als die zich ongepast gedroegen.

De moordenaars werden uiteraard vrijgesproken.
Zeer kwalijk. Maar in die tijdsperiode haalden Nederlanders ook veel ranzige shit uit op Indonesië.
Ik snap even je punt niet.
pi_173137814
Kunnen die foto's niet in een spoiler gezet worden? Gatverdamme.
pi_173137817
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus?
Jij vindt het prima dat Nederland zulke wreedheden heeft begaan?
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:46:12 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137828
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zeer kwalijk. Maar in die tijdsperiode haalden Nederlanders ook veel ranzige shit uit op Indonesië.
Ik snap even je punt niet.
Wat hebben de politionele acties hiermee te maken?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:46:37 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137833
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef Freak188 het volgende:
Kunnen die foto's niet in een spoiler gezet worden? Gatverdamme.
Misschien later.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137856
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Yep. Iedereen die zegt dat het zo lang geleden is en dat de tijden verandert zijn heeft het niet helemaal begrepen.
Tis niet lang geleden, maar tijden zijn wel veranderd.

quote:
"En de arme blanke man is het grootste slachtoffer van alles, boehoehoe..."
Wie zegt dat? :?
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:47:54 #82
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173137863
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:36 schreef Barbusse het volgende:
En ik heb die foto's bewust niet in een spoiler gezet want er waren al genoeg Nazi apologeten in dit topic aanwezig die het gedrag van die racistische idioten goed proberen te praten.
Er zijn een heleboel mensen die de geschiedenis van de Democrats zijn vergeten en 'The big Switch' is aangeleerd.
Dit mag nog weleens onderwezen worden, inderdaad.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173137864
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je vergat deze klassieker uit 1915

[ afbeelding ]

Hij werd een paar uur lang in en uit een vuur getrokken.
Gruwelijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137877
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel mensen die de geschiedenis van de Democrats zijn vergeten en 'The big Switch' is aangeleerd.
Dit mag nog weleens onderwezen worden, inderdaad.
"The big switch" :')
Zelden zulke onzin gehoord inderdaad.
pi_173137884
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wie zegt dat? :?
Bergen mensen. Als je een beetje op had gelet wist je dat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:49:55 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137895
Oh, die White Genocide shit?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137912
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel mensen die de geschiedenis van de Democrats zijn vergeten en 'The big Switch' is aangeleerd.
Dit mag nog weleens onderwezen worden, inderdaad.
Is dit weer een van de zoveelste pogingen om wat dit weekend is gebeurd te gaan bagataliseren? Lincoln was een republikein, dat? Serieus?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173137920
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zeer kwalijk. Maar in die tijdsperiode haalden Nederlanders ook veel ranzige shit uit op Indonesië.
Ik snap even je punt niet.
Dat het in een discussie over racisme en geweld tegen minderheden in Amerika goed is om te bedenken dat er daar genoeg mensen rondlopen die zijn opgegroeid in een tijd waarin negers nog opgehangen werden als ze brutaal waren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173137928
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bergen mensen. Als je een beetje op had gelet wist je dat.
Ik heb het werkelijk nog niemand hier zien zeggen. :D

Wel heel veel afgunst en een weg-met-ons mentaliteit hier, dat dan wel weer.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:52:37 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173137953
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

'The big Switch'

Deze van de GOP?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173137971
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat het in een discussie over racisme en geweld tegen minderheden in Amerika goed is om te bedenken dat er daar genoeg mensen rondlopen die zijn opgegroeid in een tijd waarin negers nog opgehangen werden als ze brutaal waren.
Oh ja, absoluut mee eens. Dat ze nog steeds bestaan dan, niet dat brutale negers moeten worden opgehangen... om een poging-tot-grappig-zijn van ulx voor te zijn.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:53:16 #92
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173137973
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

"The big switch" :')
Zelden zulke onzin gehoord inderdaad.
Explainer: How Democrats and Republicans ‘switched sides’ on civil rights
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:54:21 #93
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173137991
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is dit weer een van de zoveelste pogingen om wat dit weekend is gebeurd te gaan bagataliseren? Lincoln was een republikein, dat? Serieus?
Gewoon geschiedenis. Niks meer.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:54:46 #94
192592 SureD1
------------------------------
pi_173138000
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er zijn een heleboel mensen die de geschiedenis van de Democrats zijn vergeten en 'The big Switch' is aangeleerd.
Dit mag nog weleens onderwezen worden, inderdaad.
Misselijkmakende poging tot bagatelliseren weer, gadverdamme :r
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:56:16 #95
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138037
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:54 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Misselijkmakende poging tot bagatelliseren weer, gadverdamme :r
Nee, van het weekend in Charlottesville is een terroristische aanslag geweest.
Ik refereer aan geschiedenis van de Democrats. Dit zijn twee verschillende zaken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 15:58:45 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173138081
Southern Dems, hè.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173138084
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gewoon geschiedenis. Niks meer.
Maar wat wil je ermee zeggen in deze discussie mbt white surpremacists?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:58:59 #98
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138085
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:58 schreef Ulx het volgende:
Southern Dems, hè.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dixiecrat
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138091
Overigens zei iemand zaterdag of ik ook mijn ongelijk zou durven toegeven als bleek dat ik ernaast zou zitten toen ik zei dat de bestuurder volgens 4chan een anti-trumper was. Kan de post echter niet meer vinden, waarschijnlijk verwijderd.

Bij deze geef ik mijn ongelijk toe. 4chan zat er naast, ze hadden de vorige eigenaar van de auto opgespoord. En dus zat ik er ook naast.

Laatste nieuws wat ik heb gelezen lijkt het te gaan om een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven. Aldus ooggetuigen en bronnen bij de politie.

Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:59:49 #100
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138102
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar wat wil je ermee zeggen in deze discussie mbt white surpremacists?
Je laat foto's zien van de geschiedenis van de Democrats.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138122
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
In jouw bubble zal je dat nieuws inderdaad niet tegenkomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138159
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Boeiuh dat het een privé kolonie was. De Belgen stonden erbij en keken vrolijk de andere kant op.
Van wie denk je dat Leopold 2 het geleerd had?
quote:
As Hochschild describes in King Leopold's Ghost, many of Leopold's policies, in particular those of colonial monopolies and forced labour, were influenced by Dutch practice in the East Indies.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173138160
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In jouw bubble zal je dat nieuws inderdaad niet tegenkomen.
Dan moet het voor jou toch heel makkelijk zijn om een fatsoenlijke bron te geven.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:03:44 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138193
Ik heb het gisteren al gezegd dat de vergunningen, het optreden van de politie en de rol van de burgemeester gaan een dingetje worden in het onderzoek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138226
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Laatste nieuws wat ik heb gelezen lijkt het te gaan om een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven. Aldus ooggetuigen en bronnen bij de politie.
Ja, dat had Taylor Lorenz getweet (inmiddels verwijderd, maar zijn in dat topic in NWS nog te vinden). Een tweet later gaf aan dat dat een statement was van agenten die niet ter plaatse waren en het filmpje nog niet gezien hadden.

quote:
Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
Dan heb je die filmpjes ook niet bekeken, neem ik aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173138235
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan moet het voor jou toch heel makkelijk zijn om een fatsoenlijke bron te geven.
De gestoorde jongen was gewoon een nazi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138238
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:03 schreef dellipder het volgende:
Ik heb het gisteren al gezegd dat de vergunningen, het optreden van de politie en de rol van de burgemeester gaan een dingetje worden in het onderzoek.
Volgens mij zit Sessions er al bovenop inderdaad.
Politie begeleide vertrekkende mensen in single-file langs een groep knuppel hanterende anti-fa terroristen... en deed niks toen dit op geweld uit liep.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:07:07 #108
192592 SureD1
------------------------------
pi_173138258
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, van het weekend in Charlottesville is een terroristische aanslag geweest.
Ik refereer aan geschiedenis van de Democrats. Dit zijn twee verschillende zaken.
Die democraten hebben weinig meer met hedendaagse democraten te maken, en die geschiedenis is bij iedereen met meer dan drie hersencellen in zijn hoofd gevoegelijk bekend. We hebben het hier over een Republikeinse president die weigert expliciet afstand te nemen van een aanslag gepleegd door een nazi - die zich nota bene zo kleden als Trump. Een president die jij over het algemeen verdedigt hier...
pi_173138276
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, dat had Taylor Lorenz getweet (inmiddels verwijderd, maar zijn in dat topic in NWS nog te vinden). Een tweet later gaf aan dat dat een statement was van agenten die niet ter plaatse waren en het filmpje nog niet gezien hadden.

[..]

Dan heb je die filmpjes ook niet bekeken, neem ik aan.
Was inderdaad van Taylor Lorenz.
Ik heb enkel het filmpje gezien waarbij de auto het publiek in rijdt, erg naar om te zien :{
Filmpje zelf is verder niet veel te zien mbt de aanleiding e.d.

Zijn er nog andere filmpjes dan?
pi_173138277
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je laat foto's zien van de geschiedenis van de Democrats.
:')

Dus toch, tis allemaal de schuld van de democrats. :') :')

Ik laat foto's zien van het verleden van VS. Een heel recent verleden waar menigeen met verlangen aan terug denkt. Wat er afgelopen weekend gebeurde is een perfect voorbeeld daarvan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:09:27 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138315
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zit Sessions er al bovenop inderdaad.
Politie begeleide vertrekkende mensen in single-file langs een groep knuppel hanterende anti-fa terroristen... en deed niks toen dit op geweld uit liep.
Vergunningen waren verstrekt voor locaties aan weerszijden van het park en wat ik ervan heb begrepen was het eigenlijke event, dat om 12.00 uur zo plaatsvinden om 11.30 door de autoriteiten afgelast. Toen waren er al mensen in het park verzameld.
Redelijk roekeloos als dit inderdaad de feiten zijn geweest.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:09:34 #112
192592 SureD1
------------------------------
pi_173138319
quote:
12s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Van wie denk je dat Leopold 2 het geleerd had?

[..]

Ik heb er geen probleem mee om te zeggen dat Nederland een paar pikzwarte bladzijden in haar geschiedenis heeft. De slavenhandel, Coen, Heutz in Atjeh, politionele acties, etc...
pi_173138322
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die democraten hebben weinig meer met hedendaagse democraten te maken, en die geschiedenis is bij iedereen met meer dan drie hersencellen in zijn hoofd gevoegelijk bekend. We hebben het hier over een Republikeinse president die weigert expliciet afstand te nemen van een aanslag gepleegd door een nazi - die zich nota bene zo kleden als Trump. Een president die jij over het algemeen verdedigt hier...
Volgens mij heeft Trump zich toch uitgesproken tegen geweld? Of heb ik het mis? :?
pi_173138338
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Was inderdaad van Taylor Lorenz.
Ik heb enkel het filmpje gezien waarbij de auto het publiek in rijdt, erg naar om te zien :{
Filmpje zelf is verder niet veel te zien mbt de aanleiding e.d.

Zijn er nog andere filmpjes dan?
Je hebt dat filmpje gezien en kwam toen tot de conclusie dat de beste jongen een beetje bang was en uit paniek heeft gehandeld?

