quote:
Oeh!quote:
Dat klinkt goed allemaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond bloemkoolcurry
Wel weer zin in echt pittig eten.
Gisteravond aten we tapas waarbij oa. pimentos de padron. Eentje zou heel heet zijn en de rest niet. Kwamen er niet uit, maar de baas van de zaak zei dat ie er toch echt in had moeten zitten.![]()
Heerlijk gegeten daar trouwens. Eigenlijk de hele tijd wel
Thanks! die bewaar ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Sarabi: http://www.nigella.com/re(...)ed-chicken-pilaf-210
Zoiets ga ik vanavond maken met rijst dusniet moeilijk en als je er wat groenten bij doet prima weg te kanen!
Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef An24 het volgende:
Omdat Freud niet thuis is kan ik eindelijk eens een paar dagen dit boekje uitproberen:
[ afbeelding ]
Heb het al lang in huis, maar geen zin om een hele week, of een dag compleet verschillende dingen te koken.
Het is een programma waarbij je kunt detoxen door goed te eten en yoga oefeningen te doen. Ik ben nieuwsgierig, dus vandaag begonnen. Ik denk dat ik het ga doen tot maandagavond, als Freud terug komt, want een hele week de eerste keer vind ik wat overdreven.
Daarom apart lijstje:
T: water met citroensap
S: een uur en kwartier yoga
O: Couscouspap met kaneel, limoenrasp, honing en lijnzaad (niet geweldig)
L: groenten loempia dinges: een rijstvel met wortel, courgette, avocado, tauge, korriander, sesamolie. Met een tofu/mierikswortel en tamari dip. (Wel erg lekker).
T: smoothie van een gepelde sinaasappel, een halve gepelde limoen, een banaan en soyamelk
D: Zoete aardappel-pompoen-wortelsoep met peterselie en pompoenpitten. Zou meer dan een halve liter moeten worden. Ben benieuwd!
Verder kruidenthee en zulks
Goede vraag! Ik heb geen idee. Hij zit er ook alleen in op de eerste dag. Morgen ontbijt ik bijvoorbeeld met een fruit shake. Misschien om de overstap minder heftig te maken of zo? Dacht er ook nog even aan om hem te vervangen met mijn zelfgemaakte speltbrood, maar ik wilde het toch een kans geven. We zien welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwe
zolang je maar geen asperine neemtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is inmiddels vijf uur geleden sinds mijn garnalenexperiment en er is helemaal niets gebeurd! Ben wel blij dat mijn theorie over de oorzaak van mijn anafylactische shock reactie op de garnalen bleek te kloppenen ik kan dus gewoon garnalen blijven eten
Waarom is het volgens jou een matig lijstje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef Californium het volgende:
Tentamens waarschijnlijk niet gehaald. Ging niet zo goed. Toen was ik blugh en heb ik een zakje zoutjes gehaald, waar ik misschien 2 handjes uit heb gegeten en de rest heeftal weg. maar ook een grote bak aardbeien gehaald dus die ga ik straks nog even opeten.
Lijstje:
O: muesli met kwark
T: broodje met beetje brie, walnoten, sla
L: Dubbele boterham kaas
T: 2 handjes zoutjes
D: 1 flink bord met pasta (saus met spinazie, champs, rode saus)
T: veel aardbeien
Vind het een matig lijstje, maar goed. Morgen beter.
Maar goed nieuws: verhuisdozen zijn er (en nog beter:is al fanatiek begonnen met inpakken
) en datum voor afscheidsfeestje geprikt.
Ohwwwww lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
En heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel rabarber geplukt en gemaakt, lekker voor in de vriezer;
Heeeel veel aardbeien enzo... lekker
Lijkt mij veel koolhydraten en te weinig groenvoer... Maar ik heb het niet geteld dus ik kan er naast zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Waarom is het volgens jou een matig lijstje?
Mjah, je had bij je L nog wat groenten kunnen doen, maar verder valt het mee hoor. Ik zou hem een voldoende ipv een matig geven. Zeker als je morgen de carbs en groenten een beetje compenseert, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt mij veel koolhydraten en te weinig groenvoer... Maar ik heb het niet geteld dus ik kan er naast zitten
Goed plan! Morgen weer boodschappen dag dus dat scheeltquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, je had bij je L nog wat groenten kunnen doen, maar verder valt het mee hoor. Ik zou hem een voldoende ipv een matig geven. Zeker als je morgen de carbs en groenten een beetje compenseert, niets aan de hand.
heb jij een zus?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag uit zus' tuin gehaald:
2 kropsla
bos peterselie, bos knoflookstengels, bos bieslook
2 kg aardbeien
2 kg rabarber
2 paprika's
kg rode bessen
Zo fijn
Lekker!quote:
Niet bezwaard voelen, gewoon doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef loveli het volgende:
Hoewel ik me nu een beetje bezwaard ga voelen om het restant hazelnoottaart op te eten
Psiesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef loveli het volgende:
Nice!! Zomerkleren in de uitverkoop
Niet dat je er iets aan hebt
Keelpijn isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Awww mannenliefde
Keelpijn is irritant, heb al veel honingdrop en thee met honing op maar helpt nie veel nog
*doekje aangeeft*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Keelpijn is
En mannenliefde... Man of Steel... Superman... Oef.
