abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173138160
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In jouw bubble zal je dat nieuws inderdaad niet tegenkomen.
Dan moet het voor jou toch heel makkelijk zijn om een fatsoenlijke bron te geven.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:03:44 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138193
Ik heb het gisteren al gezegd dat de vergunningen, het optreden van de politie en de rol van de burgemeester gaan een dingetje worden in het onderzoek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173138226
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Laatste nieuws wat ik heb gelezen lijkt het te gaan om een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven. Aldus ooggetuigen en bronnen bij de politie.
Ja, dat had Taylor Lorenz getweet (inmiddels verwijderd, maar zijn in dat topic in NWS nog te vinden). Een tweet later gaf aan dat dat een statement was van agenten die niet ter plaatse waren en het filmpje nog niet gezien hadden.

quote:
Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
Dan heb je die filmpjes ook niet bekeken, neem ik aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173138235
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan moet het voor jou toch heel makkelijk zijn om een fatsoenlijke bron te geven.
De gestoorde jongen was gewoon een nazi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173138238
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:03 schreef dellipder het volgende:
Ik heb het gisteren al gezegd dat de vergunningen, het optreden van de politie en de rol van de burgemeester gaan een dingetje worden in het onderzoek.
Volgens mij zit Sessions er al bovenop inderdaad.
Politie begeleide vertrekkende mensen in single-file langs een groep knuppel hanterende anti-fa terroristen... en deed niks toen dit op geweld uit liep.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:07:07 #108
192592 SureD1
------------------------------
pi_173138258
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, van het weekend in Charlottesville is een terroristische aanslag geweest.
Ik refereer aan geschiedenis van de Democrats. Dit zijn twee verschillende zaken.
Die democraten hebben weinig meer met hedendaagse democraten te maken, en die geschiedenis is bij iedereen met meer dan drie hersencellen in zijn hoofd gevoegelijk bekend. We hebben het hier over een Republikeinse president die weigert expliciet afstand te nemen van een aanslag gepleegd door een nazi - die zich nota bene zo kleden als Trump. Een president die jij over het algemeen verdedigt hier...
pi_173138276
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, dat had Taylor Lorenz getweet (inmiddels verwijderd, maar zijn in dat topic in NWS nog te vinden). Een tweet later gaf aan dat dat een statement was van agenten die niet ter plaatse waren en het filmpje nog niet gezien hadden.

[..]

Dan heb je die filmpjes ook niet bekeken, neem ik aan.
Was inderdaad van Taylor Lorenz.
Ik heb enkel het filmpje gezien waarbij de auto het publiek in rijdt, erg naar om te zien :{
Filmpje zelf is verder niet veel te zien mbt de aanleiding e.d.

Zijn er nog andere filmpjes dan?
pi_173138277
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je laat foto's zien van de geschiedenis van de Democrats.
:')

Dus toch, tis allemaal de schuld van de democrats. :') :')

Ik laat foto's zien van het verleden van VS. Een heel recent verleden waar menigeen met verlangen aan terug denkt. Wat er afgelopen weekend gebeurde is een perfect voorbeeld daarvan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:09:27 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138315
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Politie begeleide vertrekkende mensen in single-file langs een groep knuppel hanterende anti-fa terroristen... en deed niks toen dit op geweld uit liep.
Vergunningen waren verstrekt voor locaties aan weerszijden van het park en wat ik ervan heb begrepen was het eigenlijke event, dat om 12.00 uur zo plaatsvinden om 11.30 door de autoriteiten afgelast. Toen waren er al mensen in het park verzameld.
Redelijk roekeloos als dit inderdaad de feiten zijn geweest.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:09:34 #112
192592 SureD1
pi_173138319
quote:
12s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Van wie denk je dat Leopold 2 het geleerd had?

[..]

Ik heb er geen probleem mee om te zeggen dat Nederland een paar pikzwarte bladzijden in haar geschiedenis heeft. De slavenhandel, Coen, Heutz in Atjeh, politionele acties, etc...
pi_173138322
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die democraten hebben weinig meer met hedendaagse democraten te maken, en die geschiedenis is bij iedereen met meer dan drie hersencellen in zijn hoofd gevoegelijk bekend. We hebben het hier over een Republikeinse president die weigert expliciet afstand te nemen van een aanslag gepleegd door een nazi - die zich nota bene zo kleden als Trump. Een president die jij over het algemeen verdedigt hier...
Volgens mij heeft Trump zich toch uitgesproken tegen geweld? Of heb ik het mis? :?
pi_173138338
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb enkel het filmpje gezien waarbij de auto het publiek in rijdt, erg naar om te zien :{

Je hebt dat filmpje gezien en kwam toen tot de conclusie dat de beste jongen een beetje bang was en uit paniek heeft gehandeld?

Juist.
pi_173138345
quote:

[..]

Als je dat filmpje kijkt heeft het met
quote:
Laatste nieuws wat ik heb gelezen lijkt het te gaan om een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven. Aldus ooggetuigen en bronnen bij de politie.
allemaal maar weinig te maken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173138352
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Trump zich toch uitgesproken tegen geweld? Of heb ik het mis? :?
The Daily Stormer was in ieder geval zeer content met de woordkeuze van de POTUS.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:10:59 #117
192592 SureD1
pi_173138363
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die gast staat op meerdere foto's met zijn helmpje en zijn triplex schild met runes er op...
pi_173138386
quote:

[..]

Het eerste filmpje is meer een reactie op je eerdere post waarin je weer suggereert dat Antifa met geweld begint, wat aantoonbaar onzin is.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:11:53 #119
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138392
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Je mag je hele riedel blijven opvoeren, dat is prima.
Ik vind daarentegen wel dat je de geschiedenis feitelijk moet weergeven, dus niet in het verband van vandaag zou moet opvoeren temeer dit de geschiedenis van de Democrats is geweest.
Crooked Hillary
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:12:17 #120
192592 SureD1
pi_173138397
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Troll een ander - ik hap niet... we krijgen nog excuses van je over die vuiligheid van 4chan die je hier kwam postten... moet ik je quote terughalen om je geheugen op te frissen?
pi_173138403
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeer kwalijk als dit waar is.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:13:06 #122
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138415
quote:
13s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')

Dus toch, tis allemaal de schuld van de democrats. :') :')

Ik laat foto's zien van het verleden van VS. Een heel recent verleden waar menigeen met verlangen aan terug denkt. Wat er afgelopen weekend gebeurde is een perfect voorbeeld daarvan.
Je probeert dit in het verband te trekken met de gebeurtenissen van vandaag. Dit is een feitelijk onjuiste weergave van de geschiedenis.
Crooked Hillary
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:13:43 #123
192592 SureD1
pi_173138427
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je mag je hele riedel blijven opvoeren, dat is prima.
Ik vind daarentegen wel dat je de geschiedenis feitelijk moet weergeven, dus niet in het verband van vandaag zou moet opvoeren temeer dit de geschiedenis van de Democrats is geweest.
Die geschiedenis is gevoegelijk bekend, dank je.
pi_173138428
Hier een filmpje van de aanval van boven, gefilmd met een drone:

Ziet er inderdaad erg uit als
quote:
een man die ingesloten was door anti-fa en op de vlucht was omdat hij vreesde voor zijn leven
. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173138430
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt dat filmpje gezien en kwam toen tot de conclusie dat de beste jongen een beetje bang was en uit paniek heeft gehandeld?

Juist.
Koos, je moet beter leren lezen.
Mijn conclusie had ik getrokken uit ooggetuigen en politieverklaringen.
Het filmpje zelf laat niet veel zien (eigenlijk zelfs helemaal niks) over de aanleiding.
pi_173138444
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

The Daily Stormer was in ieder geval zeer content met de woordkeuze van de POTUS.
Geen idee wat The Daily Stormer is en waarom dat relevant zou moeten zijn.
pi_173138447
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Koos, je moet beter leren lezen.
Mijn conclusie had ik getrokken uit ooggetuigen en politieverklaringen.
Het filmpje zelf laat niet veel zien (eigenlijk zelfs helemaal niks) over de aanleiding.
Verklaringen van agenten die niet aanwezig waren bij het incident en ook geen filmpjes hadden gezien.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:14:52 #128
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138450
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die geschiedenis is gevoegelijk bekend, dank je.
Blijkbaar niet, want als ik wijs dat dit de geschiedenis is van de Democrats valt dit weer uiterst gevoelig en wordt er geframed dat ik de terroristische aanslag probeer te bagatelliseren.
Crooked Hillary
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:15:28 #129
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173138461
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Overigens zei iemand zaterdag of ik ook mijn ongelijk zou durven toegeven als bleek dat ik ernaast zou zitten toen ik zei dat de bestuurder volgens 4chan een anti-trumper was. Kan de post echter niet meer vinden, waarschijnlijk verwijderd.

Bij deze geef ik mijn ongelijk toe. 4chan zat er naast, ze hadden de vorige eigenaar van de auto opgespoord. En dus zat ik er ook naast.

Ik heb ook gelezen dat het om een rechts-extremist zou gaan en dat dit een bewuste actie is geweest, echter heb ik daar tot nu toe geen enkel bewijs voor gezien.
Zucht. Eerst zeg je 'netjes' dat ij (lees 4Chan) ernaast zat, en vervolgens handelde de man uit noodweer.

Een nazi die uit noodweer ... laat maar.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173138465
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je probeert dit in het verband te trekken met de gebeurtenissen van vandaag. Dit is een feitelijk onjuiste weergave van de geschiedenis.
Nee. Dit is jouw persoonlijke interpretatie van de geschiedenis. Racisme is racisme. Punt.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173138469
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zeer kwalijk als dit waar is.
Je weet het niet inderdaad, wie weet sloeg hij hier gewoon een vliegje weg:

pi_173138471
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou nou, niet meteen met zulke beschuldigingen aankomen.

Hij is een gewone rechtse jongeman.
pi_173138478
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geen idee wat The Daily Stormer is en waarom dat relevant zou moeten zijn.
Jij was blijkbaar zeer verheugd met de woordkeuze van Trump. Daarin sta je niet alleen, want The Daily Stormer, het lijfblad van Stormfront, was het daar roerend mee eens. Deze nazi's voelden zich gesterkt door de woorden van Trump omdat hij zich niet expliciet uitsprak tegen deze nazivlag-zwaaiende kankerhonden.
pi_173138480
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Troll een ander - ik hap niet... we krijgen nog excuses van je over die vuiligheid van 4chan die je hier kwam postten... moet ik je quote terughalen om je geheugen op te frissen?
Haal de quote maar terug ^O^
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:16:33 #135
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138489
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Dit is jouw persoonlijke interpretatie van de geschiedenis. Racisme is racisme. Punt.
Nee. geschiedenis is feitelijk. Niet wat jij of ik ervan denken dat er misschien zou kunnen zijn gebeurd.
Feiten.
Crooked Hillary
pi_173138505
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, want als ik wijs dat dit de geschiedenis is van de Democrats valt dit weer uiterst gevoelig en wordt er geframed dat ik de terroristische aanslag probeer te bagatelliseren.
Nee, de reden waarom er op je posts zo wordt gereageerd is omdat je nu krampachtig aan wilt tonen dat racisme exclusief iets is van de democratische partij.
pi_173138521
quote:
Ik heb nergens beweerd dat Anti-fa weer begon met geweld.
Anti-fa is echter wel een gewelddadige instelling, dat valt niet te ontkennen, en in mijn ogen even verwerpelijk als die neonazi mafkezen. (soms ook dezelfde mensen overigens, anti-fa is al betrapt op het zich voordoen als neo-nazi's met hitlergroeten en hakenkruizen om zo de boel op te naaien, maar dat is een andere discussie)

Filmpjes kan ik momenteel nog niet kijken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:18:46 #138
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138528
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, de reden waarom er op je posts zo wordt gereageerd is omdat je nu krampachtig aan wilt tonen dat racisme exclusief iets is van de democratische partij.
Je bent aan het raden, terwijl ik de motivatie meerdere keren uiteen gezet..
Crooked Hillary
pi_173138535
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Vergunningen waren verstrekt voor locaties aan weerszijden van het park en wat ik ervan heb begrepen was het eigenlijke event, dat om 12.00 uur zo plaatsvinden om 11.30 door de autoriteiten afgelast. Toen waren er al mensen in het park verzameld.
Redelijk roekeloos als dit inderdaad de feiten zijn geweest.
Dat mag dan Glen Conrad (federal judge) aangerekend worden, die het plan van het gemeentebestuur om de rally te verplaatsen ivm de veiligheid vrijdagavond op het laatste moment torpedeerde.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173138537
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. geschiedenis is feitelijk. Niet wat jij of ik ervan denken dat er misschien zou kunnen zijn gebeurd.
Feiten.
Weer zo'n zelf verklaarde 'historicus' die even denkt te weten waar feiten beginnen en ophouden. Troll ben je ook.
pi_173138541
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Feiten.
Lees eens een boekje over geschiedfilosofie. Lorenz of zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2017 16:20:44 ]
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:19:31 #142
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138542
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Anti-fa is echter wel een gewelddadige instelling, dat valt niet te ontkennen, en in mijn ogen even verwerpelijk als die neonazi mafkezen. (soms ook dezelfde mensen overigens, anti-fa is al betrapt op het zich voordoen als neo-nazi's met hitlergroeten en hakenkruizen om zo de boel op te naaien, maar dat is een andere discussie)

Filmpjes kan ik momenteel nog niet kijken.
Antifa en BLM zijn zeer gewelddadige groeperingen.
Crooked Hillary
pi_173138552
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je bent aan het raden, terwijl ik de motivatie meerdere keren uiteen gezet..
Nee. Je bent aan het whataboutism nu.
pi_173138603
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
Hier een filmpje van de aanval van boven, gefilmd met een drone:

Ziet er inderdaad erg uit als

[..]

. :')
Toch ff snel deze gekeken, want goed overzicht en geen plotse gorige details.... alleen zie ik hier nergens de auto van de dader, misschien kijk ik verkeerd, maar was toch een dodge challenger? Die zie ik hier niet in terug. :?
pi_173138618
En mensen die lopen te klagen over het politieoptreden; als het een demonstratie was geweest van BLM dan was de politie zo uitgerust en vlogen de traangasgranaten en rubber kogels in het rond:

maandag 14 augustus 2017 @ 16:23:36 #146
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138627
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat mag dan Glen Conrad (federal judge) aangerekend worden, die het plan van het gemeentebestuur om de rally te verplaatsen ivm de veiligheid vrijdagavond op het laatste moment torpedeerde.
Ik weet niet of dit waar is. En wie verantwoordelijk wordt gehouden.
Ik denk wel dat een diepgaand onderzoek verstandig is.

Hopelijk worden de vergunningen voor de freespeech event van aankomende zaterdag doordacht uitgegeven.
ik zou zeggen BLM en Antifa op een andere dag. Niet in dezelfde buurt van dit evenement.
Crooked Hillary
pi_173138631
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

maandag 14 augustus 2017 @ 16:25:24 #148
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173138671
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Lees eens een boekje over geschiedfilosofie. Lorenz of zo.
Oké, punt gemaakt.
Maar over dit specifiek onderwerp en in e context waarin het werd geframed hoef je niet veel over te filosoferen.
Crooked Hillary
pi_173138675
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Toch ff snel deze gekeken, want goed overzicht en geen plotse gorige details.... alleen zie ik hier nergens de auto van de dader, misschien kijk ik verkeerd, maar was toch een dodge challenger? Die zie ik hier niet in terug. :?
Staat in het eerste shot onder het gebouw, dus die kan je niet zien. Hij reed achterop twee andere auto's en is daarna achteruit er vandoor gegaan. In het tweede shot is hij al weg.
pi_173138702
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit waar is. En wie verantwoordelijk wordt gehouden.
Ik denk wel dat een diepgaand onderzoek verstandig is.

Hopelijk worden de vergunningen voor de freespeech event van aankomende zaterdag doordacht uitgegeven.
ik zou zeggen BLM en Antifa op een andere dag. Niet in dezelfde buurt van dit evenement.
Judge Allows Weekend Rally of White Nationalists in Virginia

quote:
A federal judge has ordered a Virginia city to allow a weekend rally of white nationalists and other extremists to take place at its originally planned location downtown.U.S. District Judge Glen Conrad granted a preliminary injunction Friday in a lawsuit filed against Charlottesville by right-wing blogger Jason Kessler.

Kessler organized the Saturday rally to protest Charlottesville's decision to remove a statue of Confederate Gen. Robert E. Lee from Emancipation Park.

The city announced earlier this week that the rally must be moved out of Emancipation Park to a larger one, citing safety reasons. The rally and counter-protests are expected to draw thousands of people.

Kessler sued, saying the change was a free speech violation.

The city said in a statement that it would abide by the judge's decision.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_173138713
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Leuk dat je het quote.
Dan kun je goed zien dat ik het nergens beweerde dat anti-fa begon.

Wat ik zeg, en dat kon je zelf lezen natuurlijk, is dat anti-fa klaar stond om vertrekkende mensen met knuppels te bewerken en dat de politie ze er actief naartoe begeleide.

Vertrekkende mensen.... je weet wel, demonstratie (en het geweld, van beide kanten) is al een tijdje bezig en mensen hebben er genoeg van of willen er niks mee te maken hebben en willen vertrekken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 16:28:10 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173138721
we zitten alweer in ee nieuwe news cycle dacht ik...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173138724
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Staat in het eerste shot onder het gebouw, dus die kan je niet zien. Hij reed achterop twee andere auto's en is daarna achteruit er vandoor gegaan. In het tweede shot is hij al weg.
Aanleiding is dus niet te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')