Juist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138345
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Was inderdaad van Taylor Lorenz.
Ik heb enkel het filmpje gezien waarbij de auto het publiek in rijdt, erg naar om te zien :{
Filmpje zelf is verder niet veel te zien mbt de aanleiding e.d.

Zijn er nog andere filmpjes dan?
Als je dat filmpje kijkt heeft het met
quote:
Laatste nieuws wat ik heb gelezen lijkt het te gaan om een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven. Aldus ooggetuigen en bronnen bij de politie.
allemaal maar weinig te maken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173138352
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Trump zich toch uitgesproken tegen geweld? Of heb ik het mis? :?
The Daily Stormer was in ieder geval zeer content met de woordkeuze van de POTUS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:10:59 #117
192592 SureD1
------------------------------
pi_173138363
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan moet het voor jou toch heel makkelijk zijn om een fatsoenlijke bron te geven.
Die gast staat op meerdere foto's met zijn helmpje en zijn triplex schild met runes er op...
pi_173138386
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Was inderdaad van Taylor Lorenz.
Ik heb enkel het filmpje gezien waarbij de auto het publiek in rijdt, erg naar om te zien :{
Filmpje zelf is verder niet veel te zien mbt de aanleiding e.d.

Zijn er nog andere filmpjes dan?




Het eerste filmpje is meer een reactie op je eerdere post waarin je weer suggereert dat Antifa met geweld begint, wat aantoonbaar onzin is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:11:53 #119
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138392
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die democraten hebben weinig meer met hedendaagse democraten te maken, en die geschiedenis is bij iedereen met meer dan drie hersencellen in zijn hoofd gevoegelijk bekend. We hebben het hier over een Republikeinse president die weigert expliciet afstand te nemen van een aanslag gepleegd door een nazi - die zich nota bene zo kleden als Trump. Een president die jij over het algemeen verdedigt hier...
Je mag je hele riedel blijven opvoeren, dat is prima.
Ik vind daarentegen wel dat je de geschiedenis feitelijk moet weergeven, dus niet in het verband van vandaag zou moet opvoeren temeer dit de geschiedenis van de Democrats is geweest.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:12:17 #120
192592 SureD1
------------------------------
pi_173138397
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Trump zich toch uitgesproken tegen geweld? Of heb ik het mis? :?
Troll een ander - ik hap niet... we krijgen nog excuses van je over die vuiligheid van 4chan die je hier kwam postten... moet ik je quote terughalen om je geheugen op te frissen?
pi_173138403
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De gestoorde jongen was gewoon een nazi.
Zeer kwalijk als dit waar is.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:13:06 #122
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138415
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Dus toch, tis allemaal de schuld van de democrats. :') :')

Ik laat foto's zien van het verleden van VS. Een heel recent verleden waar menigeen met verlangen aan terug denkt. Wat er afgelopen weekend gebeurde is een perfect voorbeeld daarvan.
Je probeert dit in het verband te trekken met de gebeurtenissen van vandaag. Dit is een feitelijk onjuiste weergave van de geschiedenis.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:13:43 #123
192592 SureD1
------------------------------
pi_173138427
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je mag je hele riedel blijven opvoeren, dat is prima.
Ik vind daarentegen wel dat je de geschiedenis feitelijk moet weergeven, dus niet in het verband van vandaag zou moet opvoeren temeer dit de geschiedenis van de Democrats is geweest.
Die geschiedenis is gevoegelijk bekend, dank je.
pi_173138428
Hier een filmpje van de aanval van boven, gefilmd met een drone:

Ziet er inderdaad erg uit als
quote:
een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven
. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173138430
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt dat filmpje gezien en kwam toen tot de conclusie dat de beste jongen een beetje bang was en uit paniek heeft gehandeld?

Juist.
Koos, je moet beter leren lezen.
Mijn conclusie had ik getrokken uit ooggetuigen en politieverklaringen.
Het filmpje zelf laat niet veel zien (eigenlijk zelfs helemaal niks) over de aanleiding.
pi_173138444
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

The Daily Stormer was in ieder geval zeer content met de woordkeuze van de POTUS.
Geen idee wat The Daily Stormer is en waarom dat relevant zou moeten zijn.
pi_173138447
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Koos, je moet beter leren lezen.
Mijn conclusie had ik getrokken uit ooggetuigen en politieverklaringen.
Het filmpje zelf laat niet veel zien (eigenlijk zelfs helemaal niks) over de aanleiding.
Verklaringen van agenten die niet aanwezig waren bij het incident en ook geen filmpjes hadden gezien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:14:52 #128
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138450
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die geschiedenis is gevoegelijk bekend, dank je.
Blijkbaar niet, want als ik wijs dat dit de geschiedenis is van de Democrats valt dit weer uiterst gevoelig en wordt er geframed dat ik de terroristische aanslag probeer te bagatelliseren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:15:28 #129
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173138461
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Overigens zei iemand zaterdag of ik ook mijn ongelijk zou durven toegeven als bleek dat ik ernaast zou zitten toen ik zei dat de bestuurder volgens 4chan een anti-trumper was. Kan de post echter niet meer vinden, waarschijnlijk verwijderd.

Bij deze geef ik mijn ongelijk toe. 4chan zat er naast, ze hadden de vorige eigenaar van de auto opgespoord. En dus zat ik er ook naast.

Laatste nieuws wat ik heb gelezen lijkt het te gaan om een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven. Aldus ooggetuigen en bronnen bij de politie.

Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
Zucht. Eerst zeg je 'netjes' dat ij (lees 4Chan) ernaast zat, en vervolgens handelde de man uit noodweer.

Een nazi die uit noodweer ... laat maar.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173138465
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je probeert dit in het verband te trekken met de gebeurtenissen van vandaag. Dit is een feitelijk onjuiste weergave van de geschiedenis.
Nee. Dit is jouw persoonlijke interpretatie van de geschiedenis. Racisme is racisme. Punt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173138469
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zeer kwalijk als dit waar is.
Je weet het niet inderdaad, wie weet sloeg hij hier gewoon een vliegje weg:

Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 16:15:49 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173138471
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De gestoorde jongen was gewoon een nazi.
Nou nou, niet meteen met zulke beschuldigingen aankomen.

Hij is een gewone rechtse jongeman.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173138478
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geen idee wat The Daily Stormer is en waarom dat relevant zou moeten zijn.
Jij was blijkbaar zeer verheugd met de woordkeuze van Trump. Daarin sta je niet alleen, want The Daily Stormer, het lijfblad van Stormfront, was het daar roerend mee eens. Deze nazi's voelden zich gesterkt door de woorden van Trump omdat hij zich niet expliciet uitsprak tegen deze nazivlag-zwaaiende kankerhonden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138480
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Troll een ander - ik hap niet... we krijgen nog excuses van je over die vuiligheid van 4chan die je hier kwam postten... moet ik je quote terughalen om je geheugen op te frissen?
Haal de quote maar terug ^O^
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:16:33 #135
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138489
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Dit is jouw persoonlijke interpretatie van de geschiedenis. Racisme is racisme. Punt.
Nee. geschiedenis is feitelijk. Niet wat jij of ik ervan denken dat er misschien zou kunnen zijn gebeurd.
Feiten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138505
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, want als ik wijs dat dit de geschiedenis is van de Democrats valt dit weer uiterst gevoelig en wordt er geframed dat ik de terroristische aanslag probeer te bagatelliseren.
Nee, de reden waarom er op je posts zo wordt gereageerd is omdat je nu krampachtig aan wilt tonen dat racisme exclusief iets is van de democratische partij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173138521
quote:
Ik heb nergens beweerd dat Anti-fa weer begon met geweld.
Anti-fa is echter wel een gewelddadige instelling, dat valt niet te ontkennen, en in mijn ogen even verwerpelijk als die neonazi mafkezen. (soms ook dezelfde mensen overigens, anti-fa is al betrapt op het zich voordoen als neo-nazi's met hitlergroeten en hakenkruizen om zo de boel op te naaien, maar dat is een andere discussie)

Filmpjes kan ik momenteel nog niet kijken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:18:46 #138
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138528
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, de reden waarom er op je posts zo wordt gereageerd is omdat je nu krampachtig aan wilt tonen dat racisme exclusief iets is van de democratische partij.
Je bent aan het raden, terwijl ik de motivatie meerdere keren uiteen gezet..
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138535
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Vergunningen waren verstrekt voor locaties aan weerszijden van het park en wat ik ervan heb begrepen was het eigenlijke event, dat om 12.00 uur zo plaatsvinden om 11.30 door de autoriteiten afgelast. Toen waren er al mensen in het park verzameld.
Redelijk roekeloos als dit inderdaad de feiten zijn geweest.
Dat mag dan Glen Conrad (federal judge) aangerekend worden, die het plan van het gemeentebestuur om de rally te verplaatsen ivm de veiligheid vrijdagavond op het laatste moment torpedeerde.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173138537
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. geschiedenis is feitelijk. Niet wat jij of ik ervan denken dat er misschien zou kunnen zijn gebeurd.
Feiten.
Weer zo'n zelf verklaarde 'historicus' die even denkt te weten waar feiten beginnen en ophouden. Troll ben je ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173138541
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. geschiedenis is feitelijk. Niet wat jij of ik ervan denken dat er misschien zou kunnen zijn gebeurd.
Feiten.
Lees eens een boekje over geschiedfilosofie. Lorenz of zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2017 16:20:44 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:19:31 #142
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138542
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat Anti-fa weer begon met geweld.
Anti-fa is echter wel een gewelddadige instelling, dat valt niet te ontkennen, en in mijn ogen even verwerpelijk als die neonazi mafkezen. (soms ook dezelfde mensen overigens, anti-fa is al betrapt op het zich voordoen als neo-nazi's met hitlergroeten en hakenkruizen om zo de boel op te naaien, maar dat is een andere discussie)

Filmpjes kan ik momenteel nog niet kijken.
Antifa en BLM zijn zeer gewelddadige groeperingen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138552
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je bent aan het raden, terwijl ik de motivatie meerdere keren uiteen gezet..
Nee. Je bent aan het whataboutism nu.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173138603
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
Hier een filmpje van de aanval van boven, gefilmd met een drone:

Ziet er inderdaad erg uit als

[..]

. :')
Toch ff snel deze gekeken, want goed overzicht en geen plotse gorige details.... alleen zie ik hier nergens de auto van de dader, misschien kijk ik verkeerd, maar was toch een dodge challenger? Die zie ik hier niet in terug. :?
pi_173138618
En mensen die lopen te klagen over het politieoptreden; als het een demonstratie was geweest van BLM dan was de politie zo uitgerust en vlogen de traangasgranaten en rubber kogels in het rond:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:23:36 #146
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138627
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat mag dan Glen Conrad (federal judge) aangerekend worden, die het plan van het gemeentebestuur om de rally te verplaatsen ivm de veiligheid vrijdagavond op het laatste moment torpedeerde.
Ik weet niet of dit waar is. En wie verantwoordelijk wordt gehouden.
Ik denk wel dat een diepgaand onderzoek verstandig is.

Hopelijk worden de vergunningen voor de freespeech event van aankomende zaterdag doordacht uitgegeven.
ik zou zeggen BLM en Antifa op een andere dag. Niet in dezelfde buurt van dit evenement.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138631
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat Anti-fa weer begon met geweld.
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zit Sessions er al bovenop inderdaad.
Politie begeleide vertrekkende mensen in single-file langs een groep knuppel hanterende anti-fa terroristen... en deed niks toen dit op geweld uit liep.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:25:24 #148
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138671
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Lees eens een boekje over geschiedfilosofie. Lorenz of zo.
Oké, punt gemaakt.
Maar over dit specifiek onderwerp en in e context waarin het werd geframed hoef je niet veel over te filosoferen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138675
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Toch ff snel deze gekeken, want goed overzicht en geen plotse gorige details.... alleen zie ik hier nergens de auto van de dader, misschien kijk ik verkeerd, maar was toch een dodge challenger? Die zie ik hier niet in terug. :?
Staat in het eerste shot onder het gebouw, dus die kan je niet zien. Hij reed achterop twee andere auto's en is daarna achteruit er vandoor gegaan. In het tweede shot is hij al weg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173138702
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit waar is. En wie verantwoordelijk wordt gehouden.
Ik denk wel dat een diepgaand onderzoek verstandig is.

Hopelijk worden de vergunningen voor de freespeech event van aankomende zaterdag doordacht uitgegeven.
ik zou zeggen BLM en Antifa op een andere dag. Niet in dezelfde buurt van dit evenement.
Judge Allows Weekend Rally of White Nationalists in Virginia

quote:
A federal judge has ordered a Virginia city to allow a weekend rally of white nationalists and other extremists to take place at its originally planned location downtown.U.S. District Judge Glen Conrad granted a preliminary injunction Friday in a lawsuit filed against Charlottesville by right-wing blogger Jason Kessler.

Kessler organized the Saturday rally to protest Charlottesville's decision to remove a statue of Confederate Gen. Robert E. Lee from Emancipation Park.

The city announced earlier this week that the rally must be moved out of Emancipation Park to a larger one, citing safety reasons. The rally and counter-protests are expected to draw thousands of people.

Kessler sued, saying the change was a free speech violation.

The city said in a statement that it would abide by the judge's decision.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173138713
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Leuk dat je het quote.
Dan kun je goed zien dat ik het nergens beweerde dat anti-fa begon.

Wat ik zeg, en dat kon je zelf lezen natuurlijk, is dat anti-fa klaar stond om vertrekkende mensen met knuppels te bewerken en dat de politie ze er actief naartoe begeleide.

Vertrekkende mensen.... je weet wel, demonstratie (en het geweld, van beide kanten) is al een tijdje bezig en mensen hebben er genoeg van of willen er niks mee te maken hebben en willen vertrekken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:28:10 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173138721
we zitten alweer in ee nieuwe news cycle dacht ik...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173138724
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Staat in het eerste shot onder het gebouw, dus die kan je niet zien. Hij reed achterop twee andere auto's en is daarna achteruit er vandoor gegaan. In het tweede shot is hij al weg.
Aanleiding is dus niet te zien.
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 16:28:26 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173138731
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In jouw bubble zal je dat nieuws inderdaad niet tegenkomen.
Gisteren had hij gelezen op 4Chan dat de dader een antifa was en kwam dat triomfantelijk verkondigen en werd boos toen wij dat wat vergezocht vonden gegeven de bron.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 16:28:33 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173138735
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:28 schreef Re het volgende:
we zitten alweer in ee nieuwe news cycle dacht ik...
Oh ja, welke dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173138748
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gisteren had hij gelezen op 4Chan dat de dader een antifa was en kwam dat triomfantelijk verkondigen en werd boos toen wij dat wat vergezocht vonden gegeven de bron.
Niet gisteren maar zaterdag.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:29:29 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173138750
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Oh ja, welke dan?
die Merck CEO die zwaar wordt aangevallen door Trump omdat hij zwart is (of althans geen WS)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173138759
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gisteren had hij gelezen op 4Chan dat de dader een antifa was en kwam dat triomfantelijk verkondigen en werd boos toen wij dat wat vergezocht vonden gegeven de bron.
Inmiddels is de verdediging aangepast naar 'hij was waarschijnlijk bang omdat antifa hem aanviel'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:30:35 #159
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138769
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:23 schreef Barbusse het volgende:
En mensen die lopen te klagen over het politieoptreden; als het een demonstratie was geweest van BLM dan was de politie zo uitgerust en vlogen de traangasgranaten en rubber kogels in het rond:

[ afbeelding ]
Ik zie hier bijvoorbeeld alleen mensen die schreeuwen om dode politieagenten


En hier bijvoorbeeld ook geen rubberen kogels:

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138774
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:23 schreef Barbusse het volgende:
En mensen die lopen te klagen over het politieoptreden; als het een demonstratie was geweest van BLM dan was de politie zo uitgerust en vlogen de traangasgranaten en rubber kogels in het rond:

[ afbeelding ]
En waarom was dat nu niet het geval?
quote:
Charlottesville police face critics as a tense city tries to regroup from deadly weekend

But as Charlottesville police and residents tried to piece together what led to the bloody events at a “Unite the Right” rally of white nationalists, there was the inescapable sense Sunday that the violence that left three dead and dozens injured was somehow different from previous incidents. The chaos that spread at the rally Saturday involved dozens, not just some lone guy with a grudge.

Charlottesville residents were asking whether the city and police had been properly prepared and could have prevented the deadly attack.

As the city tried to heal, officers stood guard in riot gear. Police snipers positioned themselves on rooftops.

A memorial vigil was to be held Sunday night for 32-year-old paralegal Heather Heyer, who was killed when a man said to be infatuated with Nazis plowed his car into anti-racism protesters. She had been known in the city for her civil rights activism. The vigil was postponed because of safety concerns.

Anti-racism activists are questioning why Charlottesville police, who had weeks to prepare for the permitted rally, seemed caught off guard or, in other cases, seemed to ignore violence the city had vowed to prevent. Video clips shared on social media show police standing by in some cases as brawls broke out the morning before the rally was officially set to begin Saturday.

"It's a joke,” said Larry Engel, a local business owner, who faulted police for not separating white supremacists and anti-racist groups that repeatedly clashed before the car attack. "There was no buffer zone” between opposing groups that gathered on downtown streets and in a city park that has become an ideological battleground because of the presence of a Confederate statue.

Others defended the efforts of law enforcement. Virginia Gov. Terry McAuliffe, referring to the man accused of driving his car into the protesters, said, “You can’t stop some crazy guy who came here from Ohio and used his car as a weapon. He is a terrorist.”

McAuliffe also addressed those who attended the “Unite the Right” rally, which was preceded Friday night with a torch-lit march in which demonstrators chanted the Nazi slogan “Blood and soil!”

“To the white supremacists and the neo-Nazis who came to our state yesterday, there is no place for you here,” McAuliffe said, drawing an implicit contrast with President Trump, who on Saturday did not single out the same groups for blame. (The White House on Sunday said that Trump was denouncing right-wing hate groups.)

“Shame on you,” the governor said of the white nationalists, delivering his remarks at the Mt. Zion First African Baptist Church, blocks from the site of Saturday’s clashes.

Rallies also took place around the country, from Los Angeles to Miami, in support of the dozens injured in Charlottesville and the three who died, including two state police officers whose helicopter crashed Saturday.

Others, however, were quick to cast blame, including on Trump — who many demonstrators said emboldened white supremacists with nativist rhetoric — as well as on police and neo-Nazi groups.

On Sunday afternoon, angry protesters chased down one of the rally’s main organizers as he attempted to address a throng of reporters outside Charlottesville City Hall.

Members of the crowd shouted “murderer” and “shame” at Jason Kessler, a blogger based in Charlottesville, as a police sniper watched from a nearby rooftop. One man spat on Kessler and another punched him before he darted away with the help of a police escort.

In a statement, Kessler deflected blame and said the violence was "primarily the result of the Charlottesville government officials and the law enforcement officers which failed to maintain law and order by protecting the 1st Amendment rights of the participants of the 'Unite the Right' rally.”

Kessler, who organized the demonstration in response to the city’s efforts to take down a statue of Confederate Gen. Robert E. Lee in a park, also accused police of not doing enough to keep the two sides apart.
http://www.latimes.com/na(...)-20170813-story.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173138783
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Niet gisteren maar zaterdag.
Ben jij niet degene die altijd loopt te zaniken men vooral niet vooruit moet lopen op de uitkomsten van het Mueller-onderzoek? (wat niemand hier ook doet)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 16:32:09 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173138797
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:29 schreef Re het volgende:

[..]

die Merck CEO die zwaar wordt aangevallen door Trump omdat hij zwart is (of althans geen WS)
Och ja, dat was al genoemd hier. Maar het maakt weinig uit. Zowel van de Dems als van de GOP blijft de kritiek op Trump's zwijgen toenemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173138805
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

En waarom was dat nu niet het geval?

[..]

http://www.latimes.com/na(...)-20170813-story.html
Als je ziet hoe zwaarbewapend die gasten kwamen protesteren ben je ook wel een grote jongen als je dat met je politiepistooltje in goede banen gaat leiden, eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:32:31 #164
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138808
quote:
Die rechtszaak ging over het verplaatsen van het event, dat Kessler aanvocht en won.

Ik had het over iets anders. Maar goed.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138823
quote:
11s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je ziet hoe zwaarbewapend die gasten kwamen protesteren ben je ook wel een grote jongen als je dat met je politiepistooltje in goede banen gaat leiden, eigenlijk.
Het is niet onbekend hoe zwaar bewapend anti-fa op dit soort zaken af komt. Daar kun je dus op anticiperen.
pi_173138828
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zie hier bijvoorbeeld alleen mensen die schreeuwen om dode politieagenten


En hier bijvoorbeeld ook geen rubberen kogels:

Dat komt omdat je selectief loopt te zoeken om jezelf bewust blind te houden. Mag hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 16:33:45 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173138830
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet onbekend hoe zwaar bewapend anti-fa op dit soort zaken af komt. Daar kun je dus op anticiperen.
Linkse hippies zijn tegen het 2nd amendment. Die hebben geen wapens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:34:15 #168
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173138840
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat Anti-fa weer begon met geweld.
Anti-fa is echter wel een gewelddadige instelling, dat valt niet te ontkennen, en in mijn ogen even verwerpelijk als die neonazi mafkezen. (soms ook dezelfde mensen overigens, anti-fa is al betrapt op het zich voordoen als neo-nazi's met hitlergroeten en hakenkruizen om zo de boel op te naaien, maar dat is een andere discussie)

Filmpjes kan ik momenteel nog niet kijken.
Je zei dat je gelezen had dat deze man bang was omdat hij voor zijn leven vreesde nadat hij omringd werd door anti-fa. Is niet op de video te zien. Waar lees jij dit soort bullshit?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173138859
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet onbekend hoe zwaar bewapend anti-fa op dit soort zaken af komt. Daar kun je dus op anticiperen.
Ik heb het niet over antifa.









Heb jij dit eigenlijk wel gevolgd, of niet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:35:34 #170
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138873
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet onbekend hoe zwaar bewapend anti-fa op dit soort zaken af komt. Daar kun je dus op anticiperen.
Antifa zijn ook bewapend.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138879
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je zei dat je gelezen had dat deze man bang was omdat hij voor zijn leven vreesde nadat hij omringd werd door anti-fa. Is niet op de video te zien. Waar lees jij dit soort bullshit?
Lees de reactie van Ludachrist, die heeft dezelfde bronnen gezien als ik.
pi_173138883
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb het niet over antifa.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb jij dit eigenlijk wel gevolgd, of niet?
Ja maar, Hamburg!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138888
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb het niet over antifa.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb jij dit eigenlijk wel gevolgd, of niet?
Serieus, mensen die zo naar een demonstratie komen? 8)7
Make my day!
pi_173138895
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb het niet over antifa.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb jij dit eigenlijk wel gevolgd, of niet?
Holy shit. Hebben deze mensen gereld? :o
Hoeveel doden zijn er gevallen?
pi_173138897
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Lees de reactie van Ludachrist, die heeft dezelfde bronnen gezien als ik.
Die verklaring kom je alleen tegen in de nazistische/alt-rechtse hoek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:37:27 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173138908
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Toch ff snel deze gekeken, want goed overzicht en geen plotse gorige details.... alleen zie ik hier nergens de auto van de dader, misschien kijk ik verkeerd, maar was toch een dodge challenger? Die zie ik hier niet in terug. :?
Misschien moet je eens beter op de hoogte zijn voordat je allerlei domme shit gaat posten. Jij hebt allerlei complottheorien klaar staan, maar je weet niet eens wat er allemaal is voorgevallen.

:')
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173138914
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die verklaring kom je alleen tegen in de nazistische/alt-rechtse hoek.
:')
https://twitter.com/taylorlorenz <--- smerige kanker neonazi!!!
pi_173138915
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Holy shit. Hebben deze mensen gereld? :o
Hoeveel doden zijn er gevallen?
Voor iemand die met enige stelligheid verkondigde dat de dader heeft gehandeld uit angst voor antifa, ben je wel verdomd slecht op de hoogte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138927
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:36 schreef agter het volgende:

[..]

Serieus, mensen die zo naar een demonstratie komen? 8)7
Ze halen zo ook hun koffie:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173138935
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
https://twitter.com/taylorlorenz <--- smerige kanker neonazi!!!
Laat ik het anders stellen: dat zijn de enige figuren die de genoemde verklaring in dit stadium nog serieus nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138951
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor iemand die met enige stelligheid verkondigde dat de dader heeft gehandeld uit angst voor antifa, ben je wel verdomd slecht op de hoogte.
Hoe heeft de dader dan gehandeld?
Jij weet blijkbaar wat er vooraf gebeurd is. Nouja, je brengt het zo stellig, dan moet je het wel weten!
pi_173138952
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb het niet over antifa.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb jij dit eigenlijk wel gevolgd, of niet?
Met zulke figuren om me heen zou ik ook wel doodsbang worden van 'antifa' rakkers met jointjes en misschien een enkele knuppel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173138955
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Holy shit. Hebben deze mensen gereld? :o
Hoeveel doden zijn er gevallen?
:') . Meen je dit nu serieus? Eerst klagen over de bewapening bij Antifa, maar als er gasten in volledig legertenue met volautomatische geweren naar een demonstratie komen is het 'ja, maar er zijn geen doden gevallen he'.

Dit is echt een nieuw dieptepuntje in goedpraterij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173138972
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze halen zo ook hun koffie:

[ afbeelding ]
Wat ben ik blij dat dat hier niet is.
Make my day!
pi_173138978
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Meen je dit nu serieus? Eerst klagen over de bewapening bij Antifa, maar als er gasten in volledig legertenue met volautomatische geweren naar een demonstratie komen is het 'ja, maar er zijn geen doden gevallen he'.

Dit is echt een nieuw dieptepuntje in goedpraterij.
Gewoon weer een Nazi apologeet dus. De zoveelste.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 16:40:29 #186
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173138985
Over goedpraterij gesproken, Godwin (ja, die van de wet van Godwin) heeft zich ook uitgesproken:

sfmnemonic twitterde op maandag 14-08-2017 om 02:03:29 By all means, compare these shitheads to Nazis. Again and again. I'm with you. reageer retweet
Als zelfs de maker van de wet van Godwin je een groep nazi's vindt you 'dun fucked up :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173138987
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
https://twitter.com/taylorlorenz <--- smerige kanker neonazi!!!
Die heeft het verwijderd, want die agenten bleken er niks van gezien te hebben. Om te voorkomen dat rare figuren vervolgens gaan doen alsof de politie heeft geconcludeerd dat er sprake was van noodweer/zelfverdediging/paniek zijn die tweets weg.

Blijkbaar helpt dat niets.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:40:42 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173138992
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Inmiddels is de verdediging aangepast naar 'hij was waarschijnlijk bang omdat antifa hem aanviel'.
Hij weet niet eens wat er allemaal heeft plaatsgevonden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173138993
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Meen je dit nu serieus? Eerst klagen over de bewapening bij Antifa, maar als er gasten in volledig legertenue met volautomatische geweren naar een demonstratie komen is het 'ja, maar er zijn geen doden gevallen he'.

Dit is echt een nieuw dieptepuntje in goedpraterij.
Ja, maar die wapens hebben ze omdat er misschien wel antifa's zijn met stokken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 16:40:55 #190
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173138999
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:40 schreef agter het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat dat hier niet is.
Nou ja, we hebben de NVU. Das ook leuk.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173139000
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:40 schreef agter het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat dat hier niet is.
Die open carry aanhangers zijn gewoon gestoord.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:41:31 #192
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_173139011
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die open carry aanhangers zijn gewoon gestoord.
Samengevat:

Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_173139014
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe heeft de dader dan gehandeld?
Jij weet blijkbaar wat er vooraf gebeurd is. Nouja, je brengt het zo stellig, dan moet je het wel weten!
We zijn twee dagen verder en inmiddels is wel duidelijk dat de man niet handelde uit zelfverdediging. De enige bronnen die dat beweerden, waren agenten die niet aanwezig waren bij het incident en de filmpjes niet hebben gezien.

De dader is een idioot met nazistische denkbeelden, die ogenschijnlijk moedwillig met volle snelheid inreed op een menigte.

Maar he, praat het vooral goed. Doe wat je niet laten kunt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173139019
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Meen je dit nu serieus? Eerst klagen over de bewapening bij Antifa, maar als er gasten in volledig legertenue met volautomatische geweren naar een demonstratie komen is het 'ja, maar er zijn geen doden gevallen he'.

Dit is echt een nieuw dieptepuntje in goedpraterij.
Ik zie het probleem niet.
Deze mensen hebben klaarblijkelijk geen geweld gebruikt, anders hadden we hier wel een andere discussie.
Anti-fa daarentegen gebruikt altijd geweld, en zo ook hier.

Dat was het punt overigens ook niet. Het ging erom waarom de politie hopeloos onvoorbereid leek te zijn om tegen anti-fa op te treden.
pi_173139045
quote:
11s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je ziet hoe zwaarbewapend die gasten kwamen protesteren ben je ook wel een grote jongen als je dat met je politiepistooltje in goede banen gaat leiden, eigenlijk.
Normaal gezien is de taak van politie om tegenbetogers op afstand te houden. Ofwel waren de tegenbetogers waar ze niet hoorden te zijn, ofwel hadden ze toestemming van het stadsbestuur. In het laatste geval is kritiek zeker terecht, want datzelfde stadsbestuur trachtte de eerste betoging te verplaatsen omwille van de veiligheid.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:43:00 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139050
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is niet onbekend hoe zwaar bewapend anti-fa op dit soort zaken af komt. Daar kun je dus op anticiperen.
Al die wapens zijn terecht afgepakt, aangezien ze volgens de wet verboden zijn natuurlijk. Toch?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173139052
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gewoon weer een Nazi apologeet dus. De zoveelste.
Wtf hebben die militia nou weer met nazi's te maken? :D
Fucking hell jullie zijn serieus zo zuur dat alles wat het niet met jullie eens is meteen een nazi is?
De debieliteit _O-
pi_173139055
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.
Deze mensen hebben klaarblijkelijk geen geweld gebruikt, anders hadden we hier wel een andere discussie.
Geen geweld gebruikt? Heb je überhaupt enig idee wat er afgelopen weekend is gebeurd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173139062
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:40 schreef Puddington het volgende:
Over goedpraterij gesproken, Godwin (ja, die van de wet van Godwin) heeft zich ook uitgesproken:

sfmnemonic twitterde op maandag 14-08-2017 om 02:03:29 By all means, compare these shitheads to Nazis. Again and again. I'm with you. reageer retweet
Als zelfs de maker van de wet van Godwin je een groep nazi's vindt you 'dun fucked up :')
_O- _O- _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173139063
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.
Deze mensen hebben klaarblijkelijk geen geweld gebruikt, anders hadden we hier wel een andere discussie.
Anti-fa daarentegen gebruikt altijd geweld, en zo ook hier.

Dat was het punt overigens ook niet. Het ging erom waarom de politie hopeloos onvoorbereid leek te zijn om tegen anti-fa op te treden.

Inderdaad joh. Antifa. De boefjes. Laten we dat beestje eens bij de naam noemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173139080
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:41 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Samengevat:

[ afbeelding ]
Vat het wel goed samen ja :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173139082
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hij weet niet eens wat er allemaal heeft plaatsgevonden.
Oh, dan vraag ik het maar aan jou, want koos kan niks leveren.
Wat heeft er zich in de minuut of 2 voorgedaan met de auto/dader voordat deze op mensen in reed.
Je lijkt het namelijk allemaal zo goed te weten, dan weet je dus ook te vertellen wat de aanleiding is geweest. ^O^
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:45:30 #203
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139105
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
https://twitter.com/taylorlorenz <--- smerige kanker neonazi!!!
Moet dit echt?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 16:45:32 #204
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173139106
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, dan vraag ik het maar aan jou, want koos kan niks leveren.
Wat heeft er zich in de minuut of 2 voorgedaan met de auto/dader voordat deze op mensen in reed.
Je lijkt het namelijk allemaal zo goed te weten, dan weet je dus ook te vertellen wat de aanleiding is geweest. ^O^
Ja, nazi's die niet tegen mensen met een andere mening kunnen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173139119
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, dan vraag ik het maar aan jou, want koos kan niks leveren.
Wat heeft er zich in de minuut of 2 voorgedaan met de auto/dader voordat deze op mensen in reed.
Je lijkt het namelijk allemaal zo goed te weten, dan weet je dus ook te vertellen wat de aanleiding is geweest. ^O^
En jij baseert je op een verklaring die allang is ingetrokken, maar die jij om de een of andere reden toch 'meer plausibel' vindt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173139120
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]


Inderdaad joh. Antifa. De boefjes. Laten we dat beestje eens bij de naam noemen.
Angstaanjagend. Met fakkels een cirkel rond tegenstanders vormen en ze dan tot moes slaan. "Jews will not replace us" op de achtergrond en bewapende milities om een oogje in het zeil te houden.

Brr.
pi_173139122
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:41 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Samengevat:

[ afbeelding ]
Wat een debiele drogreden _O-
Jij bent waarschijnlijk ook een volwassen man hé?
Wel vluchtelingen willen opvangen, maar niet de ballen hebben om ze te helpen op de plek waar het er echt om draait, syrië.
Beetje van hetzelfde debiele niveau :D
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:46:15 #208
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173139125
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, maar die wapens hebben ze omdat er misschien wel antifa's zijn met stokken.
Nee, ook gewoon schiettuig. ik denk iets met The Second Amendement:

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173139131
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wtf hebben die militia nou weer met nazi's te maken? :D
Fucking hell jullie zijn serieus zo zuur dat alles wat het niet met jullie eens is meteen een nazi is?
De debieliteit _O-
Dat zijn die nazi's die daar afgelopen weekend hebben lopen demonstreren. Ga je nu ontkennen dat dat geen nazi tuig is? Je struikelde gewoon over de swastika's, confederate flags en ander white surpremacists parnefalia.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173139140
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, ook gewoon schiettuig. ik denk iets met The Second Amendement:

[ afbeelding ]
404
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:47:03 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139144
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:')
https://twitter.com/taylorlorenz <--- smerige kanker neonazi!!!
Wat is de daily mail wel echt nieuws?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173139145
If it talks like a Nazi, looks like a Nazi and smells like a Nazi it's probably a Nazi.
pi_173139151
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Angstaanjagend. Met fakkels een cirkel rond tegenstanders vormen en ze dan tot moes slaan. "Jews will not replace us" op de achtergrond en bewapende milities om een oogje in het zeil te houden.

Brr.
Maar laten we niet vergeten dat antifa ook geen lieverdjes zijn he. Dat is momenteel wel even relevant.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:47:29 #214
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139159
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een debiele drogreden _O-
Jij bent waarschijnlijk ook een volwassen man hé?
Wel vluchtelingen willen opvangen, maar niet de ballen hebben om ze te helpen op de plek waar het er echt om draait, syrië.
Beetje van hetzelfde debiele niveau :D
Jij mag blij zijn dat er gemodereerd is, anders kreeg ik excuses van je...

Tevens vraag ik me oprecht af waarom je jezelf zo genoodzaakt ziet dat uitschot daar in Charlottesville te verdedigen.... ik bedoel zelfs aan trollen zitten grenzen toch?
pi_173139180
Zelfs al waren die open carry lui zelf geen Nazi's stonden ze wel gezellig naast anderen mensen die met Nazi vlaggen aan het wapperen waren.
pi_173139188
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Angstaanjagend. Met fakkels een cirkel rond tegenstanders vormen en ze dan tot moes slaan. "Jews will not replace us" op de achtergrond en bewapende milities om een oogje in het zeil te houden.

Brr.
Maar dit zijn geen nazi's hoor. Dit zijn terecht bezorgde burgers.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173139193
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar laten we niet vergeten dat antifa ook geen lieverdjes zijn he. Dat is momenteel wel even relevant.
Past in het stappenplan:

1. Het is niet gebeurd
2. Als het toch gebeurd is dan was het niet zo bedoeld
3. Als het toch zo bedoeld was dan is het niet erg
4. Als het toch erg is dan doen zij het ook.
pi_173139195
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We zijn twee dagen verder en inmiddels is wel duidelijk dat de man niet handelde uit zelfverdediging. De enige bronnen die dat beweerden, waren agenten die niet aanwezig waren bij het incident en de filmpjes niet hebben gezien.

De dader is een idioot met nazistische denkbeelden, die ogenschijnlijk moedwillig met volle snelheid inreed op een menigte.

Maar he, praat het vooral goed. Doe wat je niet laten kunt.
Nee nee nee, zo werkt dat niet.
Je beweert heel stellig dat het GEEN zelfverdediging is. Je lijkt dus bewijs te hebben... je lijkt te weten wat er zich in de minuten ervoor heeft afgespeeld.
Zijn er al officiële persvoorlichtingen geweest waarin het motief van de dader naar buiten werd gebracht, of is dit allemaal speculatie?
pi_173139196
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, dan vraag ik het maar aan jou, want koos kan niks leveren.
Wat heeft er zich in de minuut of 2 voorgedaan met de auto/dader voordat deze op mensen in reed.
Je lijkt het namelijk allemaal zo goed te weten, dan weet je dus ook te vertellen wat de aanleiding is geweest. ^O^
Net zoals jij dat ook zo goed schijnt te weten:
quote:
een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:48:36 #220
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_173139200
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een debiele drogreden _O-
Jij bent waarschijnlijk ook een volwassen man hé?
Wel vluchtelingen willen opvangen, maar niet de ballen hebben om ze te helpen op de plek waar het er echt om draait, syrië.
Beetje van hetzelfde debiele niveau :D
Dit noemen we geloof ik, in Trumpet-jargon, "triggered". 8-) Gooi het er maar uit gozer, laat die emoties de vrije loop ;( het is okay.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_173139231
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:48 schreef Nintex het volgende:
Zelfs al waren die open carry lui zelf geen Nazi's stonden ze wel gezellig naast anderen mensen die met Nazi vlaggen aan het wapperen waren.
Natuurlijk waren dat nazi's man :D . Er is echt maar één iemand die daarover twijfelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173139234
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Al die wapens zijn terecht afgepakt, aangezien ze volgens de wet verboden zijn natuurlijk. Toch?
Mwah, op de filmpjes zijn genoeg mafkezen met wapens te zien. Dus denk niet dat ze zijn afgepakt, of de politie was niet grondig genoeg.
pi_173139244
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:48 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Dit noemen we geloof ik, in Trumpet-jargon, "triggered". 8-) Gooi het er maar uit gozer, laat die emoties de vrije loop ;( het is okay.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173139262
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
Hier: https://www.theguardian.c(...)lly-vanguard-america

Stond eerder op de dag al op de foto met zijn rechts-extremistische makkers. Of het een bewuste actie is, is nog onduidelijk. Ik lees echter nergens dat hij zou zijn ingesloten.
pi_173139270
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee nee nee, zo werkt dat niet.
Je beweert heel stellig dat het GEEN zelfverdediging is. Je lijkt dus bewijs te hebben... je lijkt te weten wat er zich in de minuten ervoor heeft afgespeeld.
Zijn er al officiële persvoorlichtingen geweest waarin het motief van de dader naar buiten werd gebracht, of is dit allemaal speculatie?
Helemaal nergens is zelfverdediging ter sprake gekomen als mogelijke verklaring. De enige bron die dat beweerde is dus teruggetrokken. Deze lezing komt dus te vervallen, waardoor het er alle schijn van heeft dat de man bewust handelde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173139274
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen geweld gebruikt? Heb je überhaupt enig idee wat er afgelopen weekend is gebeurd?
Koos, nogmaals, leer lezen.
Als deze mensen met hun geweren geweld hadden gebruikt dan waren er doden en zwaargewonden gevallen.
Maar ik vraag het maar direct met een simpele ja/nee vraag. Hebben deze militia hun wapens gebruikt?
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:51:19 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139276
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We zijn twee dagen verder en inmiddels is wel duidelijk dat de man niet handelde uit zelfverdediging. De enige bronnen die dat beweerden, waren agenten die niet aanwezig waren bij het incident en de filmpjes niet hebben gezien.

De dader is een idioot met nazistische denkbeelden, die ogenschijnlijk moedwillig met volle snelheid inreed op een menigte.

Maar he, praat het vooral goed. Doe wat je niet laten kunt.
Stel dat hij het allemaal niet gevolgd heeft, dat kan en mag natuurlijk. Wel vreemd dat zijn eerste drie reacties gelijk feiten tegenspreken en de nazikant kiezen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:52:13 #228
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173139289
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar laten we niet vergeten dat antifa ook geen lieverdjes zijn he. Dat is momenteel wel even relevant.
Nee, dat zijn linkse lieverdjes.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173139292
De politie moet uitzoeken hoe en waarom de dader van de aanslag handelde. Het lijkt me echter vrij duidelijk in het filmpje dat het in ieder geval opzet was.
pi_173139294
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]


Inderdaad joh. Antifa. De boefjes. Laten we dat beestje eens bij de naam noemen.
Oh god, waarschijnlijk een filmpje waarbij anti-fa geen geweld gebruikt en dus is anti-fa niet gewelddadig. _O-
Over goedpraten gesproken. Kansloos dit :')
pi_173139308
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Koos, nogmaals, leer lezen.
Als deze mensen met hun geweren geweld hadden gebruikt dan waren er doden en zwaargewonden gevallen.
Maar ik vraag het maar direct met een simpele ja/nee vraag. Hebben deze militia hun wapens gebruikt?
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet.
Deze mensen hebben klaarblijkelijk geen geweld gebruikt, anders hadden we hier wel een andere discussie.
Anti-fa daarentegen gebruikt altijd geweld, en zo ook hier.
Dus als ze alleen hun vuisten gebruikten, is er niets aan de hand? Want geweld behelst meer dan alleen je magazijn op iemand legen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:53:10 #232
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139313
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:52 schreef Nintex het volgende:
De politie moet uitzoeken hoe en waarom de dader van de aanslag handelde. Het lijkt me echter vrij duidelijk in het filmpje dat het in ieder geval opzet was.
De gast is aangeklaagd voor een (federaal) misdrijf of 5 als ik het goed heb begrepen...
pi_173139317
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh god, waarschijnlijk een filmpje waarbij anti-fa geen geweld gebruikt en dus is anti-fa niet gewelddadig. _O-
Over goedpraten gesproken. Kansloos dit :')
Wie beweert hier dat Antifa geen geweld gebruikt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:53:27 #234
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139320
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, dan vraag ik het maar aan jou, want koos kan niks leveren.
Wat heeft er zich in de minuut of 2 voorgedaan met de auto/dader voordat deze op mensen in reed.
Je lijkt het namelijk allemaal zo goed te weten, dan weet je dus ook te vertellen wat de aanleiding is geweest. ^O^
Hou even op, graag. Jij wist niet eens om welke auto het ging en nu kan Koos niks leveren?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173139335
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh god, waarschijnlijk een filmpje waarbij anti-fa geen geweld gebruikt en dus is anti-fa niet gewelddadig. _O-
Over goedpraten gesproken. Kansloos dit :')
Het is volkomen evident dat er onder antifa ook mensen zitten die bereid zijn tot geweld. Dat weet iedereen. Maar momenteel is dat helemaal niet relevant. Je kunt niet het ene kwaad goedpraten met "de andere partij doet het ook".
pi_173139339
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:47 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Jij mag blij zijn dat er gemodereerd is, anders kreeg ik excuses van je...

Tevens vraag ik me oprecht af waarom je jezelf zo genoodzaakt ziet dat uitschot daar in Charlottesville te verdedigen.... ik bedoel zelfs aan trollen zitten grenzen toch?
Kerel, wees niet debiel en lees dit topic terug. Excuses heb je allang gehad, nog voordat zo paniekerig erom ging bedelen. :')
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:54:35 #237
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139348
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie beweert hier dat Antifa geen geweld gebruikt?
Stromannen Koos, stromannen... laat die puber met zijn sympathieën..
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:54:50 #238
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139353
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Angstaanjagend. Met fakkels een cirkel rond tegenstanders vormen en ze dan tot moes slaan. "Jews will not replace us" op de achtergrond en bewapende milities om een oogje in het zeil te houden.

Brr.
Ja daar vraag je natuurlijk om als je een standbeeld gaat weghalen, waarmee je miljoenen Amerikanen verdriet doet. daarnaast zijn ze bij de Anti-Fa geweldadig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173139354
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Koos, nogmaals, leer lezen.
Als deze mensen met hun geweren geweld hadden gebruikt dan waren er doden en zwaargewonden gevallen.
Maar ik vraag het maar direct met een simpele ja/nee vraag. Hebben deze militia hun wapens gebruikt?
Tuurlijk niet, want zo werkt open carry niet. Wapens zijn puur voor intimidatie meegenomen. Als er ook maar 1 was geweest die z'n wapen had gebruikt was de politie en national guard met - om het mooi presidentieel te zeggen - fire and fury op ze neergedaald en zouden ze voor altijd wereldwijd bekend staan als de bad guys.

Die lui zijn niet gek natuurlijk. Nou ja...wel gek, maar niet zo gek.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:55:09 #240
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173139360
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]


Inderdaad joh. Antifa. De boefjes. Laten we dat beestje eens bij de naam noemen.
Maar even los van de consensus dat het een terroristische aanslag was in Chalottesville, ben je de mening toegedaan dat Antifa en BLM in de regel geweldloos protesteren?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:55:17 #241
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139364
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kerel, wees niet debiel en lees dit topic terug. Excuses heb je allang gehad, nog voordat zo paniekerig erom ging bedelen. :')
Het ging over die onschuldige man wiens naam en adres jij hier via 4chan neerzette zaterdagavond... met je 'het bleek een anti-fa te zijn die zich van betoging vergiste'...
pi_173139373
Maar aangezien de gewapende malloten hun geweren niet hebben gebruikt, is er niets aan de hand. Oh, en Antifa is pas echt erg!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:55:38 #243
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173139374
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
Dit doe je inderdaad per ongeluk ja:


Mijn hemel, wat een triest hoopje hersencellen herberg jij.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_173139378
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:55 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Het ging over die onschuldige man wiens naam en adres jij hier via 4chan neerzette zaterdagavond...
Laat me raden Sam Hyde? :')
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:56:37 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139395
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:47 schreef Nintex het volgende:
If it talks like a Nazi, looks like a Nazi and smells like a Nazi it's probably a Nazi.
Ah, de nazi uitspraak, die er nu uitziet alsof je tegen nazi's bent, maar waar je eigenlijk een racistisch statement maakt.

:')

Of ik ben een eikel en neem je afstand van Nazi's.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173139398
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:55 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Het ging over die onschuldige man wiens naam en adres jij hier via 4chan neerzette zaterdagavond... met je 'het bleek een anti-fa te zijn die zich van betoging vergiste'...
:D dat topic moet ik nog eens opsnorren dan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173139410
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Stel dat hij het allemaal niet gevolgd heeft, dat kan en mag natuurlijk. Wel vreemd dat zijn eerste drie reacties gelijk feiten tegenspreken en de nazikant kiezen.
Ik vind het gewoon ronduit schokkend eigenlijk...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 16:57:24 #248
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173139411
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit doe je inderdaad per ongeluk ja:


Mijn hemel, wat een triest hoopje hersencellen herberg jij.
God, die comments :'(
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173139415
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hou even op, graag. Jij wist niet eens om welke auto het ging en nu kan Koos niks leveren?
Ik noem volgens mij de auto expliciet bij merk en type.
En die is niet eens te zien in dat filmpje. :D
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:58:44 #250
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139448
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

Laat me raden Sam Hyde? :')
Nee Nintex, een of ander joch uit Michigan die ooit getweet had dat Trump geaborteerd had moeten worden - niks grappigs aan...

Ik weet dat er online een hele hoop kan en dat iedereen een inkomen van 3 miljoen en een pik van een halve meter heeft, maar bij nazi's trek ik wel een grens...
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:59:15 #251
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139465
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:D dat topic moet ik nog eens opsnorren dan.
Is weggemodereerd na mijn eigen TR denk ik...
pi_173139469
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik noem volgens mij de auto expliciet bij merk en type.
En die is niet eens te zien in dat filmpje. :D
Wel in dit filmpje:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173139499
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:55 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Het ging over die onschuldige man wiens naam en adres jij hier via 4chan neerzette zaterdagavond... met je 'het bleek een anti-fa te zijn die zich van betoging vergiste'...
Juist, lees terug, die excuses zijn allang gegeven.

Anyway, topic gaat debiel snel, is weer kansloos met veel op de man gespeeld en shit wordt allemaal uit verband getrokken.

Intussen geen verklaring maar men wiet hier wel al exact het motief van de dader.
Beetje hetzelfde als neo-nazi's die bij aanslagen meteen weten te melden dat de dader moslim is en het motief de islam zonder dat er ook maar een verklaring is afgegeven.

Ik ben naar huis. :W
pi_173139535
quote:
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit doe je inderdaad per ongeluk ja:


Mijn hemel, wat een triest hoopje hersencellen herberg jij.
Ook hier is nergens de aanleiding te zien, alleen het resultaat.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:02:43 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139546
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik noem volgens mij de auto expliciet bij merk en type.
En die is niet eens te zien in dat filmpje. :D
"Oh ik dacht dat het om een Dodge ging"
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:03:34 #256
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139565
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist, lees terug, die excuses zijn allang gegeven.

Anyway, topic gaat debiel snel, is weer kansloos met veel op de man gespeeld en shit wordt allemaal uit verband getrokken.

Intussen geen verklaring maar men wiet hier wel al exact het motief van de dader.
Beetje hetzelfde als neo-nazi's die bij aanslagen meteen weten te melden dat de dader moslim is en het motief de islam zonder dat er ook maar een verklaring is afgegeven.

Ik ben naar huis. :W
Hij is aangeklaagd voor een misdrijf of vijf, al meerdere keren gemeld...

Krijg ik wel nog antwoord op mijn oprechte vraag naar je motieven? Waarom je het opneemt voor dit tuig?
pi_173139569
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:58 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nee Nintex, een of ander joch uit Michigan die ooit getweet had dat Trump geaborteerd had moeten worden - niks grappigs aan...
Hmm oke, die heb ik gemist. Meestal roepen de trolls op 4chan bij iedere aanslag Sam Hyde en is er altijd wel ergens een nieuwzender die er in trapt. :')

quote:
Ik weet dat er online een hele hoop kan en dat iedereen een inkomen van 3 miljoen en een pik van een halve meter heeft, maar bij nazi's trek ik wel een grens...
Daar heb je 100% gelijk in. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Ook hier is nergens de aanleiding te zien, alleen het resultaat.
De aanleiding lijkt me vrij logisch. Als je met vol gas op een groep mensen in rijd dan wil je slachtoffers maken, niets meer, niet minder.

Indien hij wilde 'vluchten' was het nergens voor nodig, want op de video is duidelijk te zien dat de andere auto's gewoon door kunnen rijden en niet worden tegen gehouden door de demonstranten.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:06:56 #258
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139634
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:03 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hmm oke, die heb ik gemist. Meestal roepen de trolls op 4chan bij iedere aanslag Sam Hyde en is er altijd wel ergens een nieuwzender die er in trapt. :')

[..]

Daar heb je 100% gelijk in. ^O^

[..]

De aanleiding lijkt me vrij logisch. Als je met vol gas op een groep mensen in rijd dan wil je slachtoffers maken, niets meer, niet minder.

Indien hij wilde 'vluchten' was het nergens voor nodig, want op de video is duidelijk te zien dat de andere auto's gewoon door kunnen rijden en niet worden tegen gehouden door de demonstranten.
Kijk Refragmental, zo kan het ook - Nintex en ik zijn het nooit eens, maar er is zoiets als basaal fatsoen...
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:07:40 #259
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:07:47 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139652
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het een sluit 't ander niet uit.
Jawel, want hij praat het al dagen goed met elke keer andere bronnen die liegen. Anders houd hij het wel in het midden allemaal, maar het is gelijk ongeloof en ontkenning. Daarnaast zijn het vooral die anderen die het doen en als Nazi's het doen is het uit noodweer.

Iets overdreven neergezet, maar lees het maar allemaal na. Het lijkt wel in hier op Fok in de comments, Nazi zijn is weer helemaal hip.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:09:39 #261
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173139704
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jawel, want hij praat het al dagen goed met elke keer andere bronnen die liegen. Anders houd hij het wel in het midden allemaal, maar het is gelijk ongeloof en ontkenning. Daarnaast zijn het vooral die anderen die het doen en als Nazi's het doen is het uit noodweer.

Iets overdreven neergezet, maar lees het maar allemaal na. Het lijkt wel in hier op Fok in de comments, Nazi zijn is weer helemaal hip.
Hij kan nog steeds toch prima nazi-sympathieën hebben én het leuk vinden te trollen? :?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:09:49 #262
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173139715
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Ook hier is nergens de aanleiding te zien, alleen het resultaat.
Er is geen aanleiding. Een of andere domme nazimongool gedreven door volkomen idiote haat heeft een dodelijk slachtoffer op zijn geweten:

&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:10:29 #263
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139726
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jawel, want hij praat het al dagen goed met elke keer andere bronnen die liegen. Anders houd hij het wel in het midden allemaal, maar het is gelijk ongeloof en ontkenning. Daarnaast zijn het vooral die anderen die het doen en als Nazi's het doen is het uit noodweer.

Iets overdreven neergezet, maar lees het maar allemaal na. Het lijkt wel in hier op Fok in de comments, Nazi zijn is weer helemaal hip.
Dat is wat ik al vaak zat in TR's gezet heb... Fok! crew mag zich dit best aantrekken - topics (over de FP wil ik het niet eens hebben) staan vol met zaken die -zeker na de Sylvana-zaak- strafbaar zijn. En nee dat is geen internet-bluf, trust me...
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:11:39 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173139745
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij kan nog steeds toch prima nazi-sympathieën hebben én het leuk vinden te trollen? :?
Haha, ja dat is waar natuurlijk. _O- _O_
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173139753
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit doe je inderdaad per ongeluk ja:


Mijn hemel, wat een triest hoopje hersencellen herberg jij.
Waarschijnlijk een verwarde man die per ongeluk het gaspedaal intrapte. En 'm daarna in de reverse zette en toen weer per ongeluk het gaspedaal intrapte.
pi_173139757
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:03 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Hij is aangeklaagd voor een misdrijf of vijf, al meerdere keren gemeld...

Krijg ik wel nog antwoord op mijn oprechte vraag naar je motieven? Waarom je het opneemt voor dit tuig?
Ik neem het niet op voor dit tuig.
Als ie schuldig is, is ie schuldig.

Wel ben ik van mening dat ie niet gelijk opgeknoopt moeten zonder dat er enige verklaring.
Want stel je zit zelf in een situatie waarbij je belaagd wordt terwijl je in de auto zit, mensen met knuppels en bakstenen die je uit de auto willen slepen. Dan vrees je voor je leven en probeer je weg te komen.
En ja, dit soort dingen gebeuren, zie alleen al de rellen in Cali.

Nergens zijn er beelden van de aanleiding. Enkel het resultaat, en hier wil men hem het liefst gelijk lynchen... heeeel gevaarlijk.
pi_173139791
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zijn die nazi's die daar afgelopen weekend hebben lopen demonstreren. Ga je nu ontkennen dat dat geen nazi tuig is? Je struikelde gewoon over de swastika's, confederate flags en ander white surpremacists parnefalia.
Maar ook voor hen geldt het first amendment. De national socialist party heeft al 40 jaar lang vreedzaam betoogd (meestal 10 - 20 betogers beschermd door honderden politieagenten). Ook betogingen van de Tea party werden zelden verstoord.

Maar tegenwoordig dagen bij elke "rechtse" betoging tegenbetogers op (als ik de reportage van npo mag geloven wordt er vaak met uitwerpselen gegooid). Gewelddadig verzet is de norm geworden . In zo'n klimaat weet je dat het zal escaleren.

Men geeft Trump de schuld voor de opgang van alt-right. Door Trump verbergen de fascisten en racisten zich niet meer. Maar dat hun aantallen stijgen, dat mensen aan de rechterzijde radicaliseren, dat is imo voor een groot deel te wijten aan de acties van "links".
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173139795
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jawel, want hij praat het al dagen goed met elke keer andere bronnen die liegen. Anders houd hij het wel in het midden allemaal, maar het is gelijk ongeloof en ontkenning. Daarnaast zijn het vooral die anderen die het doen en als Nazi's het doen is het uit noodweer.

Iets overdreven neergezet, maar lees het maar allemaal na. Het lijkt wel in hier op Fok in de comments, Nazi zijn is weer helemaal hip.
Gebrek aan educatie op dat onderwerp vrees ik. Stuur de kinderen maar verplicht naar Margraten, Bergen Belsen, het Anne Frank Museum etc. .

Daarnaast is het begrip Nazi natuurlijk de laatste jaren aan wat inflatie onderhevig geweest. Als je iedere PVV'er, Thierry Baudet of Victor Orban direct een Nazi stempel geeft dan verlies je zicht op de echte Nazi's.

quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik neem het niet op voor dit tuig.
Als ie schuldig is, is ie schuldig.

Wel ben ik van mening dat ie niet gelijk opgeknoopt moeten zonder dat er enige verklaring.
Want stel je zit zelf in een situatie waarbij je belaagd wordt terwijl je in de auto zit, mensen met knuppels en bakstenen die je uit de auto willen slepen. Dan vrees je voor je leven en probeer je weg te komen.
En ja, dit soort dingen gebeuren, zie alleen al de rellen in Cali.

Nergens zijn er beelden van de aanleiding. Enkel het resultaat, en hier wil men hem het liefst gelijk lynchen... heeeel gevaarlijk.
Wat jij daar beschrijft is nergens in de beelden te zien of door ooggetuigen aan de orde geweest. En als dat het geval was dan hadden Cernovich en andere 'citizen media' daar zeker wel melding van gemaakt. Je praat je ze zelf echt muurvast op deze manier.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:15:44 #269
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173139813
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik neem het niet op voor dit tuig.
Als ie schuldig is, is ie schuldig.

Wel ben ik van mening dat ie niet gelijk opgeknoopt moeten zonder dat er enige verklaring.
Want stel je zit zelf in een situatie waarbij je belaagd wordt terwijl je in de auto zit, mensen met knuppels en bakstenen die je uit de auto willen slepen. Dan vrees je voor je leven en probeer je weg te komen.

Werd echt opgejaagd.
quote:
En ja, dit soort dingen gebeuren, zie alleen al de rellen in Cali.

Nergens zijn er beelden van de aanleiding. Enkel het resultaat, en hier wil men hem het liefst gelijk lynchen... heeeel gevaarlijk.
Nee hoor, niemand pleit voor dit soort taferelen:



James Alex Fields gaat gewoon volgens het daar geldende strafrecht berecht worden.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:16:43 #270
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139842
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik neem het niet op voor dit tuig.
Als ie schuldig is, is ie schuldig.

Wel ben ik van mening dat ie niet gelijk opgeknoopt moeten zonder dat er enige verklaring.
Want stel je zit zelf in een situatie waarbij je belaagd wordt terwijl je in de auto zit, mensen met knuppels en bakstenen die je uit de auto willen slepen. Dan vrees je voor je leven en probeer je weg te komen.
En ja, dit soort dingen gebeuren, zie alleen al de rellen in Cali.

Nergens zijn er beelden van de aanleiding. Enkel het resultaat, en hier wil men hem het liefst gelijk lynchen... heeeel gevaarlijk.
Een en al stromannen weer; voor de derde keer hij is aangeklaagd voor een stuk of vijf misdrijven naar aanleiding van zijn ritje - en hij kan niet op borg vrij (en dat wil wat zeggen in de VS). Dat impliceert op zijn minst dat er een redelijk vermoeden van schuld is en vlucht en/of recidivegevaar... als dat niet genoeg is voor je ligt dat aan jou, niet aan ons.

Verder sluit ik me aan bij de heren hierboven en beloof ik hierbij plechtig dat dit de laatste post is van mij in reactie op jou ooit. :W
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:19:00 #271
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139890
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Danny's standaard antwoord lijkt neer te komen op "Het zijn maar meningen".
Dan moet Danny hopen dat het OM hem niet in het vizier krijgt, want die nemen daar geen genoegen mee ben ik bang...

Vrijheid van meningsuiting zit net even iets ingewikkelder in elkaar dan 'iedereen mag alles roepen'...
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:20:07 #272
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173139916
Nee hoor, ik blijf gewoon reageren op figuren als Refragmental, je moet hen blootstellen, gewoon laten zien hoe verwerpelijk en geestelijk ze in de knoop zitten. Ook al is het tevergeefs, ik laat zulke lieden niet wegkomen met dit soort belachelijke posts. Dit moeten we niet normaal vinden.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:21:34 #273
192592 SureD1
------------------------------
pi_173139934
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:20 schreef Falco het volgende:
Nee hoor, ik blijf gewoon reageren op figuren als Refragmental, je moet hen blootstellen, gewoon laten zien hoe verwerpelijk en geestelijk ze in de knoop zitten. Ook al is het tevergeefs, ik laat zulke lieden niet wegkomen met dit soort belachelijke posts komen. Dit moeten we niet normaal vinden.
Ik bedoelde jullie conclusie over zijn rol. Het leven is te kort om te verspillen aan iemand die vindt dat hij nazi's moet verdedigen...
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 17:23:10 #274
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173139980
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar ook voor hen geldt het first amendment. De national socialist party heeft al 40 jaar lang vreedzaam betoogd (meestal 10 - 20 betogers beschermd door honderden politieagenten). Ook betogingen van de Tea party werden zelden verstoord.

Maar tegenwoordig dagen bij elke "rechtse" betoging tegenbetogers op (als ik de reportage van npo mag geloven wordt er vaak met uitwerpselen gegooid). Gewelddadig verzet is de norm geworden . In zo'n klimaat weet je dat het zal escaleren.

Men geeft Trump de schuld voor de opgang van alt-right. Door Trump verbergen de fascisten en racisten zich niet meer. Maar dat hun aantallen stijgen, dat mensen aan de rechterzijde radicaliseren, dat is imo voor een groot deel te wijten aan de acties van "links".
Welke acties van links zijn dat dan?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:24:51 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173140018
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Danny's standaard antwoord lijkt neer te komen op "Het zijn maar meningen".
Ik heb er ooit een topic over gemaakt (paar weken terug).

FB / Golf aan goedkeuring geweld en haat tegen groeperingen in comments

Toen Liet Danny al op de FP zien dat hij het goedpraten van geweld niet zo tolereren (met dikgedrukte letters, meerdere malen in de comments van nieuwsberichten).

Ik heb het idee dat hij op vakantie is, met vele andere moderators.

Toch werd mij gisteren door een andere moderator aangegeven dat je op Fok het best eens mag zijn met een verwerpelijke dingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:25:00 #276
192592 SureD1
------------------------------
pi_173140022
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar ook voor hen geldt het first amendment. De national socialist party heeft al 40 jaar lang vreedzaam betoogd (meestal 10 - 20 betogers beschermd door honderden politieagenten). Ook betogingen van de Tea party werden zelden verstoord.

Maar tegenwoordig dagen bij elke "rechtse" betoging tegenbetogers op (als ik de reportage van npo mag geloven wordt er vaak met uitwerpselen gegooid). Gewelddadig verzet is de norm geworden . In zo'n klimaat weet je dat het zal escaleren.

Men geeft Trump de schuld voor de opgang van alt-right. Door Trump verbergen de fascisten en racisten zich niet meer. Maar dat hun aantallen stijgen, dat mensen aan de rechterzijde radicaliseren, dat is imo voor een groot deel te wijten aan de acties van "links".
Subtiel weer - maar in mijn beleving niet juist. Zolang ik me kan herinneren hebben KKK-betogingen en dergelijke altijd weerstand opgeroepen. De VS groeit meer naar een strijdbare democratie toe: sommige zaken wil je niet hebben. Hier in Europa verbieden we die handel en we hebben een Mensenrechtenhof dat bij herhaling zegt dat de bescherming van het mensenrechtenverdrag niet geldt (waar het aankomt op meningsuitining en godsdienstvrijheid) bij zaken die datzelfde verdrag ondermijnen. Prima, als je het mij vraagt. Een democratie mag best een normatief beeld opleggen.

Alt-right bestond voor Trump; maar hij katalyseert het en maakt het salonfähig. Wat mij betreft heeft hij het bloed van die vrouw aan zijn handen...
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 17:26:27 #277
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173140047
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:25 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Subtiel weer - maar in mijn beleving niet juist. Zolang ik me kan herinneren hebben KKK-betogingen en dergelijke altijd weerstand opgeroepen. De VS groeit meer naar een strijdbare democratie toe: sommige zaken wil je niet hebben. Hier in Europa verbieden we die handel en we hebben een Mensenrechtenhof dat bij herhaling zegt dat de bescherming van het mensenrechtenverdrag niet geldt (waar het aankomt op meningsuitining en godsdienstvrijheid) bij zaken die datzelfde verdrag ondermijnen. Prima, als je het mij vraagt. Een democratie mag best een normatief beeld opleggen.
Een democratie moet zich gewoon beschermen tegen niet-democratische invloeden. Wanneer er groepen zijn die dat doen moeten ze verboden worden.

Vooral omdat die niet-democratische groepen vaak geweld niet schuwen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173140068
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:10 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat is wat ik al vaak zat in TR's gezet heb... Fok! crew mag zich dit best aantrekken - topics (over de FP wil ik het niet eens hebben) staan vol met zaken die -zeker na de Sylvana-zaak- strafbaar zijn. En nee dat is geen internet-bluf, trust me...
Je mag mij perfect gaan uitleggen welke van mijn uitspraken hier strafbaar zijn. ^O^
pi_173140101
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar ook voor hen geldt het first amendment. De national socialist party heeft al 40 jaar lang vreedzaam betoogd (meestal 10 - 20 betogers beschermd door honderden politieagenten). Ook betogingen van de Tea party werden zelden verstoord.

Maar tegenwoordig dagen bij elke "rechtse" betoging tegenbetogers op (als ik de reportage van npo mag geloven wordt er vaak met uitwerpselen gegooid). Gewelddadig verzet is de norm geworden . In zo'n klimaat weet je dat het zal escaleren.

Men geeft Trump de schuld voor de opgang van alt-right. Door Trump verbergen de fascisten en racisten zich niet meer. Maar dat hun aantallen stijgen, dat mensen aan de rechterzijde radicaliseren, dat is imo voor een groot deel te wijten aan de acties van "links".
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar als je met torches om een standbeeld gaat staan, je rechterhand omhoog steekt en HEIL HITLER/TRUMP whatever gaat roepen dan ben je de: "Ja maar we zijn een rechts hobby clubje, echt geen Nazi's hoor!" stadium wat mij betreft voorbij.

Dit heeft veel meer weg van de Right Sector debielen uit Oekraine. Zelfs de PrisonPlanet lui en hardcore republicans nemen er terecht afstand van.

Er is een groot verschil tussen Trump supporters



en Nazi's


Het is te hopen dat Trump er wat stelliger afstand van gaat nemen, omdat zijn eerste reactie (violence on both sides) lang niet stellig en krachtig genoeg was. Het helpt ook het moderne rechtse geluid en Trump movement niet. Je kunt moeilijk andere fascistische en regressieve bewegingen, zoals de radicale Islam of het regime in Noord Korea afwijzen als je zelf met je rechterhand omhoog door de straten marcheert
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:30:27 #280
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_173140125
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar als je met torches om een standbeeld gaat staan, je rechterhand omhoog steekt en HEIL HITLER/TRUMP whatever gaat roepen dan ben je de: "Ja maar we zijn een rechts hobby clubje, echt geen Nazi's hoor!" stadium wat mij betreft voorbij.

Dit heeft veel meer weg van de Right Sector debielen uit Oekraine. Zelfs de PrisonPlanet lui en hardcore republicans nemen er terecht afstand van.

Er is een groot verschil tussen Trump supporters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en Nazi's
[ afbeelding ]

Het is te hopen dat Trump er wat stelliger afstand van gaat nemen, omdat zijn eerste reactie (violence on both sides) lang niet stellig en krachtig genoeg was. Het helpt ook het moderne rechtse geluid en Trump movement niet. Je kunt moeilijk andere fascistische en regressieve bewegingen, zoals de radicale Islam of het regime in Noord Korea afwijzen als je zelf met je rechterhand omhoog door de straten marcheert
Nintex, is je account gehackt ;)?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 17:31:36 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173140144
Trump is nu zo besmet, daar is het te laat voor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:31:37 #282
192592 SureD1
------------------------------
pi_173140145
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Nintex, is je account gehackt ;)?
Nee - Nintex zijn grens is bereikt, en dat is prima!
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:31:55 #283
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173140148
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welke acties van links zijn dat dan?
Waar bijvoorbeeld een verslaggever van The New York Times over heeft getwitterd.

SherylNYT twitterde op zondag 13-08-2017 om 05:34:05 2. The hard left seemed as hate-filled as alt-right. I saw club-wielding "antifa" beating white nationalists being led out of the park 2/2 reageer retweet
Btw als je die thread leest dan kun je goed zijn op welke manier zij onder druk haar initiële standpunt aanpast.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:34:36 #284
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173140197
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar als je met torches om een standbeeld gaat staan, je rechterhand omhoog steekt en HEIL HITLER/TRUMP whatever gaat roepen dan ben je de: "Ja maar we zijn een rechts hobby clubje, echt geen Nazi's hoor!" stadium wat mij betreft voorbij.

Dit heeft veel meer weg van de Right Sector debielen uit Oekraine. Zelfs de PrisonPlanet lui en hardcore republicans nemen er terecht afstand van.

Er is een groot verschil tussen Trump supporters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en Nazi's
[ afbeelding ]

Het is te hopen dat Trump er wat stelliger afstand van gaat nemen, omdat zijn eerste reactie (violence on both sides) lang niet stellig en krachtig genoeg was. Het helpt ook het moderne rechtse geluid en Trump movement niet. Je kunt moeilijk andere fascistische en regressieve bewegingen, zoals de radicale Islam of het regime in Noord Korea afwijzen als je zelf met je rechterhand omhoog door de straten marcheert
Trump heeft naam en toenaam expliciet genoemd in een extra toevoeging via het Witte Huis:
quote:
“The President said very strongly in his statement yesterday that he condemns all forms of violence, bigotry and hatred and of course that includes white Supremacists, KKK, neo-nazi and all extremist groups,” a White House spokesman said Sunday. “He called for national unity and bringing all Americans together.”
Oja, nazi's en white supremacists zijn inderdaad niet hetzelfde als conservativs of Republicans.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 17:36:04 #285
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173140221
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Trump heeft naam en toenaam expliciet genoemd in een extra toevoeging via het Witte Huis:

[..]

Correctie: zijn woordvoerders hebben het gezegd. Trump zelf is te laf om het persoonlijk uit te spreken, omdat hij weet dat zijn nazivriendjes op hem stemmen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:36:23 #286
192592 SureD1
------------------------------
pi_173140231
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Trump heeft naam en toenaam expliciet genoemd in een extra toevoeging via het Witte Huis:

[..]

Op papier - hij krijgt het zijn oranje bek niet uit :r
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 17:36:57 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173140240
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Trump heeft naam en toenaam expliciet genoemd in een extra toevoeging via het Witte Huis:

[..]

Maar niet uit zichzelf. Op die persco weigerde hij het.
Dit is niets waard.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173140247
Trumps woordvoerders zeggen vaak wat Trump had moeten zeggen maar niet wat hij echt zegt.
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 17:37:35 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173140255
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:36 schreef Puddington het volgende:

[..]

Correctie: zijn woordvoerders hebben het gezegd. Trump zelf is te laf om het persoonlijk uit te spreken, omdat hij weet dat zijn nazivriendjes op hem stemmen.
Leuk toch, zijn woordvoerders zijn dus policors? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:38:13 #290
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173140273
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:36 schreef Puddington het volgende:

[..]

Correctie: zijn woordvoerders hebben het gezegd. Trump zelf is te laf om het persoonlijk uit te spreken, omdat hij weet dat zijn nazivriendjes op hem stemmen.
Zo werkt dit natuurlijk niet. Dat citaat van zojuist dat ik hier postte was geen persoonlijke opvatting van de woordvoerder(s).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173140279
We weten nu dus hoe het is als er een nazi-sympathisant in het Witte Huis zit. Vooral zo doorgaan, Trump. Hoop dat de hele wereld zich in dat geval van de VS afkeert, te beginnen de EU.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 17:39:20 #292
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173140298
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zo werkt dit natuurlijk niet. Dat citaat van zojuist dat ik hier postte was geen persoonlijke opvatting van de woordvoerder(s).
Als het een persoonlijke opvatting is, waarom zegt hij gewoon niet dat hij niks met die nazis te maken wil hebben? Waarom horen we dat hem dan niet zeggen?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173140303
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Nintex, is je account gehackt ;)?
Zoals ik duidelijk aan geef is het woord Nazi te snel en te vaak gevallen, maar als er daadwerkelijk Nazi's door de straten lopen mag je dat best benoemen.

Hoe hypocriet zou ik zijn als ik de Right Sector in Oekraine afwijs, maar dit goedkeur?

Het hele doel van de 'Trump' revolutie om het zo te noemen is minder overheidsbemoeienis, meer entrepeneurship, trots zijn op je succes, bold and daring etc. . De Nazi ideologie van eigendommen nationaliseren en sociale repressie staan daar haaks op. De echte Trump aanhangers willen juist verandering en terug naar het nationaal socialisme is geen verandering.

In Amerika is er natuurlijk nog het #MAGA verhaal. Hoe kun je het zijn van Trump supporter (love for the US and all it stands for) rijmen met het vereren van een Nazi vlag?
  maandag 14 augustus 2017 @ 17:40:21 #294
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173140326
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:39 schreef Puddington het volgende:

[..]

Als het een persoonlijke opvatting is, waarom zegt hij gewoon niet dat hij niks met die nazis te maken wil hebben? Waarom horen we dat hem dan niet zeggen?
Geen idee. Maar mijn punt is duidelijk, denk ik? Moet ik dit nog verder voor je toelichten?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 17:41:49 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173140359
Er is geen Trump de persoon. Alleen nog Trump de Potus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173140367
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Oja, nazi's en white supremacists zijn inderdaad niet hetzelfde als conservativs of Republicans.
Hij heeft het afgewezen en in het verleden ook al eens. Aan de ene kant snap ik dat hij onderwerp liever niet ter sprake laat komen, omdat zijn woorden nog wel eens verdraaid worden. Aan de andere kant moet de president van de 'klare taal' toch wel met een betere afwijzing kunnen komen dan 'there's violence on all sides'.

Het speechje was sowieso niet heel sterk. Mijn vermoeden is dat ze iets te snel naar buiten wilden komen met een statement wat nog niet helemaal goed was en Trump er een beetje omheen geimproviseerd heeft.
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 17:43:32 #297
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173140400
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij heeft het afgewezen en in het verleden ook al eens. Aan de ene kant snap ik dat hij onderwerp liever niet ter sprake laat komen, omdat zijn woorden nog wel eens verdraaid worden. Aan de andere kant moet de president van de 'klare taal' toch wel met een betere afwijzing kunnen komen dan 'there's violence on all sides'.

Het speechje was sowieso niet heel sterk. Mijn vermoeden is dat ze iets te snel naar buiten wilden komen met een statement wat nog niet helemaal goed was en Trump er een beetje omheen geimproviseerd heeft.
Het was uren nadat die auto die menigte had neergemaaid dat hij met dat statement kwam. Genoeg tijd, dacht ik zo. Paul Ryan en verdomme zijn eigen dochter waren eerder.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_173140444
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij heeft het afgewezen en in het verleden ook al eens. Aan de ene kant snap ik dat hij onderwerp liever niet ter sprake laat komen, omdat zijn woorden nog wel eens verdraaid worden. Aan de andere kant moet de president van de 'klare taal' toch wel met een betere afwijzing kunnen komen dan 'there's violence on all sides'.

Het speechje was sowieso niet heel sterk. Mijn vermoeden is dat ze iets te snel naar buiten wilden komen met een statement wat nog niet helemaal goed was en Trump er een beetje omheen geimproviseerd heeft.
Het is niet alsof hij geen kans kreeg hè. Hij hoeft alleen maar te zeggen dat hij nazi's veroordeelt en iedereen was tevreden. Maar nee hoor.

  Overall beste user 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 17:45:23 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173140450
Hij is duidelijk een slechte president.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')