Je bed in dan maar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef loveli het volgende:
Pfff... Hard gewerkt vandaag. Wel op een leuke manier.
/omvalt
Ik ga nu ook. De miezer in dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Het is alweer geen zomer. Geen zin in hardlopen in de miezer.
Toch goed dat je gegaan bentquote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Nat gewordenDe wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
Dat snap ik wel. Met dit soort weer heb ik ook geen zin om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Het is alweer geen zomer. Geen zin in hardlopen in de miezer.
hey, ook weer aan het lopen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Nat gewordenDe wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
Heb je ook niks eetbaars op je kamer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb honger maar ze slapen hier tot 9 uur en eerder mag ik er niet uit
Pardon?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepenquote:
Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen
Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?
^^quote:
Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.
Dan ga ik eens naar de sportschool fietsen voor een spinningles.
quote:
het was een grapje van mijn moederquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.
boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak überlelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.
Ja oké, dat is waar. En dan kijk ik wel naar wat goed loopt. Als ze dan een leuk kleurtje hebben dan is het mooi meegenomen. Maarja, ik moet toch eerst geld ervoor hebben dus ik probeer het eerst wel met die allstars en anders ga ik wandelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak überlelijk
Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
het was een grapje van mijn moedermaar zij slapen langer dan ik dus zou toch even moeten wachten voor ik kon ontbijten. En ben weer in slaap gevallen, net wakker
Dat is liefquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.
lief! Ik had ook ontbijt op bedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.
Oh, dat is wel lief van jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:35 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn moeder: ik heb heel mooie schoenen gezien op Zalando maar ik weet niet hoe het moet!dus we gaan samen even kijken
Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:34 schreef Californium het volgende:
Lijstje
O: muesli met aardbeitjes en kwark
L: uitsmijter van 2 eieren, met tomaat op 2 boterhammen
D: kidneybonen met avocado, tomaat, ui en een Toscaanse carré
T: kwark met kiwi
Totaal: 1511 cal; eiwit 26.54 %, koolhydraten 34.90 %, vet 34.92 %.
Lijkt me prima voor een dag waarop de enige beweging bestaat uit boodschappen halen, en wel met de bus omdat ik op de fiets niet alles meekrijg enniet fatsoenlijk kan lopen
Dit ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffen
Ben zelf geen fan van dat soort verpakt vegetarisch voer, maar er zullen ook wel voldoende goede stofjes in zitten
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen
haha, heb ik weleens gedaan. Nam m'n moeder me niet in dank af:')quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Chicolate het volgende:
Ook hier bezoek aan het ouderlijk huis. Ben net behoorlijk katerig op zoek gegaan naar ontbijt, maar ze hebben geen eieren, spek, tostiapparaat of broodrooster en alleen maar volkorenbrood (= au). Dus tja. Moet zo maar naar de supermarkt lopen ofzo en hopen dat mn moeder niet beledigd is dan.
Thx! ook @ minilotquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffen
Ben zelf geen fan van dat soort verpakt vegetarisch voer, maar er zullen ook wel voldoende goede stofjes in zitten
Avondeten vond ze niet leuk vroeger. Geloof dat het nu geen probleem was geweest om zelf ontbijt te halenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Probability het volgende:
Haha echt? Je moet toch lekker eten wat je zelf wil?
Pfff, dan ben ik blij dat mijn schoonma het wel begrijpt. Ze snapt mijn eetpatroon niet, maar zolang ze niet beledigd is als ik mijn eigen spullen mee neem, ben ik ook happyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
haha, heb ik weleens gedaan. Nam m'n moeder me niet in dank af:')
Oh, dat is wel fijn. En klinkt lekker, die tortilla'squote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Avondeten vond ze niet leuk vroeger. Geloof dat het nu geen probleem was geweest om zelf ontbijt te halen. En ze vond het wel leuk dat ik voor lunch tortilla's met roomkaas en gerookte zalm had gemaakt voor de picnic
.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken.)
Ben benieuwd naar Man of Steel wel!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Ik vond 'm tof ML, ook het einde. Qua eyecandy doet ie het ook goed
Ik was na ontbijt+ ibu maar met kruik weer in bed gekropen, heeft me goed gedaan. Doe het weer een beetje![]()
Ik heb gister hazelnootpasta gehaald, om nom nom nom nom nom
Fijn dat je je beter voelt. En hazelnootpasta isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Ik vond 'm tof ML, ook het einde. Qua eyecandy doet ie het ook goed
Ik was na ontbijt+ ibu maar met kruik weer in bed gekropen, heeft me goed gedaan. Doe het weer een beetje![]()
Ik heb gister hazelnootpasta gehaald, om nom nom nom nom nom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |