abonnement Unibet Coolblue
pi_128340097
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128340291
Haha viz in een tutu :D Maar serieus ik heb vroeger op ballet gezeten... :@ tot mijn 6e ofzo. Volgens mij was het meer een idee van mijn moeder. Als ik het nu mensen vertel kunnen ze het niet voorstellen.

Lekker effectieve avond: tas ingepakt, huis gepoetst, naar de sportschool geweest en op de terugweg op de fiets een boot verkocht :D
Dus nu heb ik genoeg gedaan vandaag en kan ik gaan slapen :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:12:54 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128340327
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat is het mooie van push-ups, hoef je geen mat voor neer te leggen.

Heb drinken ingeschonken, handdoeken in wasmand gemieterd, en 24 push-ups gedaan (ging voor 30 maar Beetle deed lastig, kattekont in de neus helpt niet) voordat ik dit postte.

Anders de bedrand-tip gebruiken? hoef je niet tot de grond ^O^
Bedrand? :o Ik kan alleen een beetje vanaf de knietjes he, en ik ben een mietje en de kale grond doet dan zeer :+ Maarja het is wel goed. Net als dips vanaf tafelrandjes enzo.

*mental image van Quentin Blake-achtige tekening van V1z-achtige dude in jurk met Haar* :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128340447
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bedrand? :o Ik kan alleen een beetje vanaf de knietjes he, en ik ben een mietje en de kale grond doet dan zeer :+ Maarja het is wel goed. Net als dips vanaf tafelrandjes enzo.

*mental image van Quentin Blake-achtige tekening van V1z-achtige dude in jurk met Haar* :D
Aanrecht kan ook. Is nog lichter eigenlijk. Het enige waar je goed op moet letten is dat je je rug en benen recht houdt. Dus niet met je kont in de lucht steekt.
pi_128340572
Hehehe, ik heb ook van die rare knieen die het niet tof vinden als ik mn pushups niet op een matje doe. :D Je bent niet de enige Maria! :D

En, even ter informatie, vandaag niet gesnaaid!
Had na het eten nog trek en ben toen maar naar de supermarkt gaan wandelen om kwark te halen. En slagroom voor de taarten die ik morgen moet gaan bakken. Maar niet gesnaaid dus.

Dat maakt de eindstand:
O: flinke bak kwark met wat havermout, lepeltje honing en wat walnoten
B: Half uurtje fietsen
L: 3 boterhammen, 2 met jamon serrano, 1 met jonge kaas
T: plakje roggeknar
D: stamppot broccoli met zoete aardappel + griekse vega burger
B: op en neer naar de supermarkt wandelen.

Goede topictitel overigens! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:21:26 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128340754
Had ook nog trek
T. Een wortel, veel thee en 2boterhammen met pindakaas en nutella
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128340908
Ik moet eigenlijk nog kwark of tonijn eten. Niet zoveel trek meer..
Mijn D was al een salade nicoise met 250 gram tonijn. Na trainen heb ik al 2 bananen gegeten, maar wat eiwitten moeten denk ik nog wel.

Wat wel raar was vandaag: ik kan veel meer pushen als ik minder rusttijd tussen de setjes en oefeningen hou. Sneller achter elkaar door rammen. Komt dat door hoger in hartslag ofzo?
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:26:29 #8
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128341000
Ik vind het leuk, jongens op ballet. Denk dat dat ook wel goed is voor een soepel lichaam?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:27:40 #9
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128341071
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik heb ook van die rare knieen die het niet tof vinden als ik mn pushups niet op een matje doe. :D Je bent niet de enige Maria! :D

En, even ter informatie, vandaag niet gesnaaid!
Had na het eten nog trek en ben toen maar naar de supermarkt gaan wandelen om kwark te halen. En slagroom voor de taarten die ik morgen moet gaan bakken. Maar niet gesnaaid dus.

Dat maakt de eindstand:
O: flinke bak kwark met wat havermout, lepeltje honing en wat walnoten
B: Half uurtje fietsen
L: 3 boterhammen, 2 met jamon serrano, 1 met jonge kaas
T: plakje roggeknar
D: stamppot broccoli met zoete aardappel + griekse vega burger
B: op en neer naar de supermarkt wandelen.

Goede topictitel overigens! *O*
idem hier.

Kunnen 'normale' mensen wel zonder matje dan? :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:28:57 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128341139
Billy Elliot van het Slankietopic! *O* Nee leuk toch! :Y

Kont in de lucht is my nemesis :') :D Bij planken steekt er altijd wel wat uit, of het nu bips is of buikje oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128341144
Push ups zonder matje? Waarom niet?

Dan nog steeds maar een stuk of 3, maar toch. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:34:17 #12
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128341393
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef Goodbye het volgende:
Push ups zonder matje? Waarom niet?

Dan nog steeds maar een stuk of 3, maar toch. :')
ik heb te puntige knieën, doet au.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128341803
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vind het leuk, jongens op ballet. Denk dat dat ook wel goed is voor een soepel lichaam?
Mwah, weet niet of ik soepeler ben. Heb wel goede balans, maar dat kan ook door surfen komen.
Bij wat voetbalvrienden sta ik bekend als de tank, dus er is weinig gracieus meer van over denk ik :D
pi_128342124
Mijn vriendje heeft gewoon als avondeten een pizza en 3/4e zak kroepoek gegeten _O- echt jezus wat een gast.

Ik he gebodybalanced en ik vond het lekkerrrr!!
pi_128342286
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft gewoon als avondeten een pizza en 3/4e zak kroepoek gegeten _O- echt jezus wat een gast.

Ik he gebodybalanced en ik vond het lekkerrrr!!
Dat is best gevarieerd, nog uit 2 keukens ook!
pi_128342387
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat is best gevarieerd, nog uit 2 keukens ook!
Verder issie wel lief gelukkig en hij vond mijn eten ook heel lekker maar donderdag is zijn pizza dag :').
pi_128342585
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Verder issie wel lief gelukkig en hij vond mijn eten ook heel lekker maar donderdag is zijn pizza dag :').
Hij kwam bij mij over als leuke kerel :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Billy Elliot van het Slankietopic! *O* Nee leuk toch! :Y

Kont in de lucht is my nemesis :') :D Bij planken steekt er altijd wel wat uit, of het nu bips is of buikje oO<
Die film staat in m'n top 10
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 27 juni 2013 @ 23:20:07 #18
70532 loveli
N
pi_128343737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik heb te puntige knieën, doet au.
Tenen gebruiken ipv knieën, opgelost.
crap in = crap out
  donderdag 27 juni 2013 @ 23:22:36 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128343875
Kniebeschermers om.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128344752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:24 schreef the85mc het volgende:
Ik moet eigenlijk nog kwark of tonijn eten. Niet zoveel trek meer..
Mijn D was al een salade nicoise met 250 gram tonijn. Na trainen heb ik al 2 bananen gegeten, maar wat eiwitten moeten denk ik nog wel.

Wat wel raar was vandaag: ik kan veel meer pushen als ik minder rusttijd tussen de setjes en oefeningen hou. Sneller achter elkaar door rammen. Komt dat door hoger in hartslag ofzo?
Dat idee heb ik ook wel eens dat ik wat meer kracht krijg na wat setjes achter elkaar. Ik doe altijd 3 rondjes achter elkaar en mijn kracht lijkt dat toe te nemen. Als ik de oefeningen los doe is het zwaarder.

Zo bijna alle was weggewerkt (echt heel veel) boodschappen gedaan, auto weggebracht. Vriendin geholpen met haar gastouderkindjes. En zo naar bed. Morgenochtend de rest en zondag aan de poets voor de openhuizenavond. Weet nog steeds mijn rooster niet voor volgende week. Baal ik enorm van, zo kan ik echt niets plannen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 00:02:29 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128346369
O: zoute stokjes, roggebrood met haring, melbatoastjes met zelfgemaakte eiersalade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128346521
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
O: zoute stokjes, roggebrood met haring, melbatoastjes met zelfgemaakte eiersalade
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128346843
Knie push-ups doe ik met een dubbelgevouwen doek of dubbel matje onder m'n knieën, anders doet 't pijn! :') :@

Uit eten was heerlijk O+ 2 pints bier op, en wat poppadums vooraf en als hoofd hadden we ieder een naan en daarbij samen 2 hoofdgerechten en een bijgerecht. En dat was écht ruim genoeg :%

Lekker lang gezeten en zitten ouwehoeren O+ en nu zo lekker slapen! Bedankt allemaal nog voor de lieve feli's O+
Ja doei.
pi_128347059
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
Knie push-ups doe ik met een dubbelgevouwen doek of dubbel matje onder m'n knieën, anders doet 't pijn! :') :@

Uit eten was heerlijk O+ 2 pints bier op, en wat poppadums vooraf en als hoofd hadden we ieder een naan en daarbij samen 2 hoofdgerechten en een bijgerecht. En dat was écht ruim genoeg :%

Lekker lang gezeten en zitten ouwehoeren O+ en nu zo lekker slapen! Bedankt allemaal nog voor de lieve feli's O+
Nog gefeliciteerd!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128347345
Zo genoeg geleerd over hoe ingewikkeld voortplanting is. Nu slapen; morgen falen ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? vrijdag 28 juni 2013 @ 00:36:09 #26
70532 loveli
N
pi_128347711
Bird meets bee - is het ingewikkelder dan dat?
crap in = crap out
  vrijdag 28 juni 2013 @ 00:37:02 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128347733
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:25 schreef Californium het volgende:
Zo genoeg geleerd over hoe ingewikkeld voortplanting is. Nu slapen; morgen falen ;(
Komt wel overeen met je je subscript :D
Niet zo negatief.. je kan het ! Slaap lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 28 juni 2013 @ 00:39:30 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128347803
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef loveli het volgende:
Bird meets bee - is het ingewikkelder dan dat?
Bird meets bird
Bee meets azijnpisser.

Trek je het een beetje Loveli?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128348260
Thuis!
Nu lekker in eigen bedje O+
pi_128349915
Mogge.

Dit is toch geen zomer :N.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128349958
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 04:21 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Dit is toch geen zomer :N.
Zomer doen we niet aan in nederland..
oh en moggûh
  vrijdag 28 juni 2013 @ 06:28:26 #32
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350026
Volgende week wordt het zomer :Y

Bron: nu.nl
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 06:30:16 #33
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350030
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft gewoon als avondeten een pizza en 3/4e zak kroepoek gegeten _O- echt jezus wat een gast.

Ik he gebodybalanced en ik vond het lekkerrrr!!
jij was niet thuis zeker? :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 07:02:05 #34
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128350110
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 06:28 schreef _Dido_ het volgende:
Volgende week wordt het zomer :Y

Bron: nu.nl
Ik mag het hopen, het is net herfst nu.
pi_128350133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef the85mc het volgende:
Haha viz in een tutu :D Maar serieus ik heb vroeger op ballet gezeten... :@ tot mijn 6e ofzo. Volgens mij was het meer een idee van mijn moeder. Als ik het nu mensen vertel kunnen ze het niet voorstellen.

Lekker effectieve avond: tas ingepakt, huis gepoetst, naar de sportschool geweest en op de terugweg op de fiets een boot verkocht :D
Dus nu heb ik genoeg gedaan vandaag en kan ik gaan slapen :)
:D

Jij droeg dus ook een tutu!

*O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128350163
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:25 schreef Californium het volgende:
Zo genoeg geleerd over hoe ingewikkeld voortplanting is. Nu slapen; morgen falen ;(
Mogguh! Heeft niemand dan meer slechte humor?
*iets over bijles geven mompelt*

Haha, geen tutu Aurum :)
pi_128350425
Morning!
Volgende week beter weer? Dat zou fijn zijn in de vakantie.

Ik ben ook weer klaar met mijn kop in het zand te steken want ik heb me net weer gewogen.
Mijn eerste doel is -5 in 3 a 4 maanden....
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:10:10 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128350483
Volgende week ga ik juist weer aan het werk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:13:21 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128350517
Werk. Moet er echt nog niet aan denken :X. Gelukkig pas september weer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:18:13 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128350559
He xm, zat nog even aan je te denken. Als jij je metabolisme een schop wilt geven zodat je in de toekomst meer kunt eten is dit het moment. Je lichaam moet zich nu toch omstellen. Meer eten dan je nu doet zou weleens zinvol kunnen zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:23:37 #41
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350600
Lijstje maar even :)

O: halve bak kwark met havermout en walnoten
T: twee sinaasappels
L: twee bth pindakaas
T: halve bak kwark met banaan
T: appel
D: geen idee, waarschijnlijk kliekjes
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128350653
Ik vind dat je meestal nogal veel fruit/suiker eet Dido! Misschien een idee om de laatste appel te vervangen met bijvoorbeeld wat groente en een gekookt eitje?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_128350683
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:23 schreef _Dido_ het volgende:
Lijstje maar even :)

O: halve bak kwark met havermout en walnoten
T: twee sinaasappels
L: twee bth pindakaas
T: halve bak kwark met banaan
T: appel
D: geen idee, waarschijnlijk kliekjes
Potver Dido, zit ik je in het vorige topic te -boks-en wegens lopen zonder verende zooltjes, boks je niet eens terug! :P
En maar zeuren dat Probje je zit te pesten, komt er verdorie iemand die je een hart onder de riem wil steken.. ~O>
(Geprobeerd topics terug te lezen, maar het was wel erg veel! :D)
Let me see you stripped down to the bone
pi_128350707
Maandag naar de huisarts. Zó stom van me, ik wéét dat je voor suikerwaarden nuchter moet zijn, maar ben zo gewend te ontbijten, dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb vanmorgen :')

Toch jammer van die missende tutu's bij de heren btw -O-
compact en kleverig.
pi_128350710
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Potver Dido, zit ik je in het vorige topic te -boks-en wegens lopen zonder verende zooltjes, boks je niet eens terug! :P
En maar zeuren dat Probje je zit te pesten, komt er verdorie iemand die je een hart onder de riem wil steken.. ~O>
(Geprobeerd topics terug te lezen, maar het was wel erg veel! :D)
Hoi minilot :).

Ik loop nog steeds met groot plezier op de sockwa's :Y!

Volgens mij loopt Dido niet barrevoets hoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:32:42 #46
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350723
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:27 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat je meestal nogal veel fruit/suiker eet Dido! Misschien een idee om de laatste appel te vervangen met bijvoorbeeld wat groente en een gekookt eitje?
ja dacht ik ook al toen ik het zag. Kan wel een sinaasappel weglaten. Kom niet meer thuis vandaag dus moet het even doen met wat ik heb :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:33:17 #47
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350733
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoi minilot :).

Ik loop nog steeds met groot plezier op de sockwa's :Y!

Volgens mij loopt Dido niet barrevoets hoor.
ik loop op schoenen met zero drop.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128350742
Ik vind het woord alleen zo raar! Sockwa.
Komt wellicht ook omdat ik steeds aan een jongen uit mn klas (basisschool) moet denken, die heette Kok Wah. :')
compact en kleverig.
pi_128350752
Fok-Fok-Fokcwa!
Oh, da's kennelijk met een C :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:34:41 #50
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350760
En sorry minilot! Verlate boks :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128350769
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik loop op schoenen met zero drop.
Oh, da's ook mooi! Hoe gaat het met je lopen, eigenlijk? Je bent weer begonnen met opbouwen toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128350790
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef Perruche het volgende:
eindstand:
D: gado gado: zelfgemaakte satesaus, 200 gr boontjes, komkommer, 4 grote champignons en gekookt ei, 30 gr kroepoek
Ik had ook gado gado gisteren! In mijn lijstje stond bami met garnalen en boontjes, maar dat was omdat ik dacht dat we voorafgaand aan de bios alleen tijd hadden voor het afhaalhoekje van de Maleisiër. We waren echter een uur te vroeg in Rotterdam dus toen zijn we maar aan een tafeltje geschoven.
Gado Gado besteld omdat op de kaart stond: pindasaus, eieren en boontjes, maar ik kreeg met toch een bord vol met dat én een berg tempeh! Zat er stampvol van. En leuk, want had nooit eerder tempeh op.

Lijstje vandaag:
O: (05:45 uur): Homemade pitten-en-zaden-'broodjes' met hummus en worteltjes
B: Kwartier fietsen
T/L: Kwart ananas
L/D: Rijst, groenten en tofu in gele curry (in de Efteling). Als het zo koud blijft daar ook een warme chocolademelk. :')
B: Paar uur in een pretpark lopen
Let me see you stripped down to the bone
pi_128350805
Ik ga zo de auto (de pick-up) wegbrengen voor een professionele poetsbeurt - mijn verjaardagskadootje voor mijn liefste.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128350820
Jup Dido, hoe gaat het ondertussen? We hadden al even met elkaar ge-DMd maar sindsdien geen update meer gezien. :)

quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoi minilot :).

Ik loop nog steeds met groot plezier op de sockwa's :Y!

Volgens mij loopt Dido niet barrevoets hoor.
Nee, maar ze is wel een sympathisantje. :)

Tof dat jij er nog steeds op loopt! Hoe gaat het qua verslijten? Ik heb er best veel op gelopen op scherpe, ongelijke bestrating enzo, maar tot nu toe geen enkel teken van slijtage. Nu heb jij er volgens mij wel veel meer op gelopen dan ik, dus ik ben wel benieuwd..
Loop je ook nog wel eens op je kaplaarzen? Ik vond dat zo'n tof beeld in mijn hoofd! O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:43:33 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128350855
Attent Sigme *O* houdt ie veel van zn pick-up?

Mini :D

Gisteren bij balance moest men als 'uitdaging' dat ene doen wat An laatst deed, voetjes op heupbreedte, door de knieen, handen ertussen op de grond en dan voeten van de grond terwijl je benen op je armen leunen :o ik vond het al heel wat om de juiste starthouding aan te nemen :+

Daarna ook armen onder benen door en ook op handen leunen, mn handen kregen in die positie niet veel grip :') :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128350862
Wat voor krachtoefeningen doen jullie?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:45:34 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128350881
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het woord alleen zo raar! Sockwa.
Komt wellicht ook omdat ik steeds aan een jongen uit mn klas (basisschool) moet denken, die heette Kok Wah. :')
het klinkt idd beetje "Eey shwa, wolla, sockwa" :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128350887
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Attent Sigme *O* houdt ie veel van zn pick-up?

Mini :D

Gisteren bij balance moest men als 'uitdaging' dat ene doen wat An laatst deed, voetjes op heupbreedte, door de knieen, handen ertussen op de grond en dan voeten van de grond terwijl je benen op je armen leunen :o ik vond het al heel wat om de juiste starthouding aan te nemen :+

Daarna ook armen onder benen door en ook op handen leunen, mn handen kregen in die positie niet veel grip :') :D
Sowieso stoer van jou en An.

Toen ik een paar weken uit het gips was en in het ziekenhuis een aantal balansoefeningen moest doen ben ik uitgelachen door de fysiotherapeut.

Zou niks voor mij zijn. Ik raak al uit balans als ik alleen al *denk* aan op 1 been staan. :')
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:50:23 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350947
Het gaat aardig met opbouwen, thx. Geen last meer van mn schenen maar merk verder wel dat het een behoorlijke overgang is en dat ik nog wat aan mn techniek moet sleutelen, dus ik doe heel rustig aan :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:53:10 #60
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128350991
Volgens mij is er weinig verschil tussen sockwas en vivobarefoot evo? Allebei zero drop, dus minimalistisch, alleen de evo's zijn meer schoen met zool met grip. Misschien ga ik nog wel eens voor Fivefingers want ik vind dat het grondgevoel beter kan.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128351024
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:44 schreef Gwniemand het volgende:
Wat voor krachtoefeningen doen jullie?
DL, SQ, BP, OHP, MP, BOR, LP, seated-row, DB fly's incline/decline, DB front-/side raises, lat pulldown, shrugs, lunges, close grip BP, pull up, push up enzovoort...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128351050
Morning!

wat een heerlijk zonnige dag! 8-)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 06:30 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

jij was niet thuis zeker? :P
Jawel ik zat ernaast *O*
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:58:19 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128351052
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:39 schreef minilot het volgende:
Jup Dido, hoe gaat het ondertussen? We hadden al even met elkaar ge-DMd maar sindsdien geen update meer gezien. :)

[..]

Nee, maar ze is wel een sympathisantje. :)

Tof dat jij er nog steeds op loopt! Hoe gaat het qua verslijten? Ik heb er best veel op gelopen op scherpe, ongelijke bestrating enzo, maar tot nu toe geen enkel teken van slijtage. Nu heb jij er volgens mij wel veel meer op gelopen dan ik, dus ik ben wel benieuwd..
Loop je ook nog wel eens op je kaplaarzen? Ik vond dat zo'n tof beeld in mijn hoofd! O+
lol ik ook. Ik dacht: hoe kan zij nu geen blessures krijgen zonder fatsoenlijke schoenen :? Maar nu snap ik het :P

Zijn sigme en jij ooit hiellanders geweest? Als je dat niet bent geweest is het wel makkelijker om over te stappen, denk ik. Hoelang heb jij eigenlijk over het opbouwen gedaan? Ik overweeg zondag een stukje blootsvoets te gaan doen voor het huis van mn ouders. Kan ik proberen dat gevoel ook in mn schoenen te krijgen :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:58:59 #64
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128351059
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef Perruche het volgende:
Morning!

wat een heerlijk zonnige dag! 8-)

[..]

Jawel ik zat ernaast *O*
haha :D met een afkeurende blik :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:59:11 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128351061
@Mini: Awww :D Da had ik ongeveer bij de podotherapeut toen ik gewoon LIEP. :') "wel een raar loopje he?" uh het zal :+ zo loop ik altijd o.O

Maareh ik ben 1x geweest en een mega stijve hark he :+ stoer volgt als ik ineens ook op mn hoofd kan staan bij wijze van :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128351066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

DL, SQ, BP, OHP, MP, BOR, LP, seated-row, DB fly's incline/decline, DB front-/side raises, lat pulldown, shrugs, lunges, close grip BP, pull up, push up enzovoort...
Ik bedoelde de vrouwen. ... -O-
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:00:17 #67
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128351075
Hoezo zon? :o
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:00:20 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128351079
Net yoga gedaan, maar nu ben ik misselijk. Toch teveel ontbeten ben ik bang.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:02:27 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128351120
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:18 schreef Tinkepink het volgende:
He xm, zat nog even aan je te denken. Als jij je metabolisme een schop wilt geven zodat je in de toekomst meer kunt eten is dit het moment. Je lichaam moet zich nu toch omstellen. Meer eten dan je nu doet zou weleens zinvol kunnen zijn.
Hmm echt? Nou zal eens kijken of ik daar tijd voor kan vinden :D. Wel een uur geleden al ontbeten! Hoera!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128351122
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Ik bedoelde de vrouwen. ... -O-
Zelfde oefeningen.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_128351127
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Ik bedoelde de vrouwen. ... -O-
Ashtanga yoga!

*nu op de mat gaat staan.

Maria: wat tof! Mij lukt hij ook nog steeds niet, maar ik spaar nu ook mijn polsen een beetje.
pi_128351142
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Ik bedoelde de vrouwen. ... -O-
Pump en als ik op hotel ben squats, lungen, opdrukken, bicep curl, overhead push press, tricep kickback row etc.

* Perruche nog meer termen googlen gaat
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:04:46 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128351151
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Ik bedoelde de vrouwen. ... -O-
Ik gebruik krachttermen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128351173
Nou, me wegen na een week last van m'n buik is in elk geval wél leuk :')

Bijna 2 kilo eraf.. :X
compact en kleverig.
pi_128351188
Ik ga zo ook even een rondje yoga doen, denk ik, last van m'n heup/lies! En daarna strijken, yay *O* :')

Vanavond wel lekker pizza eten :9

Lijstje wordt dan zoiets:

O - yoghurt/havermout/lijnzaad/rozijnen/pindakaas
B - yoga
L - roerei met ui/knof, champignons, lenteui, een rode paprika, snee speltbrood met roomboter erbij
T - tomatensalade met olie/azijn/basilicum
D - pizzaaaaa :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:12:42 #76
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128351286
Is yoga de nieuwe mode? Hoorde zaterdag op mn workshop ook al dat het een goede aanvulling kan zijn op hardlopen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128351445
het bestaat al jaren, maar wordt nu ontdekt door de Westerse wereld.

Pff, ik heb hoofdpijn. Heel mijn friggin nek zit vast }:|
Douchen heeft een beetje geholpen, maar ook niet meer dan dat. Gaat een lange dag worden zo :+

Vanaaf wel lekker naar die nieuwe Superman film. RQT O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128351483
Planning, soort van
O: 2 bth met kaas en komkommer
T: platte perzik, appel
L: overnight oats met banaan, 25 gr havermout, 10 gr van elk chia, boekweit en lijnzaad en kaneel
T: 250 gr rauwkostsaladeiets
D: bonenprut met wortel, courgette, tomaat, champignon. Dit in een wrap of met nachos, sowieso met creme fraiche (gemengde met kwark voor frisheid) en kaas uit de oven.

B: 40 minuten fietsen en misschien nog bodybalance, maar hooogstwaarschijnlijk niets.
pi_128351518
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef _Dido_ het volgende:
Zijn sigme en jij ooit hiellanders geweest? Als je dat niet bent geweest is het wel makkelijker om over te stappen, denk ik. Hoelang heb jij eigenlijk over het opbouwen gedaan?
Heel even maar. Ik was struikelend tot halverwege het Couch to 5k-programma gekomen en toen heb ik na die paar weken mijn schoenen weggegooid en ben ik er opnieuw mee begonnen. Stukjes van 60 seconden in het begin enzo. :)
Aangezien middenvoetlanding veel comfortabeler en makkelijker voelde dan haklanding op van die schoenen vol luchtkussens heb ik weinig tijd om te wennen nodig gehad. Ik had tot mijn negenentwintigste überhaupt nooit verder gehold dan een sprintje naar de bushalte, dus ik had niets om af te leren. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
@Mini: Awww :D Da had ik ongeveer bij de podotherapeut toen ik gewoon LIEP. :') "wel een raar loopje he?" uh het zal :+ zo loop ik altijd o.O
Ha! Is jouw podomeneer dezelfde kerel als mijn fysiotherapeut? Precies dezelfde reactie toen ik een stukje door de ziekenhuisgang moest lopen! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:29:41 #80
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128351550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:23 schreef _aurum_ het volgende:
het bestaat al jaren, maar wordt nu ontdekt door de Westerse wereld.

Pff, ik heb hoofdpijn. Heel mijn friggin nek zit vast }:|
Douchen heeft een beetje geholpen, maar ook niet meer dan dat. Gaat een lange dag worden zo :+

Vanaaf wel lekker naar die nieuwe Superman film. RQT O+
RQT?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:31:02 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128351582
@minilot: dat scheelt, dat je niks hoeft af te leren. Ik moest ook even snel voor de trein vanochtend en moest me echt bewust focussen op een goede landing :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Vis een optie? vrijdag 28 juni 2013 @ 09:41:29 #82
70532 loveli
N
pi_128351762
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
@minilot: dat scheelt, dat je niks hoeft af te leren. Ik moest ook even snel voor de trein vanochtend en moest me echt bewust focussen op een goede landing :P
Voor de trein? Is de machinist niet blij mee.
crap in = crap out
pi_128351960
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor de trein? Is de machinist niet blij mee.
Volkstuintjes dichtbij het spoor snap ik nog maar waarom ze ook gekkenhuizen er zo dichtbij hebben gebouwd is me nooit duidelijk geweest :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128352004
Hola, wordt het ineens druk op mijn werk.
Tot later allemaal en een fijne dag! :W
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:05:36 #85
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128352195
Werkze minilot! :* leuk dat je terug bent :Y

Volgens mij jokte Perr over de zon :{w
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128352330
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:05 schreef _Dido_ het volgende:
Werkze minilot! :* leuk dat je terug bent :Y

Volgens mij jokte Perr over de zon :{w
Ik deed alsof het zomer was bij gebrek aan beter :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:14:54 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128352358
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik deed alsof het zomer was bij gebrek aan beter :')
oh :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:20:45 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128352486
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Heel even maar. Ik was struikelend tot halverwege het Couch to 5k-programma gekomen en toen heb ik na die paar weken mijn schoenen weggegooid en ben ik er opnieuw mee begonnen. Stukjes van 60 seconden in het begin enzo. :)
Aangezien middenvoetlanding veel comfortabeler en makkelijker voelde dan haklanding op van die schoenen vol luchtkussens heb ik weinig tijd om te wennen nodig gehad. Ik had tot mijn negenentwintigste überhaupt nooit verder gehold dan een sprintje naar de bushalte, dus ik had niets om af te leren. :)

[..]

Ha! Is jouw podomeneer dezelfde kerel als mijn fysiotherapeut? Precies dezelfde reactie toen ik een stukje door de ziekenhuisgang moest lopen! :D
Mijne was gevestigd in Heerhugowaard geloof ik! :P

Zijn we samen deel van de Ministry of Silly Walks O+ 8-)

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128352506
Al dat gepiep over het weer altijd :')

Het is wel ook al heel mooi geweest he, ik ben niet bruin geworden van de regen iig :P
compact en kleverig.
pi_128352677
Doet hier/heeft iemand hier gedaan aan BKick?
Zag het gisteren in de sportschool toen ik klaar was met Zumba, maar het lijkt wel iets voor mensen met echt een goede conditie.
pi_128352788
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:12 schreef _Dido_ het volgende:
Is yoga de nieuwe mode? Hoorde zaterdag op mn workshop ook al dat het een goede aanvulling kan zijn op hardlopen.
Het is al zo lang in de mode dat het al weer uit de mode raakt geloof ik :')

Daarover gesproken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128352829
Het fijne van weer thuis zijn is toch wel O+ volkorenbrood O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:38:49 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128352915
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is al zo lang in de mode dat het al weer uit de mode raakt geloof ik :')

Daarover gesproken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slangenmademoiselle! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128353047
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al dat gepiep over het weer altijd :')

Het is wel ook al heel mooi geweest he, ik ben niet bruin geworden van de regen iig :P
Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepen :{w
pi_128353127
Zij die vijf dagen per week werken zijn bleke kantoorklerkjes! Althans ik!
pi_128353214
Ik heb trek! }:|

Wel een lekkere L straks :9 4 bth rookworst met mosterd, forelfilet, garnalen, 2 plakken prosciutto crudo, 1/2 grapefruit, kiwi en melk...
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef anna82 het volgende:
Zij die vijf dagen per week werken zijn bleke kantoorklerkjes! Althans ik!
^ dit

1 weekend de zon gezien of zo

Maar ik vind dit weer wel fijn, lekker koel O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 28 juni 2013 @ 11:06:44 #97
70532 loveli
N
pi_128353694
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef anna82 het volgende:
Zij die vijf dagen per week werken zijn bleke kantoorklerkjes! Althans ik!
*blauwwitte benen meldt*
crap in = crap out
pi_128353878
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepen :{w
^^En boven de 15 graden heb ik ineens ook weer zin om te gaan hardlopen :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:14:09 #99
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128353917
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^En boven de 15 graden heb ik ineens ook weer zin om te gaan hardlopen :D
ik heb altijd wel zin in hardlopen oO<

Liever iets frisser dan warmer though.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:14:56 #100
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128353936
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepen :{w
alleen als ik moet werken :'(
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128355754
Op de website van action zie ik een pot stevia van 75 gram voor 1,59. Wel wat om te proberen om diepfriesfruitsmoothies te zoeten denk ik :)

[ Bericht 3% gewijzigd door MevrouwPuff op 28-06-2013 12:29:44 ]
pi_128357425
Lijstje:

O: omelet
S: grondoefeningen
T: 1/e bak kwark met pindakaas, 25 gr pure chocola
L: kip met ketchup, tomaatjes
T: havermoutshake
D: pasta met pepers en olie
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128357883
O: yoghurt met bosvruchten en bran flakes (afwisseling is voor mietjes)
T: banaan
L: tosti van volkorenbrood met geitenkaas en een plakje parmaham
T: 2 gekookte eitjes
D: restje spinaziequiche met een pilaf met yoghurt-kipfilet en wat rozijnen en saffraan
Ja doei.
pi_128357980
Planning:

O: 250 gram kwark & 40 gram muesli
T: aardbeien
L: 2 meergranen broodjes met filet americain
T: kersen
D: ??? iets met zilvervliesrijst
T: een wijntje (of twee)
pi_128358063
Sarabi: http://www.nigella.com/re(...)ed-chicken-pilaf-210

Zoiets ga ik vanavond maken met rijst dus :) niet moeilijk en als je er wat groenten bij doet prima weg te kanen! :9
Ja doei.
pi_128358993
Thnx voor alle steun nog! O+

En MoBlo een Phd plaats. Supertof! *O*

* Mufasa208 was het de afgelopen paar dagen zat.

Gister weer gesport, kuiten zijn verkrampt en ik kon mezelf tussen de legpress vandaan worstelen omdat ik het gewicht na 10 reps niet meer haalde. Was te gaar.

Vandaag laatste ochtend stage gehad. Nog even de Parkinson versie van Insanity training gegeven en nu thuis. Was wel leuk, maar... ik wil slapen. :z
pi_128359303
Ik kan ook wel een tukkie gebruiken :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128359432
Lepeltje-lepeltje? O+
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:32:06 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128359650
Zo. Koud in amsterdam zeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:37:36 #110
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128359824
Ik ga weer even te wandelen!
  vrijdag 28 juni 2013 @ 15:02:58 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128360657
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:24 schreef Mufasa208 het volgende:
Lepeltje-lepeltje? O+
:D Awww mannenliefde O+

Keelpijn is irritant, heb al veel honingdrop en thee met honing op maar helpt nie veel nog :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128360749
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan ook wel een tukkie gebruiken :O
Ik ben net wakker van mijn tukkie :P
pi_128361112
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:24 schreef Mufasa208 het volgende:
Lepeltje-lepeltje? O+
Oeh! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128361882
Vanavond bloemkoolcurry :9

Wel weer zin in echt pittig eten.
Gisteravond aten we tapas waarbij oa. pimentos de padron. Eentje zou heel heet zijn en de rest niet. Kwamen er niet uit, maar de baas van de zaak zei dat ie er toch echt in had moeten zitten. :P
Heerlijk gegeten daar trouwens. Eigenlijk de hele tijd wel O+
pi_128362124
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond bloemkoolcurry :9

Wel weer zin in echt pittig eten.
Gisteravond aten we tapas waarbij oa. pimentos de padron. Eentje zou heel heet zijn en de rest niet. Kwamen er niet uit, maar de baas van de zaak zei dat ie er toch echt in had moeten zitten. :P
Heerlijk gegeten daar trouwens. Eigenlijk de hele tijd wel O+
Dat klinkt goed allemaal :9 tapas O+
pi_128362476
Omdat Freud niet thuis is kan ik eindelijk eens een paar dagen dit boekje uitproberen:



Heb het al lang in huis, maar geen zin om een hele week, of een dag compleet verschillende dingen te koken.

Het is een programma waarbij je kunt detoxen door goed te eten en yoga oefeningen te doen. Ik ben nieuwsgierig, dus vandaag begonnen. Ik denk dat ik het ga doen tot maandagavond, als Freud terug komt, want een hele week de eerste keer vind ik wat overdreven.

Daarom apart lijstje:

T: water met citroensap
S: een uur en kwartier yoga
O: Couscouspap met kaneel, limoenrasp, honing en lijnzaad (niet geweldig)
L: groenten loempia dinges: een rijstvel met wortel, courgette, avocado, tauge, korriander, sesamolie. Met een tofu/mierikswortel en tamari dip. (Wel erg lekker).
T: smoothie van een gepelde sinaasappel, een halve gepelde limoen, een banaan en soyamelk
D: Zoete aardappel-pompoen-wortelsoep met peterselie en pompoenpitten. Zou meer dan een halve liter moeten worden. Ben benieuwd!

Verder kruidenthee en zulks
pi_128362690
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Sarabi: http://www.nigella.com/re(...)ed-chicken-pilaf-210

Zoiets ga ik vanavond maken met rijst dus :) niet moeilijk en als je er wat groenten bij doet prima weg te kanen! :9
Thanks! die bewaar ik :)
pi_128365320
Het is inmiddels vijf uur geleden sinds mijn garnalenexperiment en er is helemaal niets gebeurd! Ben wel blij dat mijn theorie over de oorzaak van mijn anafylactische shock reactie op de garnalen bleek te kloppen *) en ik kan dus gewoon garnalen blijven eten :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128365886
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef An24 het volgende:
Omdat Freud niet thuis is kan ik eindelijk eens een paar dagen dit boekje uitproberen:

[ afbeelding ]

Heb het al lang in huis, maar geen zin om een hele week, of een dag compleet verschillende dingen te koken.

Het is een programma waarbij je kunt detoxen door goed te eten en yoga oefeningen te doen. Ik ben nieuwsgierig, dus vandaag begonnen. Ik denk dat ik het ga doen tot maandagavond, als Freud terug komt, want een hele week de eerste keer vind ik wat overdreven.

Daarom apart lijstje:

T: water met citroensap
S: een uur en kwartier yoga
O: Couscouspap met kaneel, limoenrasp, honing en lijnzaad (niet geweldig)
L: groenten loempia dinges: een rijstvel met wortel, courgette, avocado, tauge, korriander, sesamolie. Met een tofu/mierikswortel en tamari dip. (Wel erg lekker).
T: smoothie van een gepelde sinaasappel, een halve gepelde limoen, een banaan en soyamelk
D: Zoete aardappel-pompoen-wortelsoep met peterselie en pompoenpitten. Zou meer dan een halve liter moeten worden. Ben benieuwd!

Verder kruidenthee en zulks
Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwe :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_128365977
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:47 schreef Novem het volgende:

[..]

Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwe :P
Goede vraag! Ik heb geen idee. Hij zit er ook alleen in op de eerste dag. Morgen ontbijt ik bijvoorbeeld met een fruit shake. Misschien om de overstap minder heftig te maken of zo? Dacht er ook nog even aan om hem te vervangen met mijn zelfgemaakte speltbrood, maar ik wilde het toch een kans geven. We zien wel :Y
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:57:55 #121
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128366182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is inmiddels vijf uur geleden sinds mijn garnalenexperiment en er is helemaal niets gebeurd! Ben wel blij dat mijn theorie over de oorzaak van mijn anafylactische shock reactie op de garnalen bleek te kloppen *) en ik kan dus gewoon garnalen blijven eten :o
zolang je maar geen asperine neemt :P

Wat een werk, An! :o

Ik zit op een bankje te rillen in het koude Friesland :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:57:57 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128366185
Oeh lekker eten allemaal ja! Tof.

Fijn dat het de garnalen niet waren.. wat dan wel dan?

Heb een stom lijstje

O: salade met tonijn en gekookt ei, beker melk, beschuit kaas
T's: appel, plakje cake
L: bruine bol met zoute haring, beschuit met aardbeien
T's 6 dropjes, cappuccino, halve kg aardbeien , kwartiertje rode bessen plukken en eten, nectarine
D: broccoli, roergebakken groentes, varkensfilet, gebakken aardappelen en een net geplukte kropsla met verse kruiden en yoghurtdressing
T: kwark, vla
zoute stokjes?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:40:24 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128367617
En heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel rabarber geplukt en gemaakt, lekker voor in de vriezer;

Heeeel veel aardbeien enzo... lekker *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128367672
Tentamens waarschijnlijk niet gehaald. Ging niet zo goed. Toen was ik blugh en heb ik een zakje zoutjes gehaald, waar ik misschien 2 handjes uit heb gegeten en de rest heeft O+ al weg. maar ook een grote bak aardbeien gehaald dus die ga ik straks nog even opeten.

Lijstje:
O: muesli met kwark
T: broodje met beetje brie, walnoten, sla
L: Dubbele boterham kaas
T: 2 handjes zoutjes
D: 1 flink bord met pasta (saus met spinazie, champs, rode saus)
T: veel aardbeien :9

Vind het een matig lijstje, maar goed. Morgen beter.

Maar goed nieuws: verhuisdozen zijn er (en nog beter: O+ is al fanatiek begonnen met inpakken :D) en datum voor afscheidsfeestje geprikt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Californium op 28-06-2013 18:47:52 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128368809
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef Californium het volgende:
Tentamens waarschijnlijk niet gehaald. Ging niet zo goed. Toen was ik blugh en heb ik een zakje zoutjes gehaald, waar ik misschien 2 handjes uit heb gegeten en de rest heeft O+ al weg. maar ook een grote bak aardbeien gehaald dus die ga ik straks nog even opeten.

Lijstje:
O: muesli met kwark
T: broodje met beetje brie, walnoten, sla
L: Dubbele boterham kaas
T: 2 handjes zoutjes
D: 1 flink bord met pasta (saus met spinazie, champs, rode saus)
T: veel aardbeien :9

Vind het een matig lijstje, maar goed. Morgen beter.

Maar goed nieuws: verhuisdozen zijn er (en nog beter: O+ is al fanatiek begonnen met inpakken :D) en datum voor afscheidsfeestje geprikt.
Waarom is het volgens jou een matig lijstje?
pi_128368826
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
En heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel rabarber geplukt en gemaakt, lekker voor in de vriezer;

Heeeel veel aardbeien enzo... lekker *O*
Ohwwwww lekker :9
pi_128369061
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Waarom is het volgens jou een matig lijstje?
Lijkt mij veel koolhydraten en te weinig groenvoer... Maar ik heb het niet geteld dus ik kan er naast zitten
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128369478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Californium het volgende:

[..]

Lijkt mij veel koolhydraten en te weinig groenvoer... Maar ik heb het niet geteld dus ik kan er naast zitten
Mjah, je had bij je L nog wat groenten kunnen doen, maar verder valt het mee hoor. Ik zou hem een voldoende ipv een matig geven. Zeker als je morgen de carbs en groenten een beetje compenseert, niets aan de hand.
pi_128369753
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, je had bij je L nog wat groenten kunnen doen, maar verder valt het mee hoor. Ik zou hem een voldoende ipv een matig geven. Zeker als je morgen de carbs en groenten een beetje compenseert, niets aan de hand.
Goed plan! Morgen weer boodschappen dag dus dat scheelt :) Thx!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128369853
Weet iemand hoe je jelly shots maakt maar dan in een pudding vorm?
Worry is a misuse of imagination
pi_128370754
Gewoon na het koken even laten koelen en dan de alcohol erbij :? Alcohol verdampt bij ~80 graden dus het moet niet al te heet zijn zodra je het toevoegt lijkt me. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:49:09 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128372248
Vandaag uit zus' tuin gehaald:
2 kropsla
bos peterselie, bos knoflookstengels, bos bieslook
2 kg aardbeien
2 kg rabarber
2 paprika's
kg rode bessen

Zo fijn O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:36:08 #133
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128374041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag uit zus' tuin gehaald:
2 kropsla
bos peterselie, bos knoflookstengels, bos bieslook
2 kg aardbeien
2 kg rabarber
2 paprika's
kg rode bessen

Zo fijn O+
heb jij een zus? :o
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128374437
Ik heb aan mijn lijstje toch nog een plak spelt zuurdesembrood met olijfolie gevoegd. Soep was lekker, maar niet genoeg.
pi_128374839
De kersen van de ap zijn lekker, zeker in turkse yoghurt :)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:57:55 #136
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128375019
Verse cake :9
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 22:10:15 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128375710
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:57 schreef _Dido_ het volgende:
Verse cake :9
Lekker!
Dan met een beetje bakkersroom, aardbeien en verse slagroom.. eventueel met m&m's :9

En een broer :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128376223
:o kijk ik op mijn bankrekening, is eindelijk het laatste hoofdstuk huizenverkoop rond: de levensverzekering is los gekomen. Lekker snel een stukje schuld afbetalen (en morgen een klein beetje shoppen O-) ) *O*
  Vis een optie? vrijdag 28 juni 2013 @ 23:31:11 #139
70532 loveli
N
pi_128379040
Nice!! Zomerkleren in de uitverkoop O+

Niet dat je er iets aan hebt :')
crap in = crap out
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:32:56 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128379113
Het is gewoon kutweer!

Oeh, alle afleveringen van masterchef australie 2013 aan het hengelen... Nu nog eens tijd vinden

Hoe is het loveli?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 28 juni 2013 @ 23:33:45 #141
70532 loveli
N
pi_128379151
Goed :s)
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 28 juni 2013 @ 23:34:14 #142
70532 loveli
N
pi_128379170
Hoewel ik me nu een beetje bezwaard ga voelen om het restant hazelnoottaart op te eten :')
crap in = crap out
pi_128379337
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef loveli het volgende:
Hoewel ik me nu een beetje bezwaard ga voelen om het restant hazelnoottaart op te eten :')
Niet bezwaard voelen, gewoon doen :9
pi_128379390
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef loveli het volgende:
Nice!! Zomerkleren in de uitverkoop O+

Niet dat je er iets aan hebt :')
Psies :+
pi_128379544
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Awww mannenliefde O+

Keelpijn is irritant, heb al veel honingdrop en thee met honing op maar helpt nie veel nog :')
Keelpijn is -O-

En mannenliefde... Man of Steel... Superman... Oef. :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:51:33 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128379913
Hazelnootschuim...

Pff wat ben ik vol! zoveel aardbeien, nectarine, avondeten, kwark, vla en zoute stokjes :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 00:14:01 #147
70532 loveli
N
pi_128380900
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Keelpijn is -O-

En mannenliefde... Man of Steel... Superman... Oef. :P
*doekje aangeeft*
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 00:23:09 #148
70532 loveli
N
pi_128381277
Pfff... Hard gewerkt vandaag. Wel op een leuke manier.
/omvalt
crap in = crap out
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:51:48 #149
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128382625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef loveli het volgende:
Pfff... Hard gewerkt vandaag. Wel op een leuke manier.
/omvalt
Je bed in dan maar?
pi_128385147
Mogge.

Het is alweer geen zomer. Geen zin in hardlopen in de miezer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128385216
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Het is alweer geen zomer. Geen zin in hardlopen in de miezer.
Ik ga nu ook. De miezer in dus -O- Koud hier.

Vriendin gaat vandaag op vakantie naar de zon, oh wat benijd ik haar!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 juni 2013 @ 06:28:24 #152
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128385219
Mogguh vroege vogels!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128385303
Nat geworden 8-) De wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128385312
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Nat geworden 8-) De wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
Toch goed dat je gegaan bent ^O^.
Ik ben in plaats van hardlopen maar een uurtje onder de zonnebank gegaan.
Nu gewandeld, beesten gevoerd en afwas gedaan, en dan ga ik zo maar eens een tripje naar Duitsland maken voor wat boodschappen. Kan ik vanmiddag van dat beloofde zonnetje genieten.

Ik ben elke dag van deze "zomer" blijer met de aanschaf van een olijfboomgaard :D. Over 6 weken maken we de koop definitief (ijs en weder dienende :P )
Bij het selecteren van een stuk grond heb ik nog wel aan jou gedacht, Isabeau. Je hoort daar geen verkeer. Niets.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128385323
O wat heerlijk, sigme O+ Ik loop hier een stuk in de buurt van een snelweg en het is er altijd druk. Vorige week was ik al om 5:30 klaar wakker en besloot alvast maar te gaan (ik loop voor mijn ontbijt). Snelweg? Druk. Er is dus eigenlijk een constante stroom van herrie in de buurt van ons huis. Binnen valt het wel mee natuurlijk, maar je hoort het al zodra er een raam open staat. (nu was er eigenlijk gewoon extra veel herrie, want ik hoorde veel motoren op weg naar Assen)

Zonnebank is heerlijk, ik kan nu ook wel wat zonwarmte (als het niet echt kan, dan maar nep) gebruiken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 juni 2013 @ 07:25:38 #156
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128385327
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 04:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Het is alweer geen zomer. Geen zin in hardlopen in de miezer.
Dat snap ik wel. Met dit soort weer heb ik ook geen zin om naar buiten te gaan.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 07:26:49 #157
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128385330
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Nat geworden 8-) De wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
hey, ook weer aan het lopen? ^O^
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 07:27:28 #158
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128385332
Ik heb honger maar ze slapen hier tot 9 uur en eerder mag ik er niet uit :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 07:28:20 #159
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128385335
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb honger maar ze slapen hier tot 9 uur en eerder mag ik er niet uit :')
Heb je ook niks eetbaars op je kamer?
pi_128385361
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb honger maar ze slapen hier tot 9 uur en eerder mag ik er niet uit :')
Pardon? :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128385366
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:26 schreef _Dido_ het volgende:

hey, ook weer aan het lopen? ^O^
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 juni 2013 @ 07:45:20 #162
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128385376
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen :7
Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?
pi_128385462
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:45 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?
Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.

Dan ga ik eens naar de sportschool fietsen voor een spinningles.

Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128385482
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Pardon? :').
^^
Dat doen ze toch bij kleine kinderen? :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:12:24 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128385483
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb honger maar ze slapen hier tot 9 uur en eerder mag ik er niet uit :')
Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:12:50 #166
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128385488
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.

Dan ga ik eens naar de sportschool fietsen voor een spinningles.

Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.
pi_128385567
Morgen allen! Wat zijn jullie vroeg wakker :O

En Dido :D Weet je zeker of die regel nog steeds van toepassing is? :+
pi_128385600
Mogge

Lijstje van gister:
O dubbele boterham pindakaas
L 2 dubbele boterhammen pindakaas
T appel
D bloemkoolcurry met kip, kokosmelk en rijst
T turkse yoghurt met kersen
pi_128385768
Mogge, spierpijn, koffie.

edit: en heel erg duf :')
pi_128385831
Mogguh! Drukke week gehad. Redelijk mee gelezen, maar lang niet alles..

vandaag Awakenings festival. Zal wel enorm modderig zijn. Luc gisteren naar mijn ouders gebracht. Raar om wakker te worden zonder baby in huis :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128385839
Mogge, lag er om vijf uur in en ben klaarwakker nu :')

Hoe vond je Men of steel Aurum?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:45:18 #172
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128386137
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Pardon? :').
:+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:51:32 #173
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128386208
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.
het was een grapje van mijn moeder :') maar zij slapen langer dan ik dus zou toch even moeten wachten voor ik kon ontbijten. En ben weer in slaap gevallen, net wakker :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:58:00 #174
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128386286
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.
boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak überlelijk :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:01:27 #175
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128386333
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak überlelijk :')
Ja oké, dat is waar. En dan kijk ik wel naar wat goed loopt. Als ze dan een leuk kleurtje hebben dan is het mooi meegenomen. Maarja, ik moet toch eerst geld ervoor hebben dus ik probeer het eerst wel met die allstars en anders ga ik wandelen.

Vandaag hoef ik in ieder geval niet :) .
pi_128386367
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

het was een grapje van mijn moeder :') maar zij slapen langer dan ik dus zou toch even moeten wachten voor ik kon ontbijten. En ben weer in slaap gevallen, net wakker :')
Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.
Worry is a misuse of imagination
pi_128386393
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.
Dat is lief O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:10:31 #178
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128386474
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.
lief! Ik had ook ontbijt op bed O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128386651
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

lief! Ik had ook ontbijt op bed O+
Daarom moest je blijven liggen O+
Worry is a misuse of imagination
pi_128386828
Lijstje :)

O: muesli met aardbeitjes en kwark
L: uitsmijter van 2 eieren, met tomaat op 2 boterhammen
D: kidneybonen met avocado, tomaat, ui en een Toscaanse carré
T: kwark met kiwi

Totaal: 1511 cal; eiwit 26.54 %, koolhydraten 34.90 %, vet 34.92 %.

Lijkt me prima voor een dag waarop de enige beweging bestaat uit boodschappen halen, en wel met de bus omdat ik op de fiets niet alles meekrijg en O+ niet fatsoenlijk kan lopen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 29-06-2013 10:39:55 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:35:28 #181
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128386852
Mijn moeder: ik heb heel mooie schoenen gezien op Zalando maar ik weet niet hoe het moet!

O+ dus we gaan samen even kijken :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:42:16 #182
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128386939
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:35 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn moeder: ik heb heel mooie schoenen gezien op Zalando maar ik weet niet hoe het moet!

O+ dus we gaan samen even kijken :)
Oh, dat is wel lief van je :) .
pi_128387140
Ook hier bezoek aan het ouderlijk huis. Ben net behoorlijk katerig op zoek gegaan naar ontbijt, maar ze hebben geen eieren, spek, tostiapparaat of broodrooster en alleen maar volkorenbrood (= au). Dus tja :'). Moet zo maar naar de supermarkt lopen ofzo en hopen dat mn moeder niet beledigd is dan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128387162
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:34 schreef Californium het volgende:
Lijstje :)

O: muesli met aardbeitjes en kwark
L: uitsmijter van 2 eieren, met tomaat op 2 boterhammen
D: kidneybonen met avocado, tomaat, ui en een Toscaanse carré
T: kwark met kiwi

Totaal: 1511 cal; eiwit 26.54 %, koolhydraten 34.90 %, vet 34.92 %.

Lijkt me prima voor een dag waarop de enige beweging bestaat uit boodschappen halen, en wel met de bus omdat ik op de fiets niet alles meekrijg en O+ niet fatsoenlijk kan lopen :{
Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffen ^O^

Ben zelf geen fan van dat soort verpakt vegetarisch voer, maar er zullen ook wel voldoende goede stofjes in zitten
pi_128387245
Voorlopig lijstje:

T: water met citroensap
S: uur en kwartier yoga
O: monstersmoothie: 2 bananen, soyamelk, kokosmelk, walnoten en honing :o :9
L: Bloemkool, zoete aardappel, wortel, met linzen en kruiden
T: verse appelsap met pruimen is de bedoeling, maar ik denk dat ik aardbeien en frambozen neem
D: soep van erwten, uien, munt en kokosmelk
T: even afwachten of het voldoende is vandaag....

detox dag 1 was trouwens geslaagd: ben me nog naar de wc geweest vanmorgen :+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:00:57 #186
221912 minilot
Nancy boy
pi_128387252
Ola allemaal! Ik weeg voor het eerst dit jaar minder dan 60 kilo! Vanmorgen bleef de teller steken op 59,5. *O*
Nu heb ik wel een aanmerkelijk irritant buikgriepje opgepikt van mijn lief dat vorige week dagenlang op de weecee zat, dus een beetje valsspelen is het wel. Maar ja! >:)

Heel summier lijstje vandaag, want geen trek en morgenmiddag grote barbecue bij mijn schoonouders, waar ik heel veel vlees, homemade sauzen en zelfgebakken broden mee naartoe sleep. Ik krijg jeuk van de term, maar ik denk dat ik het toch maar een balansdag moet noemen:

O: Volkoren sandwich met yoghurtmayo, radijsjes en komkommer
L: Trosje druiven, handvol geroosterde kikkererwten
D: Salade van botersla, eieren, sjalotten, groene boontjes en ansjovisdressing
B: Heel veel boodschappen doen (zware tassen, lopend en met de fiets)
S: Als ik zin heb, een stukje hollen, maar waarschijnlijk niet, want:
:O
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:01:56 #187
221912 minilot
Nancy boy
pi_128387269
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffen ^O^

Ben zelf geen fan van dat soort verpakt vegetarisch voer, maar er zullen ook wel voldoende goede stofjes in zitten
Dit ja! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_128387327
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen :7
O+ Brooks O+
Ja doei.
pi_128387762
Ok, dat was geen goed idee om vanochtend te gaan spinnen.
Binnen 2 minuten voelde ik al dat mn benen en longen niet wilden vandaag, maar op de een of andere manier heb ik het uurtje toch volgemaakt.

Nu maar hopen dat ik ooit nog eens stop met zweten vandaag. >:O

Lijstje gisteren:
O: halve bak kwark met havermout en frambozen
T: rest van de bak kwark met havermout en frambozen
L: dubbele boterham kaas, plak roggeknar
S: ruim een kwartier loopband, 3x10 deadlift/squat/benchpress
D: restje stamppot broccoli met zoete aardappel en een grieks vegading
T: mn banaan butterscotch muffins voorproeven, bak rijstevlaaivulling leeglikken (lekker!!! *O*)
T: stukje zelfgemaakte rijstevlaai met aardbeien

Vandaag:
O: kwark met havermout en frambozen
B: fietsen naar en van de sportschool
S: uur spinning
T: banaan butterscotch muffin
L (vroeg): tijgerbolletje met filet americain, 4 boterhammen met gehaktbal van de slager
B: op en neer naar verjaardagsfeestje fietsen
T: stukje zelfgemaakte rijstevlaai met aardbeien
D: geen idee nog! Iets met veel groenvoer. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:37:27 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128387804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Chicolate het volgende:
Ook hier bezoek aan het ouderlijk huis. Ben net behoorlijk katerig op zoek gegaan naar ontbijt, maar ze hebben geen eieren, spek, tostiapparaat of broodrooster en alleen maar volkorenbrood (= au). Dus tja :'). Moet zo maar naar de supermarkt lopen ofzo en hopen dat mn moeder niet beledigd is dan.
haha, heb ik weleens gedaan. Nam m'n moeder me niet in dank af:')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128387927
Haha echt? Je moet toch lekker eten wat je zelf wil?
Worry is a misuse of imagination
pi_128388218
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffen ^O^

Ben zelf geen fan van dat soort verpakt vegetarisch voer, maar er zullen ook wel voldoende goede stofjes in zitten
Thx! ook @ minilot :)

Ben er ook wel blij mee. Volgens mij vallen deze carrées (?) ergens tussen goed en slecht :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128388230
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Probability het volgende:
Haha echt? Je moet toch lekker eten wat je zelf wil?
Avondeten vond ze niet leuk vroeger. Geloof dat het nu geen probleem was geweest om zelf ontbijt te halen :). En ze vond het wel leuk dat ik voor lunch tortilla's met roomkaas en gerookte zalm had gemaakt voor de picnic :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128388272
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:37 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

haha, heb ik weleens gedaan. Nam m'n moeder me niet in dank af:')
Pfff, dan ben ik blij dat mijn schoonma het wel begrijpt. Ze snapt mijn eetpatroon niet, maar zolang ze niet beledigd is als ik mijn eigen spullen mee neem, ben ik ook happy O+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:07:36 #195
221912 minilot
Nancy boy
pi_128388449
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind! :9
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk. *)

(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik álles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken. :))

[ Bericht 11% gewijzigd door minilot op 29-06-2013 12:12:45 ]
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:26:08 #196
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128388874
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Avondeten vond ze niet leuk vroeger. Geloof dat het nu geen probleem was geweest om zelf ontbijt te halen :). En ze vond het wel leuk dat ik voor lunch tortilla's met roomkaas en gerookte zalm had gemaakt voor de picnic :P.
Oh, dat is wel fijn. En klinkt lekker, die tortilla's :9 .
pi_128388889
Mogguh! Ik vond 'm tof ML, ook het einde. Qua eyecandy doet ie het ook goed :Y)

Ik was na ontbijt+ ibu maar met kruik weer in bed gekropen, heeft me goed gedaan. Doe het weer een beetje :)

Ik heb gister hazelnootpasta gehaald, om nom nom nom nom nom :9~
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128389112
Zo. Massief uitgeslapen vanochtend. Zó fijn O+ kwam er pas 11 uur uit :@ Maargoed, morgen om 11 uur gaat 't start'schot' voor m'n 10K, dus het is niet alsof ik dat morgen nog eens herhaal :P Dan ben ik nu al ruim over de helft, hoop ik :X :P
Ja doei.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:38:01 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128389134
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken. :))
:D

En dat! *O* Behalve als het iets is waar ik zekersteweten last van krijg natuurlijk, maar dat is niet altijd te zeggen :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Ik vond 'm tof ML, ook het einde. Qua eyecandy doet ie het ook goed :Y)

Ik was na ontbijt+ ibu maar met kruik weer in bed gekropen, heeft me goed gedaan. Doe het weer een beetje :)

Ik heb gister hazelnootpasta gehaald, om nom nom nom nom nom :9~
Ben benieuwd naar Man of Steel wel! :Y

Fijn dat je je beter voelt! Nu weekend he, nice O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:40:35 #200
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128389198
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Ik vond 'm tof ML, ook het einde. Qua eyecandy doet ie het ook goed :Y)

Ik was na ontbijt+ ibu maar met kruik weer in bed gekropen, heeft me goed gedaan. Doe het weer een beetje :)

Ik heb gister hazelnootpasta gehaald, om nom nom nom nom nom :9~
Fijn dat je je beter voelt. En hazelnootpasta is O+ .
pi_128389241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind! :9
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk. *)

(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik álles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken. :))
Ik eet liever geen geperst vlees en dingen met een paneerlaagje.. En witte roomsaus etc..
Worry is a misuse of imagination
pi_128390089
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees. Halleluja, ik ging kapot. Maar het geeft zoveel meer voldoening als trainen op apparaten en ik kan die dingen ook thuis doen. Dus ik ben blij.
Qua voeding gaat het niet super. Straks een bbq, maar morgen weer een lekker ritme dus gaat helemaal goed komen!
Volgende week helemaal niet werken dus dat word solliciteren, uitzendbureaus langsgaan, 4 keer sportschool, 3 keer thuis trainen en lekker goed voor mezelf zorgen.

En vanmorgen een telefoontje gehad van een gezin die een gastouder zoekt voor hun pasgeboren tweeling en dochtertje die hoog sensitief is. Ze hadden meer reacties dus ik hoor over 1 a 2 weken of ze een persoonlijk gesprek willen. Maar het geeft een beetje hoop, en het lijkt mij een leuke uitdaging.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:26:49 #203
221912 minilot
Nancy boy
pi_128390301
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik eet liever geen geperst vlees en dingen met een paneerlaagje.. En witte roomsaus etc..
Geperst vlees vind ik ook uiteraard ook bepaald geen feest! :D
Maar dan nog, als iemand niet beter weet of het zelf echt lekker vindt en ik eet toevallig mee dan schuif ik het gewoon naar binnen hoor.
Mijn gewoonlijke eetpatroon is volstrekt het tegenovergestelde en daarom lig ik niet zo wakker van een keertje een bord vol separatorvlees en fabrieksmeuk als iemand dat toevallig onder koken verstaat. *)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:28:25 #204
221912 minilot
Nancy boy
pi_128390354
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees.
Wat zijn 'burpees' eigenlijk? Klinkt als ritmische boertjes laten! :)

quote:
En vanmorgen een telefoontje gehad van een gezin die een gastouder zoekt voor hun pasgeboren tweeling en dochtertje die hoog sensitief is. Ze hadden meer reacties dus ik hoor over 1 a 2 weken of ze een persoonlijk gesprek willen. Maar het geeft een beetje hoop, en het lijkt mij een leuke uitdaging.
Wat goed! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_128390355
Gisteren bruiloft van mijn neefje gehad. Ik had een jurkje van Steps besteld, dat gelukkig paste *O*, leuk stond *O*, bruikbaar is voor de diplomauitreikingen volgende week *O* én ook nog eens sterk was afgeprijsd (van ¤120 naar ¤49)! *O*

Jillian heb ik opgegeven sinds vorige week :@ Tis op het werk momenteel zó druk dat ik niet eens dat half uurtje geregeld krijg. Máár, over twee weken zomervakantie en dan wil ik er iedere dag mee opstaan, zeg maar. In die 6 weken vakantie wil ik toch wel écht aan mijn conditie en figuur gaan werken.

Wat zou haalbaar zijn in 6 weken tijd? Qua streefgewicht. Valt daar iets zinnigs over te zeggen? Ik zit nu rond de 68/69 kilo bij 1.61m. Is 4 kilo teveel gevraagd? Of juist te weinig? Wil mezelf wel namelijk een realistisch maar ook uitdagend doel stellen :Y
pi_128390420
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Geperst vlees vind ik ook uiteraard ook bepaald geen feest! :D
Maar dan nog, als iemand niet beter weet of het zelf echt lekker vindt en ik eet toevallig mee dan schuif ik het gewoon naar binnen hoor.
Mijn gewoonlijke eetpatroon is volstrekt het tegenovergestelde en daarom lig ik niet zo wakker van een keertje een bord vol separatorvlees en fabrieksmeuk als iemand dat toevallig onder koken verstaat. *)
O ja natuurlijk maar we bedenken altijd samen wat we gaan eten
Worry is a misuse of imagination
pi_128390779
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren bruiloft van mijn neefje gehad. Ik had een jurkje van Steps besteld, dat gelukkig paste *O*, leuk stond *O*, bruikbaar is voor de diplomauitreikingen volgende week *O* én ook nog eens sterk was afgeprijsd (van ¤120 naar ¤49)! *O*

Jillian heb ik opgegeven sinds vorige week :@ Tis op het werk momenteel zó druk dat ik niet eens dat half uurtje geregeld krijg. Máár, over twee weken zomervakantie en dan wil ik er iedere dag mee opstaan, zeg maar. In die 6 weken vakantie wil ik toch wel écht aan mijn conditie en figuur gaan werken.

Wat zou haalbaar zijn in 6 weken tijd? Qua streefgewicht. Valt daar iets zinnigs over te zeggen? Ik zit nu rond de 68/69 kilo bij 1.61m. Is 4 kilo teveel gevraagd? Of juist te weinig? Wil mezelf wel namelijk een realistisch maar ook uitdagend doel stellen :Y
Een halve tot een hele kilo per week gewichtsverlies is denk ik heel haalbaar/realistisch/gezond. Dus 3 tot 6 kilo moet te doen zijn.
pi_128391010
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind! :9
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk. *)

(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik álles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken. :))
Ik heb ook last van stofjes enzo. Voor de rest eet ik ook gewoon mee :Y
pi_128391090
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren bruiloft van mijn neefje gehad. Ik had een jurkje van Steps besteld, dat gelukkig paste *O*, leuk stond *O*, bruikbaar is voor de diplomauitreikingen volgende week *O* én ook nog eens sterk was afgeprijsd (van ¤120 naar ¤49)! *O*

Jillian heb ik opgegeven sinds vorige week :@ Tis op het werk momenteel zó druk dat ik niet eens dat half uurtje geregeld krijg. Máár, over twee weken zomervakantie en dan wil ik er iedere dag mee opstaan, zeg maar. In die 6 weken vakantie wil ik toch wel écht aan mijn conditie en figuur gaan werken.

Wat zou haalbaar zijn in 6 weken tijd? Qua streefgewicht. Valt daar iets zinnigs over te zeggen? Ik zit nu rond de 68/69 kilo bij 1.61m. Is 4 kilo teveel gevraagd? Of juist te weinig? Wil mezelf wel namelijk een realistisch maar ook uitdagend doel stellen :Y
Tof, van je jurkje O+

En 3 tot 6 kilo inderdaad, afhankelijk van hoe je het aan wilt pakken ;)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:03:45 #210
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128391183
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees. Halleluja, ik ging kapot. Maar het geeft zoveel meer voldoening als trainen op apparaten en ik kan die dingen ook thuis doen. Dus ik ben blij.
Qua voeding gaat het niet super. Straks een bbq, maar morgen weer een lekker ritme dus gaat helemaal goed komen!
Volgende week helemaal niet werken dus dat word solliciteren, uitzendbureaus langsgaan, 4 keer sportschool, 3 keer thuis trainen en lekker goed voor mezelf zorgen.

En vanmorgen een telefoontje gehad van een gezin die een gastouder zoekt voor hun pasgeboren tweeling en dochtertje die hoog sensitief is. Ze hadden meer reacties dus ik hoor over 1 a 2 weken of ze een persoonlijk gesprek willen. Maar het geeft een beetje hoop, en het lijkt mij een leuke uitdaging.
Oh, dat lijkt me ook wel leuk om te leren :) . Zijn die twee makkelijk te doen? Ik ga me daar maar eens in verdiepen denk ik. Als ik het gewoon thuis kan doen is dat ideaal.

Veel succes met solliciteren.

En ik hoop met je mee :) .
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:24:25 #211
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128391701
Nieuwe sandalen (nou ja, sandalen, het enige wat ze doen is zorgen dat de zool aan m'n voet blijft zitten :')) en een nieuwe zomerjas. Woei! :D
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:25:53 #212
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128391736
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Probability het volgende:
Haha echt? Je moet toch lekker eten wat je zelf wil?
mja, zij zegt: ik haal van alles voor jou in huis en dan hoef je dat niet. Dat vind ik egocentrisch.

Oke :? :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:28:18 #213
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128391777
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind! :9
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk. *)

(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik álles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken. :))
is ook zo :Y ik doe in principe ook niet moeilijk.

Ik kom eens per twee maanden een weekend bij m'n ouders. Dan maar een bth met chocovlokken als ontbijt en geen kwark. En gisteren gebakken aardappels gehad. Ze dropen van het vet, maar men wat zijn ze lekker :') en ik heb ook de macaronimix van m'n moeder meegekregen zodat ik zelf ook macaroni a la mama kan maken O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128391902
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

mja, zij zegt: ik haal van alles voor jou in huis en dan hoef je dat niet. Dat vind ik egocentrisch.

Oke :? :P
Of je zegt: vind ik heel lief maar neem de volgende keer X en Y mee ^^. Zo heb ik dat aangepakt :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128392019
Ohai! Planning
O. Dubbele allisonbth pindakaas/ sambal/ komkommer
T. Kersen
L. Omelet twee eieren en salade met radijs en wortel
T. Stroopwafel
S. Bodypump
D. Varkensvleesding met aardappelen met uien en paprika poeder en bloemkool uit de oven
T. Ga zo cake met perzik bakken dus denk daar an een stukje
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:45:57 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128392150
Ik eet vanavond patat van 't Hoekje. Awesome! Maar als ik terug ben uit Rome ga ik wel weer netjes sporten, want ik ben te spekkig }:|

Wil na de zomer ook mee gaan doen met Body Combat in de sportschool :Y
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128392616
Lijstje

O: 2 worstenbroodjes
L: ciabatta met zalm, gemengde salade en verder geen idee, Ado maakt t (nu)
T: druiven
D: groentesoep met veel groente en balletjes.
T: druiven, paprika, koffie

Ik blíjf maar een opgeblazen gevoel houden en boeren en als ik teveel beweeg, kan ik weer naar t toilet rennen, word er simpel van }:| dus al de hele week niks aan sport gedaan, vanaf woensdag weer normaal gegeten, want dát gaat op zich wel (alleen geminderd met zuivel dus) en toch 2 kilo kwijt 8)7
compact en kleverig.
pi_128392631
Body combat vond ik ook best leuk :Y wil ik ook vaker gaan doen. Maar dan wel ff vragen hoe precies :')
compact en kleverig.
pi_128392701
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Body combat vond ik ook best leuk :Y wil ik ook vaker gaan doen. Maar dan wel ff vragen hoe precies :')
Body combat is super leuk :Y En je zou kunnen wachten tot ze weer een nieuwe les introduceren. Elke 3 maanden verandert de les en als je dan direct met de eerste week van een nieuwe les begint dan weet je net zoveel/weinig als de andere mensen in de groep!

of op een niet geliefd tijdstip gaan en de enige zijn en dat de instructeur dan vrolijk roept dat de les gewoon doorgaat omdat jij er toch bent! en dan een uur lang heel intensief 1 op 1 instructies krijgen :') Dat overkwam mij een keer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128393056
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Body combat is super leuk :Y En je zou kunnen wachten tot ze weer een nieuwe les introduceren. Elke 3 maanden verandert de les en als je dan direct met de eerste week van een nieuwe les begint dan weet je net zoveel/weinig als de andere mensen in de groep!

of op een niet geliefd tijdstip gaan en de enige zijn en dat de instructeur dan vrolijk roept dat de les gewoon doorgaat omdat jij er toch bent! en dan een uur lang heel intensief 1 op 1 instructies krijgen :') Dat overkwam mij een keer.
die zijn pas begonnen bij ons, vorig weekend.

Ik had de vorige keer iets verkeerd gedaan met dat trappen ofzo, want ik had de dag erna flink pijn aan mn heup :') niet eens spierpijn, gewoon van een verkeerde beweging, dus ik moet dan wel vragen hoe die beweging moet zodat ik niet wéér iets verkeerd doe.

Laatst was voor mn les body attack ook zo'n les waarin maar twee mensen waren gekomen. Die hadden ook flink wat aandacht *O*
compact en kleverig.
pi_128393133
Ideaal moment dus om fanatiek te beginnen met body combat *O* Ik vond dat altijd zo enorm leuk O+
Maar helaas, ik doe geen groepslessen in mijn huidige sportschool (kost extra).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128393207
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ideaal moment dus om fanatiek te beginnen met body combat *O* Ik vond dat altijd zo enorm leuk O+
Maar helaas, ik doe geen groepslessen in mijn huidige sportschool (kost extra).
ja, klopt, eigenlijk wel. :Y

Wij hebben een vrij dure sportschool, maar ik wilde júist graag mee kunnen doen met de groepslessen. Vind die apparaten niet leuk, dus liever wat meer springen enzo *O*
compact en kleverig.
pi_128393267
Het motiveert ook domweg om in een groep te sporten. Vond ik dan hè.

Vandaag ben ik alleen maar continu aan het eten en heb totaal geen zin in beweging of wat dan ook te doen :X Gaat lekker hier. Maar alleen vandaag hoor O-) Morgen weer een dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:41:24 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128393517
Hoi...

Lijst:
O: 500 gram aardbeien met suiker, snee volk.brood, 2 volk.beschuiten
T's: nectarine, kom rode bessen
L: grote bak salade met blik tonijn, dressing en gekookt ei
B: 2 uur wandelen
T's: blokje choco, paar dropjes, beschuit kaas, beker melk
D: sperziebonen, zilv.vl.rijst met zelfgemaakte satesaus, samen 1 hele kip uit de oven met citroen,knoflook en kruiden, zoetzure oosterse komkommersalade, roergebakken paksoi met ui en paprika, sojasaus e.d.
T: kwark, vla aardbei/rode bessen, honing
T: zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:43:23 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128393553
Rossi *O* Hoe tof *O*

STraks komt RTL viert de zomer concert, kijken of wij er ook zijn :')

Een weekend bij je moeder... na 1 uur ben ik al leeg :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:01:32 #226
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128393954
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Rossi *O* Hoe tof *O*

STraks komt RTL viert de zomer concert, kijken of wij er ook zijn :')

Een weekend bij je moeder... na 1 uur ben ik al leeg :D
:')

Ik zit buiten. Trui en jas aan maar wel zon!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:22:25 #227
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128394547
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 16:01 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:')

Ik zit buiten. Trui en jas aan maar wel zon!
Is het een beetje te doen?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:30:30 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128394802
Nog aan de wandel AB?

Masterchef s5 is met succes binnen *O* Lekker even kijken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:39:13 #229
221912 minilot
Nancy boy
pi_128395005
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

is ook zo :Y ik doe in principe ook niet moeilijk.

Ik kom eens per twee maanden een weekend bij m'n ouders. Dan maar een bth met chocovlokken als ontbijt en geen kwark. En gisteren gebakken aardappels gehad. Ze dropen van het vet, maar men wat zijn ze lekker :')
Niks mis met een beetje vet op z'n tijd hoor! ;)

Als ik echt een heel weekend per twee maanden bij mijn ouders zou bivakkeren zou ik trouwens niet steeds weer met alles mee-eten. Dat zou me dan wel wat te ver gaat :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een weekend bij je moeder... na 1 uur ben ik al leeg :D
Dat. :Y Ik vind mijn moeder werkelijk superduperlief hoor, maar ik ben blij dat we op een kwartier fietsen bij elkaar vandaan wonen omdat ik langer dan twee uur op visite ook zelden trek.

Ik herinner me wel dat ik er altijd al gillend gek van werd (nooit laten merken hoor! :)) dat ze zo verschrikkelijk overbezorgd en vertroetelend en ENORM nieuwsgierig is en altijd de oren mijn kop vraagt en kletst.
Het akelige is alleen dat ik onderhand wel heb gemerkt dat ik naar de mensen om me heen zelf exact dezelfde neiging blijk te hebben! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_128395070
Net terug van een High Tea.
Vier uur lang alleen maar eten (en veel kletsen).
De rest van de dag dus rustig aan doen :)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:27:11 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128398791
Vind dat ook wel lastig, door vroegere omstandigheden vrij selfsufficient opgegroeid alleen nu is mijn mamma af en toe een beetje eenzamig, vooral nu oma er niet meer is... En dan stelde ze bijv. nu voor om samen een week weg te gaan maar dat kon dan alleen eind juli of begin aug en dan kan ik niet en voel ik me daar bijna schuldig over :')

plus een stedentripje is ook leuk toch :+

En mn mams is lief hoor, zolang ze niet over engelen en spirituele mumbojumbo van gene zijde begint :+ dat kan ik niet goed lijen...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:36:52 #232
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128399015
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 16:22 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Is het een beetje te doen?
heerlijk! Heb er zelfs in een jurkje gezeten net!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:38:05 #233
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128399035
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind dat ook wel lastig, door vroegere omstandigheden vrij selfsufficient opgegroeid alleen nu is mijn mamma af en toe een beetje eenzamig, vooral nu oma er niet meer is... En dan stelde ze bijv. nu voor om samen een week weg te gaan maar dat kon dan alleen eind juli of begin aug en dan kan ik niet en voel ik me daar bijna schuldig over :')

plus een stedentripje is ook leuk toch :+

En mn mams is lief hoor, zolang ze niet over engelen en spirituele mumbojumbo van gene zijde begint :+ dat kan ik niet goed lijen...
whehehe, hier ging het gisteravond over de Bijbel.

Ik op een gegeven moment: zullen we hier maar mee stoppen? :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128399139
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind dat ook wel lastig, door vroegere omstandigheden vrij selfsufficient opgegroeid alleen nu is mijn mamma af en toe een beetje eenzamig, vooral nu oma er niet meer is... En dan stelde ze bijv. nu voor om samen een week weg te gaan maar dat kon dan alleen eind juli of begin aug en dan kan ik niet en voel ik me daar bijna schuldig over :')

plus een stedentripje is ook leuk toch :+

En mn mams is lief hoor, zolang ze niet over engelen en spirituele mumbojumbo van gene zijde begint :+ dat kan ik niet goed lijen...
Pffff daar kan ik ook zo slecht tegen he. Mijn pa is uberchristelijk en daardoor super (ver)oordelend. "Geloof je nog wel in God?" Insert strenge blik. "Euhmm nee pa, niet echt". "Zonde meisje, nu komt het nooit meer goed met je". Dat was de laatste keer dat ik hem sprak :{w :+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:49:38 #235
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128399288
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Pffff daar kan ik ook zo slecht tegen he. Mijn pa is uberchristelijk en daardoor super (ver)oordelend. "Geloof je nog wel in God?" Insert strenge blik. "Euhmm nee pa, niet echt". "Zonde meisje, nu komt het nooit meer goed met je". Dat was de laatste keer dat ik hem sprak :{w :+
Echt? Zo extreem is het bij ons niet. Niet meer iig. Vroeger wel altijd discussies gehad en mijn moeder wil dan nog weleens zoiets zeggen als jouw vader zegt, maar echt zelden en ze gaat de discussie er niet meer over aan.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:51:55 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128399334
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Pffff daar kan ik ook zo slecht tegen he. Mijn pa is uberchristelijk en daardoor super (ver)oordelend. "Geloof je nog wel in God?" Insert strenge blik. "Euhmm nee pa, niet echt". "Zonde meisje, nu komt het nooit meer goed met je". Dat was de laatste keer dat ik hem sprak :{w :+
pfff ja lekker is dat! Leuk om te horen van je pa :') gaat toch supergoe met je!

Mamma is beetje zoekende denk ik, waardoor ze van alles direct voor waar lijkt aan te nemen, van gidsen tot Atlantis. af en toe irritant, is toch veel leuker als je doet wat je zelf wilt ipv afgaat op wat iemand heeft 'gehoord' van gene zijde of whatever...

Maarja ieder zn manier ofzo... het drukt alleen bij mij op irritatieknopjes :@ :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:55:09 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128399411
Ennn ik heb geen zin om me ontaarde dochter te voelen maar heb kennelijk iets minder behoefte aan veel bellenmailenetcetera :') maar goed he zoveel mensen zoveel wensen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128399619
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Echt? Zo extreem is het bij ons niet. Niet meer iig. Vroeger wel altijd discussies gehad en mijn moeder wil dan nog weleens zoiets zeggen als jouw vader zegt, maar echt zelden en ze gaat de discussie er niet meer over aan.
Lijkt me ook goed van haar om jullie relatie goed te houden. Ook knap van haar.

Mijn familie stelt nog al harde voorwaarde voor een 'relatie'. En als ik niet mezelf mag zijn....laat dan maar zitten denk ik dan.
pi_128399657
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

pfff ja lekker is dat! Leuk om te horen van je pa :') gaat toch supergoe met je!

Mamma is beetje zoekende denk ik, waardoor ze van alles direct voor waar lijkt aan te nemen, van gidsen tot Atlantis. af en toe irritant, is toch veel leuker als je doet wat je zelf wilt ipv afgaat op wat iemand heeft 'gehoord' van gene zijde of whatever...

Maarja ieder zn manier ofzo... het drukt alleen bij mij op irritatieknopjes :@ :+
Ja, een beetje gebrek aan relativatie dus. Ik snap als ze dat graag wil delen, maar het is ook wel fijn als ze begrijpt dat jij anders denkt :Y
pi_128399659
:{ vervelend An... Is dat lang geleden, of?

Gelukkig hebben m'n oom en pa de lans gebroken in de familie maar kunnen nog altijd met elkaar door een deur. Ziet wel vaak twee kampen bij feestjes en zo maar is ook grotendeels door andere gedeelde interesses.
Totdat de competitiviteit om de deur komt, dan zijn we een familie die wordt ingedeeld in groepjes en bij een speurtocht van alles doet om de anderen tegen te werken.

"Groepje na ons hebben alleen maar mini's toch?"

Yup

"<lange dunne neefje> ga jij eens bij V1z op de schouders staan en hang de opdracht hoog in de boom"

:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128399737
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:05 schreef V1z0R het volgende:
:{ vervelend An... Is dat lang geleden, of?

Gelukkig hebben m'n oom en pa de lans gebroken in de familie maar kunnen nog altijd met elkaar door een deur. Ziet wel vaak twee kampen bij feestjes en zo maar is ook grotendeels door andere gedeelde interesses.
Totdat de competitiviteit om de deur komt, dan zijn we een familie die wordt ingedeeld in groepjes en bij een speurtocht van alles doet om de anderen tegen te werken.

"Groepje na ons hebben alleen maar mini's toch?"

Yup

"<lange dunne neefje> ga jij eens bij V1z op de schouders staan en hang de opdracht hoog in de boom"

:')
Een jaar of vijf, zes geleden denk ik. Ik kwam uit het ziekenhuis in Utrecht, waar de reumatoloog me net had verteld dat mijn lijf stom is. Toen kwam ik zijn gezinnetje tegen en moest er een bak koffie gedaan worden. Ik vergeet het nooit meer :')

En lol @ mini's :+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:10:00 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128399759
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, een beetje gebrek aan relativatie dus. Ik snap als ze dat graag wil delen, maar het is ook wel fijn als ze begrijpt dat jij anders denkt :Y
ja klopt, wel gezegd ook hoor. snapte ze niet helemaal maar genoeg om het nirt zo vaak meer erover te hebben :+

Is alleen huuu soms, dan geeft ze een jarenlange hobby ineens half op omdat gids zus en zo zei dat ze er teveel mee bezig was, dan denk ik AAAH als je dat nou LEUK vond...!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:12:01 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128399801
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Een jaar of vijf, zes geleden denk ik. Ik kwam uit het ziekenhuis in Utrecht, waar de reumatoloog me net had verteld dat mijn lijf stom is. Toen kwam ik zijn gezinnetje tegen en moest er een bak koffie gedaan worden. Ik vergeet het nooit meer :')

En lol @ mini's :+
dat moment dan ook :o meh. familie heb je niet voor het kiezen he :*

V1z :D arme mini's xD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128399807
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ja klopt, wel gezegd ook hoor. snapte ze niet helemaal maar genoeg om het nirt zo vaak meer erover te hebben :+

Is alleen huuu soms, dan geeft ze een jarenlange hobby ineens half op omdat gids zus en zo zei dat ze er teveel mee bezig was, dan denk ik AAAH als je dat nou LEUK vond...!
Wut? Dat laatste is toch wel apart. Iets net beinvloedbaarheid. Volgens mij zit jij iets anders in elkaar :+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:13:38 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128399848
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Wut? Dat laatste is toch wel apart. Iets net beinvloedbaarheid. Volgens mij zit jij iets anders in elkaar :+
Klopt, ik snap het ook ECHT niet :D nouja heb wel vermoeden waardoor het komt, maar dan nog!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128399864
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

dat moment dan ook :o meh. familie heb je niet voor het kiezen he :*

V1z :D arme mini's xD
Dit :* Klinkt niet leuk An!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128399866
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

dat moment dan ook :o meh. familie heb je niet voor het kiezen he :*

V1z :D arme mini's xD
Ohw jawel hoor. Deze tekst heb ik op facebook staan:

"The bond that links your true family is not one of blood, but of respect and joy in each others' life."

En zo is het maar net O+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:16:22 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128399915
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw jawel hoor. Deze tekst heb ik op facebook staan:

"The bond that links your true family is not one of blood, but of respect and joy in each others' life."

En zo is het maar net O+
oe. O+

Ja die vind ik ook mooi :Y O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128400016
:{ jammer dat het zo loopt, An...
Gelukkig hebben jij en freud het goed voor elkaar en samen iets wat goed werkt :Y

:@ Mini's zijn in onze familie vrij uniek :+ Zo'n beetje elke manspersoon is 1m85+

Ben nog wel altijd het langst gek genoeg... Heb paar neefjes met dunne bouw waarvan iedereen denkt dat ze langer zijn dan ik maar dat is optisch. Ik lijk niet echt lang :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:28:36 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128400213
Ieder huisje heeft echt ontzettend zijn eigen kruisje.
Naamate je ouder wordt krijg je het alleen maar meer in de gaten.

Oordelen is zo makkelijk en vaak probeer ik het ook niet te doen maar het is wel mens eigen ofzo...

Gisteren de verwarmingselement van waterbed kapot gegaan.. Heb het koud gehad vannacht, warm nu was een beetje op na het warm eten :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 19:31:01 #251
70532 loveli
N
pi_128400272
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Naamate je ouder wordt krijg je het alleen maar meer in de gaten.
Naar mate je ouder wordt, raak je ook steeds meer overtuigd van je eigen visie en vastgeroest in je denkpatronen.
crap in = crap out
pi_128400286
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ieder huisje heeft echt ontzettend zijn eigen kruisje.
Naamate je ouder wordt krijg je het alleen maar meer in de gaten.

Oordelen is zo makkelijk en vaak probeer ik het ook niet te doen maar het is wel mens eigen ofzo...

Gisteren de verwarmingselement van waterbed kapot gegaan.. Heb het koud gehad vannacht, warm nu was een beetje op na het warm eten :9
Ik moet mijn avondeten nog maken, maar ik zit nog vol van mijn lekkere late lunch :D

Het helpt ook niet dat ik al de hele middag 24 kitchen kijk, tussen het werken door. Te veel foodie prikkels :+
pi_128400335
Ik krijg daar juist honger van :?

Nigella Lawson zou ik op het moment niet kunnen handelen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128400359
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Naar mate je ouder wordt, raak je ook steeds meer overtuigd van je eigen visie en vastgeroest in je denkpatronen.
Kwestie van je brein flexibel houden door open te staan voor andere denkwijzen. jezelf en anderen prikkelen hoort daar een beetje bij denk ik. daarom hebben we hier ook vaak discussies :+ Zo leer je je hele leven bij.

Daarom heb ik het met de familie nog 28 jaar uitgehouden _O- :+
pi_128400392
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:33 schreef V1z0R het volgende:
Ik krijg daar juist honger van :?

Nigella Lawson zou ik op het moment niet kunnen handelen...
:D Ik denk te veel en doe te weinig met koken en bakken, das mijn probleem :')
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 19:42:20 #256
70532 loveli
N
pi_128400506
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Kwestie van je brein flexibel houden door open te staan voor andere denkwijzen. jezelf en anderen prikkelen hoort daar een beetje bij denk ik. daarom hebben we hier ook vaak discussies :+ Zo leer je je hele leven bij.

Daarom heb ik het met de familie nog 28 jaar uitgehouden _O- :+
Denkpatronen kunnen echt ingesleten raken (neural pathways). Dat kun je misschien voorkomen door je brein flexibel te houden. Maar het brein van een 80-jarige ziet er in de MRI echt flink anders uit dan dat van een 20-jarige.
Meh, ik wil niet dat m'n brein aftakelt ;(
crap in = crap out
pi_128400558
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Denkpatronen kunnen echt ingesleten raken (neural pathways). Dat kun je misschien voorkomen door je brein flexibel te houden. Maar het brein van een 80-jarige ziet er in de MRI echt flink anders uit dan dat van een 20-jarige.
Meh, ik wil niet dat m'n brein aftakelt ;(
Weet ik :Y Je kan ook niet meer dan je best doen. Veel lezen, sociale contacten onderhouden en avocado's eten. Maar dan houdt het wel zo'n beetje op ;(
pi_128400572
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:36 schreef An24 het volgende:

[..]

:D Ik denk te veel en doe te weinig met koken en bakken, das mijn probleem :')
:D
Benijdbare eigenschap eigenlijk wel :@

Gebeurt niet elk weekend maar af en toe dan gaat er wel eens een half kilo mager rundergehakt in de pan :@
Die aanbiedingen zijn dan ook altijd in porties voor 2 personen of meer }:|

Als lamsgehakt in de aanbieding is :{w fuck it!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128400679
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Benijdbare eigenschap eigenlijk wel :@

Gebeurt niet elk weekend maar af en toe dan gaat er wel eens een half kilo mager rundergehakt in de pan :@
Die aanbiedingen zijn dan ook altijd in porties voor 2 personen of meer }:|

Als lamsgehakt in de aanbieding is :{w fuck it!
Je kan toch rauw in porties verdelen en invriezen? Doen wij ook. Dan kopen we een voordeelverpakking en dat verdeel ik in porties voor bijvoorbeeld gehaktballetjes, of voor eenpersoonsgerechten.

Lamsgehakt O+
pi_128400793
Dat kan, maar stemmetje in m'n hoofd zegt dan "als je alles opbakt heb je zondagmiddag ook wat te eten }) "

En dan word je 's maandags wakker met de notie dat je afgelopen weekend een kilo vlees hebt gegeten.
Maar spaghettisliert wat was het lekker :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128400906
Ik zag de bodem van m'n doos lamsgehakt in zicht komen en had al een schuin oog geworpen op de rammetjes (te klein, nog te klein). Gelukkig bleek er nog een doos lamsgehakt te staan.

Varkensgehakt is wel echt bijna op. Nog 1 of 2 porties ofzo. Ik heb afgelopen vrijdag slachtblikjes besteld.. Maar er is nog grof gehakt, en nog spek, en nog een paar rollades. Ze lopen nog wel even. Aan de andere kant, er moet gegraven worden in hun weitje, en 2 varkens lopen dan minder in de weg dan drie.

Oh ja, en de auto is blinkend schoon, binnen en buiten. 100 euro, maar dan heb je ook wat. Liefste is als een kind zo blij ermee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128400908
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Dat kan, maar stemmetje in m'n hoofd zegt dan "als je alles opbakt heb je zondagmiddag ook wat te eten }) "

En dan word je 's maandags wakker met de notie dat je afgelopen weekend een kilo vlees hebt gegeten.
Maar spaghettisliert wat was het lekker :9~
_O-
pi_128400942
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef sigme het volgende:
Ik zag de bodem van m'n doos lamsgehakt in zicht komen en had al een schuin oog geworpen op de rammetjes (te klein, nog te klein). Gelukkig bleek er nog een doos lamsgehakt te staan.

Varkensgehakt is wel echt bijna op. Nog 1 of 2 porties ofzo. Ik heb afgelopen vrijdag slachtblikjes besteld.. Maar er is nog grof gehakt, en nog spek, en nog een paar rollades. Ze lopen nog wel even. Aan de andere kant, er moet gegraven worden in hun weitje, en 2 varkens lopen dan minder in de weg dan drie.

Oh ja, en de auto is blinkend schoon, binnen en buiten. 100 euro, maar dan heb je ook wat. Liefste is als een kind zo blij ermee.
Weer lekker bezig geweest dus. Ik heb veel respect voor jouw energieniveau, je doet zo veel!

Zo! Mijn rapport is af, tijd om mijn soepje te brouwen :9
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 20:01:08 #264
70532 loveli
N
pi_128400954
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef sigme het volgende:
Ik zag de bodem van m'n doos lamsgehakt in zicht komen en had al een schuin oog geworpen op de rammetjes (te klein, nog te klein). Gelukkig bleek er nog een doos lamsgehakt te staan.

Varkensgehakt is wel echt bijna op. Nog 1 of 2 porties ofzo. Ik heb afgelopen vrijdag slachtblikjes besteld.. Maar er is nog grof gehakt, en nog spek, en nog een paar rollades. Ze lopen nog wel even. Aan de andere kant, er moet gegraven worden in hun weitje, en 2 varkens lopen dan minder in de weg dan drie.

Oh ja, en de auto is blinkend schoon, binnen en buiten. 100 euro, maar dan heb je ook wat. Liefste is als een kind zo blij ermee.
Circle of life O+
crap in = crap out
pi_128400980
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Denkpatronen kunnen echt ingesleten raken (neural pathways). Dat kun je misschien voorkomen door je brein flexibel te houden. Maar het brein van een 80-jarige ziet er in de MRI echt flink anders uit dan dat van een 20-jarige.
Meh, ik wil niet dat m'n brein aftakelt ;(
Loveli, wil jij even kijken naar deze ingrdienten, zijn dit een beetje goeie pillen?

SPOILER: saaie opsomming
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:06:29 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128401060
Wat heerlijk Sigme... Ik hou van je denkwijze!
Van Loveli's denkwijze ook trouwens.

Out of the box denken:
Vandaag weer, wij wandelen vrij veel en we komen altijd langs een boot waar een oudere man zit en goed voor zijn boot zorgt.
Hij kijkt heel eng, zegt nooit wat terug.
Vandaag maar weer "goedemiddag" gewenst en nu kwam er een klein knikje, zonder maar wat van zijn gezichtsuitdrukking te veranderen.

Wie weet heeft hij een hersenbloeding gehad en kan hij zijn uitdrukking niet veranderen?? You never know.
Hou het gewoon vol :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 20:07:34 #267
70532 loveli
N
pi_128401083
Is een beetje weggezakt en heb een flinke werkweek achter de rug, ga het later even nakijken. Wat is het doel?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 20:11:55 #268
70532 loveli
N
pi_128401177
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie weet heeft hij een hersenbloeding gehad en kan hij zijn uitdrukking niet veranderen?? You never know.
Testje of je aan ogen kunt zien welke gemoedstoestand de persoon heeft:
http://glennrowe.net/baroncohen/faces/eyestest.aspx

Ik heb geen talent :')
crap in = crap out
pi_128401247
Waarom wil jij trouwens B's supplementeren, sigme?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128401592
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Testje of je aan ogen kunt zien welke gemoedstoestand de persoon heeft:
http://glennrowe.net/baroncohen/faces/eyestest.aspx

Ik heb geen talent :')
Dit kan je niet aan ogen zelf zien. Dit zijn nu echt 'facial expressions', dus de spieren om de ogen.

/beroepsdeformatie al tijdens studietijd :+
pi_128401659
OMG, simpele smultip:

Erwtjes, teen knoflook, uitje koken in water, met bouillon. Blenderen, beetje munt erbij, scheut kokosmelk, nog eens blenderen, opwarmen en opeten.

:9
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 20:34:04 #272
70532 loveli
N
pi_128401676
Prima dat het geen ogen maar gezichtsuitdrukkingen zijn, wat is je score?
:+
crap in = crap out
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:34:35 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128401693
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:33 schreef An24 het volgende:
OMG, simpele smultip:

Erwtjes, teen knoflook, uitje koken in water, met bouillon. Blenderen, beetje munt erbij, scheut kokosmelk, nog eens blenderen, opwarmen en opeten.

:9
Voor de rest vind ik je heel lief :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128401722
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:34 schreef loveli het volgende:
Prima dat het geen ogen maar gezichtsuitdrukkingen zijn, wat is je score?
:+
Haha, zit te eten :6

Maar ik bewaar hem wel. Ff oefenen en kijken wat mijn docenten van deze test vinden ^O^
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:35:42 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128401729
Theo Maassen op Ned.1
Bij die show zijn we geweest.. kijken of het nu ook leuk is :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128401745
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Voor de rest vind ik je heel lief :*
Haha, ja sorry ;(
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:37:01 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128401762
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Naar mate je ouder wordt, raak je ook steeds meer overtuigd van je eigen visie en vastgeroest in je denkpatronen.
Ja?

In plaats van op bezoek bij ouders,heb ik ze hier op bezoek. Lekker de bbq aangegooid, salades gemaakt, kip met bacon, tandoori, forel, diverse groenten en kaas op de grill. Nu vol.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:41:59 #278
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128401858
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja?

In plaats van op bezoek bij ouders,heb ik ze hier op bezoek. Lekker de bbq aangegooid, salades gemaakt, kip met bacon, tandoori, forel, diverse groenten en kaas op de grill. Nu vol.
weet idd niet of dat wel zo is.

Volgens mij zijn pubers nogal zwart/wit in hun denken en als ze ouder worden, worden ze milder. Misschien dat ze als ze nog ouder worden idd wel vastroesten in hun denkpattoon, maar het is geen progressie van ruimdenkendheid naar rigide denken iig.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:45:54 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128401939
Mijn score was 28. Wel gegokt, want ik kende niet alle betekenissen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:54:49 #280
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128402196
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn score was 28. Wel gegokt, want ik kende niet alle betekenissen.
http://www.deautismecoach.nl/deautismecoach/autisme_rmetest.htm

Ik maak dus de Nederlandse versie even.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128402209
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Testje of je aan ogen kunt zien welke gemoedstoestand de persoon heeft:
http://glennrowe.net/baroncohen/faces/eyestest.aspx

Ik heb geen talent :')
Toch ff gedaan. Neem hem met een korreltje zout, want sommige bewoordingen kun je niet zien aan een facial expression. Een aantal antwoorden heb ik vergeleken met mijn theorie. Komt niet helemaal overeen. Nr 2 bijvoorbeeld is echt wel horrified en niet upset. Upset ziet er echt heel anders uit :Y

Toch had ik er nog 27 :')
pi_128402276

_O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:58:42 #283
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128402305
30 punten hier. Heb deze test al eens gedaan ook.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:59:19 #284
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128402325
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Toch ff gedaan. Neem hem met een korreltje zout, want sommige bewoordingen kun je niet zien aan een facial expression. Een aantal antwoorden heb ik vergeleken met mijn theorie. Komt niet helemaal overeen. Nr 2 bijvoorbeeld is echt wel horrified en niet upset. Upset ziet er echt heel anders uit :Y

Toch had ik er nog 27 :')
ik vond bij bepaalde plaatjes sommige uitdrukkingen helemaal niet van toepassing idd.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128402361
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

http://www.deautismecoach.nl/deautismecoach/autisme_rmetest.htm

Ik maak dus de Nederlandse versie even.
Nu heb ik er 29 :+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 21:01:28 #286
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128402380
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Nu heb ik er 29 :+
vooralsnog win ik :7
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128402382
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:57 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
:D
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 21:08:57 #288
70532 loveli
N
pi_128402564
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ja?
Gewoontes vormen een neural pathway (NL term, anyone?). Als je elke ochtend kraan open draait, koffie zet, tv erbij, worden die synapsen als gewoonte geprikkeld. Wil je die gewoonte veranderen, dan moet je daar moete voor doen (door herhaling van andere handelingen kun je die gewootne aanpassen, dus thee zetten ipv koffie en krant ipv tv).

Voor emoties en gedachten is het vergelijkbaar. Als je een bepaalde waarde aan een bepaalde gedachte koppelt, koppelen de neural pathways die emotie aan de gedachte of overtuiging. Denk je dat vaak, dan worden die synapsen vaker geprikkeld en weten je hersenen dat bij overtuiging a waardeoordeel A hoort.

/weet niet echt hoe ik het goed kan uitleggen, iig als je vaak iets denkt, onthouden je hersenen dat en veranderen ze fysiek

80 jaar dezelfde synapsen prikkelen, dan zijn ze aardig goed getraind.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 29 juni 2013 @ 21:11:36 #289
70532 loveli
N
pi_128403187
Lijstjestijd:

O: salade met kip, tomaat, kappertjes en tahinidressing
T: 150 gr kwark met hazelnootpasta
T: stukjes gerookte makreel
T: havermoutshake
D: schouderkarbonade, krieltjes gekookt in bouillon en opgebakken, geroosterde ui en paprika
T: raw brownie in balletjesvorm :+
T: 150 gr kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:03:19 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128404345
Toetje *O*
kwark, vla, aardbeien, honing, basterdsuiker, rode besjes en rijpe nectarine O+
Daar wil ik mijn synapsen wel voor trainen :P

Aurum... brrr tahin :X
Fruit eet je niet zoveel he?

Loveli, is het niet gewoon "gewenning"?

Niks mis mee op zich denk ik. Dat houdt de mensheid in leven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128405439
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Toetje *O*
kwark, vla, aardbeien, honing, basterdsuiker, rode besjes en rijpe nectarine O+
Daar wil ik mijn synapsen wel voor trainen :P

Aurum... brrr tahin :X
Fruit eet je niet zoveel he?

Loveli, is het niet gewoon "gewenning"?

Niks mis mee op zich denk ik. Dat houdt de mensheid in leven
Ik gooi het in mijn havermoutshake, meestal frambozen, soms blauwe bessen of mango. En ik maak nog weleens bananabread oh en in mijn raw brownie zitten medjool dadels :9

Maar idd niet veel fruit, zit veel suiker in en ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van in.

En tahin is vet lekker!! Als dressing of in de hummus. Nom nom!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128405669
Vraag: Hoe slecht is een subway broodje? Ik weet dat ik het net zo goed thuis kan maken, maar toch smaakt het van de subway altijd lekkerder. Op z'n tijd zo lekker... dus wilde er morgen 1 halen voor avondeten! Ik ben echt fan van een Veggie Delite met alles erop er eraan en dan bedenk ik daar welke saus (sweet chilli, sweet onion of chipotle). Nom :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:43:13 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128405778
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:40 schreef Californium het volgende:
Vraag: Hoe slecht is een subway broodje? Ik weet dat ik het net zo goed thuis kan maken, maar toch smaakt het van de subway altijd lekkerder. Op z'n tijd zo lekker... dus wilde er morgen 1 halen voor avondeten! Ik ben echt fan van een Veggie Delite met alles erop er eraan en dan bedenk ik daar welke saus (sweet chilli, sweet onion of chipotle). Nom :9
Je kan even googlen op de voedingswaarde.
Voor een keer kan het gewoon geen kwaad, lekker inderdaad.

Arum...... tahin, hummus, basilicum, pesto's, parmezaan,rucola en pijnboompitten... bah
:D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:44:41 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128405825
en die suikers in fruit dat vind ik ook wel een groot bezwaar maar het is gewoon te lekker en er zitten ook genoeg stoffen in die juist wel heel goed voor je zijn.

Nu maar wat natrium in vorm van zoute stokjes :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128406280
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je kan even googlen op de voedingswaarde.
Voor een keer kan het gewoon geen kwaad, lekker inderdaad.

Arum...... tahin, hummus, basilicum, pesto's, parmezaan,rucola en pijnboompitten... bah
:D
De dingen die ik juist erg lekker vind
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:00:19 #297
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128406435
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef Probability het volgende:

[..]

De dingen die ik juist erg lekker vind
en ik! Behalve tahin dan :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128406649
Harr ik had 29 in die test :') ik weet alleen niet de betekenis van sommige woorden :')
  FOK!fotograaf zaterdag 29 juni 2013 @ 23:14:06 #299
18921 freud
Who's John Galt?
pi_128407023
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:33 schreef An24 het volgende:
OMG, simpele smultip:

Erwtjes, teen knoflook, uitje koken in water, met bouillon. Blenderen, beetje munt erbij, scheut kokosmelk, nog eens blenderen, opwarmen en opeten.

:9
Het kan simpeler. Corrobory inlopen, kangaroe bestellen, kangaroe opeten. Bijna net zo simpel voor me als wanneer jij kookt.

:* en zo
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:28:49 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128407589
Skippy :9
Ahoewel, echt speciaal is het nou ook niet, doe mij maar een koehaasbiefstuk . Kangaroe is een beetje en net vleesverwerver
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:29:01 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128407596
dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')