hey, ook weer aan het lopen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Nat gewordenDe wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
Heb je ook niks eetbaars op je kamer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb honger maar ze slapen hier tot 9 uur en eerder mag ik er niet uit
Pardon?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepenquote:
Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen
Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?
^^quote:
Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.
Dan ga ik eens naar de sportschool fietsen voor een spinningles.
quote:
het was een grapje van mijn moederquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.
boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak berlelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.
Ja ok, dat is waar. En dan kijk ik wel naar wat goed loopt. Als ze dan een leuk kleurtje hebben dan is het mooi meegenomen. Maarja, ik moet toch eerst geld ervoor hebben dus ik probeer het eerst wel met die allstars en anders ga ik wandelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak berlelijk
Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
het was een grapje van mijn moedermaar zij slapen langer dan ik dus zou toch even moeten wachten voor ik kon ontbijten. En ben weer in slaap gevallen, net wakker
Dat is liefquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.
lief! Ik had ook ontbijt op bedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn ouders maken mij nog steeds wakker met kopjes thee, ze zijn altijd eerder wakker, hoe vroeg ik ook ga slapen.
Oh, dat is wel lief van jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:35 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn moeder: ik heb heel mooie schoenen gezien op Zalando maar ik weet niet hoe het moet!dus we gaan samen even kijken
Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:34 schreef Californium het volgende:
Lijstje
O: muesli met aardbeitjes en kwark
L: uitsmijter van 2 eieren, met tomaat op 2 boterhammen
D: kidneybonen met avocado, tomaat, ui en een Toscaanse carr
T: kwark met kiwi
Totaal: 1511 cal; eiwit 26.54 %, koolhydraten 34.90 %, vet 34.92 %.
Lijkt me prima voor een dag waarop de enige beweging bestaat uit boodschappen halen, en wel met de bus omdat ik op de fiets niet alles meekrijg enniet fatsoenlijk kan lopen
Dit ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffen
Ben zelf geen fan van dat soort verpakt vegetarisch voer, maar er zullen ook wel voldoende goede stofjes in zitten
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen
haha, heb ik weleens gedaan. Nam m'n moeder me niet in dank af:')quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Chicolate het volgende:
Ook hier bezoek aan het ouderlijk huis. Ben net behoorlijk katerig op zoek gegaan naar ontbijt, maar ze hebben geen eieren, spek, tostiapparaat of broodrooster en alleen maar volkorenbrood (= au). Dus tja. Moet zo maar naar de supermarkt lopen ofzo en hopen dat mn moeder niet beledigd is dan.
Thx! ook @ minilotquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn nog eens voedingsstoffen
Ben zelf geen fan van dat soort verpakt vegetarisch voer, maar er zullen ook wel voldoende goede stofjes in zitten
Avondeten vond ze niet leuk vroeger. Geloof dat het nu geen probleem was geweest om zelf ontbijt te halenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Probability het volgende:
Haha echt? Je moet toch lekker eten wat je zelf wil?
Pfff, dan ben ik blij dat mijn schoonma het wel begrijpt. Ze snapt mijn eetpatroon niet, maar zolang ze niet beledigd is als ik mijn eigen spullen mee neem, ben ik ook happyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
haha, heb ik weleens gedaan. Nam m'n moeder me niet in dank af:')
Oh, dat is wel fijn. En klinkt lekker, die tortilla'squote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Avondeten vond ze niet leuk vroeger. Geloof dat het nu geen probleem was geweest om zelf ontbijt te halen. En ze vond het wel leuk dat ik voor lunch tortilla's met roomkaas en gerookte zalm had gemaakt voor de picnic
.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken.)
Ben benieuwd naar Man of Steel wel!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Ik vond 'm tof ML, ook het einde. Qua eyecandy doet ie het ook goed
Ik was na ontbijt+ ibu maar met kruik weer in bed gekropen, heeft me goed gedaan. Doe het weer een beetje![]()
Ik heb gister hazelnootpasta gehaald, om nom nom nom nom nom
Fijn dat je je beter voelt. En hazelnootpasta isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Ik vond 'm tof ML, ook het einde. Qua eyecandy doet ie het ook goed
Ik was na ontbijt+ ibu maar met kruik weer in bed gekropen, heeft me goed gedaan. Doe het weer een beetje![]()
Ik heb gister hazelnootpasta gehaald, om nom nom nom nom nom
Ik eet liever geen geperst vlees en dingen met een paneerlaagje.. En witte roomsaus etc..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind!![]()
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk.
(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik lles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken.)
Geperst vlees vind ik ook uiteraard ook bepaald geen feest!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet liever geen geperst vlees en dingen met een paneerlaagje.. En witte roomsaus etc..
Wat zijn 'burpees' eigenlijk? Klinkt als ritmische boertjes laten!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees.
Wat goed!quote:En vanmorgen een telefoontje gehad van een gezin die een gastouder zoekt voor hun pasgeboren tweeling en dochtertje die hoog sensitief is. Ze hadden meer reacties dus ik hoor over 1 a 2 weken of ze een persoonlijk gesprek willen. Maar het geeft een beetje hoop, en het lijkt mij een leuke uitdaging.
O ja natuurlijk maar we bedenken altijd samen wat we gaan etenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Geperst vlees vind ik ook uiteraard ook bepaald geen feest!
Maar dan nog, als iemand niet beter weet of het zelf echt lekker vindt en ik eet toevallig mee dan schuif ik het gewoon naar binnen hoor.
Mijn gewoonlijke eetpatroon is volstrekt het tegenovergestelde en daarom lig ik niet zo wakker van een keertje een bord vol separatorvlees en fabrieksmeuk als iemand dat toevallig onder koken verstaat.
Een halve tot een hele kilo per week gewichtsverlies is denk ik heel haalbaar/realistisch/gezond. Dus 3 tot 6 kilo moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren bruiloft van mijn neefje gehad. Ik had een jurkje van Steps besteld, dat gelukkig paste, leuk stond
, bruikbaar is voor de diplomauitreikingen volgende week
n ook nog eens sterk was afgeprijsd (van 120 naar 49)!
Jillian heb ik opgegeven sinds vorige weekTis op het werk momenteel z druk dat ik niet eens dat half uurtje geregeld krijg. Mr, over twee weken zomervakantie en dan wil ik er iedere dag mee opstaan, zeg maar. In die 6 weken vakantie wil ik toch wel cht aan mijn conditie en figuur gaan werken.
Wat zou haalbaar zijn in 6 weken tijd? Qua streefgewicht. Valt daar iets zinnigs over te zeggen? Ik zit nu rond de 68/69 kilo bij 1.61m. Is 4 kilo teveel gevraagd? Of juist te weinig? Wil mezelf wel namelijk een realistisch maar ook uitdagend doel stellen
Ik heb ook last van stofjes enzo. Voor de rest eet ik ook gewoon meequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind!![]()
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk.
(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik lles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |